TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Favorittrancevideon?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Glorie on Nov-29-2002 23:46:

Party Hat Favorittrancevideon?

S�g just Drunkenmonkey - E (as in Eveline)

trance � trance, den e lite dansmusik iaf

riktigt roligt att se dom herrarna dansa

Posted by Aendy on Nov-29-2002 23:49:

Spacelovers - Spacelovers... den �r S� j�la sexig utan att bli �verdriven. �lskar kroppar i naturlig r�relse vare sig det �r hos m�n eller kvinnor, m�nniskor eller djur.

Posted by reveal on Nov-29-2002 23:50:

quote:
Originally posted by Aendy
Spacelovers - Spacelovers...

t�nkte precis skriva den tog ett j�vla tag att f� tag p� den, vem det var det ju v�rt.. eller hur anden?
en annan favorit �r blank & jones - dj culture, den �r sjukt gjuten

Posted by Glorie on Nov-29-2002 23:51:

Unhappy

itne ens h�rt den l�ten...

suck

Posted by Aendy on Nov-29-2002 23:52:

quote:
Originally posted by reveal
t�nkte precis skriva den :) tog ett j�vla tag att f� tag p� den, vem det var det ju v�rt.. eller hur anden? :p

Jupp... (fick med felstavningen i quoten :)) Synd att jag fortfarande inte kan se den tack vare n�t j�la codec... har testat allt... :(

Posted by reveal on Nov-29-2002 23:54:

mitt tips n�r det g�ller codecs:
installera Nimo Codec Pack, som �r en samling av massa codes som man kan beh�va, brukar l�sa alla problem

http://www.btinternet.com/~nimosiro/

och fan f�r felstavningen

Posted by RebeL9 on Nov-30-2002 00:10:

DJ Quicksilver - Cosmophobia. riktigt cool video. dystert och helskum samtidigt. Typ en familj som lyssnar p� ett radiomeddelande (man h�r inte de prata) och pl�tsligt b�rjar alla i familjen gr�ta. I slutet lyser de upp och kramar om varandra och blir lyckliga. Skum som sagt

William Orbit - Ravels Pavane Pour Une Infante De Funte (Ferry Corsten remix)
samma sak h�r. Hela videon utspelar sig i en stad d�r ett stort begravningst�g g�r i en procession genom stadens smala gator och folk kastar ut blommor fr�n f�nstren. Alla i begravningst�get gr�ter och man f�r aldrig se den d�de. Antagligen en viktig person eftersom s� m�nga s�rjer honom. Underbar l�t ocks�. Passar videon utm�rkt.

System F - Exhale
Helball video med Ferry och Armin som g�r ett bes�k i England =)

Posted by Glorie on Nov-30-2002 00:12:

Party Hat

faen, har inte sett m�nga videos ass�... borde eg. inte f� uttala mig i fr�gan

Posted by reveal on Nov-30-2002 00:15:

quote:
Originally posted by RebeL9
System F - Exhale
Helball video med Ferry och Armin som g�r ett bes�k i England =)

hahah, klassiskt med fr�gor som "where the f*ck is our limo"
gjuten video helt klart

Posted by RebeL9 on Nov-30-2002 00:17:

gl�mde n�mna att jag gillar Rank1 - Such is life videon ocks�. �ntligen en video med politiskt budskap.

Posted by reveal on Nov-30-2002 00:21:

quote:
gl�mde n�mna att jag gillar Rank1 - Such is life videon ocks�. �ntligen en video med politiskt budskap.

varf�r m�ste man ha med ett politiskt budskap?

f�r mig �r det viktigare att videon �r rolig/sk�n/whatever att titta p�, �n att den har ett budskap...

Posted by RebeL9 on Nov-30-2002 00:23:

ta bara en titt p� MTVs videos. bara massa skr�p, halvnakna kvinnor, slickade bilar och en falsk bild av v�rlden.
�r kul med lite variation och verklighetsf�rankring ocks� f�r en g�ngs skull.

