TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sander Kleinenberg @ the Q - 1 Februari 2003
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
1 februari sander kleinenberg in the Q
Hmm ik dacht dat ik al een topic hierover had geopend op dit forum maar blijkbaar niet.
Dus nu maar zo eventjes dan 
Zaterdag 1 februari draait sander kleinenberg in zwolle.
Daarnaast draaien dj quintin en dj san.
entree is 10� behalve als je member bent maar dat is niemand hier denk ik 
Zoals het ernu naar uitziet zal het behoorlijk druk gaan worden 1 februari 
Uiteraard ben ik zeker aanwezig (en als ik dat zo bekijk op partyflock zijn er nog wel meer ta's aanwezig)

gaat echt flink knallen worden daar in zwolle
hmmm, de dag ervoor ga ik met Theesaus al ordinair hardhousen op HQ
dus denk nietd at ik ga
jammer ik moet toch een keer naar de Q om te kieken
Count me in. 
Nog nooit in de Q geweest maar nu SK er draait dus een mooie gelegenheid om daar verandering in te brengen....
Wordt TOP!
Sido
| quote: |
| Originally posted by Optimus hmmm, de dag ervoor ga ik met Theesaus al ordinair hardhousen op HQ ![]() dus denk nietd at ik ga ![]() jammer ik moet toch een keer naar de Q om te kieken |
mwhehehe, bel me maar als SK begint dan luister ik thuus wel naar zijn set
ik kom wel! weet jij toevallig of we kaartjes kunnen reserveren of in de vvk halen (en dan niet in Zwolle!)
Ik ben der ook bij!!!
Bram en ik gaan ook..
Ah dit wordt gezellig!!!!
ik had eerder al aangegeven dat k zou komen, maar sprak ik net gister gister een kameraad, wil die LUL uitgerekend op die dag zn verjaardag gaan vieren
dus kheb al geprobeerd het uit zn hoofd te talken, hij zei dat ie dr over zou denken.. tis dus nog even afwachten 
| Originally posted by basd Bram en ik gaan ook.. |
| Originally posted by kolkiewolkie ik had eerder al aangegeven dat k zou komen, maar sprak ik net gister gister een kameraad, wil die LUL uitgerekend op die dag zn verjaardag gaan vieren dus kheb al geprobeerd het uit zn hoofd te talken, hij zei dat ie dr over zou denken.. tis dus nog even afwachten |
| Originally posted by Switch valt me tegen van joe KW kun je niet na dat feest langskomen? of is het weer zo'n schuurfeest? |
| Originally posted by kolkiewolkie hehe, nee, maar zo onze verjaardagen kennende is dat eerst tot een uurtje of 1 zitten en dan en masse naar zak toe, dat wil dus zeggen als ik DAN nog weg wil ik pas om een uur of 2 in zwollywood ben en die toko daro waarschijnlijk allang volzit en ik helemaal een kutnacht heb PLUS dat ik een nacht met alle (en das vrij uniek) kameraden mis... maar hijs meestal nog wel te kneden :P |
| Originally posted by Switch en? en? en? en? wie nog meer? |
Zonder hem zouden wij waarschijnlijk niet eens gaan..
Jep, wij zijn er ook, BasD en ik, samen met Switch ( iets van "Sponsored by Switch"
)
Iedereen even zijn beste kleding aandoen, want ik moet waarschijnlijk officieel foto's maken voor partyflock!
!
ik ben zeker ook van de party!
er is volgens mij geen voorverkoop maar dat kan ik nog wel even navragen! het is meestal gewoon optijd komen bij the Q!
en 2 kolkie je MOET gewoon komen man!
| Originally posted by Switch ah nog wat interessants bij Zak dan? ik ga daar toch niet naartoe, te veel domme boeren daar die willen vechten |
, kijk zelf meestal maar een dag of 2 van tevoren of er eigenlijk nog iets te doen is...
??
| Originally posted by kolkiewolkie geen idee of dr nog wat te doen is, maarja, tis ongeveer onze stamdiscotheek , kijk zelf meestal maar een dag of 2 van tevoren of er eigenlijk nog iets te doen is... en dat vechten ??ik ben er nou echt al een fiks aantal keren geweest, maar heb dat echt nog nooit gezien hoor, zaterdag hing dr ook weer een relaxte sfeer vond ikzelf volgens mij heb je daar iets tevaak in de spiegel gekeken ofzo |

| Originally posted by Switch nee, de sfeer in Index vonk altijd stukken beter, de duitsers willen gewoon feesten, meer niet. |
????
==> geboortenest van sander kleinenberg trouwes))
| Originally posted by kolkiewolkie vonk ==>> te oud om uit te gaan ???? |
(sixty daargelaten dan ==> geboortenest van sander kleinenberg trouwes)) |
Iedereen even zijn beste kleding aandoen, want ik moet waarschijnlijk officieel foto's maken voor partyflock! ! |
zullen maar GEEN Pf meeting opzetten want dan word deze fotograaf misschien ook gesloopt door aanhangers van bob 
| Originally posted by franzelare zullen maar GEEN Pf meeting opzetten want dan word deze fotograaf misschien ook gesloopt door aanhangers van bob |
| Originally posted by Beckham Als je maar goed je best doet.. |