TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הסט של עידןןן גוטמן וארתור גורדון אתמול בלילהה
Pages (2): [1] 2 »


Posted by itamarsan on Nov-28-2002 09:26:

הסט של עידןןן גוטמן וארתור גורדון אתמול בלילהה

חבריייייייייםםםםם בטח גם אתה שמעתם את הסא של עידן גוטמןן וארתור גורדון והיה חזקק סופנייי
אז על מישהו יכול להשיגג את הטראקליסטט של הסט ויביא לי אני יסמך מאודדדדדדדד
תודה אנשיםם


Posted by YuVaL on Nov-28-2002 11:00:

Re: הסט של עידןןן גוטמן וארתור גורדון אתמול בלילהה

quote:
Originally posted by itamarsan
חבריייייייייםםםםם בטח גם אתה שמעתם את הסא של עידן גוטמןן וארתור גורדון והיה חזקק סופנייי
אז על מישהו יכול להשיגג את הטראקליסטט של הסט ויביא לי אני יסמך מאודדדדדדדד
תודה אנשיםם


הסטים של גוטמן תמיד חזקים
אני יוריד ונעשה טראקליסט


Posted by DjChook on Nov-28-2002 12:09:

אני שמעתי חלק מיזה בערך ב 24:00

היה נחמד ביותר !


Posted by AnthemFreak on Nov-28-2002 12:23:

איפה שמעו את הסט??? בבי יו????


Posted by DjChook on Nov-28-2002 12:27:

מין הסתם
יו טוב שלא כל חמש דקות

B A CLUBBER

רדיו ביי בי יבי יי בי ביו


Posted by nimrod levi on Nov-28-2002 12:56:

גוטמן בא לבית ספר שלנו למסיבת חנוכה
אמור לנגן פה סט


Posted by Hell_Copter on Nov-28-2002 13:26:

ורון אמר לי שהוא עולה לתקלט אחריו...

שמעתי רק דקה מזה כי לא היה לי עצבים...
הייתי צריך קצת לחשוב בלילה
אבל בערך ב 1 הטראק היחיד ששמעתי היה
volts wagen - moo master


Posted by itamarsan on Nov-28-2002 15:19:

quote:
Originally posted by DjChook
מין הסתם
יו טוב שלא כל חמש דקות

B A CLUBBER

רדיו ביי בי יבי יי בי ביו


חחחחחחחחחחח נכוןןן חןן צודק היה כול איזה חצי שעה ככה ואתה רואה אותי לפני שהתחלתי לשמוע אמרתי בוא נישמע קצת בי יו ניראה מה ישש
ואאאלללה נכנסתיי לסרטים ששמעתיייי את הסטטטט


Posted by itamarsan on Nov-28-2002 15:19:

Re: Re: הסט של עידןןן גוטמן וארתור גורדון אתמול בלילהה

quote:
Originally posted by YuVaL
הסטים של גוטמן תמיד חזקים
אני יוריד ונעשה טראקליסט

תודהה יובלללל


Posted by DjChook on Nov-28-2002 15:55:

חחחח כל חצי שעה ?
אם התחלתי לשמוע באיזה 24:00, ושמעתי לפחות איזה 3 פעמים
אז מתי לעזאזל הלכתי לישון ?!


Posted by m0sh on Nov-28-2002 16:47:

גוטמן הציל כבוד אבוד
שירד קצת מהארד טראנס המושלט
קוסמיק גייט וכ"ו



אמיר חממי לדעתי הכי טוב בנתיים
הוא נוגע בהארדסטייל קצת


אבל הסגנונות שלהם כבר נמאסים על הרוב


Posted by Hell_Copter on Nov-28-2002 17:28:

בואו אני יגיד לכם בראסמי... אני לא מבין מה כל ההתרגשות
הם עושים סטים כאלה עם אותם טראקים כמעט כל יום
מה שכן ביום שבת ב3 בבוקר ככה היה סט בסט של ארתור גורדון שגיוון קצת בטראקים ... הכרחתי את אלונה אפילו לשמוע והיא נהנתה
היה טוב לא לישון באותו לילה...
אבל לא צריך לגמור מזה!