Posted by reveal on Nov-30-2002 00:26:

quote:
ta bara en titt p� MTVs videos. bara massa skr�p, halvnakna kvinnor, slickade bilar och en falsk bild av v�rlden.
�r kul med lite variation och verklighetsf�rankring ocks� f�r en g�ngs skull.

tja, du kanske har r�tt

fast jag f�r r�tt mkt verklighet �nd�, utan att beh�va se det p� videor ocks�...

men du har ju r�tt i att mtv-videor i regel �r kassa

Posted by Nyx on Nov-30-2002 12:43:

Thumbs up

Om man ser till sj�lva videon s� har jag tre favoriter..

1. E-rotic - Fritz Love My Tits
2. Balloon - Monstersound
3. Brooklyn Bounce - Born To Bounce

Posted by Virus on Nov-30-2002 15:22:

Mina favoriter:

Ayumi Hamasaki - M (Above & Beyond Remix)
Marco V - GODD
William Orbit - Barbers Adagio for Strings (Ferry Corsten Remix?) Den med tr�det.
Gouryella - Tenshi

Den kackigaste jag kan komma p� �r System F vs Armin van Buuren - Exhale. N�r Armin och Ferry �ker till England och spelar r�heta. Men den �r ganska rolig p� sitt s�tt.

Posted by mindshooter on Nov-30-2002 15:57:

quote:
Originally posted by King of Clubs
Mina favoriter:

Ayumi Hamasaki - M (Above & Beyond Remix)

Tack....sk�nt att n�n n�mnde den...FYFAN vilken underbar video det �r...brukar sl�cka ner och se den i fullscreen ibland..har en 195 MBs version av den f�r att f� glasklar kvalitet...underbar!

Jag gillar Ligaya videon ox�...sk�na grafiska objekt...

Posted by SteveTranz4ever on Nov-30-2002 22:21:

Jag gillar videos som visar live spelningar, sommar, snygga videos, snygga brudar...

B�sta
Chicane feat. Maire Brennan - Saltwater �r najjs, delfiner, vatten, surfing, fest... med andra ord s�nt som jag �lskar att g�ra eller se

sommarvideos
CRW - I Feel Love (M�nga scener i videon �r tagen fr�n en engelsk film, filmen som handlar om tv� killar som vill �ka till Ibiza, blir ber�mda DJs och f� sitt livs f�rsta ligg... kommer ej ih�g vad filmen heter.... den heter det som �r deras namn... typ... Jake and Bill typ n�n som vet s� s�g till mig s� jag kan ta hem den)
Kai Tracid - Tiefenransch (snygg, bra, snygga brudar)
CJ Stone - Shining Star
Charly Lownoise & Mental Theo pres. Starsplash - Wonderful Days
ATB ft. York - Fields Of Love
Sven V�th har gjort n�n sommar video med delfiner som jag fan inte kan komma p� typ... L�aesperanza .... vill ha den videon BAD... tidigt 90-tal.... var d� jag s�g den n�ng�ng typ

Snygg video
Delerium feat Sarah Mclachlan - Silence (Airscape Remix)
Delerium - Innocente (DJ Tiesto Mix)

Bra party video
Dr.Motte & Westbam Present. Love Parade2000

Snygg brud
JT Company feat.Barby - Wake me tonight (svcd 2002)
Ian Van Dahl och Sylver videos

Bizzart
Allt med Aphex Twin
Aphex Twin - Come to daddy

Binary Finary 1999 (Kay Cee Remix)

Ta-aldrig-hem-skit-video-med-kass-l�t
Taucher-Science_Fiction-(Live)

Jag t�nkte jag skulle dela med mig av dom videos jag har p� min dator i ett par dagar via min FTP... 7Gb
�r det n�t ni s�ker s� kolla om jag har videon s� ska vi nog kunna l�sa s� du f�r den

Videos som jag har --->> | Trance vids | Live vids |

.../ Steve

Posted by Nyx on Nov-30-2002 22:33:

Arrow

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag t�nkte jag skulle dela med mig av dom videos jag har p� min dator i ett par dagar via min FTP... 7Gb
�r det n�t ni s�ker s� kolla om jag har videon s� ska vi nog kunna l�sa s� du f�r den

Videos som jag har --->> | Trance vids | Live vids |

.../ Steve

Warmduscher feat Lamont Humphrey - Hardcore will never die
vill jag ha!

