TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ראיתי שיש איזה RAVE בניצנים
Pages (2): [1] 2 »


Posted by DJentlman on Mar-25-2003 12:31:

ראיתי שיש איזה RAVE בניצנים

למישהו יש פרטים על זה?


Posted by on Mar-25-2003 16:24:

24 באפריל
רייב ניצנים
3 ימים של חגיגה אלקטרונית
X-Dream
Infected Mushroom
Simon Posford (Shpongle)
GMS
Yahel

ועוד כמה
אני פשוט שמעתי על זה מאחד היחצנ"ים שהוא במקרה חבר טוב שלי מהבסיס

אני בטוח שיהיו עוד פרטים בהמשך.


Posted by Sm0keMachine on Mar-25-2003 17:01:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
24 באפריל
רייב ניצנים
3 ימים של חגיגה אלקטרונית
X-Dream
Infected Mushroom
Simon Posford (Shpongle)
GMS
Yahel

ועוד כמה
אני פשוט שמעתי על זה מאחד היחצנ"ים שהוא במקרה חבר טוב שלי מהבסיס

אני בטוח שיהיו עוד פרטים בהמשך.


3 ימים אה?

נקווה שאף אחד לא ימות שם ממנת יתר...


Posted by Sniper on Mar-25-2003 17:08:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
3 ימים אה?

נקווה שאף אחד לא ימות שם ממנת יתר...



חחחחחח
יש הימורים????


Posted by itamarsan on Mar-25-2003 17:19:

quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחח
יש הימורים????

אני רק יגיד לחבר שלי והוא יכין שקיות שקיווותת.....


Posted by YuVaL on Mar-25-2003 17:38:

איזה גילאים?!


Posted by luckystrike on Mar-25-2003 17:54:

נשמע חייתי !
מתי בומבלה אגב ?
גם בסביבה ההיא לא ?


Posted by Rising on Mar-25-2003 17:58:

שווה ללכת... לא חייב להשאר שם שלושה ימים


Posted by DJ-Kreing^^ on Mar-26-2003 20:56:

quote:
Originally posted by luckystrike
נשמע חייתי !
מתי בומבלה אגב ?
גם בסביבה ההיא לא ?


נראה ליהוא מדבר על בומבלה מורן...
יש מצב שאני וחברים שלי ניהיה שם, למרת שאנחנו לא שנטים כאלה זה נראה דיי סבבה
וגם ככה יהיה משעמם בחופש
אז אנחנו חושבים להקים שם איזה מאהל כזה, ולהביא מנגל מלא אוכל
ויהיה סבבה...
פסיכודלי כל היום


Posted by Flotser on Mar-26-2003 21:23:

מגגגגגגגגנוווווווווווווווווווווווווווובבבב


Posted by on Mar-27-2003 17:53:

תיקון
הרייב הוא ב22 לאפריל עד ה23 באפריל


Posted by Narcotic Mind on Mar-27-2003 17:56:

לא קוראים לרייב הזה
rave-o-lotion
או משהו כזה ?


Posted by luckystrike on Mar-27-2003 18:21:

רגע אז זה בעצם הבומבלה השנה ?


Posted by Rising on Mar-27-2003 18:36:

כן מורן
ונראה לי זה ארבע ימים


Posted by on Mar-27-2003 18:47:

quote:
Originally posted by luckystrike
רגע אז זה בעצם הבומבלה השנה ?



זה לא זה
זה רייב אלקטרוני של 24 שעות רצוף..
הבומבמלה גם יתקיים אבל בתאריך מאוחר יותר.


Posted by on Mar-27-2003 19:00:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
לא קוראים לרייב הזה
rave-o-lotion
או משהו כזה ?


כן אחי
הרגע חבר שלי התקשר אליי ואמר לי כך:
האומנים שיהיו שם

Infected Mushroom
N.D
Nick Phanic
Dynamic & Misted Pupets
Indoor (Avi Elgranati & Ofer Oforia)
Tsyoshi Suzuki
Raja Ram - תותח על!!!
G.M.S - והפעם בהרכב מלא

הלכתי לאתר לילה כדי לראות אם כבר אומרים על זה דברים ולמרבה הפתעתי, אכן פורסמה מודעה עם כל האמנים הנ"ל
5 במות!!!
טראנס אנרג'י הישראלי
מה שאומר - רק פסיכודאלי
כל הזין לחובבי הדיפ, האוס, אפליפטינג וכו'
אבל מלאא אנשים

בכל אופן לי יש כניסה חינם, מה שאומר שאני בטוח יהיה שם
מה אתכם?


Posted by oDrori on Mar-27-2003 20:20:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
טראנס אנרג'י הישראלי
מה שאומר - רק פסיכודאלי
כל הזין לחובבי הדיפ, האוס, אפליפטינג וכו'
אבל מלאא אנשים

בכל אופן לי יש כניסה חינם, מה שאומר שאני בטוח יהיה שם
מה אתכם?


התשובה חמש שורות מעל לגוף השאלה אחי


תהנה!


Posted by on Mar-27-2003 20:23:

לא הבנתי כלום ממה שאמרת, כנראה שאני עייף
אבל תודה


Posted by Hell_Copter on Mar-27-2003 22:15:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לא הבנתי כלום ממה שאמרת, כנראה שאני עייף
אבל תודה


הוא התכוון שהוא לא אוהב פסיכודאלי מי יודע מה אז אין מצב שתראה אותו שם....


Posted by luckystrike on Mar-30-2003 23:17:

יש מצב שאני יבוא - כל החברים שלי
לוקחים רגילה בתאריך הזה ...

אבל עכשיו עם המיוחדת הזאת ועוד שהאריכו לי אותה אני לא
מאמין שיתנו לי כל כך מהר עוד רגילה ...


Posted by Rising on Mar-31-2003 13:06:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
Tsyoshi Suzuki



Posted by Tarantula on Mar-31-2003 13:13:

יאללה איזו מתנה נחמדה זו תהיה ליום הולדת שלי...


Posted by warpedd_ on Mar-31-2003 13:48:

משהו יכול לתת עוד פרטים נשמע מאוד מעניין


Posted by Hell_Copter on Mar-31-2003 14:21:

quote:
Originally posted by Tarantula
יאללה איזו מתנה נחמדה זו תהיה ליום הולדת שלי...


מה את מנסה לרמוז?

אבל היום הולדת שלך 5 ימים לפני... אין מצב


Posted by Tarantula on Mar-31-2003 15:51:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה את מנסה לרמוז?

אבל היום הולדת שלך 5 ימים לפני... אין מצב



אאאאאא
אני לא מאמינה
רועי שכח את תאריך היום הולדת שלי!@#


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.