TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חברה צריך עצה
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Sniper on Nov-04-2002 20:19:

Love Poundin' Sensation חברה צריך עצה

טוב ככה זה הולך אני בכיתה יב עכשיו יש אצלנו אחת מכיתה י' שניראת מה זה חמודההההההה כזאת מתוקההההה חבל על הזמן

הבעיה שאין לי מושג איך לגשת אליה כאילו נגיד הייתי רואה אותה במסיבה פנאני
אבל כאילו זה בביצפרר וזה מה זה בעיה... לא יודע בקיצר
כי בד"כ אני ישר ניגש לעניין וזהו אבל הפעם אין לי מושג מה לעשות
SO
HELP!!!!!!!!!


Posted by NaOren on Nov-04-2002 20:26:

וואלה אחי אני מדבר עכשיו ברצינות
אם אתה י"ב והיא י אז דבר ראשון היא תרצה להיות איתך....
אין מה לעשות ככה זה...!
ודבר שני, אם אתה מכיר איזה שישיסטית שמדברת איתה, אז תבוא אליה כזה ותגיג לה בואנה איך קוראים לזאתי ( לא משנה שאתה כבר יודע איך קוראים לה )
ואז תשאל את זאת שאתה מדבר איתה אם יש לה חבר, ולפי זה תמשיך ת'שיחה....


Posted by DjChook on Nov-04-2002 20:29:

מסכים עם הבנדוד
הכי קל זה למצוא מישהו שבקשר איתה

אולי להלוות לה שקל בקפיטריה זה גם טוב

פעם הלוותי למישהו שקל והוא כבר שנה מביא לי כיף כל פעם שהוא רואה אותי ואין לי מושג מי זה


אבל זה לא ממש קשור


Posted by NaOren on Nov-04-2002 20:33:

quote:
Originally posted by DjChook

פעם הלוותי למישהו שקל והוא כבר שנה מביא לי כיף כל פעם שהוא רואה אותי ואין לי מושג מי זה


אבל זה לא ממש קשור



חחחחחחחחחחחחחחחחח

איזה טמבל.....!!!!

:-)))))

תראה לי מחר מי זה אני יחזיר לך ת'שקל...
זה מזכיר לי - תזכיר לי שאני חייב לך 20 שקל!
:-)


Posted by Sniper on Nov-04-2002 20:36:

ממממממממ תיראו תשמעוו ממ
אני ישלח מישו שאני מכיר אליהה שיגיד לה משו קטן
ואז אני יזרום עם זה:P
תודה על העצות
יש עוד רעיונות
??


Posted by NaOren on Nov-04-2002 20:44:

quote:
Originally posted by Sniper
ממממממממ תיראו תשמעוו ממ
אני ישלח מישו שאני מכיר אליהה שיגיד לה משו קטן
ואז אני יזרום עם זה:P
תודה על העצות
יש עוד רעיונות
??


קח אותה לסמטה חשוכה ותאנוס אותה..

סתם בצחוק אחי...
אין לי עוד רעיונות
:-)


Posted by DjNumShum on Nov-04-2002 20:46:

לציע לה לבוא אליך לעשן קצת לתפוס ראש משהו מהסרטים אבא של חבר של דוד של אבא שלי הביא ג'אראס מהודו משהו פצצות אחולמאניוקה תבואי זה משתלם

תגיד לה ככה

תמיד עובד


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-04-2002 21:10:

quote:
Originally posted by DjNumShum
לציע לה לבוא אליך לעשן קצת לתפוס ראש משהו מהסרטים אבא של חבר של דוד של אבא שלי הביא ג'אראס מהודו משהו פצצות אחולמאניוקה תבואי זה משתלם

תגיד לה ככה

תמיד עובד


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by divx-master on Nov-04-2002 21:13:

חחח

חחח אני עם אורן

אחי אתה ב - יב היא ב - י

תסיק מסקנות !!!1

ואם חס וחלילה יצא שהיא לא רוהצ אותך תמרר לה את החיים בביצפר

סתם


Posted by DjChook on Nov-04-2002 21:18:

שניכם מזיינים ת'שכל (קצת) ..

