TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה קרה להוט מייל???
Pages (2): [1] 2 »
מה קרה להוט מייל???
?מישהו פה חוץ ממני לא מצליח להכנס להוטמייל
זה כותב לי הודעת שגיעה ומגיע למסך ריק
וואט דה פאק, זה עבד לי מצויין לפני יומיים?
מישהו יודע אולי מה פשר הדבר?

הם חידשו את התיבות
תנסה עכשיו ותראה שיש לך תיבה חדשה ויפה
אבל רק חיסרון אחד
אי אפשר להיכנס לתיבה הישנה
כל האי מיילים בתיבה הישנה נמחקו........

אני פשוט לא יכול לעשות לוג אין
זה כותב לי שיש שגיע ואם אני רוצה לתקן
ולא משנה מה אני לוחץ כן או לא, זה נכנס לי למסך ריק לבן
אני זקוק לאימייל שלי עכשיו
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC הם חידשו את התיבות תנסה עכשיו ותראה שיש לך תיבה חדשה ויפה אבל רק חיסרון אחד אי אפשר להיכנס לתיבה הישנה כל האי מיילים בתיבה הישנה נמחקו........ |
המממ לי לא היו שום בעיות
ואני לא רואה שום שינוי או אימיילים שנעלמו
גם אני לא מצחיק להיכנס
HTTO 500 Internel server error
משהו כזה
טוב נכנסתי לבדוק עכשיו וכרגיל בני זונות הציפו לי את האי מייל בהודעות של 150 קיי לאחת
שונא את כל אלה
איך אני יכול לחסום יא רבאק!!!
בשניה מתמלא האי מייל
כן זה בערך מה שיש גם לי
מה ניתן לעשות בנידון???
אין לי כח לפתוח עכשיו חשבון חדש

למה לא ביקשתם מהפסק אינטרנט מייל
?
יותר פשוט יותר נוח
| quote: |
| Originally posted by Sniper למה לא ביקשתם מהפסק אינטרנט מייל ? יותר פשוט יותר נוח |
חפ"דל:]]
| quote: |
| Originally posted by DjChook המממ לי לא היו שום בעיות ואני לא רואה שום שינוי או אימיילים שנעלמו |
סעמק, זה היה בגל האקספלורר
מיקרוסופט המזדיינים האלה מהיום אני משתמש רק בנייטסקייפ

ממליץ בחום על הדואר של וואלה
כל כך נוח ..ולא עושה בעיות
![]()
גועל נפש
למה כולם צריכים לחדש כל הזמן, לעצב מחדש וכל החרא הזה
היה מעולה לפני שנגעו והרסו את העיצוב, עכשיו הכל יותר מסובך, יש פה כאלה שיגידו שזה רק לטובה אבל אני שונא את העיצוב החדש, עכשיו אני סתם מוחק דברים שאני לא יודע אפילו מהם, ואין לי מושג אם זה משהו חשוב או לא
הכל עובד אבל זה חרא, אני מעדיף בהרבה את העיצוב הישן
:תמונה להמחשה
http://www.fresh.co.il/scripts/imagejpg.php?image=/3e09769d0d0298e7.jpg
| quote: |
| Originally posted by Sniper למה לא ביקשתם מהפסק אינטרנט מייל ? יותר פשוט יותר נוח |
דווקא אלעד אני לא מסכים איתך
שונא את
OUTLOOK
זו התוכנה הכי פרוצה שקיימת
אתה יודע שכל שבוע בערך מיקירוסופט מוציאים עידכוני אבטחה לתוכנה הזאתי
זה לא יאמן פשוט
בכל מקרה, אני דרך הטריליאן שולט בחשבון שלי גם ביאהו וגם בהוטמייל ואין לי שום בעיות עם זה...
I HEART OUTLOOK
אבל בזמן האחרון כל הזמן וירוסים אני מקבל בעעעעעעעע
טוב אני מוחק אותם דרך האיי סי קיו לפני
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN I HEART OUTLOOK |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אתה מה!? |
| quote: |
| Originally posted by elad11 חחחחחחחחחחחחחח ?מה הבעיה שלך ליבו אל אאוטלוק חחחחחחחחחח |
שהוא מת על התוכנה הזאתי
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter לא הבנתי מה הוא רצה להגיד!!!! |
| quote: |
| Originally posted by DjChook שהוא מת על התוכנה הזאתי |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חחחחחחח אז למה לב? אני לב אאוטלוק!? שו דה פאק!?!??!ד |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.