TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- tiesto och sven väth till sverige!!!
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Vizay on Dec-15-2002 20:57:

tiesto och sven väth till sverige!!!

ok nu har mondaybar bekräftat

quote:

Återstår att hosta upp förskott för de prelbokade superstjärnorna... ok, då bekräftar jag väl då... hittills: Tiësto, Sven Väth, Deep Dish och kanske, kanske Danny Tenaglia.. och det är bara början. Tanken är att vi ska ha det störtsa inom Techno, house och trance. Får vi fet spons kan det bli fler. Vi räknar med att biljetterna kommer att ligga på ca 800 kr. Eftersom detta är en tvådagarskryssning så är grundpriset för kryssningen det dubbla.

hela forumtråden:

http://www.doghouseboys.com/forum/viewtopic.php?t=244

det här tillfället är ju guld....sitter å hoppas på min lilla kontakt å att han kan fixa in mig också

Posted by reveal on Dec-15-2002 22:06:

tiestos spelning kommer alltså att läggas på en kryssning?

Posted by Glorie on Dec-15-2002 22:07:

värdelöst isånafall ???

Posted by ScuL on Dec-15-2002 22:22:

800 kr?? oj...

some compassion is at it's place here

Posted by Vizay on Dec-15-2002 22:25:

ja spelningen kommer ligga på en kryssning återigen....

scuL: betänk att det handlar om flera dagar med rum osv.

Posted by ScuL on Dec-15-2002 22:30:

oh right..
didn't get that part
har försökt att läsa för snabbt

Posted by AC. on Dec-15-2002 22:53:

Rasta

800 är mycket även om det må vara två dagar men det är bra att de går ut och säger det nu så man kan planera, börja sprara redan nu som han säger

Posted by sipowitz on Dec-15-2002 23:04:

Re: tiesto och sven väth till sverige!!!

quote:
Originally posted by Vizay
ok nu har mondaybar bekräftat

hela forumtråden:

http://www.doghouseboys.com/forum/viewtopic.php?t=244

det här tillfället är ju guld....sitter å hoppas på min lilla kontakt å att han kan fixa in mig också

ARGHHH SPÄÄRRAR UPP ÖGONNEN

WOOOWW FYY FFANN VA COOOLLLLTTTTTTTT

Posted by Treo on Dec-15-2002 23:11:

Okej nu blev jag lycklig

Posted by reveal on Dec-15-2002 23:23:

verkar som om det är svårt att få biljetter?

Posted by sipowitz on Dec-15-2002 23:30:

Re: Re: tiesto och sven väth till sverige!!!

quote:
Originally posted by sipowitz
ARGHHH SPÄÄRRAR UPP ÖGONNEN

WOOOWW FYY FFANN VA COOOLLLLTTTTTTTT

jag postade ovanstående för ett par minuter sen... men jag kan inte smälta detta... måte posta igen... har läst foruminlägg på mondayar'shemsida nu om och om igen...

.... 2 dagar.... tiesto.... mer trance.... 2 dagar .... större båt... mer folk.... mat.... 2 dagar .... tiesto.... 2 dagar... större båt.... mer folk.... ..... AHHARÅERWERWER

JAG ÄR I UPPLÖSNINGSTILLSTÅND!!!!

Cruisen var det bästa någonsin, och nu kommer det en som kommer bli ännu fetttttareeee

/martin som härmer har bytt religion, jag tillber nu mondaybar.

Posted by Vizay on Dec-15-2002 23:34:

reveal: ett tips är att bli medlem på mondaybar.com

i tråden så skrev dom också att dom antagligen kommer släppa hälften av biljetterna för medlemmar där först så de kan de ju va värt om man ska gå

scuL: sen det faktumet att vi inte ofta har såhär stora dj's som spelar här bidrar till att folk e beredda att betala rätt höga priser också...efterfrågan lär va ganska stor på odm här biljetterna

Posted by reveal on Dec-15-2002 23:39:

jag tycker iofs inte att 800 är mkt för en tvådagarskryssning med tiesto ombord...

vem här är redan säkra på att de ska dit? (sipo behöver inte svara )

och vilka här är medlemmar på den sidan?