Posted by itamarsan on Nov-29-2002 00:43:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
בואו אני יגיד לכם בראסמי... אני לא מבין מה כל ההתרגשות
הם עושים סטים כאלה עם אותם טראקים כמעט כל יום
מה שכן ביום שבת ב3 בבוקר ככה היה סט בסט של ארתור גורדון שגיוון קצת בטראקים ... הכרחתי את אלונה אפילו לשמוע והיא נהנתה
היה טוב לא לישון באותו לילה...
אבל לא צריך לגמור מזה!

ראסמי אחי אבלל אתה צריך לקלוט אותייי כבר התחלתי לרקוד במיטה בחיי היה מצחיק
נכון שעושים את זה כמעט כול לילה אבל כול לילה זה שונה פעם זה ככה ופעם זה דיפ וכ''ו וסט כזה המון זמן לא שמעתיי


Posted by YuVaL on Nov-29-2002 05:37:

Arthur_Gordon_And_Idan_Gutman-Live_On_Radio_BU_99FM_27-11-2002-1REAL

1) Re Worxx - Strange World 2002
2) Unknown
3) Dj Shog - The Second Dimension (UK Mix)
4) Jurgen Vries - The Theme (Dumonde Mix)
5) Cosmic Gate - The Wave (New Club Mix)
6) Unknown
7) Kai Tracid - Just 1 Day (Energy Mix)
8) Aund & jor - 16 (אין לי מושג איך כותבים ת'שם שלהם!)
9) Unknown
10) Unknown
11) Unknown
12) Svenson & Gielen - Answer The Question (Cosmic Gate Mix)
13) Chemisty - We One One
14) Unknown
15) Sound Of Overdose - City 2 City (Dj Scot Project Mix)
16) Dj Wag - Life On Mars
17) Dumonde - Louder, Softer (Hennes & Cold Mix)
18) Unknown
19) Hennes & Cold - Get Down


Posted by Scorchio on Nov-29-2002 10:26:

טוב לפי דעתי סט מגעיל
לא יודע נשמע מבולגן אש...


Posted by Hell_Copter on Nov-29-2002 13:25:

quote:
Originally posted by Scorchio
טוב לפי דעתי סט מגעיל
לא יודע נשמע מבולגן אש...


במילה אחת ראמזי!
אולי אני יוריד את הסט בהזדמנות וינסה לעזור אבל נראה


Posted by itamarsan on Nov-29-2002 19:50:

quote:
Originally posted by YuVaL
Arthur_Gordon_And_Idan_Gutman-Live_On_Radio_BU_99FM_27-11-2002-1REAL

1) Re Worxx - Strange World 2002
2) Unknown
3) Dj Shog - The Second Dimension (UK Mix)
4) Jurgen Vries - The Theme (Dumonde Mix)
5) Cosmic Gate - The Wave (New Club Mix)
6) Unknown
7) Kai Tracid - Just 1 Day (Energy Mix)
8) Aund & jor - 16 (אין לי מושג איך כותבים ת'שם שלהם!)
9) Unknown
10) Unknown
11) Unknown
12) Svenson & Gielen - Answer The Question (Cosmic Gate Mix)
13) Chemisty - We One One
14) Unknown
15) Sound Of Overdose - City 2 City (Dj Scot Project Mix)
16) Dj Wag - Life On Mars
17) Dumonde - Louder, Softer (Hennes & Cold Mix)
18) Unknown
19) Hennes & Cold - Get Down

יובלללללללללל תותח אתה אחיייייייייי


Posted by m0sh on Nov-29-2002 19:55:

אתם יודעים מה
אני יוריד ויפענח את כל השירים

טוב יש מאיפה להוריד אבל זה רק 40 מגה....בעעע


Posted by itamarsan on Dec-01-2002 10:55:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתם יודעים מה
אני יוריד ויפענח את כל השירים

