TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ...בורחים לי נוזלים בכמות שלא תיאמן בלי שליטה מהמקום שהם לא אמורים לברוח
Pages (2): [1] 2 »


Posted by oDrori on Mar-27-2003 14:34:

Behold, my arse. ...בורחים לי נוזלים בכמות שלא תיאמן בלי שליטה מהמקום שהם לא אמורים לברוח

התכוונתי לאף חלאות, אני מנוזל טיכו!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Rising on Mar-27-2003 14:42:

תרגיש טוב אחי..
לא יזיק לך להשתמש בנייר טואלט.. אתה תבחר לאן


Posted by arik on Mar-27-2003 14:57:

לרגע חשבתי שנוזל לך במקום אחר...

בכל מקרה שים אוטריוין
ותקנח
שתה חם
ותתלבש טוב
ולא יותר מידי במחשב


Posted by YuVaL on Mar-27-2003 16:05:

quote:
Originally posted by arik
לרגע חשבתי שנוזל לך במקום אחר...

בכל מקרה שים אוטריוין
ותקנח
שתה חם
ותתלבש טוב
ולא יותר מידי במחשב


כן אמא....


Posted by nesher on Mar-27-2003 16:06:

quote:
Originally posted by YuVaL
כן אמא....



חחחחחחחחח


Posted by GLoBaL-MUZiK on Mar-27-2003 16:53:

Satan (eek!)

דרורי אתה מתכוון לשתף את כל הפורום בכל דבר שיקרה לך במהלך החיים? רק שתידע שגם לי וגם לאביתר וגם לדובידקה יש נזילות לא נשלטות וכן זה מעצבן אבללללללללל להבא תשאיר את המידע הזה לשימושך האישי בלבד


Posted by oDrori on Mar-27-2003 18:24:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
דרורי אתה מתכוון לשתף את כל הפורום בכל דבר שיקרה לך במהלך החיים? רק שתידע שגם לי וגם לאביתר וגם לדובידקה יש נזילות לא נשלטות וכן זה מעצבן אבללללללללל להבא תשאיר את המידע הזה לשימושך האישי בלבד



מה פתאום, אם מי כבר יש לי לחלוק את זה, אם אמא שלי? (או אריק) ... מביאים את זה לכאן לדיסקוס


חחחח דוודקה ואביה בטח מתעטשים תוך כדי סיגריה


Posted by BlueHawk on Mar-27-2003 18:27:

תרגיש טוב אחשלו


Posted by luckystrike on Mar-27-2003 18:55:

עזוב אותך מאוטריבין - קח סינופד
אין על הכדורים האלה לנזלת !

תרגיש טוב אחי


ותגיד לאימא מרק עוף !


Posted by HyPeRSoNiC on Mar-27-2003 19:31:

חחחח

מרוב שאני מצונן אני צריך להגיד תודה שיש לי לפחות נחיר אחד שהוא קצת פתוח לנשום ממנו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בחיים שלי לא קינחתי את האף כל כך הרבה


בכל מקרה, תרגיש טוב אחי
נקווה שגם אני וגם כולנו

אמממ......... ובקשר לכדורים ותרופות - לא נראה לי שצריך את החרא הזה... הכי טוב לתת להעביר את זה בדרכים טבעיות כמו להתלבש חם, לשתות חם, וכו'....

עדיף להכניס כמה שפחות כמיקלים לגוף.....


Posted by Narcotic Mind on Mar-27-2003 19:37:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
הכי טוב לתת להעביר את זה בדרכים טבעיות כמו להתלבש חם


חחחחח כמו להתלבש במעיל פרווה
הכי טבעי שיש


Posted by TinkerbeL on Mar-27-2003 19:57:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחח

מרוב שאני מצונן אני צריך להגיד תודה שיש לי לפחות נחיר אחד שהוא קצת פתוח לנשום ממנו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בחיים שלי לא קינחתי את האף כל כך הרבה




אורן, סורי שהדבקתי אותך
תמיד אתה חולה בגללי
אבל ניראה לי שעכשיו הדבקת אותי בחזרה!


