TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mysteryland 2003
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 »

Posted by WoberT on Jun-18-2003 07:36:

quote:

Visst visst men det �r dels l�ngt fram i tiden och s� handlar det bara om n�gra dagar... L�tt �fixa eller hur

det st�mmer ju men fr�gan �r om man ska ta ledigt hela veckan eller bara ett par dar.. vilken dag �ker ni d�? ni har bara en plats ledig eller?.. teza blev ju inte s� glad.. hehe
va kan det t�nkas g� p� allting.. intr�de+bensin o sen lite mat.. =)

Posted by SteveTranz4ever on Jun-18-2003 07:55:

quote:
Originally posted by WoberT
det st�mmer ju men fr�gan �r om man ska ta ledigt hela veckan eller bara ett par dar.. vilken dag �ker ni d�? ni har bara en plats ledig eller?.. teza blev ju inte s� glad.. hehe
va kan det t�nkas g� p� allting.. intr�de+bensin o sen lite mat.. =)

quote:
Originally posted by mindshooter ___________________________________________________
Per grupp (Saker och ting vi delar p�, 4 personer i varje grupp)

Bil:2000 kr
Bensin:3200 kr
F�rja, broar etc:2000 kr
Rum (2 n�tter):1600 kr

-------------------------------
Per person

Bil:500 kr
Bensin:800 kr
F�rja, broar etc:500 kr
Rum (2 n�tter):400 kr
Intr�de:500 kr
Mat:300 kr
Annat:100 kr

Dom enda som jag vet �r spikade �n s� l�nge �r mindshooter och jag men jag vet att intresse finns bland SWETAs att h�nga med...

Jag ser g�rna att min bil �ker ner redan p� Torsdagen och rullar hem p� S�ndagen...

Posted by WoberT on Jun-18-2003 08:00:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Dom enda som jag vet �r spikade �n s� l�nge �r mindshooter och jag...

Jag ser g�rna att min bil �ker ner redan p� Torsdagen och rullar hem p� S�ndagen...

ser ju inte s� farligt dyrt ut.. =) s� ni �r bara 2 allts�.. d� ska jag snacka med min flicka o h�ra om hon vill h�nga p�.. iofs b�rjar hon plugga n�n g�ng i augusti.. hon vet inte riktigt n�r.. men kan ju h�ra iaf.. =) 4 �r nog lagom i bilen.. skulle bli j�vligt tr�ngt med 5..

edit: hmm vi tar v�l din bil va steve?.. isf blir det ju ingen kostnad f�r o hyra bil.. d� �re 500 mindre per person.. =)

Posted by SteveTranz4ever on Jun-18-2003 08:10:

Soppa f�r bilen kommer iaf bli r�knat p� 150 mil x 2 bli 750 sp�nn per person med 4 pers i bilen.

H�r e en variant p� f�rdv�g
Klicka h�r

Som sagt vet jag inte vilka som �r spikade mer �n mig och mindshooter s� det kanske han kan fylla i, vet att det �r en del TAs sugna som vart med i diskussionen ett tag...

Posted by mindshooter on Jun-18-2003 10:44:

quote:

Bil:0 kr
Bensin:3200 kr
F�rja, broar etc:2000 kr
Rum (2 n�tter):1600 kr

-------------------------------
Per person
Bensin:800 kr
F�rja, broar etc:500 kr
Rum (2 n�tter):400 kr
Intr�de:500 kr
Mat:300 kr
Annat:100 kr

S�d�r ska det se ut.. sen skulle tydligen broarna och det vara lite billigare s� med 3 laxar p� fickan ska vi klara oss ang�ende plats i bilen s� v�ntar vi f�rst p� besked fr�n AC sen st�r Amnezia p� tur ox�.

Posted by WoberT on Jun-18-2003 10:58:

quote:
Originally posted by mindshooter
S�d�r ska det se ut.. sen skulle tydligen broarna och det vara lite billigare s� med 3 laxar p� fickan ska vi klara oss ang�ende plats i bilen s� v�ntar vi f�rst p� besked fr�n AC sen st�r Amnezia p� tur ox�.

inte alls farligt med pengarna d�r.. kanske man kan stanna i amsterdam o shoppa lite.. =)
men hmm n�r best�mmer dom sig d�?

