TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sander Kleinenberg @ the Q - 1 Februari 2003
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by magrec on Jan-12-2003 16:22:

1 februari sander kleinenberg in the Q

Hmm ik dacht dat ik al een topic hierover had geopend op dit forum maar blijkbaar niet.

Dus nu maar zo eventjes dan

Zaterdag 1 februari draait sander kleinenberg in zwolle.
Daarnaast draaien dj quintin en dj san.

entree is 10� behalve als je member bent maar dat is niemand hier denk ik

Zoals het ernu naar uitziet zal het behoorlijk druk gaan worden 1 februari

Uiteraard ben ik zeker aanwezig (en als ik dat zo bekijk op partyflock zijn er nog wel meer ta's aanwezig)

gaat echt flink knallen worden daar in zwolle

Posted by Opti on Jan-12-2003 16:26:

hmmm, de dag ervoor ga ik met Theesaus al ordinair hardhousen op HQ

dus denk nietd at ik ga

jammer ik moet toch een keer naar de Q om te kieken

Posted by Bouma-Bros on Jan-12-2003 16:55:

Count me in.

Nog nooit in de Q geweest maar nu SK er draait dus een mooie gelegenheid om daar verandering in te brengen....

Wordt TOP!

Sido

Posted by magrec on Jan-12-2003 17:15:

quote:
Originally posted by Optimus
hmmm, de dag ervoor ga ik met Theesaus al ordinair hardhousen op HQ

dus denk nietd at ik ga

jammer ik moet toch een keer naar de Q om te kieken

ah jammer naja theesaus komt iig wel naar zwoll/

Posted by Opti on Jan-12-2003 18:15:

mwhehehe, bel me maar als SK begint dan luister ik thuus wel naar zijn set

Posted by Eye-Riz on Jan-12-2003 18:31:

ik kom wel! weet jij toevallig of we kaartjes kunnen reserveren of in de vvk halen (en dan niet in Zwolle!)

Posted by New Wave on Jan-12-2003 18:55:

Ik ben der ook bij!!!

Posted by basd on Jan-12-2003 19:07:

Bram en ik gaan ook..

Posted by New Wave on Jan-12-2003 21:24:

Ah dit wordt gezellig!!!!

Posted by kolkiewolkie on Jan-12-2003 21:46:

ik had eerder al aangegeven dat k zou komen, maar sprak ik net gister gister een kameraad, wil die LUL uitgerekend op die dag zn verjaardag gaan vieren

dus kheb al geprobeerd het uit zn hoofd te talken, hij zei dat ie dr over zou denken.. tis dus nog even afwachten

Posted by Switch on Jan-12-2003 22:27:

quote:
Originally posted by basd
Bram en ik gaan ook..

en? en? en? en?
wie nog meer?

Posted by Switch on Jan-12-2003 22:29:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ik had eerder al aangegeven dat k zou komen, maar sprak ik net gister gister een kameraad, wil die LUL uitgerekend op die dag zn verjaardag gaan vieren

dus kheb al geprobeerd het uit zn hoofd te talken, hij zei dat ie dr over zou denken.. tis dus nog even afwachten

valt me tegen van joe KW
kun je niet na dat feest langskomen? of is het weer zo'n schuurfeest?

Posted by kolkiewolkie on Jan-12-2003 22:36:

quote:
Originally posted by Switch
valt me tegen van joe KW
kun je niet na dat feest langskomen? of is het weer zo'n schuurfeest?

hehe, nee, maar zo onze verjaardagen kennende is dat eerst tot een uurtje of 1 zitten en dan en masse naar zak toe, dat wil dus zeggen als ik DAN nog weg wil ik pas om een uur of 2 in zwollywood ben en die toko daro waarschijnlijk allang volzit en ik helemaal een kutnacht heb PLUS dat ik een nacht met alle (en das vrij uniek) kameraden mis...

maar hijs meestal nog wel te kneden :P

Posted by Switch on Jan-12-2003 22:43:

quote:
hehe, nee, maar zo onze verjaardagen kennende is dat eerst tot een uurtje of 1 zitten en dan en masse naar zak toe, dat wil dus zeggen als ik DAN nog weg wil ik pas om een uur of 2 in zwollywood ben en die toko daro waarschijnlijk allang volzit en ik helemaal een kutnacht heb PLUS dat ik een nacht met alle (en das vrij uniek) kameraden mis...

maar hijs meestal nog wel te kneden :P

ah
nog wat interessants bij Zak dan? ik ga daar toch niet naartoe, te veel domme boeren daar die willen vechten

Posted by basd on Jan-13-2003 07:52:

quote:
en? en? en? en?
wie nog meer?

