TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה סוואמפר חושב לעצמו?
Pages (2): [1] 2 »
מה סוואמפר חושב לעצמו?
שהוא נותן לאנשים כמו דאמונד טראנסר להיות מוד?

http://tester.tranceaddict.com/foru...15&pagenumber=1
חחחח
טרד ענק
נקרעתי מצחוק
אהבתי את החוק החמישי !!!
נראה לי נעביר אותו לשימוש אצלנו !
"5. all current memebers msut send a £50 administration fee (plus £10 handling charge) to luckystrike moderating LTD to cover costs of renewing memebership."
hehe 
אבל בקשר לסמיילי הזה :
אני דווקא אוהב אותו !
אין כמו
עכשיו מורן, לדעתי אתה צריך למכור עירויים
ובכל מקרה, רק לפתוח חברת בע"מ יעלה לך בכמה חודשים של פלאפון
חחחח באמת טרד מצחיק
חחחחח איזה שריטה יש לבנאדם הזה...
מורן צריך לשבת ולכתוב גם חוקה...
כן כן נכניס סעיף שחייבים לתרום לך כסף,
זה מהשפעה של הXTC
שהוא כל היום לוקח
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN זה מהשפעה של הXTC שהוא כל היום לוקח |
לא מה
XTC!!

xtc
זה המסטיק הזה שאתה אכלת אצל חן 
זה היה ניסיון להצחיק?
| quote: |
| Originally posted by YuVaL זה היה ניסיון להצחיק? |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL זה היה ניסיון להצחיק? |
xtc rulez 
חן אתה מתכוון ל
X-ite
i know
it sounds better that way
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חחחחח איזה שריטה יש לבנאדם הזה... מורן צריך לשבת ולכתוב גם חוקה... כן כן נכניס סעיף שחייבים לתרום לך כסף, |

| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN חן אתה מתכוון ל X-ite |

| quote: |
| Originally posted by luckystrike צודק אחי ! וסורי שלא הלכנו לכיפה הייתי מת מרעב רק שתדע פשוט הייתי עם ההיא שסיפרתי לך עלייה בזמן שהתקשרת היא הייתה לידי ולא היה לי נעים לנפנף אותה |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אסור להשתמש בסמיילי הזה!!! ![]() חפיף אחי אני לא לוקח אישית בדיוק חזרתי עכשיו משם... הבאתי אותה בלאפה עצבנית... אפילו לא סיימתי אותה מרוב שהיא הייתה טובה קיצר אמרתי לך כבר שהם מכירים אותי שם והם נחמדים אליי והכל אז הזה שחותך את השווארמה אם אתה מכיר אותו, הביא לו פול בשר... חבל על הזמן כמה והביא לי ולחבר שלי צלחת עם צ'יפס ופלפאל כמו כל פעם.. ממש אחלה גבר והוא גם הביא לנו שווארמה פרגיות ששילמנו כולה על הודו... יש הבדל |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike בן זונה מגרה אותי !!! אני מת עכשיו ללאפה יא חמור !!!!!! כוס אימא שלך ... כל מה שיש לי במקרר זה סלט חסה כוס אמק ... |
ראסמי שאין על צ'יפס במיקרו

צ'יפס בתנור
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN צ'יפס בתנור |
קבלו סמיילי עצבני!

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.