טוב יש מאיפה להוריד אבל זה רק 40 מגה....בעעע

תודה כי אכן חסר איזה טראק שהוא שם ואני ממש מחפש אוצתו בנרות עם אפשר להגיד


Posted by YuVaL on Dec-01-2002 17:28:

אז הייתי אתמול במטרוק ושמעתי את גוטמן
ת'אמת.. לא יודע
המיקסוס שלו היה אחלה... אבל הטראקים
בלעעעעעע
כמה אפשר לשמוע כבר את
Arome - Hands Up
Cosmic Gate - The Wave
זה משעמםםםםםםםםםםםםםםםם
כמעט כל הסט שלו כל מה שעשיתי עם הראש היה


אבל שהוא שם את
Sound Of Overdose - City 2 City (DJ Scot Project Mix)
איזה שגעתתתתתתתתתתתתתתתתת


Posted by m0sh on Dec-01-2002 17:37:

יובל אתה צודק

נמאס....
THE WAVE
קקי


hands up
אפשר לעבור הלאה....


Posted by itamarsan on Dec-01-2002 19:45:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יובל אתה צודק

נמאס....
THE WAVE
קקי


hands up
אפשר לעבור הלאה....

יש משהו במה שאת אומר מוש אחייי אבל אין מה לעשות ככה זה במסיבות אני לא מצפה בכלל שישמיעו מה שאני שומע בבית כי זה לא מגיעה לרמה בכללל של המועדוניים
הדי ג'יצריך להיות מיוחד כדי שישים את הטראקים שישל כול אחד מאיתנו אז מסתדרים עם זה ואתה אומר לעצמך יאללה אחר כך בבית אפטררר
אלללללללללהההההה


Posted by oDrori on Dec-01-2002 19:52:

quote:
Originally posted by itamarsan
יש משהו במה שאת אומר מוש אחייי אבל אין מה לעשות ככה זה במסיבות אני לא מצפה בכלל שישמיעו מה שאני שומע בבית כי זה לא מגיעה לרמה בכללל של המועדוניים
הדי ג'יצריך להיות מיוחד כדי שישים את הטראקים שישל כול אחד מאיתנו אז מסתדרים עם זה ואתה אומר לעצמך יאללה אחר כך בבית אפטררר
אלללללללללהההההה


לא אחי, דווקא גוטמן די מעודכן בהארד. אתה רואה אצלו גם דברים טריים יחסית וטריים תכל'ס. העניין הוא שהוא מנגן כל ערב אותו הסט באותו הסדר עם 5 קוסמיק מתוכם 3 ברצף ומחליף ברוטציה שלו טראק אחד או שניים כל שבועיים... בטח שהייתי הולך למסיבה איתו כי לא כל יום אני שומע תטראקים האלה אבל אני לא אלך לשמוע אותו פעמיים באותו החודש אני מניח... פשוט לא כיף.


Posted by itamarsan on Dec-02-2002 13:29:

quote:
Originally posted by oDrori
לא אחי, דווקא גוטמן די מעודכן בהארד. אתה רואה אצלו גם דברים טריים יחסית וטריים תכל'ס. העניין הוא שהוא מנגן כל ערב אותו הסט באותו הסדר עם 5 קוסמיק מתוכם 3 ברצף ומחליף ברוטציה שלו טראק אחד או שניים כל שבועיים... בטח שהייתי הולך למסיבה איתו כי לא כל יום אני שומע תטראקים האלה אבל אני לא אלך לשמוע אותו פעמיים באותו החודש אני מניח... פשוט לא כיף.

ראסמייי אחייי ידעתי שהוא מעודכן בהארדד ובגלל זה אהבתי וכל את הסט שלו כי הוא לא נתן טראקים ישניים


Posted by Morancky2 on Dec-02-2002 21:24:

quote:
Originally posted by Scorchio
טוב לפי דעתי סט מגעיל
לא יודע נשמע מבולגן אש



הלו הלו
בלי ללכלך על מאסטר גוטמן!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.