TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]


Posted by DjRV on Oct-28-2004 21:52:

quote:
Originally posted by ahp2002
hoe noem je een geschoren neus?

een neuspeuter


toch ben je wel grappig soms


Posted by Esrem on Oct-28-2004 22:09:

quote:
Originally posted by Esrem
He dat wist ik dus echt niet, niet goed opgelet denk ik. Dacht gewoon t is n gast die een mooi meisje als foto heeft (Wees niet bang ben gewoon hetero, maar wilde gewoon eerlijk ff kwijt)


Ok ik ben er in getrapt , maar is natuurlijk ook niet zo moeilijk liegen op n forum he...


Posted by Passiva on Oct-28-2004 22:12:

quote:
Originally posted by Esrem
Ok ik ben er in getrapt , maar is natuurlijk ook niet zo moeilijk liegen op n forum he...



Posted by Remy D on Oct-28-2004 22:15:

quote:
Originally posted by Passiva
Ja ik blij!

Maarehm. We weten allemaal nu wat je NIET prettig (lees: mannelijk) vindt, dus kijk de komende paar maanden op ieder feest maar uit welke TA'ers op je af zullen stormen. Ik noem geen namen, he Remy?


Whahahaha mocht ik haar morgen tegenkomen gedraag ik me echt wel normaal zoals ik me bij jullie ook altijd gedraag. Als er 1 serieus is op een feest dan ben ik het wel.


quote:
Originally posted by Esrem
Ok ik ben er in getrapt , maar is natuurlijk ook niet zo moeilijk liegen op n forum he...



HAHAHAHAHAA


Posted by Remy D on Oct-28-2004 22:18:

quote:
Originally posted by Esrem
He dat wist ik dus echt niet, niet goed opgelet denk ik. Dacht gewoon t is n gast die een mooi meisje als foto heeft (Wees niet bang ben gewoon hetero, maar wilde gewoon eerlijk ff kwijt)

En dit is echt de post van de maand!!


Posted by Esrem on Oct-28-2004 22:26:

Ik wordt hier echt zo fucking afgestraft als ik eerlijk ben, soms toch wel beetje jammer, vond t altijd wel een goede eigenschap van mezelf, maar hier is t denk ik niet zo op zn plaats...I know, moet nog veel leren, maar om maar weer eens eerlijk te zijn, vind leren gewoonlijk wel leuk...


Posted by Passiva on Oct-28-2004 22:28:

quote:
Originally posted by Esrem
Ik wordt hier echt zo fucking afgestraft als ik eerlijk ben, soms toch wel beetje jammer, vond t altijd wel een goede eigenschap van mezelf, maar hier is t denk ik niet zo op zn plaats...I know, moet nog veel leren, maar om maar weer eens eerlijk te zijn, vind leren wel leuk...


Ja mooi h�.. het was een waar genoegen

Maar genoeg gerelled, ik ben nu ook weer lief...


Posted by Donna on Oct-28-2004 22:31:

Das normaal als je eerlijk bent hoor,aan jou of je ermee doorgaat of nie


Posted by DjRV on Oct-28-2004 22:31:

quote:
Originally posted by Esrem
Ik wordt hier echt zo fucking afgestraft als ik eerlijk ben, soms toch wel beetje jammer, vond t altijd wel een goede eigenschap van mezelf, maar hier is t denk ik niet zo op zn plaats...I know, moet nog veel leren, maar om maar weer eens eerlijk te zijn, vind leren gewoonlijk wel leuk...


niet zeiken,heet gewoon ontgroening,dat moet je bekend voorkomen als student zijnde


Posted by Donna on Oct-28-2004 22:35:

ontharing zou meer toepasselijk zijn


Posted by Passiva on Oct-28-2004 22:36:

quote:
Originally posted by Donna
ontharing zou meer toepasselijk zijn




Wat een avond.. Ik lach me werkelijk in 4 stukken hier..


Posted by SnuggLe on Oct-29-2004 06:19:

quote:
Originally posted by DjRV
een peuter krijgt er (als het goed is) ook geen tong op bezoek


LOL! Post van de maand!

quote:
Originally posted by DjRV
misschien wel niet,misschien is ze wel duits-style.
wel wat voor HB


....en het wordt alleen maar leuker !

quote:
Originally posted by Passiva
Nee zij niet, want anders lijkt ze op een peuter!


