TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קצת פוליטיקה
Pages (2): [1] 2 »


Posted by DjChook on Jan-07-2003 13:19:

קצת פוליטיקה

ההודעה הבאה פורסה כתגובה למאמר גדול שפרסם
YNET
לפני כ 4 ימים באשר לבחירות, מאד מעניין, במיוחד התגובה הבאה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2354395,00.html


שם השולח: יוחנן המטביל

אזור מגורים:

דואר אלקטרוני:

נושא: הבחירה דווקא קלה מאד

תוכן:

הבא
הקודם
כל אזרח בעל זכות בחירה באשר הוא, חייב לעשות לעצמו את המאזן האישי שלו ולהצביע עבור מי שעשה עבורו הכי הרבה.יודעים מה היה קורה אז?? הליכוד אולי 4 מנדטים של משפחות אפל, אלפרון, גבריאלי,ועוד כמה על ספיחיהם והנהנים מטובת הנאתם. עבודה- אולי 2 מנדטים, משפחות שחל, גז זאבי ועוד כמה כאלה שנהנו מאנשי העבודה על ספיחיהם ומלחכי פינכתם. רובו המכריע של העם וציבור הבוחרים לא קיבל מאומה לא מזה ולא מזה. רק מרורים, כאב לב,רשלנות,עוני,אי לקיחת אחיות אישית על כלום והרבה הבטחות שווא. גם רשימת הליכוד וגם רשימת העבודה הינן רשימות עייפות, אפורות ומלאות ב"אנשינו" שלא יביאו שום בשורה או תיקון למצבנו העגום. ב-1973 שלחו אותנו אבותיהם של מצנע, רבין בורג רמון ועוד, למות ככה סתם בגלל מחדליהם. ב-1967 הדיחו אבות העבודה את אשכול היחיד לוא שמעו בקולו לא היינו במצבנו היום. לא יכול לשכוח להם!!!, ברק, הביא עלינו את המלחמה הנוכחית,בזה שלא היה לו האומץ או הראות לדכא את עראפאת ומיד. ביבי שרון את שלום הביאו לנו עוני, בוץ ויאוש. רוב העם הם אנשים הגונים וצמאים לשינוי, וניתן לשנות! אסור להצביע לא עבור הליכוד ולא עבור העבודה. הביטו במראה ושאלו את עצמכם מה עשו אלה או אלה עבורי? ועם זה לכו לקלפיות. ושלא יעבדו עליכם שוב עם הבטחות ומילים נבובות!!!


Posted by nesher on Jan-07-2003 13:40:

והמסקנה אחשלי?
מה שבדיוק אמרתי
עזבו עכשיו את הקטע של שינוי שאתם חושבים עליו בטוח שניה
העבודה והליכוד אותו דבר, זבל , למרות שאם כבר זבל , העבודה לפחות יכולה
(לשפר את המצב הכלכלי בניגוד לליכוד, והם גם הרבה פחות(לא כולם
מושחתים
ככה שאם כבר ליכוד או עבודה, עבודה
במבחינת דעות חוץ , אין מה לשפר
כולם אותו דבר, אותם רעיונות , אותו בולשיט
ברגע שאתה ראש ממשלה אתה מוגבל מפה ומפה ולא יכול לעשות שום דבר קיצוני
לא פינוי כל ההתנחלויות בכוח , ולא טרנספר, בטח שלא השמדה, וגם בסופו של דבר תקום מדינה פלשטינאית זה בטוח
ככה שעזבו אותכם משטויות , המצב הפנימי הוא החשוב, לכו תראו את המצעים הקשורים לכלכלה, של מי הכי הגיוני!
מה אתם רוצים להיות? אוכלי חינם שחיים על חשבון המדינה, או אנשים שמתפרנסים בכבוד
בוא נגיד שאמא שלי לא עובדת עכשיו , ומקבלת מזונות והבטחת הכנסה, אבל זה לא אותו דבר כי היא מחפשת עבודה וקשה למצוא היום

