TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Har ni läst nåt vidrigare? Lättäcklade personer gör sig ej besväret...
Pages (2): [1] 2 »
Har ni läst nåt vidrigare? Lättäcklade personer gör sig ej besväret...
Tysk kannibal åt sitt offers penis
Först skar han av mannens penis för att äta den tillsammans med offret. Sedan stack han ihjäl mannen, styckade kroppen och åt upp delar. Resten lade han i frysen.
Det mesta genomförde kannibalen inför sin egen videokamera.
Nu har den 41-årige mannen gripits sedan han via Internet försökt hitta en ny man som var villig att låta sig dödas och ätas upp, omtalade åklagar- myndigheten i Kassel i Tyskland.
TT
"äta den tillsammans med offret" 

Hur i helvete kanman vra så jävlasjuk i huvvet.... !!!! Vidrigt alltså...
oooookej...
| quote: |
| Nu har den 41-årige mannen gripits sedan han via Internet försökt hitta en ny man som var villig att låta sig dödas och ätas upp |
hhmmm... sådär lite lagom mysigt
arrrghhh fyfan va risigt.....tyskar alltså....finns inget värre folk
det e så vidrigt så det finns inte ...usch
läste om detta i en tysk tidning..det stod oxå att den mannen som blev styckad å kannibalen hade båda ett stort gemensamt intresse...
homusexualitet å kannibalism 
just det... det stod att själva han som mördade snubben delvis frös in hans kött för att äta senare...
men polisen hann gripa honom å tog det i beslag
å just det, i en annan artikel sa polisen att han som mörda igen.. hade fått 5 nya anmälningar.. alltså.. fem stycken som ville låta sig mördas & ätas upp...
det finns då bra sjuka människor 
| quote: |
| Originally posted by Glorie fem stycken som ville låta sig mördas & ätas upp... |
sjukt 
HOLY CHRIST!

"What the fuck is wrong with german people" fra sangen "Athos - Oh My God" fikk en ny mening for min del

läste d i text tv.. fyf@n va vidrigt äckligt.... as sjukt..
UPPDATERING m. BILDER
han hette armin...
Helt sjuka grejer allså....
Hur kan man vara så sjuk....
Dom é ju inte riktit klooka dom dä tyska´na!
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,239093,00.html 
usch
| quote: |
| Originally posted by reveal http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,239093,00.html |
Grejen är den va, att dom kanske inte kan rubricera detta som mord, eftersom killen han åt ville bli uppäten!
Det är det som är fett med sjukt imo!!
Kanabalism är en sjukdom men fan inte att vilja bli äten!!!
Jag får fan ont i huvet av att tänka på det!
Aj! 
men det är olagligt att döda nån, hur det än sker, jämför tex dödshjälp... sen är självmord också olagligt 
| quote: |
| Originally posted by reveal men det är olagligt att döda nån, hur det än sker, jämför tex dödshjälp... sen är självmord också olagligt |
| quote: |
| sen är självmord också olagligt |
| quote: |
| Originally posted by robstar Så kan man bli straffad om självmords försöket misslyckas? |
Glöm inte att lagarna är olika i sverige och tyskland.
I Austrailen är det fullt lagligt att döda någon.
| quote: |
| Originally posted by AC. I Austrailen är det fullt lagligt att döda någon. |
| quote: |
| Originally posted by Vizay det är väl bara om dom gör intrång på ditt område som du har den rätten? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.