Posted by SWE_TRANCE on Jun-18-2003 11:26:

quote:
Dom enda som jag vet �r spikade �n s� l�nge �r mindshooter och jag men jag vet att intresse finns bland SWETAs att h�nga med...

Hall� eller...!???
Vad kallar du det h�r under d�??

quote:
Originally posted by tobo99
Jag ska med, det �r ordnat och klart med jobb och pengar s� det blir holland i slutet p� augusti f�r mig ocks�. hoppas bara vi kan kirra ihop en bil...

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jao, jag �r (som jag sagt tidigare i denna tr�den) heelt redo f�r att inta de holl�ndska sl�tterna

Posted by Glorie on Jun-18-2003 11:39:

quote:
Hall� eller...!???
Vad kallar du det h�r under d�??

awwwwww, lilla gubben inte va lessen heller.. ja kan tr�sta dig isf steve menade nog i sthlms-bilen

quote:
Originally posted by Mindshooter
ang�ende plats i bilen s� v�ntar vi f�rst p� besked fr�n AC sen st�r Amnezia p� tur ox�.

kennyyy, de e bra att du finns m�ste ju finnas n�n r�ttvisa i avseende p� hur l�nge man varit me i diskussionen va g�ller ML

Posted by SWE_TRANCE on Jun-18-2003 11:43:

quote:
Originally posted by Glorie
awwwwww, lilla gubben inte va lessen heller.. ja kan tr�sta dig isf steve menade nog i sthlms-bilen

Men doh...okej d�...
Varf�r ska alltid tjejer visa sig smartare �n mig??

Posted by WoberT on Jun-18-2003 11:58:

quote:

kennyyy, de e bra att du finns m�ste ju finnas n�n r�ttvisa i avseende p� hur l�nge man varit me i diskussionen va g�ller ML

jag har varit med sen b�rjan av tr�den faktiskt.. =) men inte varit s� aktiv p� senare dar.. men nu vill jag verkligen f�lja med

Posted by Glorie on Jun-18-2003 12:16:

quote:
jag har varit med sen b�rjan av tr�den faktiskt.. =) men inte varit s� aktiv p� senare dar.. men nu vill jag verkligen f�lja med

Robert, I hear you.. vem vill inte �ka till ML? Sj�lvklart f�rst�r jag att du � din flicka vill �ka me!!! No offense. vad jag menade e att det k�ndes som mina kompisar AC & Amnezia (som har skrivit mkt flitigt i tr�den sen sida ett) blev f�rbisedda och trampade p�... Me dont like... du var aktiv p� sida sju me tv� inl�gg � sen aktiv nu i slutet...

ett smart drag �r s�klart att s�tta ett datum (sista datum att best�mma sig) s� AC & Amnezia f�r best�mma sig om de ska me (om det nu r�der s� att de st�r f�rst p� tur? det vet ju inte jag n�t om.. eller om det g�ller vem som senast visade intresse i tr�den, som ju du gjort! och sj�lvklart m�ste man ta h�nsyn till vilka som har k�rkort me...

adios!

sen en sak till som b�de jag � doter tidigare klargjort! Det e ett GOTT R�D att ha tre personer som kan k�ra!!!!

Posted by mindshooter on Jun-18-2003 13:37:

quote:

Du �r juh inr�knad Dels f�r att du har k�rkort... men det jag menade var huruvida vi kan prioritera din k�resta framf�r medlemmar som har varit aktiva sedan b�rjan av tr�den

Innan slutet av m�naden s� ska AC och Amnezia ha best�mt sig. Om ingen av dom har det vi detta tillf�lle s� s�tter vi in vem fan vi vill i bilen

Posted by SteveTranz4ever on Jun-18-2003 14:50:

Hoppas ingen k�nner sig trampad p� Glorie f�r det var inte alls min mening, jag var bara os�ker och d�rf�r v�nde jag mig till mindshooter som nu klargjort detaljerna... jag har inte h�ngt med s� bra i alla diskussioner men k�nner mig sj�lv given eftersom jag st�ller upp med min bil och det �r den jag pratar om n�r det ska spikas platser och inget annat.