Posted by oDrori on Mar-27-2003 20:18:

תודה אחימ"ש זה מעודד

אורן תבריא... גם טלי למקרה שהוא החזיר לך

אני נראה לי פעם ראשונה בחיים שלי נעזר בתרופות למה אני צריך לעבוד מחר, ובנוסף... מאוד מאוד חושש לא להיות במאה אחוז למסיבה ביום ראשון


Posted by HyPeRSoNiC on Mar-27-2003 20:20:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
אורן, סורי שהדבקתי אותך
תמיד אתה חולה בגללי
אבל ניראה לי שעכשיו הדבקת אותי בחזרה!



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נקמה מתוקה!!!!

MUHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!




ורון.....


Posted by arik on Mar-27-2003 20:35:

quote:
Originally posted by luckystrike
עזוב אותך מאוטריבין - קח סינופד
אין על הכדורים האלה לנזלת !

תרגיש טוב אחי


ותגיד לאימא מרק עוף !

סלח לי ילד חמוד
אבל רק אמא שלו (אני) יגיד לו מה לשתות

ואני מחליט שתשתה מרקעוף חם
וגם לא יזיק לך ויטמינים

וביום ראשון אין מסיבה אתה שוכב במיטה


Posted by oDrori on Mar-27-2003 21:00:

...אמא, את לא רוצה שאני אקרא לאבא


Posted by Hell_Copter on Mar-27-2003 22:23:

quote:
Originally posted by arik
סלח לי ילד חמוד
אבל רק אמא שלו (אני) יגיד לו מה לשתות


שלא ישתה חשיש!!!!!!!!!

תרגיש טוב בן שלו


Posted by Sniper on Mar-28-2003 11:26:

תרגיש טוב גבר!!!:]


Posted by luckystrike on Mar-30-2003 23:38:

quote:
Originally posted by arik
סלח לי ילד חמוד
אבל רק אמא שלו (אני) יגיד לו מה לשתות

ואני מחליט שתשתה מרקעוף חם
וגם לא יזיק לך ויטמינים

וביום ראשון אין מסיבה אתה שוכב במיטה

אריק יא גמור !

מתי אס"א ?
אני רעב !!!!!!1


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2003 23:40:

quote:
Originally posted by luckystrike
מתי אס"א ?
אני רעב !!!!!!1


מצדי בוא עכשיו
מסעדה וחצי ב 6 שקל


Posted by luckystrike on Mar-31-2003 00:02:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מצדי בוא עכשיו
מסעדה וחצי ב 6 שקל

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי אחי
זה אשכרה ככה!!!


Posted by Hell_Copter on Mar-31-2003 00:04:

quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי אחי
זה אשכרה ככה!!!


אז הלכנו לשם?
ונתפוס את עודד אחר כך?


Posted by luckystrike on Mar-31-2003 00:16:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז הלכנו לשם?
ונתפוס את עודד אחר כך?

אין מצבמצבמצב
יא טמבל זה שעה נסיעה ...
באאאאאאאאאאאההההההה


Posted by Hell_Copter on Mar-31-2003 00:21:

quote:
Originally posted by luckystrike
אין מצבמצבמצב
יא טמבל זה שעה נסיעה ...
באאאאאאאאאאאההההההה


אז בוא משהו פה... העיקר לעשות משהו
יבש לי בצורה מטורפת!!!!!!
נמאס לי כבר לראות ברוס לי!!


Posted by luckystrike on Mar-31-2003 00:29:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז בוא משהו פה... העיקר לעשות משהו
יבש לי בצורה מטורפת!!!!!!
נמאס לי כבר לראות ברוס לי!!

מה אתה רואה ברוס לי עכשיו יא טמבל ...
ואין מצב אחי ... הייתי מוריד איזה צ'ופה אבל לא עכשיו
אין מצב אני יוצא מהבית ...
אני מעוך כולי ורק חזרתי לא מזמן


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.