TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הסט של עידןןן גוטמן וארתור גורדון אתמול בלילהה
Pages (2): [1] 2 »
הסט של עידןןן גוטמן וארתור גורדון אתמול בלילהה
חבריייייייייםםםםם בטח גם אתה שמעתם את הסא של עידן גוטמןן וארתור גורדון והיה חזקק סופנייי
אז על מישהו יכול להשיגג את הטראקליסטט של הסט ויביא לי אני יסמך מאודדדדדדדד
תודה אנשיםם
Re: הסט של עידןןן גוטמן וארתור גורדון אתמול בלילהה
| quote: |
| Originally posted by itamarsan חבריייייייייםםםםם בטח גם אתה שמעתם את הסא של עידן גוטמןן וארתור גורדון והיה חזקק סופנייי אז על מישהו יכול להשיגג את הטראקליסטט של הסט ויביא לי אני יסמך מאודדדדדדדד תודה אנשיםם |
אני שמעתי חלק מיזה בערך ב 24:00
היה נחמד ביותר !
איפה שמעו את הסט??? בבי יו????
מין הסתם
יו טוב שלא כל חמש דקות
B A CLUBBER
רדיו ביי בי יבי יי בי ביו

גוטמן בא לבית ספר שלנו למסיבת חנוכה
אמור לנגן פה סט
ורון אמר לי שהוא עולה לתקלט אחריו...
שמעתי רק דקה מזה כי לא היה לי עצבים...
הייתי צריך קצת לחשוב בלילה
אבל בערך ב 1 הטראק היחיד ששמעתי היה
volts wagen - moo master
| quote: |
| Originally posted by DjChook מין הסתם יו טוב שלא כל חמש דקות B A CLUBBER רדיו ביי בי יבי יי בי ביו |
Re: Re: הסט של עידןןן גוטמן וארתור גורדון אתמול בלילהה
| quote: |
| Originally posted by YuVaL הסטים של גוטמן תמיד חזקים אני יוריד ונעשה טראקליסט |
חחחח כל חצי שעה ?
אם התחלתי לשמוע באיזה 24:00, ושמעתי לפחות איזה 3 פעמים
אז מתי לעזאזל הלכתי לישון ?!
גוטמן הציל כבוד אבוד
שירד קצת מהארד טראנס המושלט
קוסמיק גייט וכ"ו
אמיר חממי לדעתי הכי טוב בנתיים
הוא נוגע בהארדסטייל קצת
אבל הסגנונות שלהם כבר נמאסים על הרוב
בואו אני יגיד לכם בראסמי... אני לא מבין מה כל ההתרגשות
הם עושים סטים כאלה עם אותם טראקים כמעט כל יום
מה שכן ביום שבת ב3 בבוקר ככה היה סט בסט של ארתור גורדון שגיוון קצת בטראקים ... הכרחתי את אלונה אפילו לשמוע והיא נהנתה 
היה טוב לא לישון באותו לילה...
אבל לא צריך לגמור מזה!
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter בואו אני יגיד לכם בראסמי... אני לא מבין מה כל ההתרגשות הם עושים סטים כאלה עם אותם טראקים כמעט כל יום מה שכן ביום שבת ב3 בבוקר ככה היה סט בסט של ארתור גורדון שגיוון קצת בטראקים ... הכרחתי את אלונה אפילו לשמוע והיא נהנתה ![]() היה טוב לא לישון באותו לילה... אבל לא צריך לגמור מזה! |
Arthur_Gordon_And_Idan_Gutman-Live_On_Radio_BU_99FM_27-11-2002-1REAL
1) Re Worxx - Strange World 2002
2) Unknown
3) Dj Shog - The Second Dimension (UK Mix)
4) Jurgen Vries - The Theme (Dumonde Mix)
5) Cosmic Gate - The Wave (New Club Mix)
6) Unknown
7) Kai Tracid - Just 1 Day (Energy Mix)
8) Aund & jor - 16 (אין לי מושג איך כותבים ת'שם שלהם!)
9) Unknown
10) Unknown
11) Unknown
12) Svenson & Gielen - Answer The Question (Cosmic Gate Mix)
13) Chemisty - We One One
14) Unknown
15) Sound Of Overdose - City 2 City (Dj Scot Project Mix)
16) Dj Wag - Life On Mars
17) Dumonde - Louder, Softer (Hennes & Cold Mix)
18) Unknown
19) Hennes & Cold - Get Down

