TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 hoe noem je een geschoren neus? een neuspeuter |
| quote: |
| Originally posted by Esrem He dat wist ik dus echt niet, niet goed opgelet denk ik. Dacht gewoon t is n gast die een mooi meisje als foto heeft (Wees niet bang ben gewoon hetero, maar wilde gewoon eerlijk ff kwijt) |
, maar is natuurlijk ook niet zo moeilijk liegen op n forum he...
| quote: |
| Originally posted by Esrem Ok ik ben er in getrapt , maar is natuurlijk ook niet zo moeilijk liegen op n forum he... |
| quote: |
| Originally posted by Passiva Ja ik blij! Maarehm. We weten allemaal nu wat je NIET prettig (lees: mannelijk) vindt, dus kijk de komende paar maanden op ieder feest maar uit welke TA'ers op je af zullen stormen. Ik noem geen namen, he Remy? |


| quote: |
| Originally posted by Esrem Ok ik ben er in getrapt , maar is natuurlijk ook niet zo moeilijk liegen op n forum he... |
| quote: |
| Originally posted by Esrem He dat wist ik dus echt niet, niet goed opgelet denk ik. Dacht gewoon t is n gast die een mooi meisje als foto heeft (Wees niet bang ben gewoon hetero, maar wilde gewoon eerlijk ff kwijt) |
Ik wordt hier echt zo fucking afgestraft als ik eerlijk ben, soms toch wel beetje jammer, vond t altijd wel een goede eigenschap van mezelf, maar hier is t denk ik niet zo op zn plaats...I know, moet nog veel leren, maar om maar weer eens eerlijk te zijn, vind leren gewoonlijk wel leuk...
| quote: |
| Originally posted by Esrem Ik wordt hier echt zo fucking afgestraft als ik eerlijk ben, soms toch wel beetje jammer, vond t altijd wel een goede eigenschap van mezelf, maar hier is t denk ik niet zo op zn plaats...I know, moet nog veel leren, maar om maar weer eens eerlijk te zijn, vind leren wel leuk... |
Das normaal als je eerlijk bent hoor,aan jou of je ermee doorgaat of nie
| quote: |
| Originally posted by Esrem Ik wordt hier echt zo fucking afgestraft als ik eerlijk ben, soms toch wel beetje jammer, vond t altijd wel een goede eigenschap van mezelf, maar hier is t denk ik niet zo op zn plaats...I know, moet nog veel leren, maar om maar weer eens eerlijk te zijn, vind leren gewoonlijk wel leuk... |
ontharing zou meer toepasselijk zijn
| quote: |
| Originally posted by Donna ontharing zou meer toepasselijk zijn |
| quote: |
| Originally posted by DjRV een peuter krijgt er (als het goed is) ook geen tong op bezoek |
| quote: |
| Originally posted by DjRV misschien wel niet,misschien is ze wel duits-style. wel wat voor HB |

| quote: |
| Originally posted by Passiva Nee zij niet, want anders lijkt ze op een peuter! |

| quote: |
| Originally posted by Donna Das normaal als je eerlijk bent hoor,aan jou of je ermee doorgaat of nie |
| quote: |
| Originally posted by Esrem T wordt gewoon een beetje persoonlijk en anoniem blijven lukt niet echt meer ook al is t internet Maar begin er zelf over, blond I know, maar ben er mee geboren |
Een groot deel kent elkaar 'persoonlijk' wel redelijk. We go way back 
http://www.abum.com/?show_media=2251

Ik hou het liever bij scheren 
| quote: |
| Originally posted by Esrem Kalle ballen zijn echt goor, bah |

| quote: |
| Originally posted by jp http://www.abum.com/?show_media=2251 |
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Ik krijg al pijn als ik er naar kijk |
bij mij deed ie het neit.. en ik denk dat ik daar maar blij om moet zijn 
| quote: |
| Originally posted by Akira AI AI wat zien mijn oogjes nu weer ? Tuurlijk scheer je zak kaal. Jij laat toch ook niet een enorme deurmaat er staan? ja of je wil heel groot WELKOM er in scheren maar goed dat is dan een andere geval. Haar is gewoon vies. Ik scheer alles weg. Je moet nagaan als je gozer wilt verwennen en je trekt leuk zijn broek naar beneden en ziet INEENS een enorm jungle voor je neus.Dan zijn er twee opties 1 ok van FUCK Wegwezen of 2 je wilt eerst met het een kapmes door de jungle heen en dan bij de boom komen. Het is maar waar je van houdt. ![]() Gewoon Scheren die HAP! |
Ik dacht laat ik weer eens gaan kijken
Jaaaaa Jason!!!
Goedzo jonge... ga je nu weer vaker posten? 
Het is me duidelijk dat de grote post- en graafcampagne van de laatste tijd z'n vruchten afwerpt: meer bezoekers, meer interactie en meer fun. Zelf de oudjes herrijzen uit het graf 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.