ועכשיו:

הדתיים עם כל הפטורים , כל התקציבים הענקיים , כל הישיבות המעפנות שמקבלות מליוני שקלים
בד"צ שמשלמים עליו המוןןןן כסף, מה שגם שלא רק שהרבנים האלה לא עושים כלום
ולא רק שהם בדרך כלל לא נמצאים איפה שהם צריכים לא לעשות כלום , כלום כפול
אז הם גם לוקחים שוחד ושמים חוטמות גם לדברים שלא מגיע להם
כל המוסדות הרבניים , הנישואים , תחבורה ציבורית בשבת
העובדה שהם לא עושים צבא ובאותו זמן מקבלים יותר כסף מחיילים שקורעים תתחת שלהם לשמור על המדינה
כל המחשבה הכללית שהמדינה הזאת בכלל לא צריכה להתקיים

כל אלה ועוד 1001 דברים שכבר נמאס לי לטחון אותם שוב ושוב ושוב ושוב
ואחר יבוא איזה אחד שלא יענה לי על שום דבר ויענה לי תשובה מפגרת בדיוק על משהו אחד
"אבל הדודים שלי עושים צבא"
או שיבוא מוקיון אחר ויגיד לי
מה, ש"ס בכלל לא עושים כלום , הם רק עוזרים לעניים
פחחחח
עניים
הם לא עוזרים לעניים זה אלף , וגם אם כן , הם עוזרים לעניים שהם בעצמם הפכו אותם לעניים
בקיצור !! ! ! !
תבחרו בי לראשות הממשלה, עזבו אותכם שינוי
חחחח
סתם
שינוי שולטים
ביי ביי לכם
איך אני אוהב פוליטיקה


Posted by Sniper on Jan-07-2003 13:42:

ממממ תאמת שאני מיתבלט ביכלל אם להצביעע
כבר

יש מצב שאני יצביע שינוי אבל זה סיכויים קטנים מאוד


Posted by nesher on Jan-07-2003 13:44:

quote:
Originally posted by Sniper
ממממ תאמת שאני מיתבלט ביכלל אם להצביעע
כבר

יש מצב שאני יצביע שינוי אבל זה סיכויים קטנים מאוד


חבל
תצביע, כל קול חשוב
אם זה האידילוגיה שלך , אז לך איתה
עד הסוף


Posted by DjChook on Jan-07-2003 14:06:

כן אלעד זה גם לא סיפור להגיד

"אהה אני נגד השלטון, תומך בשינוי, אבל לא נראה לי שאני אצביע בסוף"

תצביע ותשפיע !
Let Tommy do the work

ורותם
קבל נשיקה


Posted by Sniper on Jan-07-2003 14:41:

אני עד לא מזמן הייתי ליכודניק עד שהבנתי שהם תומכים בדתיים
ואז הפסקתי אבל שינוי לדעתי יותר מידי קיצוניים


Posted by NaOren on Jan-07-2003 14:46:

ליכוד ינצחו וזה ברור ולא יעזור הזיוני שכל פה....

ואם כבר לא ליכוד ולא עבודה
אז
מפדל!!!!

איזה שינוי מי יבחר באהבל אהבליםם האלה!!!!
מה רע בדתיים ????
סעמק כבר לדבר על זה ....
טחנו את האממ אמאאאא של הנושא

רותם - חלאסס כבר לדבר על הדתיים אם אתה לא מבין בזה בגרוש טוב אחי...


Posted by nesher on Jan-07-2003 15:04:

quote:
Originally posted by NaOren
ליכוד ינצחו וזה ברור ולא יעזור הזיוני שכל פה....

ואם כבר לא ליכוד ולא עבודה
אז
מפדל!!!!

