TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]
Pages (2): [1] 2 »


Posted by eXeTik on Nov-22-2002 17:28:

עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]

מכירים את הגירסא של איקס עיגול שצריך לעשות 5 ברצף?
יפה... עכשיו אפשר לשחק את זה ברשת נגד חברים!
מ-ד-ה-י-ם!

תורידו םפה:
http://www.geocities.com/exetik/5inrow.zip


Posted by DjChook on Nov-22-2002 17:31:

We're sorry, but this page is currently unavailable for viewing.
If this site belongs to you, please read this help page for more information and assistance.


Posted by eXeTik on Nov-22-2002 17:33:

תעשה על זה קליק ימני ותלחץ על
save target as...
ולא קליק שמאלי...


Posted by Hell_Copter on Nov-22-2002 17:33:

תעשה save as
הורדתי


Posted by DjChook on Nov-22-2002 17:34:

יאלה מה האייפי


Posted by Sniper on Nov-23-2002 10:56:

נחמדמאודד


Posted by DjChook on Nov-23-2002 11:22:

רונן אני מצטער על היבוש אתמול


Posted by NaOren on Nov-23-2002 11:38:

איך משחקים בזה?


Posted by NyKoN on Nov-23-2002 13:27:

מאוד פשוט
צריך לעשות 5 בשורה..


Posted by NyKoN on Nov-23-2002 13:40:

Re: עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]

quote:
Originally posted by eXeTik
מכירים את הגירסא של איקס עיגול שצריך לעשות 5 ברצף?
יפה... עכשיו אפשר לשחק את זה ברשת נגד חברים!
מ-ד-ה-י-ם!

תורידו םפה:
http://www.geocities.com/exetik/5inrow.zip



וואי משחק עצבנייייי
אני משחק אותו מלללללא


Posted by m0sh on Nov-23-2002 14:05:

בונאה משחק אחר שיכל להיות קלטני זה
S-O-S!


Posted by Hell_Copter on Nov-23-2002 15:58:

Re: Re: עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]

quote:
Originally posted by NyKoN
וואי משחק עצבנייייי
אני משחק אותו מלללללא


נקווה שתשתפר אחי


Posted by eXeTik on Nov-23-2002 16:01:

Re: Re: Re: עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]

quote:
Originally posted by Hell_Copter
נקווה שתשתפר אחי


מי יכול עליי...?!

וחן- חופשי...


Posted by Hell_Copter on Nov-23-2002 16:14:

Re: Re: Re: Re: עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]

quote:
Originally posted by eXeTik
מי יכול עליי...?!


חחחח הלכתי לארוחת ערב אחי
חכה לנקמה!!


Posted by NyKoN on Nov-25-2002 17:34:

Re: Re: Re: עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]

quote:
Originally posted by Hell_Copter
נקווה שתשתפר אחי



בוא משחק

השתפרתי


Posted by Hell_Copter on Nov-25-2002 20:29:

Re: Re: Re: Re: עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]

quote:
Originally posted by NyKoN
בוא משחק

השתפרתי


היום לא יכול...
חכה מחר!!


Posted by eXeTik on Nov-27-2002 02:49:

מישהו בא למשחק עצבני עכשיו?
(04:46)


Posted by DjChook on Nov-27-2002 06:51:

quote:
Originally posted by eXeTik
מישהו בא למשחק עצבני עכשיו?
(04:46)


חולה נפש


Posted by m0sh on Nov-27-2002 11:31:

quote:
Originally posted by eXeTik
מישהו בא למשחק עצבני עכשיו?
(04:46)




Posted by Hell_Copter on Nov-27-2002 12:45:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


מה אתה שם כזה סמיילי?!
אין לו בית ספר אז אין לו בעיה ללכת לישון מתי שבא לו
אני לא מבין אותך


Posted by m0sh on Nov-27-2002 12:47:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה אתה שם כזה סמיילי?!
אין לו בית ספר אז אין לו בעיה ללכת לישון מתי שבא לו
אני לא מבין אותך


אז כנראה שאין לך חיים


Posted by Hell_Copter on Nov-27-2002 12:48:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אז כנראה שאין לך חיים


מה!?!??!?!!?
אתה כזה ילד מסכן אלוהים!!


Posted by m0sh on Nov-27-2002 15:06:

מה שתגיד


Posted by eXeTik on Nov-27-2002 16:24:

באמת לא הבנתי מה כל ההתרגשות, חזרתי הביתה באיזה ארבע וחתי ככה והיה מתאים לי משחק אם מישהו היה ער


Posted by Hell_Copter on Nov-27-2002 18:02:

quote:
Originally posted by eXeTik
באמת לא הבנתי מה כל ההתרגשות, חזרתי הביתה באיזה ארבע וחתי ככה והיה מתאים לי משחק אם מישהו היה ער


מובן בהחלט אחי
אני לא מבין פשוט מה הבעיה של מספר חברים פה להבין כזה דבר...
אולי בגלל שהם במיטה כל יום ב 8 ורבע מקסימום...


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.