TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה סוואמפר חושב לעצמו?
Pages (2): [1] 2 »


Posted by oDrori on Nov-22-2002 19:33:

Smoking ..umm..something מה סוואמפר חושב לעצמו?

שהוא נותן לאנשים כמו דאמונד טראנסר להיות מוד?


http://tester.tranceaddict.com/foru...15&pagenumber=1


Posted by NyKoN on Nov-22-2002 19:56:

חחחח
טרד ענק
נקרעתי מצחוק


Posted by luckystrike on Nov-22-2002 20:25:

אהבתי את החוק החמישי !!!
נראה לי נעביר אותו לשימוש אצלנו !

"5. all current memebers msut send a £50 administration fee (plus £10 handling charge) to luckystrike moderating LTD to cover costs of renewing memebership."

hehe

אבל בקשר לסמיילי הזה :

אני דווקא אוהב אותו !


Posted by DjChook on Nov-22-2002 20:49:

אין כמו



עכשיו מורן, לדעתי אתה צריך למכור עירויים

ובכל מקרה, רק לפתוח חברת בע"מ יעלה לך בכמה חודשים של פלאפון


Posted by Sniper on Nov-23-2002 00:38:

חחחח באמת טרד מצחיק


Posted by Hell_Copter on Nov-23-2002 15:48:

חחחחח איזה שריטה יש לבנאדם הזה...
מורן צריך לשבת ולכתוב גם חוקה...
כן כן נכניס סעיף שחייבים לתרום לך כסף,


Posted by m0sh on Nov-23-2002 16:40:

זה מהשפעה של הXTC

שהוא כל היום לוקח


Posted by Hell_Copter on Nov-23-2002 16:43:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה מהשפעה של הXTC

שהוא כל היום לוקח


מהג'וינטים אחי


Posted by m0sh on Nov-23-2002 16:47:

לא מה
XTC!!


Posted by Hell_Copter on Nov-23-2002 16:54:

xtc
זה המסטיק הזה שאתה אכלת אצל חן


Posted by YuVaL on Nov-23-2002 18:35:

זה היה ניסיון להצחיק?


Posted by m0sh on Nov-23-2002 18:46:

quote:
Originally posted by YuVaL
זה היה ניסיון להצחיק?



Posted by oDrori on Nov-23-2002 18:49:

quote:
Originally posted by YuVaL
זה היה ניסיון להצחיק?

Werks fer moi!


Posted by DjChook on Nov-23-2002 20:17:

xtc rulez


Posted by m0sh on Nov-23-2002 20:46:

חן אתה מתכוון ל
X-ite


Posted by DjChook on Nov-23-2002 20:52:

i know
it sounds better that way


Posted by luckystrike on Nov-23-2002 22:01:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחח איזה שריטה יש לבנאדם הזה...
מורן צריך לשבת ולכתוב גם חוקה...
כן כן נכניס סעיף שחייבים לתרום לך כסף,



צודק אחי !
וסורי שלא הלכנו לכיפה
הייתי מת מרעב רק שתדע
פשוט הייתי עם ההיא שסיפרתי לך עלייה בזמן שהתקשרת
היא הייתה לידי ולא היה לי נעים לנפנף אותה


יום שלישי בטוח הולכים אחי
!
אני עכשיו נוסע להדרכה של 3 ימים בחוף צמח...
איזה בעסה

יאללה אנשים תעשו חיים
PEACE AND LOVE
C YA


Posted by Hell_Copter on Nov-23-2002 22:02:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חן אתה מתכוון ל
X-ite


חפיף...
התבלבלתי בעצמי...
xtc
זה המשקה הזה כמו רד בול...


Posted by Hell_Copter on Nov-23-2002 22:05:

quote:
Originally posted by luckystrike
צודק אחי !
וסורי שלא הלכנו לכיפה
הייתי מת מרעב רק שתדע
פשוט הייתי עם ההיא שסיפרתי לך עלייה בזמן שהתקשרת
היא הייתה לידי ולא היה לי נעים לנפנף אותה



אסור להשתמש בסמיילי הזה!!!
חפיף אחי אני לא לוקח אישית
בדיוק חזרתי עכשיו משם... הבאתי אותה בלאפה עצבנית... אפילו לא סיימתי אותה מרוב שהיא הייתה טובה
קיצר אמרתי לך כבר שהם מכירים אותי שם והם נחמדים אליי והכל
אז הזה שחותך את השווארמה אם אתה מכיר אותו, הביא לו פול בשר... חבל על הזמן כמה
והביא לי ולחבר שלי צלחת עם צ'יפס ופלפאל כמו כל פעם.. ממש אחלה גבר
והוא גם הביא לנו שווארמה פרגיות ששילמנו כולה על הודו... יש הבדל ביוקרתיות ובמחיר
כמה כיף שיש קומבינות שם!!
וזה היית יכול להיות אתה במקום חבר שלי!!
אבל זאת כבר בעיה שלך


Posted by luckystrike on Nov-23-2002 22:11:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אסור להשתמש בסמיילי הזה!!!
חפיף אחי אני לא לוקח אישית
בדיוק חזרתי עכשיו משם... הבאתי אותה בלאפה עצבנית... אפילו לא סיימתי אותה מרוב שהיא הייתה טובה
קיצר אמרתי לך כבר שהם מכירים אותי שם והם נחמדים אליי והכל
אז הזה שחותך את השווארמה אם אתה מכיר אותו, הביא לו פול בשר... חבל על הזמן כמה
והביא לי ולחבר שלי צלחת עם צ'יפס ופלפאל כמו כל פעם.. ממש אחלה גבר
והוא גם הביא לנו שווארמה פרגיות ששילמנו כולה על הודו... יש הבדל


בן זונה מגרה אותי !!!
אני מת עכשיו ללאפה יא חמור !!!!!!
כוס אימא שלך ...
כל מה שיש לי במקרר זה סלט חסה כוס אמק ...


Posted by Hell_Copter on Nov-23-2002 22:12:

quote:
Originally posted by luckystrike
בן זונה מגרה אותי !!!
אני מת עכשיו ללאפה יא חמור !!!!!!
כוס אימא שלך ...
כל מה שיש לי במקרר זה סלט חסה כוס אמק ...


מגיע לך שיגרו אותך יא זבל!
חוץ מזה... יש לך גם צ'יפס למיקרו אז מה אתה בוכה


Posted by oDrori on Nov-23-2002 22:29:

ראסמי שאין על צ'יפס במיקרו


Posted by m0sh on Nov-24-2002 05:50:

צ'יפס בתנור


Posted by Hell_Copter on Nov-24-2002 13:45:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
צ'יפס בתנור


אתה לא היית בפגישה אז אין לך מה להגיב על זה...
אהה וזה מזכיר לי
אני ומורן צחקנו קצת על צח שהוא שמן וגמר את כל העוגיות של השוקולד צ'יפס בפורום של המודים


Posted by YuVaL on Nov-24-2002 15:00:

קבלו סמיילי עצבני!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.