אתם עכשיו ביא, לפי הדעה שלכם כל החמשושיות מתות להיות איתכם

זה לא עובד ככה,

עכשיו לבנות נדפק המוח סופית, עם כבר הן רוצות מישהו גדול אז הן רוצות מאד גדול, יעני צבא ושטויות כאלה, מה לעשות מוזרות

בכל מקרה, הכל תלוי איך הוא יפעל,

פאקינג תיגש אליה

תגיד לה

"רוצה להיות עם גבר אמיתיייי ולא הילדים שיש לך בשכבה"

וזה הכלללל


Posted by m0sh on Nov-04-2002 21:24:

quote:
Originally posted by DjChook


פאקינג תיגש אליה

תגיד לה

"רוצה להיות עם גבר אמיתיייי ולא הילדים שיש לך בשכבה"

וזה הכלללל



תחחח ישר מתחת לחגורה


Posted by NaOren on Nov-04-2002 21:27:

quote:
Originally posted by DjChook
שניכם מזיינים ת'שכל (קצת) ..

אתם עכשיו ביא, לפי הדעה שלכם כל החמשושיות מתות להיות איתכם



וואלה כן...
:-)


Posted by AnthemFreak on Nov-04-2002 21:28:

יש לי רעיון
אבל הוא די מפגר!!!
תן לחבר שלך איזה 20 שקל תגיד לו ::: אתה רואה את זאתי??!? שים לה רגל ופשוט תמשיך ללכת בלי להגיד כלום!!!
ורק במקרה אתה תהיה בסביבה כדי לעזור לה לקום
ואז תשאל אותה את בסדר?? ותשחק אותה תמים:: יענו אתה לא מכיר אותה!
באיזה כיתה את? איך קוראים לך ואז תכירו ואז לאט לאט ואולי זה יקרה!!!
סתם אחי אין לי ממש רעיונות!!!
סתם שעמם לי..
אבל בוא נגיד שאם אין לה חבר ואם אתה לא מכוער לאלה רוב הסיכויים שלא תהיה לך בעיה אם תיגש אליה!!!!!!
ואני יודע איך זה למה אני בכיתה י'... כל הילדות המכוערות מהכיתה שלי מתלהבות שיש להם חבר גדול!!!
זה צריך להיות שטויות בשבילך


Posted by NaOren on Nov-04-2002 21:33:

quote:
Originally posted by AnthemFreak
יש לי רעיון
אבל הוא די מפגר!!!
תן לחבר שלך איזה 20 שקל תגיד לו ::: אתה רואה את זאתי??!? שים לה רגל ופשוט תמשיך ללכת בלי להגיד כלום!!!
ורק במקרה אתה תהיה בסביבה כדי לעזור לה לקום
ואז תשאל אותה את בסדר?? ותשחק אותה תמים:: יענו אתה לא מכיר אותה!
באיזה כיתה את? איך קוראים לך ואז תכירו ואז לאט לאט ואולי זה יקרה!!!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ח

איזה מצחיק אתה תאמין לי...!!!

מה שחבר ישים לה רגל?
שים לה אתה אם כבר רגל
ואז תתחיל לדבר איתה...

חחחחח
הרגת אותי עכשיו...


ולמה לתת לחבר 20 שקל?
מה נסגר איתך אחי?


Posted by nimrod levi on Nov-04-2002 21:35:

quote:
Originally posted by DjChook


תגיד לה

"רוצה להיות עם גבר אמיתיייי ולא הילדים שיש לך בשכבה"

וזה הכלללל


כן זה ישבה את ליבה


Posted by AnthemFreak on Nov-04-2002 21:50:

quote:
Originally posted by NaOren
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ח

איזה מצחיק אתה תאמין לי...!!!

מה שחבר ישים לה רגל?
שים לה אתה אם כבר רגל
ואז תתחיל לדבר איתה...

חחחחח
הרגת אותי עכשיו...


ולמה לתת לחבר 20 שקל?
מה נסגר איתך אחי?

שמע אחי!!
אם חבר שלך בא ועושה לך שים רגל להיא!!
אז מה היית עושה את זה??? זה לא נעים!!! אבל כשמדובר בכסף זה כבר משהו אחר!!!!!!

....
ואם אני ישים לה רגל לא נראה לי שהיא תרצה לדבר איתי ממש!!


