TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Dum fråga?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Polarlicht on Mar-15-2003 16:42:

Question Dum fråga?

Hur många posts måste man göra innan man kan ta bort det där gräsliga
"tranceaddict in training" eller har jag missat någonting i inställningarna?

Posted by mindshooter on Mar-15-2003 16:47:

There are no stupid questions, just stupid people.

Alla nya frågar detta, det finns ett par olika gränser men efter 400 posts kan du skriva vad du vill som titel..fram tills dess kommer du få olika töntiga titlar som får dig att se ut som en habmurgermeny.

Posted by Vizay on Mar-15-2003 16:47:

fram till 500 posts så får man lite olika statusar...typ in training bl.a. (minns inte dom andra)

för att få sätta den som du vill måste du ha lagt 500 posts å varit medlem i minst 6 månader så kämpa på

[edit]

kenny de e väl 500 posts eller har det blivit ändrat?

Posted by rem_monster on Mar-15-2003 19:00:

Ja, den jag har nu är ju inte så mycket bättre än "tranceaddict in traning" så livet är tufft

Posted by Polarlicht on Mar-15-2003 19:31:

suck, 4-500 stycken, då har man en bra bit kvar hehe

Posted by Mystoz on Mar-15-2003 19:47:

quote:
Originally posted by Polarlicht
suck, 4-500 stycken, då har man en bra bit kvar hehe

det är bara fortsätta att spamma på tills du når 500

här har du mera info om det

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=57208

Posted by rem_monster on Mar-15-2003 19:57:

quote:
Originally posted by Mystoz

Ahh, bara 100 till "tranceaddict" kan vara värt o skriva ner lite så man kommer dit

**edit**

Ironiskt nog så blev jag på nåt konstigt sätt "tranceaddict" i och med denna post. Och det var vid 50 man blev "tranceaddict" och jag har skrivit 47 inlägg...

Posted by cviper on Mar-15-2003 22:06:

Forsätter jag med mina 0.13 posts/day, så kommer det bara ta ~3290 dagar tills jag kan välja min egen "titel".

Posted by dbl on Mar-16-2003 02:23:

quote:
Originally posted by Mystoz

e ju inte bara att spamma eftersom man måste ha varit medlemm i 6 månader först

+ att vad spelar titeln för roll igentligen???
på alla forum jag e på som har titlar så e det en massa spam och alla nybörjar e hel irriterande på sina titlar... spela roll

Posted by Polarlicht on Mar-16-2003 08:20:

Mystoz, vilken horribelt cool avatar du har

Posted by zamson on Mar-16-2003 11:33:

quote:
Originally posted by Polarlicht
Mystoz, vilken horribelt cool avatar du har

fortsätt me sånna här posts )eller sånna här som min ) så kommer du snart upp i 500

Posted by WoberT on Mar-16-2003 11:40:

hehe fan det kommer o ta ett tag för mig.. vill ju komma in på dc hubben oxå.. så det är bara o ligga i då.. har varit medlem sen november december nånting

Posted by Endre on Mar-16-2003 12:15:

jag kommer ihåg att jag strävade efter det där mycket...men sen när man väl har det så märker man att det inte är nån större hurra grej.

Posted by reveal on Mar-16-2003 12:34:

quote:
Originally posted by WoberT
hehe fan det kommer o ta ett tag för mig.. vill ju komma in på dc hubben oxå.. så det är bara o ligga i då.. har varit medlem sen november december nånting

måste man ha ett visst antal inlägg för att få komma åt hubben?

dessutom: kolla under din avatar så står det när du registrerade dig, november 2002

Posted by WoberT on Mar-16-2003 12:37:

quote:
Originally posted by reveal
måste man ha ett visst antal inlägg för att få komma åt hubben?

dessutom: kolla under din avatar så står det när du registrerade dig, november 2002

jepp tror det är 500 eller nåt sånt.. man måste va aktiv iaf står det.. så det är bäst jag börjar o skriva lite här.. har ju bara modem hemma grrr.. men flyttar om en månad så dår får jag bostream..

Posted by reveal on Mar-16-2003 12:40:

quote:
jepp tror det är 500 eller nåt sånt.. man måste va aktiv iaf står det.. så det är bäst jag börjar o skriva lite här.. har ju bara modem hemma grrr.. men flyttar om en månad så dår får jag bostream..

aha, hade jag ingen aning om...

då är det bara att skriva på då men skriv vettigt, man blir snabbt trött på inlägg i stil med "jag håller med" eller "" etc... som mind en gång sade "man kan utveckla sina tankar lite"

Posted by WoberT on Mar-16-2003 12:49:

ja det är klart.. tycker inte om när folk skriver korta inlägg.. det är ju spamming.. får försöka skriva nåt vettigt iaf.. =)

Posted by Glorie on Mar-16-2003 16:24:

ja tror bestämt inte d har att göra me hur aktiv man e... gurgel har ju access å han skriver aldrig här

ja trodde tills för nån da sen att d hade att göra me när man regga sig, men sen sa ju calle att d inte var så... så aaa, ja vet inte

Posted by WoberT on Mar-16-2003 16:44:

glorie: hmm okej har reggat mig iaf.. får se om dom godkänner mig.. har skrivit 32 inlägg eller nåt sånt.. o varit medlem sen i november..

Posted by GyLLe on Mar-16-2003 20:33:

postar enbart för att spamma.. närå men enbart för att kolla vad jag är.....

Posted by mindshooter on Mar-16-2003 22:33:

Tror att det handlar om hur länge man vart här faktiskt...och jag tror att han kollar om man langat upp lite vettiga inlägg och så.

Posted by WoberT on Mar-17-2003 04:48:

quote:
Originally posted by mindshooter
Tror att det handlar om hur länge man vart här faktiskt...och jag tror att han kollar om man langat upp lite vettiga inlägg och så.

ojoj är han så seriös.. hoppas han kan svenska då.. hehe =D
har ju bara skrivit här inne.. men som sagt kom gurra in så borde jag göra det tycker jag. =)

Posted by rem_monster on Mar-17-2003 19:36:

quote:
Originally posted by mindshooter

Jag undrar verkligen om han hinner det... Om det bara är Bizz som kollar upp allt!? Men är säkert ute och vimsar

Posted by WoberT on Mar-18-2003 08:02:

wiiee. jag blev reggad på hubben igår.. så nu har jag tillgång till allt det mumsiga.. =D synd bara att man sitter på modem..

Posted by rem_monster on Mar-19-2003 17:35:

quote:
wiiee. jag blev reggad på hubben igår.. så nu har jag tillgång till allt det mumsiga.. =D synd bara att man sitter på modem..

Usch, försökte göra detsamma för ett tag sen, men har inte varit medlem här så länge så väntar till April innan vi försöker igen.

Pages (2): [1] 2 »