TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Drugs: Hoe denken wij erover???
Pages (2): [1] 2 »
Jaaaa, mensen hoe denken wij allemaal over drugsgebruik tijdens t uitgaan??En dan bedoel ik niet wiet enzo, maar gewoon pilen, coke en dat soort shit
Positief..
Voor mij geen party zonder 
Toen ik in 1994 met feesten begon, zat ik elke week onder de pillen e.d. Maar op een gegeven moment kreeg ik een vriendin (is allang uit) en toen ben ik gestopt. Vorig jaar met Sensation heb ik weer een pil op en dat was best lekker, maar ik kan heel goed zonder. Eigenlijk feest ik sinds 97 alleen nog maar zonder.
Mij maakt het verder niet uit of mensen drugs gebruiken of niet, maar ga geen 5 a 6 pillen slikken op een avond. Drugs zijn sowieso niet goed voor de gezondheid.
Zolang iedereen maar weet, waar ie mee bezig is en genoeg drinkt, zou ik zeggen veel plezier
Re: Positief..
| quote: |
| Originally posted by Cold Voor mij geen party zonder |
maar ik weet altijd wat ik doe.
Heb er niks mee, ben er ook niet tegen
niet op tegen zolang men "verstandig" er mee omgaat ok dan maar moet je 10 pillen in je mik werken voor een leuke avond dan hoef je niet op mijn sympathie te rekenen als je fout gaat.
ik vind het sowieso eigenlijk al niet zo verstandig om pillen te slikken, maar ja
als je het toch doet, doe het op een slimme manier dan, zou ik zeggen...
ik heb het niet nodig in ieder geval
maar dat moet je zelf weten
ADK
Ik ga het in ieder geval niet doen op een feest, ik heb het niet nodig.
Ik hoef er ook niet uit te zien als een zombie, zoals veel mensen op Impulz eruit zagen die een of meerdere pilletjes hadden geslikt
| Originally posted by Blik Ik ga het in ieder geval niet doen op een feest, ik heb het niet nodig. |
Re: Positief..
| Originally posted by Cold Voor mij geen party zonder |
...Ik heb geen pillen nodig...Ben er niet op tegen, je moet zelf weten wat je doet...Zolang je ze maar "verstandig" gebruikt...
| Heb er niks mee, ben er ook niet tegen |
boeit mij niet zo wat mensen ermee doen, als ze mij maar niet lastig vallen, zoals die ene keer dat er een gast op de dansvloer vlak naast mij en een paar vrienden ging staan pissen
Ik bedoel, dan vr��g je om klappen toch
zelf gebruik ik die shit niet
later
michiel
ik blijf er vanaf !!
Ach ja.. zolang ik er geen last van heb..
Ik heb wel es gezien dat iemand flink ging flippen door drugs.. Kijk als je er niet tegen kan.. gebruik het dan ook niet he.
En als je er ooit aan begint kan je beter met een iemand samen gebruiken die t al langer doet.. want de "newbies" zijn vaak degene die OD en..
En als laatste
ik heb t niet nodig
Tja ieder zijn mening.Ik gebruik alleen pillen op feesten.Ik ga echt niet in de plaatselijke kroeg lopen slikken ofzo.Maar ja de laatste tijd gaan we bijna alleen maar naar feesten dus slik ik best wel veel eigenlijk de laatste tijd.maar het is elke keer veer zo PHATT!!!.Dus kan ik er moeilijk vanaf blijven.vorige week had ik niks genomen en was om 3 uur al HELEMAAL afgepeigerd gewoon.mn benen waren zwaar en kon geen fuck meer doen.terwijl als ik een pil drop ben ik van begin tot eind volop uit mn naad en lekker aan het dansen.Ik was er vroeger ook zwaar tegen totdat ik bij Trance Energy in Heerenveen vorig jaar 1 had genomen.Was echt een hele vette ervaring.sindsdien slik ik dus.....
GREETZ!!
Pillen heb ik eigenlijk nog nooit geslikt, jointje op z'n tijd is wel relaxed, maar voor feesten heb ik nix nodig.
Aan LSD ga ik in ieder geval niet meer komen, ik heb het 1x gedaan en toen ben ik vreselijk gaan trippen. Die zooi hoef ik dus echt NOOIT meer.
Ik kan ook wel zonder maar ik wil het niet want met xtc krijg je gewoon nog die extra kick die zonder niet te halen is. 
Maar ik gebruik in mate, wat ik in mijn alcoholtijd vaak niet onder controle had.. 
JAzeker, morgen ook als ik naar Qontact ga. Lekker spacen HA HA LOL
Ja wat is mijn mening erover???ik gebruik zelf niks en heb het ook niet echt nodig aangezien ik het meestal altijd wel volhou 

ben vrij energiek manneke hehehe...
IK ben er niet echt op tegen gebruik...alleen vind ik wel dom dat zelfs kinderen van een jaar of 16-17 elke week in de plaatselijk discotheek slikken dan denk ik ook ???moet dat nou??Kijk op eenm groot feest ja slik dan wat maar niet in een discotheek waar de deuren om 3 uur sluiten...Ja het erge is dat al die vrienden van ook maar gebruiken en zelfs die meisjes ook gaan meedoen en die totaal niet weten wat ze doen dat vind ik erg jammer om te zien 

Meeste van mijn vrienden slikken en gebruiken wel.Ik vind het dat het eigen keuze blijft of je slikt...maar doe het wel in mate en ga niet als een gek 6 pillen achteroverslaan .NIet dat je ineens in het ziekenhuis slikt dan zou erg jammer zijn...
vergeet niet een ding!!je komt voor het feest,dj's,muziek en niet alleen voor de drugs...dan kan je net zo goed in je kamer een lijntje snuiven
Toen ik 16 of 17 was zat ik vol in de gabber-periode...dus je kunt wel raden wat daar gebeurde...
| Originally posted by Akira vergeet niet een ding!!je komt voor het feest,dj's,muziek en niet alleen voor de drugs...dan kan je net zo goed in je kamer een lijntje snuiven |
| Originally posted by Akira Vergeet niet een ding!!je komt voor het feest,dj's,muziek en niet alleen voor de drugs...dan kan je net zo goed in je kamer een lijntje snuiven |

en ik heb sowieso errug veel respect voor mensen die niet gebruiken en die toch heel ccol de hele nacht staan te dansen!
Respect!
| Originally posted by Miss Proximus En vooral de sfeer is zo anders! Ik zie tegenwoordig veel mer sjagerijnige mensen op feesten rondlopen, terwijl ze met en beetje XtC gewoon ook gezellig zouden zijn! Maar ja, je kunt de vooruitgang niet tegenhouden en ik heb sowieso errug veel respect voor mensen die niet gebruiken en die toch heel ccol de hele nacht staan te dansen! Respect! |
sorry trouwens voor alle typfouten! en nee...dat komt niet door de drugs...ik kan gewoon niet typen (blond h�?)

hahaha, maak ie uit hoor, ik maak ook altijd typefouten.
Nobody's perfect (schrijf ik dat goed, hahaha)
Captain Gek had de txt bij de poll weer es niet gelezen en had dus op de vraag geantwoord dat ik wel eens drugs gebruikte, en toen ik de txt las, bleek dat wiet enzo buiten beschouwing werd gelaten... dus ik herzie mijn mening naar: heb er niets mee, en heb er ook niets tegen...
zolang je maar geen slechte trip heb, en mij daarmee komt lastig vallen that is...