Zoals duidelijk moge zijn, gaat Switch ook Zonder hem zouden wij waarschijnlijk niet eens gaan..

Zo goed dan ?

Posted by SnuggLe on Jan-13-2003 08:52:

Jep, wij zijn er ook, BasD en ik, samen met Switch ( iets van "Sponsored by Switch" )

Iedereen even zijn beste kleding aandoen, want ik moet waarschijnlijk officieel foto's maken voor partyflock! !

Posted by franzelare on Jan-13-2003 09:07:

ik ben zeker ook van de party!

er is volgens mij geen voorverkoop maar dat kan ik nog wel even navragen! het is meestal gewoon optijd komen bij the Q!

en 2 kolkie je MOET gewoon komen man!

Posted by kolkiewolkie on Jan-13-2003 12:55:

quote:
ah
nog wat interessants bij Zak dan? ik ga daar toch niet naartoe, te veel domme boeren daar die willen vechten

geen idee of dr nog wat te doen is, maarja, tis ongeveer onze stamdiscotheek , kijk zelf meestal maar een dag of 2 van tevoren of er eigenlijk nog iets te doen is...

en dat vechten ??

ik ben er nou echt al een fiks aantal keren geweest, maar heb dat echt nog nooit gezien hoor, zaterdag hing dr ook weer een relaxte sfeer vond ikzelf

volgens mij heb je daar iets tevaak in de spiegel gekeken ofzo

Posted by Switch on Jan-13-2003 15:39:

quote:
geen idee of dr nog wat te doen is, maarja, tis ongeveer onze stamdiscotheek , kijk zelf meestal maar een dag of 2 van tevoren of er eigenlijk nog iets te doen is...

en dat vechten ??

ik ben er nou echt al een fiks aantal keren geweest, maar heb dat echt nog nooit gezien hoor, zaterdag hing dr ook weer een relaxte sfeer vond ikzelf

volgens mij heb je daar iets tevaak in de spiegel gekeken ofzo

wtf? als je niet oppast sla ik je in elkaar!!!
j/k
nee, de sfeer in Index vonk altijd stukken beter, de duitsers willen gewoon feesten, meer niet. in Zak zijn teveel nederlanders, veel van die groepjes die daar maar staan, en zo kijken van "als je me aanstoot, sla ik je in elkaar met mijn maten"

Posted by kolkiewolkie on Jan-13-2003 20:02:

quote:

nee, de sfeer in Index vonk altijd stukken beter, de duitsers willen gewoon feesten, meer niet.

vonk ==>> te oud om uit te gaan ????

maar Index is idd beter, maar ook een stukkie verder rijden, voor mij, of voor ons is het gewoon een krappe 20 minuten sjesen en je bent er. soms gaan we maar een uurtje of 2 ofzo, gewoon voor de fun (kan ook gewoon, want het is dr echt goedkoper dan welke boerenneuktent in de omgeving (sixty daargelaten dan ==> geboortenest van sander kleinenberg trouwes))

Posted by Switch on Jan-13-2003 21:07:

quote:
vonk ==>> te oud om uit te gaan ????

ja kom er niet meer zo vaak, muziek zuigt een beetje, veel van dat commerciele duitse trance met te veel breaks

quote:

(sixty daargelaten dan ==> geboortenest van sander kleinenberg trouwes))

pfff sixty bij vriezenveen of waar dat ook was?

Posted by Beckham on Jan-13-2003 21:40:

quote:
Iedereen even zijn beste kleding aandoen, want ik moet waarschijnlijk officieel foto's maken voor partyflock! !

Als je maar goed je best doet..

Posted by franzelare on Jan-13-2003 21:56:

zullen maar GEEN Pf meeting opzetten want dan word deze fotograaf misschien ook gesloopt door aanhangers van bob

Posted by SnuggLe on Jan-13-2003 21:58:

quote:
Originally posted by franzelare
zullen maar GEEN Pf meeting opzetten want dan word deze fotograaf misschien ook gesloopt door aanhangers van bob

Aanhangers van Bob????

Posted by SnuggLe on Jan-14-2003 16:36:

quote:
Originally posted by Beckham
Als je maar goed je best doet..

Ghe, had niet eens door dat jij nu ook hier lid bent Beckham
Welkom op ons nederige kleine TranceAddict-forum
Enjoy your stay!

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »