TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- klassiska ringsignaler till mobben???
Pages (3): [1] 2 3 »
klassiska ringsignaler till mobben???
Har letat l�nge nu efter n�n soft signal man kan t�nkas ha p� mobben som inte �r n�tt trams som n�tt st�lle p�st�r e trance � s� e det typ l�tar fr�n A-teens � scooter...
har letat efter Cafe del mar, en polare hade den men har tappat den � minns inte var han hittat den....
ere n�n som vet var man kan skaffa cafe del mar som rington??? mer klassiskt kan det ju n�stan inte bli....
hilfe plz.......
Cafe del Mar i polyfonisk version
oj oj, vilka resurser d finns h�r
sj�lv har ja ayla - liebe
Jag har Fragma - Toca�s miracle som profilsignal n�r det �r tjejer som ringer... "I need a miracle!"
jag hade inspector gadget p� min gamla
p� min nya har jag inte pallat byta 
haha, fan va h�ftigt....
eller neeee...kan du �ndra s� att telefonen vet att d e tjejer som ringer??
nee nu luras du allt... 
eller du menar kanske tjejer i din "telefonbok"?
| quote: |
| Originally posted by Glorie eller du menar kanske tjejer i din "telefonbok"? |
| Originally posted by Glorie haha, fan va h�ftigt.... eller neeee...kan du �ndra s� att telefonen vet att d e tjejer som ringer?? nee nu luras du allt... ![]() eller du menar kanske tjejer i din "telefonbok"? |
| Originally posted by Glorie haha, fan va h�ftigt.... eller neeee...kan du �ndra s� att telefonen vet att d e tjejer som ringer?? nee nu luras du allt... ![]() eller du menar kanske tjejer i din "telefonbok"? |
men ni e ju inte hardcore...fuskar genom � g� in p� hemsidor � s�nt....jag g�r alla mina trancesignaler sj�lv ist�llet....mycke b�ttre 
just nu har jag: Rank 1 - Passage to the unknown
n�sta blir nog urban train eller desire...har inte riktigt besst�mt mig �nnu.....iofs, kanske tom blir catch med kosheen 
Jag gjorde egna signaler f�rut...hade gjort Franschino - 999...riktigt jobbig...och Il ceasar - El silencio haha....sen skulle jag g�ra Kamaya Painters - Endless wave men la ner det projektet 
Just nu har jag Moogwai - Viola...mumma �lskar den l�ten....det finns juh en sida som �r l�nkad till trance.nu som har varenda l�t som mobilsignal. Fast man f�r skriva sj�lv...dom har noterna.
DJ Ti�sto - Lethal Industry
sj�lv k�r man ju d� med Zelda temat kan jag s�ga.. himla trevlig signal 
| Originally posted by dbl sj�lv k�r man ju d� med Zelda temat kan jag s�ga.. himla trevlig signal |
b�rjar du bli gl�msk? j/k
sj�lv k�r jag Armin - Communication just nu. k�rde Sunbeam - Outside World ett bra tag f�r den var s� v�lgjord =)
f�rresten sidan n�gon fr�gade efter �r ringtones.trance.nu
| Originally posted by reveal ja, som du ju sade f�r 3 poster sen b�rjar du bli gl�msk? j/k |
| Originally posted by dbl fan ocks�.. det e verkligen n�got med att fylla 19... jag b�rjar bli gammal och gl�msk (fyller allts� 19 idag)... NNOOOOO |
gratulerar!
man tackar
har antiloop - in my mind ..
kanske dags o �ndra ? 
hysterix, aaa. hahaha
kanske?
dbl, weee....gjaaattiiis 
| Originally posted by Glorie hysterix, aaa. hahaha kanske?dbl, weee....gjaaattiiis |
dbl, ja har min b�sta kompis i M�lndal...ja kommer snart! Ringer innan s� du har t�rtan redo

| Originally posted by Glorie dbl, ja har min b�sta kompis i M�lndal...ja kommer snart! Ringer innan s� du har t�rtan redo |
gwattis gwattis de be el
...man kanske skulle sjunga lite f�r dej...eller nee f�resten...b�ttre present om jag l�ter bli 
btw skickade en gr�ddt�rta p� posten...hade iofs inte r�d med en bra l�da s� de fick bli ett s�nt d�r mjukt kuvert men de funkar s�kert