TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie doet ermee sensation boycotten?????????
Pages (2): [1] 2 »
Hey,
Wie doet ermee???? Gewoon allemaal niet gaan(doet toch al niemand die verstand heeft van trance muziek).
En ook zorgen dat niemand anders een kaartje koopt dus dan komen er alleen een paar van die zielige personen die er 100 piek voor over hebben!!!!!! En snappen ze ook dat ze een KUT LINE-UP HEBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik het zag (alleen Marco V zorgde ervoor dat ik nog in leven ben).Vorig jaar hadden ze toch minder geld en halen ze zulke dj's en met meer geld zulke!!!!!!!!!!!!!!!!
JOIN THE FIGHT
Greetz Muppet
Ja ik doe mee. Was niet meer van plan te gaan. Je hebt gelijk gister een loser helemaal blij doen dat ie naar sensation gaat. Ik het hem afraden en zeggen wie er komen, maar hij antwoorde dat ie Dj Roog ofzo wel lekker vond draaien. Nou oke joh vooral gaan dan
Mzzl
ik doe mee
later
michiel
Ik blijf ook lekker thuis
| quote: |
| Originally posted by Dwingo Ik blijf ook lekker thuis |
Ik ga ook zeker niet, maar ik denk dat het weinig zin heeft, dat weet ik wel zeker trouwens!
Dat feest zal toch wel uitverkocht raken en het kan me niet veel boeien ook niet, 'k ben er gewoon niet bij.....
grtz,
TNG
Count me in!!
KRETA HERE I COME!!!
GREETZ!!
| Originally posted by Dj Lex Dj Roog ofzo wel lekker vond draaien. |
ik ga dus ook niet maar ja boycotteN???het raakt waarschijnlijk toch wel uitverkocht 
| Originally posted by Muppet Gewoon allemaal niet gaan(doet toch al niemand die verstand heeft van trance muziek). |
| Originally posted by Remy D Leg mij eens uit waarom je geen verstand heb van trance als je naar Sensation toe gaat dit jaar........... |
| Originally posted by Bellie KRETA |
| Originally posted by Remy D Leg mij eens uit waarom je geen verstand heb van trance als je naar Sensation toe gaat dit jaar........... |
Ik was van plan om te gaan................NU NIE MEER DUS!
MZZL!
count me in!
ik twijfelde al..rank 1 is niet mijn favoriet namelijk, maar met roog en michel erbij (no offence) wist ik het zeker: DIT JAAR NIET NAAR SENSATION!!! (ik moet er wel bij zeggen: helaas)
mzzls
| Originally posted by Dj Lex Dj Roog ofzo wel lekker vond draaien. |
| Originally posted by Remy D Dan is hij niet de enigste want dat vond ik dus ook.. |
| Originally posted by michiel dat is het punt ook helemaal niet. Roog kan zeer zeker heel lekker draaien, maar ja, dan wel als je op zondag avond een beetje met een biertje aan het chillen bent of als je in een 1 of andere hippe underground club bent. Dat ben ik dus wel met je eens. Maar ik denk ook wel dat jij het met mij eens bent als ik zeg dat je zo'n gozer niet op 's werelds grootste indoor party op de mainstage moet zetten en dan maakt het niet uit of die opent of niet. Zet hem dan samen met Marcello in zo'n VIP room in een van die gangen. Mee eens of niet? later michiel |
| Originally posted by Nastra Azzurro Waar in Kreta, Ik was er vorig jaar 2 weken lang.....Superrrrrrrr VET...man... enige probleem.....het was net nederland in 45 graden haha, ik d8 dat ik naar Kreta Ging, maar ja was wel PHATT O yeah Uhm....Im IN too |

Ikke doe wel mee jaa... vind er zo ook geen ruk aan.. ik ga denk ik maar naar benidorm dan!!!!! Nnnnnnnn eu.. feesten!! bedoel ik!
Dikke party houwuh!
Have fun iedereen met alles behalve sensation..
k ga wel naar en mysterland en impulz ofzow
| Originally posted by Bellie Ik ga met 3 andere vrienden naar Chersonissos. Hoop echt dat het BRUUT wordt en dat er VETTE Dj's komen draaien daar.Maakt mij trouwens niet uit of er alleen maar NL-ers zijn.scheelt me weer vet gebrekkig engels lullen. ![]() GREETZ!! |
Chersonissos is goed. Het nadeel was alleen toen wij er waren (laatste 2 weken van aug.) in ieder geval de cafe's om 4 uur en de disco's om half 5 dicht gingen.
Ik weet niet of dat in eerdere periodes ook zo was, maar bij ons dus wel.
Greetz
P.S. Engelsen sporen inderdaad niet.
| Originally posted by Robvef P.S. Engelsen sporen inderdaad niet. |
Ik bedoel alleen dat ze prettig gestoord zijn, meer niet.
Shall we stick to the subject!
Ik ga ook zeker weten niet! En ik raad het iedereen ook streng af! Als je BTW iets zieligs wilt zien moet je naar het Slam.nl forum gaan naar het onderwerp: "Sensation wordt een knal feest!! Allemaal zielige mensen 

, IK walg ervan!!!!