TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה קרה להוט מייל???
Pages (2): [1] 2 »


Posted by DJ-Kreing^^ on Dec-23-2002 18:06:

Satan (eek!) מה קרה להוט מייל???

?מישהו פה חוץ ממני לא מצליח להכנס להוטמייל
זה כותב לי הודעת שגיעה ומגיע למסך ריק
וואט דה פאק, זה עבד לי מצויין לפני יומיים?

מישהו יודע אולי מה פשר הדבר?


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-23-2002 20:19:

הם חידשו את התיבות

תנסה עכשיו ותראה שיש לך תיבה חדשה ויפה
אבל רק חיסרון אחד

אי אפשר להיכנס לתיבה הישנה
כל האי מיילים בתיבה הישנה נמחקו........


Posted by DJ-Kreing^^ on Dec-23-2002 20:49:

אני פשוט לא יכול לעשות לוג אין
זה כותב לי שיש שגיע ואם אני רוצה לתקן
ולא משנה מה אני לוחץ כן או לא, זה נכנס לי למסך ריק לבן

אני זקוק לאימייל שלי עכשיו


Posted by elad11 on Dec-23-2002 20:54:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
הם חידשו את התיבות

תנסה עכשיו ותראה שיש לך תיבה חדשה ויפה
אבל רק חיסרון אחד

אי אפשר להיכנס לתיבה הישנה
כל האי מיילים בתיבה הישנה נמחקו........


אז למה אצלי כל האימיילים נשארו??


Posted by DjChook on Dec-23-2002 20:56:

המממ לי לא היו שום בעיות
ואני לא רואה שום שינוי או אימיילים שנעלמו


Posted by NyKoN on Dec-23-2002 21:11:

גם אני לא מצחיק להיכנס

HTTO 500 Internel server error
משהו כזה


Posted by Hell_Copter on Dec-23-2002 21:52:

טוב נכנסתי לבדוק עכשיו וכרגיל בני זונות הציפו לי את האי מייל בהודעות של 150 קיי לאחת
שונא את כל אלה
איך אני יכול לחסום יא רבאק!!!
בשניה מתמלא האי מייל


Posted by DJ-Kreing^^ on Dec-23-2002 21:54:

כן זה בערך מה שיש גם לי
מה ניתן לעשות בנידון???

אין לי כח לפתוח עכשיו חשבון חדש


Posted by Sniper on Dec-23-2002 22:35:

למה לא ביקשתם מהפסק אינטרנט מייל
?
יותר פשוט יותר נוח


Posted by Hell_Copter on Dec-23-2002 22:37:

quote:
Originally posted by Sniper
למה לא ביקשתם מהפסק אינטרנט מייל
?
יותר פשוט יותר נוח


זה של ההורים
עזוב אחי בקטנה
אני לא משתמש בזה גם ככה
רק לסיסמאות וכאלה...


Posted by Sniper on Dec-23-2002 22:40:

חפ"דל:]]


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-23-2002 22:53:

quote:
Originally posted by DjChook
המממ לי לא היו שום בעיות
ואני לא רואה שום שינוי או אימיילים שנעלמו


לא ב
hotmail.com
שם לא היה שום שינוי

אני מדבר על
hotmail.co.il


Posted by DJ-Kreing^^ on Dec-24-2002 13:53:

סעמק, זה היה בגל האקספלורר
מיקרוסופט המזדיינים האלה מהיום אני משתמש רק בנייטסקייפ


Posted by Rising on Dec-24-2002 15:11:

ממליץ בחום על הדואר של וואלה
כל כך נוח ..ולא עושה בעיות


Posted by GLoBaL-MUZiK on Dec-25-2002 09:15:

Satan (eek!)

גועל נפש
למה כולם צריכים לחדש כל הזמן, לעצב מחדש וכל החרא הזה
היה מעולה לפני שנגעו והרסו את העיצוב, עכשיו הכל יותר מסובך, יש פה כאלה שיגידו שזה רק לטובה אבל אני שונא את העיצוב החדש, עכשיו אני סתם מוחק דברים שאני לא יודע אפילו מהם, ואין לי מושג אם זה משהו חשוב או לא

הכל עובד אבל זה חרא, אני מעדיף בהרבה את העיצוב הישן
:תמונה להמחשה

http://www.fresh.co.il/scripts/imagejpg.php?image=/3e09769d0d0298e7.jpg


Posted by NaOren on Dec-25-2002 14:42:

quote:
Originally posted by Sniper
למה לא ביקשתם מהפסק אינטרנט מייל
?
יותר פשוט יותר נוח


ראסמייייי


Posted by DjChook on Dec-25-2002 15:15:

דווקא אלעד אני לא מסכים איתך
שונא את
OUTLOOK
זו התוכנה הכי פרוצה שקיימת

אתה יודע שכל שבוע בערך מיקירוסופט מוציאים עידכוני אבטחה לתוכנה הזאתי
זה לא יאמן פשוט

בכל מקרה, אני דרך הטריליאן שולט בחשבון שלי גם ביאהו וגם בהוטמייל ואין לי שום בעיות עם זה...


Posted by m0sh on Dec-25-2002 15:36:

I HEART OUTLOOK

אבל בזמן האחרון כל הזמן וירוסים אני מקבל בעעעעעעעע


טוב אני מוחק אותם דרך האיי סי קיו לפני


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 19:33:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
I HEART OUTLOOK



אתה מה!?


Posted by elad11 on Dec-25-2002 19:50:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה מה!?


חחחחחחחחחחחחחח

?מה הבעיה שלך

ליבו אל אאוטלוק

חחחחחחחחחח


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 20:04:

quote:
Originally posted by elad11
חחחחחחחחחחחחחח

?מה הבעיה שלך

ליבו אל אאוטלוק

חחחחחחחחחח


לא הבנתי מה הוא רצה להגיד!!!!


Posted by DjChook on Dec-25-2002 20:07:

שהוא מת על התוכנה הזאתי


Posted by elad11 on Dec-25-2002 20:13:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא הבנתי מה הוא רצה להגיד!!!!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גם אני לא!!
חחח


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 20:17:

quote:
Originally posted by DjChook
שהוא מת על התוכנה הזאתי


חחחחחחח אז למה לב?
אני לב אאוטלוק!?
שו דה פאק!?!??!ד


Posted by DjChook on Dec-25-2002 20:22:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחח אז למה לב?
אני לב אאוטלוק!?
שו דה פאק!?!??!ד


MoSh...


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.