טוב לפי דעתי סט מגעיל
לא יודע נשמע מבולגן אש...
| quote: |
| Originally posted by Scorchio טוב לפי דעתי סט מגעיל לא יודע נשמע מבולגן אש... |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL Arthur_Gordon_And_Idan_Gutman-Live_On_Radio_BU_99FM_27-11-2002-1REAL 1) Re Worxx - Strange World 2002 2) Unknown 3) Dj Shog - The Second Dimension (UK Mix) 4) Jurgen Vries - The Theme (Dumonde Mix) 5) Cosmic Gate - The Wave (New Club Mix) 6) Unknown 7) Kai Tracid - Just 1 Day (Energy Mix) 8) Aund & jor - 16 (אין לי מושג איך כותבים ת'שם שלהם!) 9) Unknown 10) Unknown 11) Unknown 12) Svenson & Gielen - Answer The Question (Cosmic Gate Mix) 13) Chemisty - We One One 14) Unknown 15) Sound Of Overdose - City 2 City (Dj Scot Project Mix) 16) Dj Wag - Life On Mars 17) Dumonde - Louder, Softer (Hennes & Cold Mix) 18) Unknown 19) Hennes & Cold - Get Down |
אתם יודעים מה
אני יוריד ויפענח את כל השירים
טוב יש מאיפה להוריד אבל זה רק 40 מגה....בעעע
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אתם יודעים מה אני יוריד ויפענח את כל השירים טוב יש מאיפה להוריד אבל זה רק 40 מגה....בעעע |
אז הייתי אתמול במטרוק ושמעתי את גוטמן
ת'אמת.. לא יודע
המיקסוס שלו היה אחלה... אבל הטראקים
בלעעעעעע
כמה אפשר לשמוע כבר את
Arome - Hands Up
Cosmic Gate - The Wave
זה משעמםםםםםםםםםםםםםםםם
כמעט כל הסט שלו כל מה שעשיתי עם הראש היה

אבל שהוא שם את
Sound Of Overdose - City 2 City (DJ Scot Project Mix)
איזה שגעתתתתתתתתתתתתתתתתת

יובל אתה צודק
נמאס....
THE WAVE
קקי
hands up
אפשר לעבור הלאה....

| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN יובל אתה צודק נמאס.... THE WAVE קקי hands up אפשר לעבור הלאה.... |
| quote: |
| Originally posted by itamarsan יש משהו במה שאת אומר מוש אחייי אבל אין מה לעשות ככה זה במסיבות אני לא מצפה בכלל שישמיעו מה שאני שומע בבית כי זה לא מגיעה לרמה בכללל של המועדוניים הדי ג'יצריך להיות מיוחד כדי שישים את הטראקים שישל כול אחד מאיתנו אז מסתדרים עם זה ואתה אומר לעצמך יאללה אחר כך בבית אפטררר אלללללללללהההההה |
| quote: |
| Originally posted by oDrori לא אחי, דווקא גוטמן די מעודכן בהארד. אתה רואה אצלו גם דברים טריים יחסית וטריים תכל'ס. העניין הוא שהוא מנגן כל ערב אותו הסט באותו הסדר עם 5 קוסמיק מתוכם 3 ברצף ומחליף ברוטציה שלו טראק אחד או שניים כל שבועיים... בטח שהייתי הולך למסיבה איתו כי לא כל יום אני שומע תטראקים האלה אבל אני לא אלך לשמוע אותו פעמיים באותו החודש אני מניח... פשוט לא כיף. |
quote:
Originally posted by Scorchio
טוב לפי דעתי סט מגעיל
לא יודע נשמע מבולגן אש
הלו הלו
בלי ללכלך על מאסטר גוטמן!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.