LOL! Nee op een truckster lijkt ze nu, die d'r shag onder d'r armen vandaan haalt

quote:
Originally posted by Donna
Das normaal als je eerlijk bent hoor,aan jou of je ermee doorgaat of nie


Inderdaad honey, je hebt helemaal gelijk. Esrem, gewoon eerlijk blijven. Eerlijkheid duurt het langst
Heb een hekel aan mensen die zich anders voordoen.


quote:
Originally posted by Esrem

T wordt gewoon een beetje persoonlijk en anoniem blijven lukt niet echt meer ook al is t internet Maar begin er zelf over, blond I know, maar ben er mee geboren


Tjsa het zal nog wel 'persoonlijker' worden hier, want als je een groot aantal van ons op feesten bent tegengekomen kan je d'r niet meer onderuit Een groot deel kent elkaar 'persoonlijk' wel redelijk. We go way back









Maareh...heren en dames, het was me weer een genoegen. Ik heb wee gelachen op de vroege ochtend. Nu naar mijn werk. Dank u dank u!


Posted by jp on Oct-31-2004 14:31:

http://www.abum.com/?show_media=2251


Posted by New Wave on Oct-31-2004 14:46:

Ik hou het liever bij scheren


Posted by Akira on Nov-02-2004 12:25:

quote:
Originally posted by Esrem
Kalle ballen zijn echt goor, bah


AI AI wat zien mijn oogjes nu weer ? Tuurlijk scheer je zak kaal. Jij laat toch ook niet een enorme deurmaat er staan? ja of je wil heel groot WELKOM er in scheren maar goed dat is dan een andere geval. Haar is gewoon vies. Ik scheer alles weg.

Je moet nagaan als je gozer wilt verwennen en je trekt leuk zijn broek naar beneden en ziet INEENS een enorm jungle voor je neus.Dan zijn er twee opties 1 ok van FUCK Wegwezen of 2 je wilt eerst met het een kapmes door de jungle heen en dan bij de boom komen.

Het is maar waar je van houdt.

Gewoon Scheren die HAP!


Posted by Cosmic on Nov-02-2004 12:58:

quote:
Originally posted by jp
http://www.abum.com/?show_media=2251



Ik krijg al pijn als ik er naar kijk


Posted by Matthijs on Nov-02-2004 13:11:

quote:
Originally posted by Cosmic
Ik krijg al pijn als ik er naar kijk


Bij mij is het zelfs zo erg dat ik dat filpje niet eens durf af te kijken


Posted by dj_spare on Nov-02-2004 13:35:

bij mij deed ie het neit.. en ik denk dat ik daar maar blij om moet zijn


Posted by New Wave on Nov-02-2004 13:40:

quote:
Originally posted by Akira
AI AI wat zien mijn oogjes nu weer ? Tuurlijk scheer je zak kaal. Jij laat toch ook niet een enorme deurmaat er staan? ja of je wil heel groot WELKOM er in scheren maar goed dat is dan een andere geval. Haar is gewoon vies. Ik scheer alles weg.

Je moet nagaan als je gozer wilt verwennen en je trekt leuk zijn broek naar beneden en ziet INEENS een enorm jungle voor je neus.Dan zijn er twee opties 1 ok van FUCK Wegwezen of 2 je wilt eerst met het een kapmes door de jungle heen en dan bij de boom komen.

Het is maar waar je van houdt.

Gewoon Scheren die HAP!


Na 1,5 jaar weer tijd voor een post?


Posted by Akira on Nov-02-2004 17:48:

Ik dacht laat ik weer eens gaan kijken


Posted by Glaniskanis on Nov-02-2004 19:04:

Jaaaaa Jason!!!
Goedzo jonge... ga je nu weer vaker posten?


Posted by jp on Nov-02-2004 19:07:

Het is me duidelijk dat de grote post- en graafcampagne van de laatste tijd z'n vruchten afwerpt: meer bezoekers, meer interactie en meer fun. Zelf de oudjes herrijzen uit het graf


Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.