איזה שינוי מי יבחר באהבל אהבליםם האלה!!!!
מה רע בדתיים ????
סעמק כבר לדבר על זה ....
טחנו את האממ אמאאאא של הנושא

רותם - חלאסס כבר לדבר על הדתיים אם אתה לא מבין בזה בגרוש טוב אחי...


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הפוסט הכי מצחיק בארץ
גבר, אני לא מבין בדתיים?
אז מה זה מה שרשמתי?
כל זה נובע מאי הבנה אני מבין
בסדר, אז תסביר לי מה טוב בהם?, תסביר לי למה מה שאמרתי לא נכון?
במקום להתווכח, אתה רושם זיוני שכל , מפד"ל גם כן
פחחחח, רואים תרמה שלך , טרנספר אה, השמדה, אתה לא מבין בגרוש מהחיים הקטנים שלך
חן , תגיד לי , הוא באמת בן-דוד שלך או שהוא מאומץ?
אתה בדיוק מה שאמרתי , אחד פתאום שלא מבין מהחיים שלו יבוא ויגיד לי שאני טועה, ולא יסביר לי למה
ויגלוש לעניינים לא קשורים
מה אמרת פה, אתה רוצה לשכנע מישהו
יאללה ליכוד יאללה, היידה ביבי, הופה הופה הייי
בום בום
אתה אטום כמו איטונג, ויש לך בועת ברזל שלא נראה לי אפשר לרתח אותה
גבר, תפסיק לזיין תשכל ותתחיל לכתוב

quote:

אני עד לא מזמן הייתי ליכודניק עד שהבנתי שהם תומכים בדתיים
ואז הפסקתי אבל שינוי לדעתי יותר מידי קיצוניים


אחי, איפה פה הקיצוניות?
זה סתם סרטים שהדתיים הכניסו לך לראש
סך הכל המטרות שלהם צודקות , ואין שום שנאה ושום נעליים , סתם סטיגמה שהפעילו ש"ס
אחי, תצביע תשפיע, אל תהיה סיסי


Posted by Sniper on Jan-07-2003 16:46:

שמע אחי אם אני הבנתי נכון הם נגד מדינה דתית
ואני בעד אבל עד רמה מסוימת לא כמו שהיום שהדתיים מקבלים שלושים אחוז מהתקציב וכופים תדת שלהם על אנשים
וגם שהאלה בישיבות שיעשו את שלהם אבל יקבלו שכר בדיוק כמו שחייל גובניק מרוויח ואם חסר להם שיצאו לעבוד בבוקר ובערב ילמדו בישיבה


Posted by nesher on Jan-07-2003 16:50:

quote:
Originally posted by Sniper
שמע אחי אם אני הבנתי נכון הם נגד מדינה דתית
ואני בעד אבל עד רמה מסוימת לא כמו שהיום שהדתיים מקבלים שלושים אחוז מהתקציב וכופים תדת שלהם על אנשים
וגם שהאלה בישיבות שיעשו את שלהם אבל יקבלו שכר בדיוק כמו שחייל גובניק מרוויח ואם חסר להם שיצאו לעבוד בבוקר ובערב ילמדו בישיבה


ברור אחי
אבל תחשוב קצת , יש את הליכוד נגיד, הם לא יכולים לעשות הכל לבד
בוא נגיד שאני כן בעד הפרדת דת ממדינה לגמרי
אבל זה לא יילך
שינוי בממשלה שתקום יכולה לעשות הרבה, לעצור תכפיה ומספיק דברים
אבל היא לא תצליח לבד להפריד תדת ממדינה, יש תמפלגות האחרות שירסנו אותה
גם ש"ס עם כל הכוח שלה לא הצליחה לעשות הכל
הרבה
אבל לא הכל
מבין אותי גבר?


Posted by DjChook on Jan-07-2003 17:38:

רותם עזוב, תן לאורן לרשום מה שהוא רוצה ואל תגיב
זה מה שאני עושה


Posted by coby on Jan-07-2003 17:43:

בלעעעעע... אני שונא לדבר על פוליטיקה


Posted by Shahar on Jan-07-2003 17:56:

למה יש לי תחושה שזה הט'רד שאורן הכי אוהב?


