TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Har ni läst nåt vidrigare? Lättäcklade personer gör sig ej besväret...
Pages (2): [1] 2 »


Posted by reveal on Dec-12-2002 00:29:

Har ni läst nåt vidrigare? Lättäcklade personer gör sig ej besväret...

Tysk kannibal åt sitt offers penis
Först skar han av mannens penis för att äta den tillsammans med offret. Sedan stack han ihjäl mannen, styckade kroppen och åt upp delar. Resten lade han i frysen.

Det mesta genomförde kannibalen inför sin egen videokamera.

Nu har den 41-årige mannen gripits sedan han via Internet försökt hitta en ny man som var villig att låta sig dödas och ätas upp, omtalade åklagar- myndigheten i Kassel i Tyskland.
TT



"äta den tillsammans med offret"


Posted by SteveTranz4ever on Dec-12-2002 00:36:

Hur i helvete kanman vra så jävlasjuk i huvvet.... !!!! Vidrigt alltså...


Posted by Virus on Dec-12-2002 00:48:

oooookej...


Posted by robstar on Dec-12-2002 01:33:

quote:
Nu har den 41-årige mannen gripits sedan han via Internet försökt hitta en ny man som var villig att låta sig dödas och ätas upp


Vem fan gör nått sånt frivilligt?



Tjena Rejdar!
Ja skulle vilja be dej om tjänst.
Kan du komma över på tisdag å äta upp mej?





My Gaaaaawd!


Posted by dbl on Dec-12-2002 04:18:

hhmmm... sådär lite lagom mysigt


Posted by Vizay on Dec-12-2002 08:57:

arrrghhh fyfan va risigt.....tyskar alltså....finns inget värre folk


Posted by Glorie on Dec-12-2002 09:45:

det e så vidrigt så det finns inte ...usch

läste om detta i en tysk tidning..det stod oxå att den mannen som blev styckad å kannibalen hade båda ett stort gemensamt intresse...
homusexualitet å kannibalism

just det... det stod att själva han som mördade snubben delvis frös in hans kött för att äta senare... men polisen hann gripa honom å tog det i beslag

å just det, i en annan artikel sa polisen att han som mörda igen.. hade fått 5 nya anmälningar.. alltså.. fem stycken som ville låta sig mördas & ätas upp...

det finns då bra sjuka människor


Posted by reveal on Dec-12-2002 13:30:

quote:
Originally posted by Glorie
fem stycken som ville låta sig mördas & ätas upp...



Posted by ScuL on Dec-12-2002 18:26:

sjukt


Posted by DJ Ezzian on Dec-12-2002 18:47:

Invisible Grin

HOLY CHRIST!


Posted by DJ Ezzian on Dec-12-2002 18:55:

"What the fuck is wrong with german people" fra sangen "Athos - Oh My God" fikk en ny mening for min del


Posted by fede on Dec-12-2002 21:07:

läste d i text tv.. fyf@n va vidrigt äckligt.... as sjukt..


Posted by Glorie on Dec-13-2002 16:04:

UPPDATERING m. BILDER

han hette armin...


Posted by x-dream on Dec-13-2002 16:06:

Helt sjuka grejer allså....

Hur kan man vara så sjuk....


Posted by U121 on Dec-13-2002 17:10:

Dom é ju inte riktit klooka dom dä tyska´na!


Posted by reveal on Dec-13-2002 21:27:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,239093,00.html


Posted by sipowitz on Dec-15-2002 13:25:

usch

quote:
Originally posted by reveal
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,239093,00.html


Och som vanligt så sjönk precis allt detta i trovärdighet när man såg att aftonbladet har haft upp nyheten...


Posted by ExOn on Dec-15-2002 17:22:

Grejen är den va, att dom kanske inte kan rubricera detta som mord, eftersom killen han åt ville bli uppäten!

Det är det som är fett med sjukt imo!!
Kanabalism är en sjukdom men fan inte att vilja bli äten!!!

Jag får fan ont i huvet av att tänka på det!

Aj!


Posted by reveal on Dec-15-2002 17:44:

men det är olagligt att döda nån, hur det än sker, jämför tex dödshjälp... sen är självmord också olagligt


Posted by ExOn on Dec-15-2002 17:54:

quote:
Originally posted by reveal
men det är olagligt att döda nån, hur det än sker, jämför tex dödshjälp... sen är självmord också olagligt


Okej det visste jag inte? hehe!


Posted by robstar on Dec-15-2002 18:00:

quote:
sen är självmord också olagligt


De e lite lustigt...
Så kan man bli straffad om självmords försöket misslyckas?


Posted by Vizay on Dec-15-2002 23:56:

quote:
Originally posted by robstar
Så kan man bli straffad om självmords försöket misslyckas?


du blir tvångsomhändertagen å satt på psyket typ....det är vad jag skulle tro att dom gör iaf...någon som vet säkert?


Posted by AC. on Dec-16-2002 00:47:

Glöm inte att lagarna är olika i sverige och tyskland.
I Austrailen är det fullt lagligt att döda någon.


Posted by Vizay on Dec-16-2002 00:59:

quote:
Originally posted by AC.
I Austrailen är det fullt lagligt att döda någon.


det är väl bara om dom gör intrång på ditt område som du har den rätten?


Posted by AC. on Dec-16-2002 01:19:

Sneaker Pimp

quote:
Originally posted by Vizay
det är väl bara om dom gör intrång på ditt område som du har den rätten?


Hahah nä så hoppas jag verkligen att det inte är. Jag syftade på aktiv dödshjälp.


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.