TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 »

Posted by SWE_TRANCE on Aug-04-2004 10:06:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Idag har Djurgården chansen och skämma ut svensk klubb fotboll inför hela världen. Förhoppningsvis lyckas dom vinna mot Litauiska Kaunas och får möta Juventus troligen ett av världens 5 bästa lag.

jotack, vi får väl se hur det går på Stadio Delle Alpi isf
DÅ snackar vi pinsamt tror jag

Posted by Kongo_kim on Aug-04-2004 10:13:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
jotack, vi får väl se hur det går på Stadio Delle Alpi isf
DÅ snackar vi pinsamt tror jag

Jorå så jävla envisa som dif är med sitt 4-3-3 så.

Bara Nedved kräver tre bevakare. Enda sättet och få ett hyfsat resultat där nere är antingen 4-5-1 eller 5-4-1. 4-3-3 = självmord

Posted by Kongo_kim on Aug-04-2004 20:25:

Nu jävlar väntar Juventus.
Stryk som fan kommer vi få men det blir kul

Posted by hustler on Aug-04-2004 21:00:

JAG SKA TILL ITALIEN!

Posted by Smeagol on Aug-08-2004 21:24:

Men det var ju helvete också att jag ska vara hemma i Sverige i Augusti på semester!!! (ahh, svenska tangentbord: åäöåäöåäöåäö!! ) Jag är lessen grabbar men jag kommer bära svartvitt på tisdag, Juve kan ju fan inte missa champions league redan i kvalet. hade ju tänkt se semin live i vår.

hejar generellt på svenska lag i CL annars. Tom Stockholmslag (nä förlåt, har inget emot stockholm, bara mot de stockholmare som tror att de är bättre bara för att de är från stockholm...). Men det innebär iaf att de sänder Juventus match. Tror inte precis att femman hade sänt Juventus - Kaunas...

men allvarligt Kim, en av de 5 bästa? Du vet sjukt mycket mer än mig, men du får gärna förklara hur du får ihop det.
De spelade inte en enda bra match förra säsongen och nedved kom inte igång varken under säsongen eller under Em imo. Vann typ matcherna i serie A för att de andra laget var vana att förlora mot Juve verkade det som... alltid sena 1-0 eller 2-1 mål eller panikartat försvar sista kvarten även mot lag på undre halvan.
Sen har de ju iofs köpt större delen av Roma sen dess...

Eller hur tänker du?

Posted by Kongo_kim on Aug-09-2004 06:59:

quote:
Originally posted by Smeagol
Men det var ju helvete också att jag ska vara hemma i Sverige i Augusti på semester!!! (ahh, svenska tangentbord: åäöåäöåäöåäö!! ) Jag är lessen grabbar men jag kommer bära svartvitt på tisdag, Juve kan ju fan inte missa champions league redan i kvalet. hade ju tänkt se semin live i vår.

hejar generellt på svenska lag i CL annars. Tom Stockholmslag (nä förlåt, har inget emot stockholm, bara mot de stockholmare som tror att de är bättre bara för att de är från stockholm...). Men det innebär iaf att de sänder Juventus match. Tror inte precis att femman hade sänt Juventus - Kaunas...

men allvarligt Kim, en av de 5 bästa? Du vet sjukt mycket mer än mig, men du får gärna förklara hur du får ihop det.
De spelade inte en enda bra match förra säsongen och nedved kom inte igång varken under säsongen eller under Em imo. Vann typ matcherna i serie A för att de andra laget var vana att förlora mot Juve verkade det som... alltid sena 1-0 eller 2-1 mål eller panikartat försvar sista kvarten även mot lag på undre halvan.
Sen har de ju iofs köpt större delen av Roma sen dess...

Eller hur tänker du?

Man kan ha en dålig säsong och ändå tillhöra toppen ex Frankrike & Italien

Posted by Kongo_kim on Aug-09-2004 15:14:

nu är biljett köpt till hemmamatchen.

Väl mött på råttsunda

Posted by St_Andrew on Aug-10-2004 23:13:

oj, bra jobbat DIF

Posted by Laszlo on Aug-10-2004 23:37:

quote:
Originally posted by St_Andrew
oj, bra jobbat DIF

Fyfan - ledde de med 2-0? Det var som fan....är inget stort fan av allsvensk fotboll, men vi får ju hoppas att de kirrar detta nu

Posted by Kongo_kim on Aug-11-2004 06:13:

Otroligt!!
Aldrig på hundra 100 år trodde jag att det skulle bli 2-2.
Fast det var ju en jävla synd att dom kvitterade så snabbt.