Posted by DjChook on Jan-07-2003 19:21:

טוב קצת על התשדירים

בונא עלה ירוק נהיו בני אדם, אהבתי
וגם אהבתי את התשדיר של מרצ שיחקו אותה

העבודה / ליכוד כמו תמיד יורדים אחד על השני אז אין מה לדבר עליהם בכלל

ושינוי, איזה פתיח גאוני, חחחחחחח

למרות שטומי קצת זיין ת'שכל יותר מדי, אבל עדיין הפתיח גמר אותי

ש"ס האלה, לירות בוווו

ררר משגעים אותי כל הרבים האלה

אהה ודבר אחרון, מישהו יכול להסביר לי מה המפלגות הערביות רצו ?!


Posted by oDrori on Jan-07-2003 19:30:

אנשים אתם לא חושבים שאתם קצת קשוחים עם אורן? אני רואה פה התנפלות קקבוצתית עליו כל טרד פוליטיקה... בגלל זה לדעתי לא צריך לדבר על פוליטיקה כאן.


Posted by nesher on Jan-07-2003 19:33:

quote:
Originally posted by DjChook
טוב קצת על התשדירים

בונא עלה ירוק נהיו בני אדם, אהבתי
וגם אהבתי את התשדיר של מרצ שיחקו אותה

העבודה / ליכוד כמו תמיד יורדים אחד על השני אז אין מה לדבר עליהם בכלל

ושינוי, איזה פתיח גאוני, חחחחחחח

למרות שטומי קצת זיין ת'שכל יותר מדי, אבל עדיין הפתיח גמר אותי

ש"ס האלה, לירות בוווו

ררר משגעים אותי כל הרבים האלה

אהה ודבר אחרון, מישהו יכול להסביר לי מה המפלגות הערביות רצו ?!


אוקיי תגובה

כן , שינוי גמר אותי
שהם מעיפים את ש"ס
חחחח
ש"ס האלה , זה ממש מפריע לי שהם מאיימים על האנשים בכזאתי שטות
אם לא נלמד תורה יפול עלינו טילים , כאילו באמת , קצת הגיון
אלוהים שומר עלינו? איפה הוא היה בשואה, נופש בקריבים? עזבו את זה עכשיו
עבודה וליכוד כמו שאני אומר תמיד אותו חרא
מראים את מצנע גנרל , יופי רק את זה אנחנו צריכים
עוד גנרל, לא מספיק כל ראשי הממשלות שלנו גנרלים כמו מדינת עולם שלישית , שרון גם כן זבל , מואשם עכשיו במזה שחיתויות מפה עד להודעה חדשה, אבל עדיף שיישאר כי אם הוא הולך מקבלים את ביבי, עדיף שרון ממנו
מרץ תמיד מדברים לדור הצעיר
והדבר שהכי הכי הכי הכי גמר אותי
באמת שראיתי את זה התגלגלתי על הרצפה
מה כתוב בתשדיר של עלה ירוק
"אל תשכחו לקחת תעודות זהות"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תשדיר טוב, המסוממים האלה עוד יכולים לשכוח להביא תעודות
בטח בחירות קודמות הם לא עברו את אחוז החסימה רק בגלל זה


Posted by DjChook on Jan-07-2003 19:35:

אני נשבע לך אבל שיש מה להתגאות בהם

הם הורידו את המימון בטירוף
(או שעשתה זאת המשטרה)

אתה זוכר בבחירות הקודמות התשדיר היה טראנס של התקווה ?!

עכשיו למטה רשום שהם לא מעודדים שימוש לילדים / חיילים

זה נחמד

ועדיין שמישהו יסביר לי מה נסגר עם המפלגות הערביות

מה זה היה ?!

