TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ראיתי שיש איזה RAVE בניצנים
Pages (2): [1] 2 »
ראיתי שיש איזה RAVE בניצנים
למישהו יש פרטים על זה?
24 באפריל
רייב ניצנים
3 ימים של חגיגה אלקטרונית
X-Dream
Infected Mushroom
Simon Posford (Shpongle)
GMS
Yahel
ועוד כמה
אני פשוט שמעתי על זה מאחד היחצנ"ים שהוא במקרה חבר טוב שלי מהבסיס 
אני בטוח שיהיו עוד פרטים בהמשך.
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts 24 באפריל רייב ניצנים 3 ימים של חגיגה אלקטרונית X-Dream Infected Mushroom Simon Posford (Shpongle) GMS Yahel ועוד כמה אני פשוט שמעתי על זה מאחד היחצנ"ים שהוא במקרה חבר טוב שלי מהבסיס ![]() אני בטוח שיהיו עוד פרטים בהמשך. |
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine 3 ימים אה? נקווה שאף אחד לא ימות שם ממנת יתר... |
| quote: |
| Originally posted by Sniper חחחחחח יש הימורים???? |
איזה גילאים?!
נשמע חייתי !
מתי בומבלה אגב ?
גם בסביבה ההיא לא ?
שווה ללכת... לא חייב להשאר שם שלושה ימים
| quote: |
| Originally posted by luckystrike נשמע חייתי ! מתי בומבלה אגב ? גם בסביבה ההיא לא ? |
מגגגגגגגגנוווווווווווווווווווווווווווובבבב
תיקון
הרייב הוא ב22 לאפריל עד ה23 באפריל
לא קוראים לרייב הזה
rave-o-lotion
או משהו כזה ?
רגע אז זה בעצם הבומבלה השנה ?
כן מורן
ונראה לי זה ארבע ימים
| quote: |
| Originally posted by luckystrike רגע אז זה בעצם הבומבלה השנה ? |
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind לא קוראים לרייב הזה rave-o-lotion או משהו כזה ? |

| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts טראנס אנרג'י הישראלי מה שאומר - רק פסיכודאלי כל הזין לחובבי הדיפ, האוס, אפליפטינג וכו' אבל מלאא אנשים ![]() בכל אופן לי יש כניסה חינם, מה שאומר שאני בטוח יהיה שם מה אתכם? |

לא הבנתי כלום ממה שאמרת, כנראה שאני עייף
אבל תודה 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts לא הבנתי כלום ממה שאמרת, כנראה שאני עייף אבל תודה |
יש מצב שאני יבוא - כל החברים שלי
לוקחים רגילה בתאריך הזה ...
אבל עכשיו עם המיוחדת הזאת ועוד שהאריכו לי אותה אני לא
מאמין שיתנו לי כל כך מהר עוד רגילה ...

| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts Tsyoshi Suzuki |
יאללה איזו מתנה נחמדה זו תהיה ליום הולדת שלי...

משהו יכול לתת עוד פרטים נשמע מאוד מעניין
| quote: |
| Originally posted by Tarantula יאללה איזו מתנה נחמדה זו תהיה ליום הולדת שלי... |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מה את מנסה לרמוז? ![]() אבל היום הולדת שלך 5 ימים לפני... אין מצב |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.