TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dagboek van 2 utrechtse studenten!!haha
Pages (2): [1] 2 »
Dagboek van 2 utrechtse studenten!!haha
Ik zag dit gisteren op Partyflock staan.Echt vet leipe shit. Moet je maar kijken.haha.Ik copy & paste effe
Al eerder lieten we weten dat er seksfoto's van een student online te vinden waren. Ditmaal gaat het echter niet om foto's, maar om een compleet ingescand dagboek. Het dagboek wordt bijgehouden door twee Utrechtse studentes en zij hebben per ongeluk het boekwerk laten delen, in het bekende p2p-programma "KaZaA". Inmiddels zijn de bestanden al meer dan duizend keer gedownload.
In het dagboek beschrijven de twee studentes, in ongeveer 50 bladzijdes, al hun seksuele escapades waar onder andere de Morning-After pil en een SOA onderzoek deel van uitmaken. Ook staat, achter in het boekwerk, de namen van de jongens die zij ooit gehad hebben met daarachter een puntentelling. Onder de naam staat tevens een kleine herinnering over de jongen, zoals "geld, vriendelijk, rechten".
http://yanze.xs4all.nl/dagboek
GREETZ!!
Hahaha, je zult als studente maar ineens je dagboek op het internet vinden lol.
Hehehe ja.... daar komen ze ook zeker wel achter hoor binnenkort. Dat kan niet anders. Hij staat nu al op 4 forums
. En er staan fotos van de gasten in waarmee ze hebben gebald.haha
GREETZ!!
En ook 06 gegevens. Leuk zo' one night stand 
Stomme dozen, 'effe' de morning after pil halen... tssss 
had hem al op PF gezien.
mijn reply daar:
haha wat lomp dat dat op internet staat..
maargoed, ik wist al langer dan vandaag dat dit gewoon gebeurd. de corpsdames zijn nog erger dan de heren uit de meesten verenigingen.
er worden idd lijsten bijgehouden (zowel door jongens als meiden) over wie met wie het bed heeft gedeeld, wanneer, hoe hij/zij was, en allerbelangrijkste, welke vereninging hij/zij bijhoorde.
Heb m gister al gelezen ja, vet lache gewoon!
Jammer dat ik er nie was in die periode
Wil die 5x wel een keertje verbreken 
ik zal hem eens aan wat klasgenoten laten zien die ook bij Veritas zitten, zij kennen de dames in kwestie ongetwijfeld 
damn je moet er maar zin in hebben om et te scannen
kreeg trouwens een paar keer een 403 (too many users connected) hehe
LOL!!
Baal je best wel als je dit overkomt.. Maar wie gaat z'n dagboek nou ook inscannen???
ik had hem ook al wel gezien. wel sneu als je je dagboek in gaat scannen! ik kan me zoweiso niet voorstellen dat mensen een dagboek schrijven!
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Heb m gister al gelezen ja, vet lache gewoon! Jammer dat ik er nie was in die periode Wil die 5x wel een keertje verbreken |
Issie al bij bol.com in paperback formaat 
Whahaha!!!
fantastisch. optieven met die corps lui! ah wat een sletten zeg! en ze zijn nog lelijk ook.....
corpshoeren...
Hehe, ben je toch dom?!! je scant je dagboek tog neit? is beetje zinloze bezigheid en ja zet het toch niet in je kazaa map? haha wel wat te lezen als je niks te doen hebt.
Blij dat ik nooit in een studentenvereniging heb gezeten.
Liever geen aids.
die Chiel is een gast waar ik weleens tegen gezaalvoetbald heb en waarschijnlijk weer tegen ga zaalvoetballen.
mwehehehehe, dat wordt intimideren tijdens de wedstrijd
Ken wel een paar mensen in het Utrechtse corpsen-circuit... ff doorbladeren of ik nog bekende namen tegenkom... whehehehe... 
Ik ben benieuwd naar reacties van die lui uit het dagboek.
M5, heb je al wat researche gedaan?
Reacties van die gasten zou echt heel cool weze.
Die zullen echt mega kwaad zijn.
Die sjiks worden echt gebeukt volgens mij.
Hun leven is getekend als SLET.
Zupah 
UPDATE:!!!!
die sletten hebben aanklacht gedaan tegen de mensen die het op internet gezet hebben. dit staat in de krant "BN/De stem"
wha wat een giller. die lui staan zoooo voor lul. vieze corpshoeren!
Hahaha
Ik las het vandaag in de Gelderlander, ik ben benieuwd of ze degenen die het op internet hebben gezet kunnen achterhalen...
mwhehehe, het staat ook in de Telegraaf.
op en top 
Yup ook hier in het regionale suffertje staat het ook.
Mijn zus wilde het niet geloven haha Nu wel.
Het dagboek is volgens hun gestolen....en daarna ingescand en op inet gezet.
Heeft iemand die Zip file nog? 
Kan iemand hem effe naar me sturen :-)
Ik was namelijk nog maar op blz 15 ofzo 
laturzzz