TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Post hier de meest verschrikkelijke exemplaren die jouw liefdesleven hebben gekruist
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Jappio on Dec-27-2002 00:12:

Post hier de meest verschrikkelijke exemplaren die jouw liefdesleven hebben gekruist

Oude thread van New Wave

quote:
KHEEEEEDAN, plaats hier je gare foto's van de bitches die je heb gebruikt offuh die jouw hebben geplayed (whehehe LOSURRRRZZZ)....offuh dat ze genomen wordt door je beste maatje........offuh.....alleen der tieten laten zien mag ook (HE HENKIE!! )......mannen mogen ook wel geplaatst worden (maar alleen door Glanis!!!! )


Omdat de oude thread is geclosed hier maar een nieuwe.. Als jij een echte bikkel bent (en ex-en hebt (aangezien 50 % hier nooit het daglicht ziet best het overwegen waard)) post hier dan een foto (of meer) van je ex-en..

oja, definitie van een ex:

meisje waarmee je in ieder geval een x gezoend hebt

om maar gelijk het goede voorbeeld te geven:



2 avonden (linker)



1 avond 1 date (rechter)



2 weken :x


Posted by Switch on Dec-27-2002 00:18:

Evil1

sorry gen foto van mij, de laatste heb ik verbrand met een sigaret


Posted by eieregooie on Dec-27-2002 03:03:

Er hebben geen verschrikkelijke exemplaren mijn liefdesleven gekruist...

Mja ok misschien toch wel... Maar daar heb ik dus echt geen foto van... Wat DENK je wel?


Posted by New Wave on Dec-27-2002 10:15:

OKee, de donkere dagen inhet leven van New Wave

Linker



Linker


Posted by TimeportE on Dec-27-2002 10:41:

hehe tim die 2de

maar het kan allemaal veel erger, eff foto zoeken!


Posted by Miss Proximus on Dec-27-2002 14:31:




jaja De meeste van jullie kennen m wel...rara welke van de drie

(hoi Frans en Kolkmannetje )

Maar valt niet onder de categorie gaar, stop m maar gewoon onder "ex"

Ik heb eigenlijk geen gare exen want ik ga alleen voor lekkere gozers [arro mode off]

Wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Posted by Donna on Dec-27-2002 15:29:

Sja exen...
Ach,elke ex heeft zn goede en slechte dingen voor me gedaan,de 1 wat meer dan de ander maar zelf ben ik ook de ex van een aantal en heb ik ook mn goede en slechte dingen in de relaties gegooid.

Of ze nu lelijk of knap zijn vlgns de volksmond,je valt op iemand om bepaalde redenen.

Dus nee,geen foto's en andere ellende van mijn exen hier,wrom zou ik,the future is now,forget the past...


Posted by TimeportE on Dec-27-2002 15:31:

quote:
Originally posted by Donna
the future is now,forget the past...

is da ook nie zo'n lyric uit zo'n nummertje..

en anders oude wijsheid!


Posted by Opti on Dec-27-2002 15:37:

quote:
Originally posted by TimeportE
is da ook nie zo'n lyric uit zo'n nummertje..

en anders oude wijsheid!


DJ Scot Project - F (Future is Now)


Posted by TimeportE on Dec-27-2002 15:38:

quote:
Originally posted by Optimus
DJ Scot Project - F (Future is Now)

ik wist het!!


Posted by Donna on Dec-27-2002 16:27:

Yeh indeed,scot project,maar tis ook gewoon een waarheid,anders slinger ik er niet mee in de rondte

Als je teveel naar gisteren kijkt vergeet je je voor te bereiden om de dag van morgen door te komen zoals je t wilt
Plus het feit dat geschiedenis nog nooit toekomst is geworden,behalve voor Marty dan

En dan komt r ook nog s bij dat wanneer mensen teveel piekeren ze daar rimpels van krijgen en dat kan ik me natuurlijk niet permitteren

Duz,exen zijn past,als ze nu nog in mn leven zouden moeten zijn was dat wel zo geweest.
Dat mensen altijd zo over exen door blijven zaniken en hoe slecht ze wel niet zijn betekend dat er gevoellentjes zijn gekwetst,en sja,das beroerd,maar deal ermee ipv ermee te adverteren


Posted by jp on Dec-27-2002 17:17:

[Pedopas]



[/pedopas]


Posted by Little Theseus on Dec-27-2002 23:22:

pfoei, ik heb er nog wel een paar uit de oude doos:



Soort van ex



oo man hier was ik.. 16 of 17, damn ernstig


Tijdens het spitten op mn harde schijf kwam ik ook deze pic tegen. Ik heb geen idee wie het is het enige wat ik weet dat iemand hem OOIT hier heeft gepost. Grijp ik meteen maar de gelegenheid om er eindelijk achter te komen wat dat plaatje op mijn comp doet!


