TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סתם משהוא :)
Pages (2): [1] 2 »
סתם משהוא :)
חבר'ה בדיוק ראיתי - אנחנו מפורסמים...

http://tester.tranceaddict.com/foru...9206#post949206
סתם נחמד שהזכירו אותנו ...
כנראה שבאמת הט'רד הזה שלנו עם הטראקים הכי גדול בכל
TA

שוק
| quote: |
| Originally posted by DjChook שוק |
מה ? אם זה הכי גדול ?
מין הסתם שזה הכי גדול !
זה כזה
ISONEWS
לטראקים 
| quote: |
| Originally posted by DjChook מה ? אם זה הכי גדול ? מין הסתם שזה הכי גדול ! זה כזה ISONEWS לטראקים |
זה כי אנחנו מלכים... 
| quote: |
| Originally posted by eXeTik זה כי אנחנו מלכים... |
חחחח
ISONEWS
לטראקים....
לא ממש
אנחנו שולטים פה 
ידוע ברבים
בטח שזה הט'רד הכי גדול אחי...
אין מצב שלא
בוא נשמור עליו הכי גדול..
| quote: |
| Originally posted by Rising בוא נשמור עליו הכי גדול.. |
אני סומך עלייך גבר..
(ואתה מודע שאני סתם מגיב פה..אני מנסה להגיע לכמה שיותר הודעות על ההתחלה)

| quote: |
| Originally posted by Rising אני סומך עלייך גבר.. (ואתה מודע שאני סתם מגיב פה..אני מנסה להגיע לכמה שיותר הודעות על ההתחלה) |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אני רק מחכה לאיזה מישהו מסכן שיקפוץ ויגיד שאני מנסה להגיע לכמה שיותר על ההתחלה על האמצע ועל הסוף.... |
| quote: |
| Originally posted by Rising שו? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter my post count |
| quote: |
| Originally posted by Rising הבנתי.. אמרתי על שלך משהו? |
טוב אני לא מגיב יותר :]]]
| quote: |
| Originally posted by Rising טוב אני לא מגיב יותר :]]] |

לא פלא שאנחנו מובלים, כולם פה ספאמריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וגם אניי חיחיחיחיחי
אני אלעד בן דוד ואני ספאמר גאהה:]]
"ושמישהו ינסה לעצור אותי"
| quote: |
| Originally posted by Sniper לא פלא שאנחנו מובלים, כולם פה ספאמריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם וגם אניי חיחיחיחיחי |
| quote: |
| Originally posted by Sniper לא פלא שאנחנו מובלים, כולם פה ספאמריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם וגם אניי חיחיחיחיחי אני אלעד בן דוד ואני ספאמר גאהה:]] "ושמישהו ינסה לעצור אותי" |
מה לעשות שהודעות לא עולות כסף אז כל אחד מגיב מתי שבא לו 
בכל זאת, אם הייתה הגבלה אז דברים לא היו זורמים פה נראה לי 
| quote: |
| Originally posted by Rising זהו שלפי דעתי זה גועל נפש בעולם יש לנו שם של ספאמרים .. ובכלליות יש לנו שם של ליצ'רים ותאמינו לי שזה לא טוב. אלעד...ריפליי הבא שלי באיסקיו...לא מגיבבב פה יותר :]]] |
רועי שוב באיומי מוד טיפוסיים 
שמישהו יסביר לי מאיפה כולכם מכירים אותו בבקשה.
ובקשר לזה שאנחנו לי'צרים
זה רק בגלל נזק שדפקו לכולנו 12 ק"ב אפ-סטרים 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.