דרך אגב יש עוד תשדיר ב 23:00 בערוץ 10


Posted by nesher on Jan-07-2003 19:52:

quote:
Originally posted by DjChook
אני נשבע לך אבל שיש מה להתגאות בהם

הם הורידו את המימון בטירוף
(או שעשתה זאת המשטרה)

אתה זוכר בבחירות הקודמות התשדיר היה טראנס של התקווה ?!

עכשיו למטה רשום שהם לא מעודדים שימוש לילדים / חיילים

זה נחמד

ועדיין שמישהו יסביר לי מה נסגר עם המפלגות הערביות

מה זה היה ?!

דרך אגב יש עוד תשדיר ב 23:00 בערוץ 10


זה הכל תשדירים סמויים
אל תדאג
משהו מאוד חשוד שם , בוא נגיד שהקטע העיקרי הוא להראות שהערבים הם גם בני אדם
אישה בוכה על קבר של הילד שלה - עאלק
ילד ערבי עם מחשב - יש כמה
וזה
חוץ מזה מוזר מאוד, לא מבין מה הם רצו להראות שם
תשאל את אחמד
=]


Posted by DjChook on Jan-07-2003 20:28:

חחח אבל היא בכתה על קבר יהודי לא ?

לא צריך להיות איזה צלב של מוסלמים בקבר שלהם ?


Posted by luckystrike on Jan-08-2003 23:48:

רותם אני באמת אוהב אותך אח שלהם !
חן כנ"ל ...

אורן אתה מקרה אבוד אחי ... אבל גם אתה אח שלהם אז זה בסדר ...

ראסמי זה הט'רדים האהובים עלייך
כמו שחן אומר - אתה מגיב רק עליהם בזמן האחרון ...


quote:
Originally posted by nesher
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הפוסט הכי מצחיק בארץ
גבר, אני לא מבין בדתיים?
אז מה זה מה שרשמתי?
כל זה נובע מאי הבנה אני מבין
בסדר, אז תסביר לי מה טוב בהם?, תסביר לי למה מה שאמרתי לא נכון?
במקום להתווכח, אתה רושם זיוני שכל , מפד"ל גם כן
פחחחח, רואים תרמה שלך , טרנספר אה, השמדה, אתה לא מבין בגרוש מהחיים הקטנים שלך
חן , תגיד לי , הוא באמת בן-דוד שלך או שהוא מאומץ?
אתה בדיוק מה שאמרתי , אחד פתאום שלא מבין מהחיים שלו יבוא ויגיד לי שאני טועה, ולא יסביר לי למה
ויגלוש לעניינים לא קשורים
מה אמרת פה, אתה רוצה לשכנע מישהו
יאללה ליכוד יאללה, היידה ביבי, הופה הופה הייי
בום בום
אתה אטום כמו איטונג, ויש לך בועת ברזל שלא נראה לי אפשר לרתח אותה
גבר, תפסיק לזיין תשכל ותתחיל לכתוב


אחי עזוב הוא מקרה אאאבוד ...
פעם שנייה שהוא אומר לאחרים שנותנים הסברים לא לזיין את
השכל אבל לו אין הסברים ...
תקשיב במיוחד אצל הליכוד יש קטע של חינוך
רואים שאורן עובר שטיפת מוח בביית בקטע הזה
ואני לא יוצא בהתקפה פה עליו או משהוא כזה
אבל עדיין מי שמדבר ככה בעוד נהנה כבר ארבעה ט'רדים להגיד
דברים כאלה אבל פעם אחת לא נותן תשובות לדברים שאני
וחן ורותם ועוד אחרים אומרים פה זה רק עניין של חינוך
של ההורים ואין פה שום קשר לדיעה אישית של הבן-אדם
עצמו כי הוא פשוט לא מבין מספיק כדי לגבש דיעה ...
דרך אגב זאת הסיבה העיקרית לחוק של 18+ בשביל להצביע ...

quote:
Originally posted by oDrori
אני רואה פה התנפלות קקבוצתית עליו כל טרד פוליטיקה... בגלל זה לדעתי לא צריך לדבר על פוליטיקה כאן.


