TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim Idag har Djurgården chansen och skämma ut svensk klubb fotboll inför hela världen. Förhoppningsvis lyckas dom vinna mot Litauiska Kaunas och får möta Juventus troligen ett av världens 5 bästa lag. |

| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE jotack, vi får väl se hur det går på Stadio Delle Alpi isf ![]() DÅ snackar vi pinsamt tror jag |
Nu jävlar väntar Juventus.
Stryk som fan kommer vi få men det blir kul
JAG SKA TILL ITALIEN!
Men det var ju helvete också att jag ska vara hemma i Sverige i Augusti på semester!!! (ahh, svenska tangentbord: åäöåäöåäöåäö!!
) Jag är lessen grabbar men jag kommer bära svartvitt på tisdag, Juve kan ju fan inte missa champions league redan i kvalet. hade ju tänkt se semin live i vår. 
hejar generellt på svenska lag i CL annars. Tom Stockholmslag (nä förlåt, har inget emot stockholm, bara mot de stockholmare som tror att de är bättre bara för att de är från stockholm...). Men det innebär iaf att de sänder Juventus match. Tror inte precis att femman hade sänt Juventus - Kaunas...
men allvarligt Kim, en av de 5 bästa? Du vet sjukt mycket mer än mig, men du får gärna förklara hur du får ihop det.
De spelade inte en enda bra match förra säsongen och nedved kom inte igång varken under säsongen eller under Em imo. Vann typ matcherna i serie A för att de andra laget var vana att förlora mot Juve verkade det som... alltid sena 1-0 eller 2-1 mål eller panikartat försvar sista kvarten även mot lag på undre halvan.
Sen har de ju iofs köpt större delen av Roma sen dess...
Eller hur tänker du?
| quote: |
| Originally posted by Smeagol Men det var ju helvete också att jag ska vara hemma i Sverige i Augusti på semester!!! (ahh, svenska tangentbord: åäöåäöåäöåäö!! ) Jag är lessen grabbar men jag kommer bära svartvitt på tisdag, Juve kan ju fan inte missa champions league redan i kvalet. hade ju tänkt se semin live i vår. ![]() hejar generellt på svenska lag i CL annars. Tom Stockholmslag (nä förlåt, har inget emot stockholm, bara mot de stockholmare som tror att de är bättre bara för att de är från stockholm...). Men det innebär iaf att de sänder Juventus match. Tror inte precis att femman hade sänt Juventus - Kaunas... men allvarligt Kim, en av de 5 bästa? Du vet sjukt mycket mer än mig, men du får gärna förklara hur du får ihop det. De spelade inte en enda bra match förra säsongen och nedved kom inte igång varken under säsongen eller under Em imo. Vann typ matcherna i serie A för att de andra laget var vana att förlora mot Juve verkade det som... alltid sena 1-0 eller 2-1 mål eller panikartat försvar sista kvarten även mot lag på undre halvan. Sen har de ju iofs köpt större delen av Roma sen dess... Eller hur tänker du? |
nu är biljett köpt till hemmamatchen.
Väl mött på råttsunda
oj, bra jobbat DIF

| quote: |
| Originally posted by St_Andrew oj, bra jobbat DIF |
Otroligt!!
Aldrig på hundra 100 år trodde jag att det skulle bli 2-2.
Fast det var ju en jävla synd att dom kvitterade så snabbt.
Var du där Hustler?
HEJA DIF!!
Eftersom vi har minst ett par helhjärtade Djurgårdare här måste jag berätta... Var ju i Örebro i helgen, såg en Djurgårdare som gick på stan med en t-shirt där de stog på framsidan "HEJ BÖNDER" och på baksidan "VI ÄR DIF"
Hehe... lagom kaxigt... 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Eftersom vi har minst ett par helhjärtade Djurgårdare här måste jag berätta... Var ju i Örebro i helgen, såg en Djurgårdare med en t-shirt där de stog på framsidan "HEJ BÖNDER" och på baksidan "VI ÄR DIF" Hehe... lagom kaxigt... |
snodde länken från TA's sports sektion...
här e zlatans senaste mål från holländska ligan: http://www.cybercomm.nl/~twi/zlatan-5-1.mpg grymt snyggt 
Har just kollat på F1 från Spa i Belgien, fan vilket spännande och händelserikt lopp det vart alltså !!! Grymt att Finnen Kimi Räikkönen vann, så less på att M. Schumacher ska vinna hela tiden...
time för World Cup....
galen turnering det kommer bli...hoppas vi får en bra start mot Tyskland bara
....Finnarna lekte ju skjortan av tjeckierna me 4-0
....
ska bli najs detta
| quote: |
| Originally posted by Amnezia time för World Cup.... galen turnering det kommer bli...hoppas vi får en bra start mot Tyskland bara ....Finnarna lekte ju skjortan av tjeckierna me 4-0 ....ska bli najs detta |
hur gick det för sverige?
har ju 2 team att håla på
sverige vann med 5-2
| quote: |
| Originally posted by miZ PicCi hur gick det för sverige? har ju 2 team att håla på |


Sudden är kung!!
Ser bra ut såhär långt för Sverige.
Imorgon bär det av för min egen del, ska på weekendkryssning och titta på Finland vs. Sverige i World Cup.
Sånt jävla drag kommer det bli! 
Fna så spännande matchen mellan Finland & Sverige var... vet inte vad detta innebär för oss i "World Cup" men huvudsaken är att vi inte förlorade mot dom 
4 - 4 blev det förövrigt...
[edit] Har kollat lite nu och vi kommer möta Tjeckien i kvarten, hade vart skönare om man vunnit gruppen & fått möta Tyskland i kvarten istället...
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew mohahahaha, canada kicked your ass ![]() ![]() |
we'll beat them next time
7-0 seger mot Malta
Zlatan 4 mål Freddie 2 och Larsson skruva in en frispark
HÄRLIGT
galen sportkväll igår.....först en grym hockey match mot Finland igen......sjukt bra powerplay vi har då...9 pp mål på 3matcher..
...va fn värda seger där i förlägningen..
tjeckien blir tungt men vi slog dom förra gången å ska göra det igen..
å 7-0 mot Malta va ju inte heller fel...
domination....
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.