TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dutch TranceAddict.com DJ Contest v2?
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Siesta on Feb-27-2003 18:33:

Dutch TranceAddict.com DJ Contest v2?

hebben jullie hier al weer oren naar?

gewoon ff kijken als julie dr weer zin in hebben

ik wel iig.

Groetjes

Posted by raoel on Feb-27-2003 18:56:

Nee, doe maar over een tijdje, als ik ook wa beter kan draaien, dan doe ik ook mee

Maar, kdenk dat dit wel weer heel snel is na de vorige.
Kun je beter maar 2 keer in een jaar doen.

Posted by Subsonik on Feb-27-2003 19:11:

Ik wil meedoen, maar dat zei ik de vorige keer ook, dus zet me maar opde lijst en ik probeer welles tyd vrij te maken voor een mix, heb aleen altyd het probleem dat ik altyd vrij ouwe platen heb

Posted by tijs08 on Feb-27-2003 19:21:

lijkt me een zeer strak plan!!

so be prepared!!

Dj Teagle with his panoramic view on trance is about to make a dive in the sky!

Posted by Passiva on Feb-27-2003 19:28:

Nou wil ik ook meedoen hoor!! Laat ik eens mijn skills horen

Posted by robin on Feb-27-2003 19:32:

talk to me

plz explane waar gaat dit over?

wat is dr die vorige keer gebeurt dan?

Posted by Passiva on Feb-27-2003 19:36:

quote:
Originally posted by robin
talk to me

plz explane waar gaat dit over?

Dit is een Mix-Contest. Iedereen bouwt een mixje en upload die naar een server. De mixes worden vervolgens beoordeeld door een jury. Zo krijg je een winnaar

Posted by robin on Feb-27-2003 19:41:

een mix, een mini-set dus, hoelang moet dat dan ongeveer worden, zijn de mix-en van de vorige contest dr nog??

Posted by MennoB on Feb-27-2003 19:43:

Zet mij ook maar op de lijst, maar denk je niet dat dit te kort op die andere contest is. Lijkt me beter om het 2 keer per jaar te doen, maar als het zover is doe ik mee

Posted by Subsonik on Feb-27-2003 20:14:

quote:
Originally posted by MennoB
Zet mij ook maar op de lijst, maar denk je niet dat dit te kort op die andere contest is. Lijkt me beter om het 2 keer per jaar te doen, maar als het zover is doe ik mee

zolang er animo is maakt het niet uit hoe vaak het is, en bovendien zijn we weer een hele tyd verder voordat alles geregeld is, magoed, dat is natuulk mijn bescheiden mening

Posted by Switch on Feb-27-2003 20:27:

Siesta platenmix of mag mp3 ook?

Posted by Siesta on Feb-27-2003 20:30:

WAT DENK JE NOU

Posted by Siesta on Feb-27-2003 20:33:

quote:
een mix, een mini-set dus, hoelang moet dat dan ongeveer worden, zijn de mix-en van de vorige contest dr nog??

mijnes iig nog wel

DOWNLOAD

was overigens 2e

Posted by MennoB on Feb-27-2003 20:33:

oude tread:http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=contest

Posted by Siesta on Feb-27-2003 20:33:

quote:
Originally posted by Switch
Siesta platenmix of mag mp3 ook?

nouja ik ben iig niet de enige die dat beslist, maar ik ben tegen

Posted by [SigneT] on Feb-27-2003 20:43:

ja , ik vind het een prima idee !!!

heb er in iedergeval wel zin in...

Posted by Switch on Feb-27-2003 20:57:

siesta het gaat om het resultaat, niet hoe je het doet
de meeste cd's worden gewoon door arjan rietvink productions gemixt met de computer hoor, bijna niks met platen

Posted by Passiva on Feb-27-2003 21:19:

MP3 vind ik niet kunnen, dat is echt met de pc gemixed. Zolang het met CDs/Vinyl is vind ik het best

Posted by Switch on Feb-27-2003 22:36:

quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
MP3 vind ik niet kunnen, dat is echt met de pc gemixed. Zolang het met CDs/Vinyl is vind ik het best

and your point is?

Posted by Teknikol on Feb-28-2003 00:51:

hou dan een aparte mp3 mix comp en laat het echte draaiwerk over aan de vinylmannen

Posted by eieregooie on Feb-28-2003 05:33:

quote:

Toen heb ik gewonnen

quote:
zijn de mix-en van de vorige contest dr nog??

Euhhh... mijne wel ja... HIER

Maarre... 't lijkt mij een beetje vroeg nog ja... Je ziet wat er bij die internationale compo gebeurt... De ene compo na de andere... in 2 uur zit die compo vol... Vervolgens is de helft van de mensen te laat met uploaden en laat de jury weinig tot niks van zich horen... oftewel... er komt weinig meer van terecht door gebrek aan motivatie...

Dus ik zou zeggen verpest ut niet en doe ut niet te vaak... 2 keer per jaar is ZAT IMO...

En ja, tuurlijk wil ik me titel zo lang mogelijk houwe Hehehe...

Posted by eieregooie on Feb-28-2003 05:41:

quote:
Originally posted by Switch
siesta het gaat om het resultaat, niet hoe je het doet
de meeste cd's worden gewoon door arjan rietvink productions gemixt met de computer hoor, bijna niks met platen

Sja, da's het punt... Met de computer kan ik ook een perfecte mix maken... Probleem is alleen dat het dan OF niet real-time is OF je hebt zoveel gadgets en snufjes en dingetjes dat het te automatisch gaat... Kzeg niet dat het niet moeilijk is, maar het is een andere discipline, andere tak van sport...

Beetje appels met peren vergelijken dus eigenlijk wanneer je mp3 mixen en "gewone" mixen in 1 compo stopt...

Maja, da's mijn idee...

Posted by Chicane on Feb-28-2003 08:52:

Dan krijg je van die ubersimpele traktor 'Horney Bjorny' mixjes, je stelt een playlist samen en het programmatje doet de rest, jonge jonge wat een kunst.

Krijg ik nu ook geflame over me heen als ik mee wil doen en ik geen trance draai? Wordt er dan serieus gejureerd ook al is de stijl alles behalve kaas en vrolijke riedeltjes?

Posted by MorrisWest on Feb-28-2003 09:10:

Maarre, een mix draaien middels VTT en een extern mengpaneel is toch net zo "live" als met vinyl? Ik bedoel: ik ben een mp3jay (and I'm proud of it ) en als ik een mix in elkaar draai, doe ik dat in 1 take, zonder na die tijd te gaan schaven.

[niet dat ik mee zal doen hoor, heb pas sinds augustus een paneel en moet nog veel leren]

Posted by Ding Chavez on Feb-28-2003 09:35:

quote:
Originally posted by Chicane
Krijg ik nu ook geflame over me heen als ik mee wil doen en ik geen trance draai? Wordt er dan serieus gejureerd ook al is de stijl alles behalve kaas en vrolijke riedeltjes?

Ik heb vorige keer ook met een set van allesbehalve tance meegedaan. Kreeg daardoor geen slechtere commentaren ofzo (dat kwam tenminste zo op me over )
Over nu alweer een compo. Vind het ok dat er nu alweer over nagedacht wordt, duurt toch weer een tijd voor het zover is. Maar op dit moment heb ik weinig tijd, maybe tegen de tijd dat de compo begint wel. Heb er iig wel zin in.

GreetZ, DC

Pages (3): [1] 2 3 »