TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
TA Sweden T-shirt
Det h�r med TA t-shirts har ju vart p� tal m�nga g�nger
Det finns officiella TA t-shirts men f�r m�nga kanske b�de pris och design n�t som inte tilltalar m�nga...
D�rf�r tycker jag vi ska f�rs�ka samla ihop alla ideer h�r p� TA Sweden och kanske f� fram en officiell TA Sweden t-shirt...
Visa dina egenh�ndigt gjorda motiv. Utbyt ideer som placering av motiv, b�sta materialet, modell p� t-shirt, vart man kan trycka dessa, och priser osv.
Jag hade t�nkt att testa och kolla hur trycken blir med v�ra b�sta f�rgskrivare p� jobbet (s�ljer bla m�nga olika f�rgskrivare). Man skriver allts� ut trycket p� ett speciellt papper som man sedan applicerar p� t-shirtsen
.../ Steve 
Ett krav b�r vara att det �r TA SVERIGE och itne vanliga TA som vi g�r logga till....att det �r med TA SWE eller SWETA p� den 
coolt
jag ska ocks� fundera.... mouhahha
tycker inte Sweta l�ter s� fint bara... l�ter b�ttre me ta swe tycker ja.. orden beh�ver ju inte vara ett liksom.. 
fast n�n sa att det inte hette ta swe, utanjust sweta.. men det l�ter ju som svett 
f�r �vrigt tycker ja framtidsmyran eller vad det e, E ful! � de TA-bokst�verna som ja surrat om e snygga...
Skissade lite nu och �r absolut inte klar, vill ha lite input. Tyckte att gul och bl� iaf skulle vara med p� ett h�rn d�ra, dock inte f�r skrikande f�rger
Sen gillar jag den nya icke dataanimerade "grodan" s� jag sl�ngde p� den, tycker dock inte att placeringen p� den �r den b�sta.....sen ska man besluta ang�ende baksida och framsida....jag tycker att "SWETA" grejen ska vara uppe vid nacken p� baksidan....kanske grodan p� framsidan?

Tycker att SWETA flyter mycket b�ttre i munnen �n TA SWE liksom...det blir ett ord. Och just att det l�ter som svett g�r inte s� mycket tycker jag... jamenar vi har dom n�r vi dansar oss SWETIGA
Gillade inte den gamla grodan och inte heller det gamla typsnittet... 
Personligen gillar jag och ser helst swampers egna font, vet att mindshooter hatar den. SWETA l�ter bra och med svenska f�rgerna ser det bra ut med...
Ett tryck p� framsidan av n�t slag eller bara �ver v�nster br�st... sen n�t stort p� rygg tavlan.
G�rna var persons aka p� ena �rmen...
*ideer*
[EDIT] Tycker SWETA l�ter som sweet
SV�TTA! 
| quote: |
| Originally posted by robstar SV�TTA! |

p� svenska antar ja... hoho
D� f�r vi inv�nta fler f�rslag
�r det bara steve som inte diggar fonten?
jag gillade verkligen "text loggan" mind gjorde 
men grodan/myran eller vad det nu �r..

Jag tycker �dlan �r cool. Men ni photoshopartister hade ju kunnat g�ra det till en "svensk" �dla f�r att f� lite personlig pr�gel. Tycker det verkar vara en bra id� med t-shirten men jag vet inte om jag hade k�rt partnerlook med "my fellow TA-mates" ute p� st�llena med den.
ja h�ller me dioxys... hehe... grodan/myran ser lite schizo ut juh
kan vi inte komma p� en egen logga? 
SWETA l�ter f�r j�vligt tycker jag 
l�ter som n�got fackf�rbund.
jag tycker det ska framg� att det r�r sig om trance. d�rf�r b�r ordet TRANCE synas extra bra. TRANCEaddict SWE kanske?
Mindshooters font var bra. Bl�tt och gult blir bra.
�dlan var ocks� cool 
Fast texten b�r ju �ndras.
| Originally posted by Aendy Jag tycker �dlan �r cool. Men ni photoshopartister hade ju kunnat g�ra det till en "svensk" �dla f�r att f� lite personlig pr�gel. Tycker det verkar vara en bra id� med t-shirten men jag vet inte om jag hade k�rt partnerlook med "my fellow TA-mates" ute p� st�llena med den. |
SWETA kan ju uttalas [sweetah] och d� �r det ju lite sk�nt.
| Originally posted by Aendy SWETA kan ju uttalas [sweetah] och d� �r det ju lite sk�nt. |
represtenta. Eller bara p� idrotten i skolan
Man ska kunna k�nna igen en annan SWETA som �r ute och dansar!
man kan typ ha sitt nick name med ocks�
haha cool endre...

h�r �r en mer "logga" aktig grej som man kan arbeta vidare p�...eller dissa totalt
Ser lite ut som en fj�ril....ska jobba mer p� "TRANCE" grejen.....
EDIT: Fick en liten id�...l�t oss s�ga att man anv�nder begreppet [sweetah] som en typ "djurart" att man skriver ut under loggan p� ryggen som om det vore en ordlist-f�rklaring om ni hajar.
En f�rklaring till vad ordet betyder och hur det uttalas....
bara sp�nar 
haha, fan va coolt mind
tycker den va j�ttefin ja. ser ut som ett hj�rta...p�minner lite om gb's kanske 
ja tycker den figuren p� festis hmm....cactus lime e cool.. allts� den kaktusbiten.. hmmm...festis' hemsida (www.festis.nu) funkar inge vidare.. s� ja hittar ingen fin bild p� hur kaktusbiten ser ut 
mmmmm gott
| Originally posted by mindshooter EDIT: Fick en liten id�...l�t oss s�ga att man anv�nder begreppet [sweetah] som en typ "djurart" att man skriver ut under loggan p� ryggen som om det vore en ordlist-f�rklaring om ni hajar. En f�rklaring till vad ordet betyder och hur det uttalas.... bara sp�nar |

ja tycker me det me jdurart (hoho) l�ter coolt 
sweetahs l�ter verkligen som s�ta djur ass�
hmm...
bra id� me tshirt...
men jag tycker att d ska va n�n logo inte bara en speciell font...
men iaf, ska f�rs�ka hitta p� n�got..
hehe, n�n fin liten maskot? 
hoppas den inte blir lika hatad � ful osm lunarstorm's bjarne

p� min ska det iaf st� "reveal" p� ryggen, i axelh�jd, som namnet p� en hockeytr�ja eller n�t 
endre: haha, skrattade r�tt bra �t den 
����h, jag vet inte