Posted by Sniper on Nov-04-2002 21:58:

Love is in the air

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

איזה מצחיקולים!!! בקיצר ניראה לי אני צריך פה עצה של אלונה!! חח
או שאני ילך על הגישה הישירה ללכת אליה להגיד לה בואי שניה הצידה.. להגיד לה שמעי שמתי עלייך עין ואם אפשר לקבל תמיספר טלפון אז את תעשי לי את היום.:]]

מקסימום מקבלים דחייה


Posted by NaOren on Nov-04-2002 21:58:

quote:
Originally posted by AnthemFreak
שמע אחי!!
אם חבר שלך בא ועושה לך שים רגל להיא!!
אז מה היית עושה את זה??? זה לא נעים!!! אבל כשמדובר בכסף זה כבר משהו אחר!!!!!!

....
ואם אני ישים לה רגל לא נראה לי שהיא תרצה לדבר איתי ממש!!


אה למה...
א. אני לא אקח כסף מחברים שלי
ב. למה היא תיקח את זה בצחוק... פשוט צריך להגיד לה יוואו מצטער, ועוד לחמודה כמוך...
( משהו כזה )


Posted by DjNumShum on Nov-04-2002 21:58:

חייחחייחחיחיחי איזה רעיונות מצחיקים יש לכם עלק שים לה רגל ותתחיל לדבר איתה פחחחחחחחחחחחח
למה שלא תשים לה איזה מסובבת לפנים ואז תבוא לבקר אותה בטיפול נמרץ ותתחיל לדבר איתה
חייייייייייחיייייייייייי


Posted by Sniper on Nov-04-2002 22:05:

quote:
Originally posted by DjNumShum
חייחחייחחיחיחי איזה רעיונות מצחיקים יש לכם עלק שים לה רגל ותתחיל לדבר איתה פחחחחחחחחחחחח
למה שלא תשים לה איזה מסובבת לפנים ואז תבוא לבקר אותה בטיפול נמרץ ותתחיל לדבר איתה
חייייייייייחיייייייייייי


ראסמי


Posted by DjNumShum on Nov-04-2002 22:08:

יאללה אחשלי גש דבר איתה אין לך מה להפסיד
מי שמתבייש מתייבש

כמה שזה קשה וזה יאללה תפוס אומץ יום אחד פשוט תבוא אליה או נגיד היא תעבור לידך תעשה לי פססססססססס בואי שניה תשמעי שמתי לב אלייך כבר כמה זמן ואת מה זה מוצאת חן בעיני ורציתי לדעת אם את פנויה

הדרך הכי פשוטה והכי טובה


Posted by Sniper on Nov-04-2002 22:19:

אני בד"כ עושה ככה אבל פשוט הפעם קשה לי להגיד כזה דבר
יכול להיות ביגלל שהיא קטנה או משו


Posted by Tarantula on Nov-04-2002 22:25:

quote:
Originally posted by Sniper


איזה מצחיקולים!!! בקיצר ניראה לי אני צריך פה עצה של אלונה!! חח
או שאני ילך על הגישה הישירה ללכת אליה להגיד לה בואי שניה הצידה.. להגיד לה שמעי שמתי עלייך עין ואם אפשר לקבל תמיספר טלפון אז את תעשי לי את היום.:]]

מקסימום מקבלים דחייה


חחחחח....
צודק לגמרי, נסה להיות בהפסקות בסביבה שלה,(אם היא לא מהחנג'וט האלה שנשארות בכיתה בהפסקות)
ותקרב אליה הגישה הכי טובה, ישר ולעניין..


Posted by eXeTik on Nov-04-2002 23:10:

quote:
Originally posted by DjNumShum
יאללה אחשלי גש דבר איתה אין לך מה להפסיד
מי שמתבייש מתייבש

כמה שזה קשה וזה יאללה תפוס אומץ יום אחד פשוט תבוא אליה או נגיד היא תעבור לידך תעשה לי פססססססססס בואי שניה תשמעי שמתי לב אלייך כבר כמה זמן ואת מה זה מוצאת חן בעיני ורציתי לדעת אם את פנויה

הדרך הכי פשוטה והכי טובה


ראסמייייייייייייייייייייייייייייייייי!
זה מה שאני תמיד עושה, או באמת לנסות לסדר את זה דרך ידידות שלך שהם חברות שלה...
אקיצר, ישר ולעניין


Posted by Dj Black-Dragon on Nov-05-2002 00:04:

חבוב...תקשיב לי ותקשיב לי טוב!
אם היא באמת עושה לך את זה ואתה רוצה משהו איתה אז לך אליה ודבר איתה ישר ולעיניין
חבל שתמרח את זה סתם

אם היא עושה לך את זה אז תנסה אין לך מה להפסיד..


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.