Posted by Vizay on Dec-15-2002 23:47:

jag ska som sagt kolla med min polare om han kan fixa in mig...vill det sig väl så

Posted by mindshooter on Dec-15-2002 23:50:

datum? Efter 21:a maaaj kanske ?

Posted by Vizay on Dec-15-2002 23:52:

mind: de e valborg....brukar väl infalla skifte april -> maj

Posted by mindshooter on Dec-15-2002 23:59:

Behold, my arse.

Men vafaen!!! Arsle oxå..hehe...jaja....inte mkt att göra antar jag Skulle vilja se Deep dish faktiskt-

Posted by AC. on Dec-16-2002 00:45:

Hur var det nu med bokningen då? Var det 20 för att boka hytt och 18 för att komma med?

Posted by Vizay on Dec-16-2002 01:02:

tror det....och iom att man måste boka hytt för att få åka med så blir väl 20 gränsen....men å andra sidan så borde det väl gå att komma runt om man har någon att åka med som är 20 som kan boka hytten i sitt namn?

Posted by Virus on Dec-16-2002 02:22:

Tiësto, Sven Väth, Deep Dish och kanske Danny Tenaglia. "Och det är bara början"

Det värsta är att jag kommer att missa skiten.

Posted by SteveTranz4ever on Dec-16-2002 07:27:

Jag har inrte kollat igenom det där forumet än så noga... hinner inte... e på jobbet men finns det info om när man kan börja boka ? Eller är det redan i full gång ? För Kryssen som va nu va ju slutsåld på 2 dagar !!!!!

Om inte jag kommer med på Tiesto Cruisen kommer jag gråta floder.... synda floder...

.../ Steve

Posted by DJMarco on Dec-16-2002 13:57:

Låter ju helt enkelt underbart!!!

Efter kryssningen som var så inser man att det finns en utopi: ett stort gäng sköna halvgalna tranceaddicts som bor på en båt, vi bjuder in gäst-DJ´s o reser världen runt... Låter som en dröm - men man får nöja sig med de helt GAAAALET sköna kryssningarna som väntar...

Posted by WhiteRussian on Dec-16-2002 15:29:

Tufft.. även om Tiesto känns så där halvkul....ser mycket mer fram emot Sven Väth i sådana fall...

Förresten, det lär väl vara 20 precis som på Lucia kryssningen, de ber juh en om personnummer när man bokar biljett, på alla som ska med alltså... jobbigt för lillbrorsan han har fyllt 19 då,

Posted by AC. on Dec-16-2002 16:07:

Stoooooop! Vänta nu ett tag! Är det inte bara 20 för hyttinnehavaren och 18 för de andra?

Posted by AC. on Dec-16-2002 16:10:

Kryssningstrafik

20 år - avgångar söndag morgon - fredag morgon.
23 år - avgångar fredag kväll - lördag kväll.

På helgdagar, dag före helgdag, lucia samt nyårskryssningar med avresa från Sverige gäller åldersgräns 23 år.

Avsteg från dessa regler kan endast ges med befälhavarens tillstånd. Kontakt med befälhavaren tas genom Silja Lines bokning.

Åldersgränserna gäller ej ungdomar som reser i förälders eller målsmans sällskap.

Reguljär resa (enkel resa)

Huvudregeln är minst 18 års ålder vid alla avgångar. Åldersregeln gäller ej för ungdomar som reser i förälders, målsmans eller annan av föräldrarna skriftligen godkänd persons sällskap (minst 30 år).

Ungdomar 15-18 år kan i undantagsfall resa på egen hand med ett skriftligt tillstånd undertecknat av förälder.
Tillståndet ska innehålla följande uppgifter:
*Fartygets namn och avgångsdatum.
*Bokningsnummer.
*Den minderårigas fullständiga namn och personnummer.
*Förälders fullständiga namn, personnummer samt adress- och telefonuppgifter.
*Resans ändamål.
*Namn- adress- och telefonuppgifter på mötande i ankomsthall.

Intyget måste alltid kunna kontrolleras av Silja Line före fartygets avgång samt före ankomst till destinationshamnen.

Barn under 15 år får ej resa utan vuxens sällskap.

Någon som vill tolka dessa regler?

Pages (2): [1] 2 »