נמשיך לדבר על פוליטיקה ...
בארץ שלנו זה כמו השיחות על צבא
אין בררה ובייחוד במצב פה בפורום זה חשוב למה
אנשים יכולים ללמוד דברים אחד מהשני ולגבש או לשנות דעות
שלהם ...

ובקשר להתנפלות זה מעצבן פשוט שהוא לא נותן באף ט'רדים שום
הסבר לכלום ... מסוג האנשים שבאמת כמו שנשר
אמר יגידו היידה ביבי והיידה שרה בכנסים ובהפגנות
וכל אלה בלי לדעת מה קורה סביבם ...

עכשיו אני מבין איך קרה שכל האנשים הלכו עם ביבי אז
בהפגנה המפורסמת ליד הארון קבורה שהכינו לרבין לפני שהוא נרצח
עם השלטים של רבין לבוש בבגדי נאצים ... איזה הסתה ...
הבני זונות ...
וביבי הולך לו ככה ליד הארון קבורה
איך ??? איך אפשר להצדיק את הטמבל הזה אאאאההההה


Posted by luckystrike on Jan-08-2003 23:58:

quote:
Originally posted by DjChook
טוב קצת על התשדירים
בונא עלה ירוק נהיו בני אדם, אהבתי
וגם אהבתי את התשדיר של מרצ שיחקו אותה
העבודה / ליכוד כמו תמיד יורדים אחד על השני אז אין מה לדבר עליהם בכלל
ושינוי, איזה פתיח גאוני, חחחחחחח
למרות שטומי קצת זיין ת'שכל יותר מדי, אבל עדיין הפתיח גמר אותי
ש"ס האלה, לירות בוווו
ררר משגעים אותי כל הרבים האלה
אהה ודבר אחרון, מישהו יכול להסביר לי מה המפלגות הערביות רצו ?!


טוב בקשר לתשדירים קצת מה שאני חושב
ראיתי רק היום את התשדירים - אתמול לא יצא לי ...

קיצר זה לא נכון מה שאמרת לגבי העבודה והליכוד
כרגיל הליכוד התקיף ב4 מתוך חמשת התשדירים שלו את
העבודה ... זה מה שהם יודעים לעשות רק לומר מה לא טוב
בצד השני והם עושים את זה כל בחירות ... העם שלנו מספיק
מטומטם כדי לא לראות שאין לליכוד כלום מה להגיד ולהציע על עצמם
אז הם מעדיפים להתקיף ולומר מה לא טוב בצד השני ...
כמו שהיה כתוב בעיתון היום שאפשר עוד לחשוב
שהליכוד היה באופוזיציה והעבודה היו בשלטון לפי
התשדירים ההתקפיים שלהם ...


לעומת זאת העבודה שצריכים גם להגיב התקיפו רק בתשדיר אחד
מתוך החמישה שלה היום וחבל שרק באחד ...

צריך לציין לטובה שהליכוד עושים את ההתקפה בצורה מעולה !
הם פשוט תותחים בזה ... כמו ביבי אין מה להגיד בלדבר
הליכוד חזק מאוד ואני מעריך אותם על זה ...
הקטע עם העכבר מעבדה שהם אמרו על העבודה - הם פשוט מקצועניים בלהתקיף ...
חבל שהעבודה כל כך גרועים בזה ...
למרות שהקטע עם הסנדק על המשפחה של שרון קרע אותי מצחוק ...
מצחיק כמ שזה נכון ועצוב ... משפחה של מאפיה מנהלת לנו את המדינה
ואנשים כמו ההורים של אורן גורמים לזה ...

