TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- *** Ik de irritantste Member :D :D **
Pages (4): [1] 2 3 4 »
*** Ik de irritantste Member :D :D **
Heyaz, ik heb met tranen in mijn ogen de nominaties voor de irritantste member gelezen
Niet duzz 

Ik vind het jammer dat mijn naam zo veel voorbijkwam, maar hey dat zegt eigenlijk toch ook wel weer iets, SHIBBYYYYYYYYYYY...

Naja, ik ga weer lekker economie leren, want heb geen zin om nog een keer te zakken voor me examen.. Thnx aan alle mensen die mij gekozen hebben als meest irritante Member... NOT!!
Ik blijf toch wel posten, niemand hier weet hoe ik ik in het echt ben, duzz.... Ik ga door ook al vind niemand me hier aardig, owja binnenkort post ik mijn nieuwste productie met REason gemaakt, duzz Stay Tuned kids... Binnen een week ofzo denk ik dat ik het online heb..
Adios, Aloha, later pater

blub
jippie
| quote: |
| Originally posted by Optimus blub |

dat wou ik ff kwijt, 

Hey rustig maar, Optimus is heel lief hoor. Hij heeft alleen wat persoonlijke probleempjes. Waarom gaan jullie niet even lekker knuffelen?
![]()
geen clearasil want ik heb een washandje om mijn gezicht te wassen
ja heb wel vrienden
ik flame nooit
mijn puistjes springen niet open als ik nies, als ik nies kom ik meestal spontaan klaar joh
later paterrrrrrrr
*knuffelen*
Knuffelen, tsja, Optimus heeft zijn kansen al verspeeld, maar bij de weg, ik knuffel niemand die ik niet aardig vind.. Later pater.........
| Originally posted by Optimus geen clearasil want ik heb een washandje om mijn gezicht te wassen later paterrrrrrrr |

:
zouden paters ook nonnen enzow misbruiken?
hey TranceZoner...
zal ik dat bruine holletje van je ff flink komen uitwonen ????
ik knuffel alleen met dieren en vrouwen
en sommige TA's
toen ik langs "kwam" werd het Trancezoner even iets teveel...
een tissue was snel gepakt
| Originally posted by Optimus ik knuffel alleen met dieren en vrouwen en sommige TA's |
| Originally posted by DJ_Massive hey TranceZoner... zal ik dat bruine holletje van je ff flink komen uitwonen ???? |

Beste trancezoner trek je niks aan van deze nare mensen op het forum.
Ga gezellig naar dit forum is vast wel iets meer van jouw niveau.
Om naar het forum te kunnen gaan klik HIER
het spijt me echt van al die zielige berichtjes tegen je.
Het ligt echt niet aan jouw hoor.
| Originally posted by Optimus zouden paters ook nonnen enzow misbruiken? |
en de vrouwelijke TA's knuffel ik ook natuurlijk
| Originally posted by Optimus toen ik langs "kwam" werd het Trancezoner even iets teveel... een tissue was snel gepakt |
| Originally posted by magrec Beste trancezoner trek je niks aan van deze nare mensen op het forum. Ga gezellig naar dit forum is vast wel iets meer van jouw niveau. Om naar het forum te kunnen gaan klik HIER het spijt me echt van al die zielige berichtjes tegen je. Het ligt echt niet aan jouw hoor. |
| Originally posted by Optimus zouden paters ook nonnen enzow misbruiken? |
het forum leeft weer!
http://www.iosninja.net/development3/pic/fag.foo?text=TranceZoner
Optimus.. lekker sletje van me... duik eens onder tafel jongen :P
| Originally posted by TranceZoner Die laatste zin(zie boven)... Toch een beetje jammer.. 'Jouw' moet zonder 'w', maar goed.. Fox Kids is niks voor mij.. Helaaz... Toch begint het er nu bar slecht voor mij uit te zien |
Trancezoner: jongen.. kom eens op irc, efnet server en dan #taforum..
koooommaaar kommaar kommaar 
nee nee, niet irc gewoon hier op forum mwhehehe