TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nya Poi videon...Eld trance och eld
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Nya Poi videon...Eld trance och eld
Nu �ntligen �r den f�rdig... lagom tr�tta jag och steve var ig�r natt kan jag s�ga efter redigeringen 
Blev iaf v�ldigt lyckat tycker jag.
Inspelad i Stockholm, 3 olika scener + 1 bonus som �r filmad i annan stad
kommer i slutet.
Som sagt j�vligt najs att jag fick r�ttigheterna till l�ten ox�
Sonorous - Protonic (Ronski speed mix)
s� detta �r allts� en fullt laglig film. Sprid den i b�sta m�n ni kan, och bes�k g�rna www.tricster.tk som �r min sida jag lagt upp. Den �r l�ngt ifr�n f�rdig men jag beh�ver bes�kare f�r att beh�lla dom�nen 
Alla kommentarer �r uppskattade!
102 MB version SVCD
20 MB version WMV
Alla med ok uppkoppling b�r ladda hem den stora versionen
Mycket fetare
Tack o hej leverpastej!
otroligt fin video grabbar! keep up the good work!! 
s�g till n�sta ggn
(om det blir n�n)
jag kan hj�lpa med kamera och dubbla kameravinklar � id�er

ok, fin uppkoppling iaf, drog hem svcd-vesionen p� 1:30 
h�ftigast var n�r du lirade inne i stan
verkade som om lite folk samlades och kollade, coolt
om man f�r komma med lite kritik, s� tycker jag att man inte hann se s� mkt poiande, s� fort man "kommit in i det", s� byttes kameranvinkeln, eller platsen, s� b�rjade det om liksom...
annars mkt bra arbete grabbar 
Fan jag �r heln�jd med denna video... dom sena timmarna och ett antal utbrott med schitsofreni som f�ljd gav utdelning...
Ett par tipps till dig som ska se filmen �r att vrida p� med bra volym... Spela g�rna SVCD versionen i Power DVD f�r det blir b�ttre bild, en del f�r ofta problem med SVCD i windows "monopol" media player 7...
Tjo fl�jt... / Steve me loiden
| quote: |
| Originally posted by reveal om man f�r komma med lite kritik, s� tycker jag att man inte hann se s� mkt poiande, s� fort man "kommit in i det", s� byttes kameranvinkeln, eller platsen, s� b�rjade det om liksom... |
vi �r b�da n�jda med den iaf...det kommer fler videos..detta �r mer som en musikvideo...funderar p� flera l�nga grejer....
F�r ta � tanka denna imorgon...Datorn beh�ver vila lite nu k�nner jag....
S� �terkommer med kommentarer imorgon....
rysningar....ruggigt sk�n video kennyponken...mer s�nt i framtiden! skitbra jobbat, bra editat � tjae...allt st�mde helt enkelt 
AJ LAJK ![]()
laddar ner nu, ska bli kul och se det h�r 
edit: appl�der! Den d�r var ju riktigt bra! Spelade ni upp Protonic l�ten n�r ni stod utanf�r Filmstaden? 
| Originally posted by P4z! laddar ner nu, ska bli kul och se det h�r ![]() edit: appl�der! Den d�r var ju riktigt bra! Spelade ni upp Protonic l�ten n�r ni stod utanf�r Filmstaden? |

man skulle kunna tro att det �r den riktiga videon till den l�ten, r�tt grymt 
skitbra!
tycker den va j�ttebra, snyggt redigerat 
Har precis visat videon f�r morsan (55 �r)... �ven hon tyckte den var hel bra.... he he...
Ska bli kul � se vad Eupohonic Records s�ger n�r vi skickat domen kopia...
ps. Videon finns �ven att ta hem via min FTP
tranz.mine.nu
poi
4ever
7171
nice jobbat!
gillade slutet med de snabba klippen mellan de olika tagningarna 
Grym film!
Good work grabbz! 
Bra klippning oxo, m�ste ha vart jobbigt � klippa i takt till trumman!
Ta!
| Originally posted by RebeL9 nice jobbat! gillade slutet med de snabba klippen mellan de olika tagningarna |
kolla noga p� dom..la in lite kul grejer..p� en hoppar jag upp i luften och p� andra svingar jag dom under benen.
verkar vara roligt att filma och redigera s�na d�r filmer! Vi ska b�rja h�lla p� med s�nt i plugget snart.. 
..tankar ner svcd'n nu.. 
i nian gjorde jag och polaren en kortfilm d�r vi anv�nde oss av n�gra trancel�tar. tex Legend B - Lost in love etc.
Resultatet var s� bra att v�r l�rare nu fortfarande anv�nder v�r film som visningsfilm f�r sina nya klasser =)))))
| Originally posted by RebeL9 v�r l�rare nu fortfarande anv�nder v�r film som visningsfilm f�r sina nya klasser =))))) |
| Originally posted by RebeL9 i nian gjorde jag och polaren en kortfilm d�r vi anv�nde oss av n�gra trancel�tar. tex Legend B - Lost in love etc. Resultatet var s� bra att v�r l�rare nu fortfarande anv�nder v�r film som visningsfilm f�r sina nya klasser =))))) |

blev ju hel ball 
e det inte jobbigt att h�lla p� med dem???
men var e alla misstagen d�? brukar ju vara med i sluten?
e hel s�ker p� att du minst en g�ng tappade en och tr�ffade steve i huvudet 
och n�gra br�nder ms�te ju ha uppst�tt.. eller???
| Originally posted by dbl blev ju hel ball ![]() e det inte jobbigt att h�lla p� med dem??? men var e alla misstagen d�? brukar ju vara med i sluten? e hel s�ker p� att du minst en g�ng tappade en och tr�ffade steve i huvudet ![]() och n�gra br�nder ms�te ju ha uppst�tt.. eller??? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Nej efterom jag stog p� betryggande avst�nd s� klarade jag mig, dock s� tog en pension�r eld och vi tangerade d�rmed den fortast springande pensin�r n�gonsin... Faktiskt s� var det inga feta tabbar mer �n ett par men som bara mindshooter sj�lv skulle m�rka... allts� inga tabbar ! |
| Originally posted by dbl och hur mycket fick du f�r att s�ga s�??? |
J�kligt fett!
Sj�lv skulle jag nog bara br�nna av mig byxorna eller ngt, menmen... Hur l�nge har du tr�nat med det d�r?