לדעתי מבחינת העם התשדירים של הליכוד יותר טובים ...
למרות ששני המפלגות השקיעו ברור שיותר קל להתקיף כמו שהליכוד
עושה מאשר לייצג ...
הרג אותי שהליכוד מראה פיגועים כל הזמן ... מה הקשר ? הם הרי היו בשלטון ...
צחקו על זה גם בשי ודרור היום ...

את עלה ירוק לא ראיתי היום

למרץ היו תשדירים סבבה חוץ מהקטע עם יוסי ביליין שהיה לא ברור ...

ש"ס האלה פשוט העלו לי את הלחץ דם עם הדוסים המכוערים האלה
והרב עובדייה יימח שמו שלא מחליף בגדים אף פעם
המסריח הזה תמיד עם אותה חליפה גם בחמישים מעלות
איך לא חם לו שם בפנים עם הצמיג הזה על הראש ???

תחשבו מה מדינות אחרות חושבות עלינו שהם רואים את העובדיה
הזה מנהיג עשרת אלפים קופים דוסים ביד אליהו ??? אנחנו
נראים כמו מדינה משנות הביניים בגלל החרא עובדייה הזה !

לשינוי גם היו היום תשדירים טובים וראו שהם מנסים לומר
יותר מהקטע של שנאת חרדים ולפנות לצעירים ולמעמד הביניים ...

אני עוד התלבטתי למי להצביע ולפני כמה ימים החלטתי
שבטוח אני שינוי ...
אין מצב שמשהוא אחר - אם אני לא יצביע לשינוי כל פעם
שאני יראה בעיתון הודעה על כספים ששרון העביר לחרדים או
על כנס גדול כזה ביד אליהו אני ירגיש רגשות אשמה
שלא עשיתי משהוא להתנגד לקופים האלה ...
רק שינוי אחים שלי ...


Posted by DjChook on Jan-09-2003 06:07:

מורן זו הדרך !!

תשמע אתמול עם הרב הגאון מושיקו ההומו הזה שדיבר על

שמע ישראל

תשמע אני חייב להגיד לך שהוא דיבר יפה, ובזה רבנים מומחים

אבל שמת לב משהו ...

הוא בכלל לא קשור למפלגה !

לא היה רשום

מועמד מס אמו או משהו

סתם הביאו אותו
למרות שכעסתי שהם מדברים על השואה, אני מאמין שהם היו במרדות בגטאות והכל


Posted by luckystrike on Jan-09-2003 13:32:

באמת שאני לא מבין למה העבודה לא תוקפת יותר ...

שתלמד מהליכוד המעפנות קצת


Posted by oDrori on Jan-09-2003 17:44:

כמו שאמרתי (וזה טרי משעורי הסטוריה) ... המחנה האזרחי קם רק בשביל להתנגד למחנה הפועלים, וכמו עמי ערב, לא היה לו ממש סביב מה להתאחד אז הוא מצא אוייב משותף, הערבים. מעולם לא היה לו משהו להציע, רק מה לבקר.


אם הייתי שמונה עשרה ומעלה עכשיו, אני באמת שלא הייתי יודע מה להצביע (למרות שעל ראש ממשלה אני סגור כמובן
ואין לי ספק שהמפלגה המצליחה ביותר בבחירות האלה הולכת להיות שינוי.

איזה מחיק עשינו היום בבי"ס שיעור בחירות... אני ייצגתי את שינוי ולדעתי הייתי הכי משכנע אבל מה שהיה טוב זה שאני וחברים שלי עלינו לייצג את מפלגת "גנג" ... יענו ניגרס וכו. היה כל כך מצחיק, ובסוף גם ניצחנו


Posted by DjChook on Jan-09-2003 21:39:

חחחחחח אהבתי עודד

היום עוד כמה מפלגות הצטרפו
הרבה ערבים

נשבע לכם שאני מפחד משס

אני רואה אותם צועקים וזה, נשבע לך הם מתפרעים

כל המפלגות הדתיות היום הצחיקו אותי
יהדות התודה האלה

והנכדה שלך עם מי תתחתן ?


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.