Posted by Opti on Dec-27-2002 23:29:

ha bioscoophoer!

en die laatste heb ik ook weleens gestuurd gekregen, volgens mij kreeg ik die via irc van iiemand mwhehehe


Posted by Remy D on Dec-28-2002 00:06:

quote:
Originally posted by Optimus
ha bioscoophoer!

en die laatste heb ik ook weleens gestuurd gekregen, volgens mij kreeg ik die via irc van iiemand mwhehehe

Dies wel UBER!!!


Posted by Miss Proximus on Dec-28-2002 11:49:

quote:
Originally posted by Donna
Duz,exen zijn past,als ze nu nog in mn leven zouden moeten zijn was dat wel zo geweest.
Dat mensen altijd zo over exen door blijven zaniken en hoe slecht ze wel niet zijn betekend dat er gevoellentjes zijn gekwetst,en sja,das beroerd,maar deal ermee ipv ermee te adverteren



Bedacht me toch ff dat ik me vroeger heel erg aangesproken had gevoeld Maar dan ontmoet je zo'n persoon achter een nick en weet je gelijk hoe je een post moet lezen

Anyway...Scot P rules..wat een wijze (harige) man

WOOOOOHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Posted by Donna on Dec-28-2002 12:12:

Grinz,was niet om persee jou aan te spreken maar ik kies er meestal voor om niet op deze manier in de aanval te gaan t/o mn "exen",dus was een algemene reply.

Mijn ex dude heeft zekers een aantal dingen gedaan waardoor hij vlgns mij tot de lagere groepering der bevolking behoort maar tijdens onze relatie heeft hij zeer zeker erg goede dingen voor me gedaan.

En sja RV kan ik de stempel "ex" niet echt geven,voelt nog te vers denk ik,plus t feit dat we afgezien van wat mindere,heel erg mooie tijden hebben gehad.
Ennn t feit dat wij niet uit elkaar zijn omdat we een schurft aan elkaar hebben maar juist andersom


Posted by Akira on Dec-28-2002 12:53:

new wave ik mis nog enkele exemplaren uit de KLAVEET!!!hehehe


Posted by New Wave on Dec-28-2002 20:42:

quote:
Originally posted by Akira
new wave ik mis nog enkele exemplaren uit de KLAVEET!!!hehehe


gvd ik wist dat ie zou komen

Andere sjiks zaten niet meer in het archief

mwhehe


Posted by SnuggLe on Dec-28-2002 21:41:



Die gozer die daar bukt is mijn Ex

Nah, nu ff for real:
Ik heb geen pix van mijn exen, sorry.
Heb al 3 jaar een relatie, en daarvoor alleen maar domme scharrels, plus 2 ervan leven al niet meer, beide met een auto-ongeluk omgekomen


Posted by arjoderoon on Dec-29-2002 11:46:

quote:
Tijdens het spitten op mn harde schijf kwam ik ook deze pic tegen. Ik heb geen idee wie het is het enige wat ik weet dat iemand hem OOIT hier heeft gepost. Grijp ik meteen maar de gelegenheid om er eindelijk achter te komen wat dat plaatje op mijn comp doet!


die valt toch niet onder gaar of wel??


Posted by Donna on Dec-29-2002 14:52:

Anders bepaal jij ff voor hem wat ie gaar vindt...


Posted by arjoderoon on Dec-29-2002 19:28:

nee dat mag ie zelf weten..
tja.. smaken verschillen indd...


Posted by Jappio on Dec-29-2002 19:54:

quote:
Originally posted by arjoderoon
nee dat mag ie zelf weten..
tja.. smaken verschillen indd...


he waar blijven die ex-en van jou dan?


Posted by arjoderoon on Dec-29-2002 20:12:

daar zijn geen foto's van voor zover ik weet. 1tje in assen, 1jte in steenwijk..


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.