TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de DJ's onder ons
Pages (3): [1] 2 3 »
Voor de DJ's onder ons
Van het forum van tiesto.com
| quote: |
| For all dj's searching for Age Of Love - Age Of Loe (MR Sam Remix)... Just heard that this remix will be released before this summer!! It contains more remixes from other producers and will be released on a belgium lable. |
Re: Voor de DJ's onder ons
| Originally posted by MennoB Van het forum van tiesto.com ZEER VET, maar ik dacht dat deze nooit uit zou komen. En volgens mij is ook Armin bezig hiervan een mix te maken.... |
werd tijd...
nu is de nieuwigheid er al vanaf he...
vind die mr sam mix maar bout
Kewl....erg lekkere remix 
Age of Love lijkt me nu niet echt meer een liedje om nog te draaien. Tis al oud en grijs gedraaid. 
vind t eigenlijk gewoon nog steeds n goed nummer
(boeit me echt niet dat ie oud is, sommige nummers blijven gewoon goed).
Grtz
WooT
| Originally posted by Mister_Michel Age of Love lijkt me nu niet echt meer een liedje om nog te draaien. Tis al oud en grijs gedraaid. |
| Originally posted by Eye-Riz Dus omdat iets oud is, mag het niet meer gedraaid worden? Wat een ontzettend trieste opmerking. Muziek hoort niet een kledingstukje te zijn wat uit de mode is. Als muziek goed is, dan VERDIENT het het juist om gedraaid te worden! D'r zijn oude platen die je inderdaad bijna niet meer kunt draaien omdat ze teveel gedraaid zijn, maar de kwaliteit van Age of Love overstemt dat in dit geval. ALS muziek al niet meer gedraaid kan worden, dan is dat omdat het niet tijdloos is. Of simpelweg omdat de kwaliteit er niet naar is. |

| The Age of Love story is a bit difficult I must say. To be fast & simple, I did the remix quiet a few months ago and since then, they still not have found an � agreement � with the original producers for the all release such as others remixers as well as a release date, etc� SO they asked me for not spreading out the remix such as MP3 on internet, etc�I just gave it to my friends such as Tijs (Tiesto), Paul van Dyk, Armin (Van Buuren) as well as Timo Mass & PUSH� |
| Originally posted by Eye-Riz Dus omdat iets oud is, mag het niet meer gedraaid worden? Wat een ontzettend trieste opmerking. Muziek hoort niet een kledingstukje te zijn wat uit de mode is. Als muziek goed is, dan VERDIENT het het juist om gedraaid te worden! D'r zijn oude platen die je inderdaad bijna niet meer kunt draaien omdat ze teveel gedraaid zijn, maar de kwaliteit van Age of Love overstemt dat in dit geval. ALS muziek al niet meer gedraaid kan worden, dan is dat omdat het niet tijdloos is. Of simpelweg omdat de kwaliteit er niet naar is. |
En ik zeg dat dat dus WEL kan. Haal die doppen uit je oren, misschien begrijp je dan waarom 
ik snap trouwens niet dat jij Zombie Nation vergelijkt met Age of Love. Dan begrijp ik waarom jij mij niet begrijpt.
jezus michel,LEES de posts is voordat je reageert
het gaat hier om een NIEUWE remix van age of love
en al ging het om de original,dan blijft het nog het zelfde
maar het gaat dus om een NIEUWE
NIEUWE
NIEUWE REMIX!!!!!
| Originally posted by DjRV jezus michel,LEES de posts is voordat je reageert het gaat hier om een NIEUWE remix van age of love en al ging het om de original,dan blijft het nog het zelfde maar het gaat dus om een NIEUWE NIEUWE NIEUWE REMIX!!!!! |
Ik wist al lang dat het om een remix ging
Er is dus geen reden om zo debiel te reageren...
tja een Belg blijft een Belg he
Jezes jullie kunnen altijd maar blijven doorkankeren. Gewoon omdat ik Age of love al overdraaid vind (dus ook alle remixen ervan)
ga jij nou maar gewoon weer naar Lasgo luisteren 
Ik speel al 13 jaar in verschillende discotheken van Belgie, en jij?
ik speel nog steeds met duplo
dus jij SPEELT jouw liedjes in de discotheken.. stoerrrr met een blokfluit ofzo ? 
als je nou al 13 jaar platen draait is t wat anders
| Originally posted by DJ_Massive ik speel nog steeds met duplo dus jij SPEELT jouw liedjes in de discotheken.. stoerrrr met een blokfluit ofzo ? ![]() als je nou al 13 jaar platen draait is t wat anders |

uch
ga eens een pilsje drinken ofzo....
wat draai je dan zoal Meneer_Michel? van die Atmoz stijl piepschuim trens?
Hangt ervan af in welke club ik speel natuurlijk, maar dat zal jij wel niet begrijpen
Uplifting, progressive, techno, goa, hardcore en drum&Bass
m anusje van alles dus 
en nee dat begrijp ik niet, want ik kijk alleen naar TMF, vette trance clips man
Massive, KOEST!