Posted by SteveTranz4ever on Nov-30-2002 22:36:

quote:
Originally posted by Nyx

Warmduscher feat Lamont Humphrey - Hardcore will never die
vill jag ha!
Finns p� FTPn har du inte konto uppgifterna s� PMa mig

Posted by Virus on Dec-01-2002 19:28:

quote:

Bizzart
Allt med Aphex Twin
Aphex Twin - Come to daddy

Hans videos e riktigt grymma och yesbox, bizarra som fan. Windowlickervideon �r riktigt sjuk.. En massa snygga tjejer i bikini som helt pl�tsligt f�r hans ansikte (samma nylle som dom sm� flickorna i 'Come to Daddy').

Geni eller mentalt st�rd, det �r fr�gan.

Posted by SteveTranz4ever on Dec-01-2002 20:49:

quote:
Originally posted by King of Clubs
Hans videos e riktigt grymma och yesbox, bizarra som fan. Windowlickervideon �r riktigt sjuk.. En massa snygga tjejer i bikini som helt pl�tsligt f�r hans ansikte (samma nylle som dom sm� flickorna i 'Come to Daddy').

Geni eller mentalt st�rd, det �r fr�gan.
Det b�sta i Windowlickervideon �r �nd� n�r dom tv� kaxiga homies ska glida fram till v�rsta bruden... (tror dom iaf) s� v�nder hon sig om och ser ut som F*N

Urs�kta om jag l�ter ytlig nu

Posted by RebeL9 on Dec-01-2002 21:16:

quote:

Ta-aldrig-hem-skit-video-med-kass-l�t
Taucher-Science_Fiction-(Live)

haha den e ju hur kul som helst. en av de ballaste videona jag sett
Det v�rsta �r att han uppf�r sig just s� d�r live p� riktigt ocks�

Posted by Virus on Dec-01-2002 21:26:

quote:
Det b�sta i Windowlickervideon �r �nd� n�r dom tv� kaxiga homies ska glida fram till v�rsta bruden... (tror dom iaf) s� v�nder hon sig om och ser ut som F*N

Urs�kta om jag l�ter ytlig nu

Haha, Jaa den scenen kommer jag ih�g nu. Riktigt obehagliga ansikten dom d�r tjejerna har. Grym l�t dock!

Posted by Glorie on Dec-02-2002 08:36:

�h ja som gilla VDM - Fly Away, men ja blev tvungen att sl�nga den.. � se.. du funkar min h�rddisk igen... snyft

Posted by mindshooter on Dec-02-2002 09:15:

Ere n�n som har sett Kylie minogues nya video?
FAN VA COOL DEN E!

Hon �r ute och g�r i en liten stad. Och runt om h�nder det j�ttemycket grejer. Tv� som br�kar, n�gra som m�lar osv. Efter ungef�r 1 minut n�r hon har g�tt vidare s� kommer det ut en ny kylie minogue ur en d�rr och tappar ett brev varp� den f�rsta kylie tar upp brevet, nu �r det 2 likadana kylie som g�r och p� n�t s�tt s� kommer dom till starten av videon igen, d�r snubbarna sl�ss. Och nu �r det fler som sl�ss. B�da kylie �r i bild hela tiden och en av dom g�r likadant som den f�rsta liksom. F�r varje varv kommer det en till Kylie, och det blir hela tiden fler och fler som sl�ss och s�. Tillslut �r det v�rsta r�ran. Sjukt snygg video.

Pages (2): [1] 2 »