WoberT: I annat fall vet jag att LillaC (hon har ju k�rtkort ocks�) �r sugen p� ML och det skulle inte f�rv�na mig om Desphyxia �r sugen ocks�... 2600:- �r ju som stulet

N�r min l�n kommit in p� mitt konto best�ller jag biljett till mig sj�lv... n�n som ska ha i samma best�llning ? Kontakta mig via ICQ f�r mer detaljer... (l�ning den 26e)

Posted by SWE_TRANCE on Jun-18-2003 14:57:

Team Westcoast
tobo99
SWE_TRANCE (k�rkort)

Var det n�gon som va intresserad att �ka med bilen fr�n v�stkusten?
Sk�ne k�r vi ju f�rbi s� det �r ju inga problem att plocka upp n�gon d�rnere.. K�rkort �r ju ett krav s�klart, eftersom det bara �r jag som har k�rkort f�r tillf�llet!

Posted by mjz on Jun-18-2003 16:10:

quote:
Team Westcoast
tobo99
SWE_TRANCE (k�rkort)

Var det n�gon som va intresserad att �ka med bilen fr�n v�stkusten?
Sk�ne k�r vi ju f�rbi s� det �r ju inga problem att plocka upp n�gon d�rnere.. K�rkort �r ju ett krav s�klart, eftersom det bara �r jag som har k�rkort f�r tillf�llet!

jag �r, f�r det ser ju inte ut som vi kan f� ihop 4 sk�nebor... har funderat starkt p� att ta en intensivkurs men jag kan inte garantera att jag har k�rkort om tv� m�nader, m�ste se hur ekonomin ser ut i slutet av m�naden n�r allt �r betalt...

usch... br�nde just en massa pengar p� sprit och n�got svagare drycker med �lsmak ocks�, varf�r �r dom tvungna att l�gga midsommar s� d�r mitt i sommarn?

Posted by AC. on Jun-18-2003 18:09:

quote:
Mysteryland �r namnet p� festen om jag ska va petig, st�llet i �r heter n�t i stil med Haarlemmermeer Floriade.
Som jag k�nner har inte jag en chans i v�rlden med tanke p� min ekonomi att dra till England och visst finns det andra fester men detta �r en stor fest som �r v�lk�nd som man borde ha bes�kt iaf en g�ng innan man d�r s� varf�r inte nu.

Ang. video materialet s� �r det fr�n f�rra �rets Mysteryland DVD

N�n som vill ha ? S�g ba till

Jo, givetvis heter festivalen Mysteryland och st�llet det h�lls p� Haarlemmermeer Floriade. Missf�rstog nog mig lite d�r vad jag menade p� var att Mysteryland h�lls p� en v�ldigt vacker plats och det drar ut�ver vilka DJs som ska spela sina skivor. Kunde inte riktigt dra mig till minnas allt jag s�g p� de d�ra filmsnuttarna fr�n Mysteryland DVD:n, kunde inte heller kolla p� den nu, n�gon codec eller n�got som sp�kar min dator.

I vilket fall som helst...
Jag skulle inte hysa n�gra som helst agg mot er om ni fylla bilen �ver en dag utan att verkligen ta besked fr�n mig som jag vaklat fram och tillbaka med min n�rvaro p� forumet. Ur min synvinkel �r det f�rst till kvarn som g�ller nog f�r att det finns person som jag heldre ser mig �ka av den simpla anledning att jag tr�ffat dem f�rut och inte minst snackat om att g�pra om samma sak i �r ocks�.
Jag �r dock lite nyfiken p� vad sjuton man ska g�ra i holland om man �ker ner redan p� torsdag, iofs s� �r en dag r�tt l�tt att f�rdriva. Kan absolut t�nka mig ett par saker som man s�kerligen inte �terfinner hemma i Sverige som finns v�ldigt fritt och �ppet i Holland.

uhm, Ska f�rs�ka ta kontakt med dig mindshooter p� ICQ s� fort jag finner mig lite mera tid �ver till hands, s� kan vi prata mera om resan som kanske inte intreserar alla.

Posted by Amnezia on Jun-18-2003 18:11:

lovar komma me besked s� snart jag snackat me ac om han kan komma online n�n g�ng pojkspjuvern

hur m�nga finns i bilen nu??? mind,steve � wobert?? k�r p� 5 i bilen va??
ger besked s� fort jag bara vet n�ra detaljer..

ett par fr�gor bara hehe
hur m�nga dar har sthlms bilen t�nkt stanna d�r nere??
bra � veta � s�..f�rra g�ngen m�ste vi slagit n�nslags rekord i blixtvisit i holland..kan knappt varit mkt mer �n 48tim max..hehe

men typ fre-s�n,m�n? checkat hotell � s�nt?

