TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hardbass @ Statenhal Den Haag 08-02-03
Pages (3): [1] 2 3 »
Hardbass @ Autotron Rosmalen 08-02-03
Ok, het duurt nog even, maar ik kreeg net dit mailtje binnen:
Line-up:
Area 1:
Technoboy (IT)
Warpbrothers (GER)
Bas & Ram (NL)
Daniele Mondello (IT)
Isaac (NL)
Dumonde aka Jam X de Leon (GER)
Beholder & Balistic (NL)
Super Marco May (IT)
Zero Gi aka Geal (NL)
Gary D (GER)
AREA 2:
Zenith (IT)
Showtek (NL)
Melanie di Tria (GER)
Zany (NL)
Gizmo (NL)
Deaz D (NL)
Clive King (NL)
Deepack (NL)
Paul (NL)
Francois (NL)
Datum: Vrijdag 8 Februari 2003 - van 22:00 tot 8:00
Prijs: Voorverkoop: 35 EURO
Meer info: http://www.hardbass.nl
Aantal kaarten: 10 000
grtz,
TNG
Cole lin-up, alleen beetje ver weg....
Dit is zeker een relaxte line-up jah iig niet zoals de standaard line-ups van Q-dance...En 35 euro is ook nog een redelijke prijs in verhouding tot het aantal dj's. FF kijke of ik me vrienden mee kan krijgen hierheen
Goeie god, wat een line-up 
Duurt nog wel even voordat het gehouden wordt, maar dit lijkt me erg vet.
Bovendien is Rosmalen is dan nog redelijk in de buurt!!!
maar van wie komt dat mailtje af? Ik kan namelijk nergens iets over dit feesjte vinden.
Wordt hier vaker een feest gehouden??? Vinnet beetje vage lokatie eigenlijk, beetje tussen de autootjes springen 
Inmiddels heb ik de info al op de site zelf gevonden.
Stond onderaan bij nieuws
| quote: |
| Originally posted by Joost008 Dit is zeker een relaxte line-up jah iig niet zoals de standaard line-ups van Q-dance |
Ik zag 'm gisteren ook al op PF verschijnen!
Zwaar relaxed, hier ga ik zeker heen 
All hail to Melanie di Tria and Gary D!
hehehehe een feest in Rosmalen, dat had ik nou nooit verwacht
| Originally posted by TranceFool Wordt hier vaker een feest gehouden??? Vinnet beetje vage lokatie eigenlijk, beetje tussen de autootjes springen |
)
Heb verhalen gehoord over: Super Marco May (IT)....op XClusive scheen die nogal snoeihard te draaien toch?? 
| Originally posted by Blik (en die auto's halen ze weg ) |
Super leuke locatie
Alleen wat een BOUT muziek en dj's
Kunnen ze nou niet ��ns wat origineler zijn triest zoals het nu gaat in nederland 
| Originally posted by magrec Super leuke locatie Alleen wat een BOUT muziek en dj's Kunnen ze nou niet ��ns wat origineler zijn triest zoals het nu gaat in nederland |
ah, mooi! kan ik eindelijk mijn lonsdale-outfitje en RTC-bomberjacket weer eens uit de kast trekken..

| Originally posted by AlFerox ah, mooi! kan ik eindelijk mijn lonsdale-outfitje en RTC-bomberjacket weer eens uit de kast trekken.. |
LOL, ik melde dit ook alleen effe voor de hardstyle freaks onder ons. Ik zal hier zelf ook niet naar toe gaan.
Maar ik kreeg dit mailtje dus van een vriend van me, die zelf resident dj is op een hardhouse avond in een lokale discotheek, maar is een betrouwbare bron........
grtz,
TNG
Vette line-up, zeker area 1
| Originally posted by magrec Super leuke locatie Alleen wat een BOUT muziek en dj's Kunnen ze nou niet ��ns wat origineler zijn triest zoals het nu gaat in nederland |
| Originally posted by magrec Kunnen ze nou niet ��ns wat origineler zijn triest zoals het nu gaat in nederland |
| Originally posted by raoel Waarom is dit triest??? dat vrag ik me dan wel af. Hardstyle spreekt het grote partypubliek op het moment erg aan. Misschien is het welhet meest populaire genre van het moment, logisch dat party organisaties erop inhaken. |
ik wil de hardtrance/hardstyle haters vriendelijk verzoeken dit topic te verlaten, je hebt gezegd dat je het een kutfeest vind, dat is genoeg
dit is om flamewars te voorkomen want ik zie er eentje aankomen
(op progressie feessies is het drugsgebruik zeker niet hoog
)
| Originally posted by magrec Alle redenen waarom het zo triest is: Het grote partypubliek--->stelletje nono's bij elkaar die dana aanbidden. Als het maar hard is is het goed. Al is het nog het aller simpelste melodietje zit er een harde bass is dan is het goed. Party organisaties melken Hardstyle uit ja, het trieste is dat niemand het door heeft want elke keer weer is elk feest uitverkocht terwijl er dezelfde dj's staan die dezelfde standaard liedjes draaien (zalwel door een slecht korte termijn geheugen komen wat weer te koppelen is aan een hoog % drugsgebruikers op HS feesten.) |
proberen we het forum weer een beetje tot leven te wekken is het w��r niet goed..

| Originally posted by AlFerox proberen we het forum weer een beetje tot leven te wekken is het w��r niet goed.. |
) dus niet bedoelt om te rellen tussen muziekstijlen, vandaar een vriendelijk verzoek deze discussie in een andere thread voort te zetten