TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כפיים לפלוצר על החתימה החדשה!!!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Flotser on Mar-22-2003 12:37:

כפיים לפלוצר על החתימה החדשה!!!! שוב פעם!!!!

תודה תודה

תודה גם לידידי הנאמן ניר שהכין את זה


Posted by Sm0keMachine on Mar-22-2003 12:45:

איזה פטריה מפחידה!



תתחדש אחי אחלה חתימה!


Posted by Elior on Mar-22-2003 12:48:

אזה חתימה נחמדה...
תתחדש

רק הצבע של הכתב מעפן...


Posted by DjChook on Mar-22-2003 13:01:

חחחח איזה עבודה חמודה בפוטושופ

תתחדש אחי

היא קצת גבוהה מדי אני חושב


Posted by Rising on Mar-22-2003 13:02:

תתחדש אח שלי


Posted by Flotser on Mar-22-2003 13:34:

quote:
Originally posted by DjChook
חחחח איזה עבודה חמודה בפוטושופ

תתחדש אחי

היא קצת גבוהה מדי אני חושב


כן אני יודע,
זה די זמני הגודל והכתב אני מניחה

ותודה על הברכות


Posted by DJ-Kreing^^ on Mar-22-2003 13:37:

הפיטריה זאת תעשה לי סיוטים


Posted by Flotser on Mar-22-2003 13:39:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
הפיטריה זאת תעשה לי סיוטים


ככה אמרתי לו


Posted by Hell_Copter on Mar-22-2003 14:02:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
איזה פטריה מפחידה!



המילה היא נגועה...
כאילו אינפקטד כזה כאילו...

אחלה חתימה מיכאל
ואני עוד הלכתי לחפש אותך באיי סי קיו לברך אותך לפני שראית את הט'רד הזה
מוזר אה הנוער של היום...


Posted by Flotser on Mar-22-2003 16:33:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
המילה היא נגועה...
כאילו אינפקטד כזה כאילו...

אחלה חתימה מיכאל
ואני עוד הלכתי לחפש אותך באיי סי קיו לברך אותך לפני שראית את הט'רד הזה
מוזר אה הנוער של היום...


חחחח
תודה אחוק!

רק מי שלא הבין זה חבר שלי צייר את הפטרייה לבד בכמה דקות
!


צריך רק לסדר את החתימה עצמה שתהייה יותר צרה והטקסט יהיה יותר מעניין

אבל הפטרייה

אורן אחי אולי אני אשלח לך את הפטרייה ותעשה איתה משהו אחר?


Posted by ADiSH on Mar-22-2003 17:04:

למה רק אני לא רואה כלום


Posted by Hell_Copter on Mar-22-2003 17:09:

quote:
Originally posted by ADiSH
למה רק אני לא רואה כלום


מוזר אה הנוער של היום...


אולי אתה עיוור צבעים


Posted by BlueHawk on Mar-22-2003 17:10:

תתחדש אחי
הפטרייה נראית פצצה


Posted by Flotser on Mar-22-2003 17:13:

quote:
Originally posted by ADiSH
למה רק אני לא רואה כלום


כי................................

הרגע כל צוות הפורום הריץ עליך היתול !!!

בעצם אין לי חתימה כלל וכלל


ורועי,
אכן מוזר , אכן...

ותודה
bluehawk!!!


Posted by Vortex_SA on Mar-22-2003 17:28:

היתול!!! מילה חזקה!!


Posted by ADiSH on Mar-22-2003 17:33:

אה!
פתאום אני רואה


Posted by DjNumShum on Mar-22-2003 18:32:

מדהים !!!


Posted by itamarsan on Mar-22-2003 19:13:

אחלההההההההה של סמללללל אחייייי
אני עדיין מחפשששש


Posted by luckystrike on Mar-22-2003 22:12:

גם שלי גדלה קצת ...

אורן ! צור קשר במיידי ...


Posted by Sniper on Mar-24-2003 11:57:

quote:
Originally posted by Flotser
כי................................

הרגע כל צוות הפורום הריץ עליך היתול !!!

בעצם אין לי חתימה כלל וכלל


ורועי,
אכן מוזר , אכן...

ותודה
bluehawk!!!




LOL!!!!!!!!!

תתחדש אח שלי!!!:]
הפיטריה באמת ניראת נגועה חופשי


Posted by TinkerbeL on Mar-24-2003 16:00:

נעלמת לכמה ימים וכמעט לכולם יש פה חתימה חדשה
בכל מיקרה פלוצר תתחדש נורא נחמדה החתימה שלך


Posted by Flotser on Mar-24-2003 16:02:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
נעלמת לכמה ימים וכמעט לכולם יש פה חתימה חדשה
בכל מיקרה פלוצר תתחדש נורא נחמה החתימה שלך


גם את נורא נחמדה


Posted by Sniper on Mar-24-2003 17:49:

quote:
Originally posted by Flotser
גם את נורא נחמדה


LOL!!!!!!


Posted by Flotser on Mar-26-2003 21:05:

אנשים אורן הוא מלךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!

הוא עשה לי חתימה חדשה!!
עם פטריות
וזה כזה יפהההההההההההההההההההההההההההה

תגידו לי להתחדש בשנית

וגם הוספתי תמונה של הדמות הנערצת עלי!!!

אההההההההההה


Posted by Flotser on Mar-26-2003 21:51:

כפיים לאורן!!!!!!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.