�terkommer

Posted by Amnezia on Jun-18-2003 18:18:

quote:
Originally posted by AC.
Jag �r dock lite nyfiken p� vad sjuton man ska g�ra i holland om man �ker ner redan p� torsdag, iofs s� �r en dag r�tt l�tt att f�rdriva. Kan absolut t�nka mig ett par saker som man s�kerligen inte �terfinner hemma i Sverige som finns v�ldigt fritt och �ppet i Holland.

k�pa vinyl grabben...n�tt vi verkligen saknar h�r hemma e bra aff�rer som s�ljer 12r
fast "v�ldigt fritt � �ppet"? t�nker p� coffeeshops kanske
tror jag har kvar d d�r mysko lilarosa pillergrejen som terpsi hade hittat...hehe l�ckra f�rger jue

s� d e redan p� tors som e avresdag??

Posted by SteveTranz4ever on Jun-18-2003 18:27:

5 i bilen... mja mj�... d� vill jag sitta i fram s� mycke som m�jligt, de e inte s� himla bekv�mt �ven om det finns plats men 3 i baks�tet blir nog lite v�l jobbigt i l�ngden.

Anledningen att jag vill �ka ner redan p� torsdagen �r att kunna �ka ner i lugn och ro utan n�gon deadline + att vi kan fixa sovplatser lite l�ttare... sen e de v�l soft med en mini semester...
Man hinner vila upp sig fr�n resan ner (l�s ladda inf�r festen)
Man kan glo i aff�rer n�nstans (efter kl�der eller vinyl)...

Tidigare i �r n�r jag var p� Trance Energy s� vardet bara till bussen, raka v�gen ner, n�gra timmar p� stan innan festen b�rjade, efter festen var det in i bussen som i en sardinburk och hem...
Where�s the rush
Jag r�star iaf p� ner torsdag hem s�ndag. (talar f�r sthlms bilen nu)

Posted by mindshooter on Jun-18-2003 19:51:

bara vi �r hemma innan tisdag s� �r jag game.... kommer kr�vas lite mer pengar om man ska shoppa och s� dock...men fan det �r juh en grej o va i holland..g� ut p� pubben o s�

R�star ox� p� 4:a i bilen... jag har suttit 3 pers bak i stefans bil f�rut och det var riktigt jobbigt efter 2 timmar bara....softare att kunna ha lite spejs om man vill vila och s�

AC �terkom via ICQ s� fort du kan

Posted by Glorie on Jun-18-2003 19:53:

Party Hat

hehe... okej d�.. va bra att ingen k�nde sig f�rbisedd.... de e v�l bara ja som tjej som skulle k�nna s� antar jag.. f�r det skulle ja nog hejh�, lycka till...

Posted by WhiteRussian on Jun-18-2003 20:52:

quote:
Originally posted by AC.
Jag �r dock lite nyfiken p� vad sjuton man ska g�ra i holland om man �ker ner redan p� torsdag, iofs s� �r en dag r�tt l�tt att f�rdriva. Kan absolut t�nka mig ett par saker som man s�kerligen inte �terfinner hemma i Sverige som finns v�ldigt fritt och �ppet i Holland

Du vill v�l se vad det �r dem �r s� r�dda f�r, eller hur?
One time won't hurt...

Fast niederweed �r extremt starkt, s� ta det lugnt,

Posted by Glorie on Jun-18-2003 21:14:

Party Hat

Kolla h�r!!!

shit ass�... s�n skulle man haft � dragit me hela svenska TA til ML me

Posted by SteveTranz4ever on Jun-18-2003 21:25:

quote:
Kolla h�r!!!

OT: Fy satan vilken jeddra buss !!!!

Posted by mjz on Jun-18-2003 21:28:

quote:
Kolla h�r!!!

du e s�ker p� att du inte redan har en och bara har gl�mt den i garaget eller n�t?

skulle kunna bo permanent i en s�n d�r...

ska vi skramla ihop till en s�n s� bidrar jag g�rna med en femtilapp och ett fickljummet jenka-tuggummi (inneh�llet i min v�nstra ficka)

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 »