Var du där Hustler?

HEJA DIF!!

Posted by SteveTranz4ever on Aug-11-2004 06:17:

Eftersom vi har minst ett par helhjärtade Djurgårdare här måste jag berätta... Var ju i Örebro i helgen, såg en Djurgårdare som gick på stan med en t-shirt där de stog på framsidan "HEJ BÖNDER" och på baksidan "VI ÄR DIF" Hehe... lagom kaxigt...

Posted by Kongo_kim on Aug-11-2004 06:18:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Eftersom vi har minst ett par helhjärtade Djurgårdare här måste jag berätta... Var ju i Örebro i helgen, såg en Djurgårdare med en t-shirt där de stog på framsidan "HEJ BÖNDER" och på baksidan "VI ÄR DIF" Hehe... lagom kaxigt...

Inför gårdagens match kunde man köpa tröjor där det står
Hej Pizzabagare vi är dif

Posted by fede on Aug-23-2004 13:43:

snodde länken från TA's sports sektion...

här e zlatans senaste mål från holländska ligan: http://www.cybercomm.nl/~twi/zlatan-5-1.mpg grymt snyggt

Posted by SteveTranz4ever on Aug-29-2004 13:43:

Har just kollat på F1 från Spa i Belgien, fan vilket spännande och händelserikt lopp det vart alltså !!! Grymt att Finnen Kimi Räikkönen vann, så less på att M. Schumacher ska vinna hela tiden...

Posted by Amnezia on Aug-31-2004 15:27:

time för World Cup.... galen turnering det kommer bli...hoppas vi får en bra start mot Tyskland bara ....Finnarna lekte ju skjortan av tjeckierna me 4-0 ....

ska bli najs detta

Posted by SteveTranz4ever on Aug-31-2004 15:54:

quote:
Originally posted by Amnezia
time för World Cup.... galen turnering det kommer bli...hoppas vi får en bra start mot Tyskland bara ....Finnarna lekte ju skjortan av tjeckierna me 4-0 ....

ska bli najs detta

Just fasen... satt å läste genom Aftonbladet Sportbladet om hela den grejjen... ska fan bli kul

19:00 börjas de på TV3

Posted by miZ PicCi on Aug-31-2004 19:52:

hur gick det för sverige? har ju 2 team att håla på

Posted by JayBee on Sep-01-2004 09:41:

sverige vann med 5-2

Posted by St_Andrew on Sep-02-2004 14:28:

quote:
Originally posted by miZ PicCi
hur gick det för sverige? har ju 2 team att håla på

mohahahaha, canada kicked your ass

sverige vann mot både tyskland och tjeckien

Posted by Kongo_kim on Sep-02-2004 14:43:

Sudden är kung!!

Posted by SWE_TRANCE on Sep-02-2004 15:47:

Ser bra ut såhär långt för Sverige.
Imorgon bär det av för min egen del, ska på weekendkryssning och titta på Finland vs. Sverige i World Cup.
Sånt jävla drag kommer det bli!

Posted by SteveTranz4ever on Sep-04-2004 21:24:

Fna så spännande matchen mellan Finland & Sverige var... vet inte vad detta innebär för oss i "World Cup" men huvudsaken är att vi inte förlorade mot dom

4 - 4 blev det förövrigt...

[edit] Har kollat lite nu och vi kommer möta Tjeckien i kvarten, hade vart skönare om man vunnit gruppen & fått möta Tyskland i kvarten istället...

Posted by miZ PicCi on Sep-04-2004 22:02:

quote:
Originally posted by St_Andrew
mohahahaha, canada kicked your ass

the don't know whom they are messing with we'll beat them next time

Posted by Kongo_kim on Sep-05-2004 06:48:

7-0 seger mot Malta

Zlatan 4 mål Freddie 2 och Larsson skruva in en frispark

HÄRLIGT

Posted by Amnezia on Sep-05-2004 13:01:

galen sportkväll igår.....först en grym hockey match mot Finland igen......sjukt bra powerplay vi har då...9 pp mål på 3matcher.. ...va fn värda seger där i förlägningen..
tjeckien blir tungt men vi slog dom förra gången å ska göra det igen..

å 7-0 mot Malta va ju inte heller fel... domination....

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 »