TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »
| quote: |
| Originally posted by Blik En jij profileert je hier ook als Feyenoord-hooligan, Hoe vaak per jaar zit jij in de Kuip? |

Ik heb het hier niet over Feyenoord, heb het over Ajax.
En hoevaak ik in het stadion zit? Te weinig, maar ik koop voor volgend jaar een seizoenskaart. Bestelformulier ligt thuis. Feyenoord hooligan ben ik niet, maar wel een 'anti ajax hooligan'
Ik gun die eikels het gewoon niet, arrogante bend. Druipt ook altijd van posts van ajacieden af. En spreek maar eens tegen dat het NIET zo is dat half studio sport pro-ajax is.
Tuurlijk vind ik het mooi als Feyenoord kampioen zou worden in de Arena, maar dat is nergens voro nodig omdat je dan WEET dat er rellen komen. En rellen is kansloos, dus laat ze maar ergens anders kampioen worden. Heb je tenminste een mooi kampioensfeest ipv wat kneuzen die het verzieken!
En lucky ajax te pas en te onpas gebruikt? Goh, dan zal het wel een reden hebben, niet?
Vooral leuk om te zien dat ik om 19:30 post? Wat doet dat er toe? Ik ga niet de hele dag teletekst zitten kijken, ben geen teletekst supporter. Ik kijk het liever op televisie zonder dat ik de uitslag weet. Dat is beter dan naar domme cijfertjes op de televisie kijken en dan zeggen "Hulde, Ajax heeft weer gewonnen! Hiep hoi wat zijn we blij!". Ja daarom kijk ik naar studio sport ja.
He Tim, ik heb jarenlang in het fanatieke vak van de Graafschap gestaan, maar dat zal wel niet tellen voor jou.... :S "Superboeren blablablablabla": Blaaaaaaaaaat!
Het is gewoon een feit dat sommige mensen hier lullen als een kip zonder kop over voetbal zonder dat ze er iets vanaf weten. Niet iedereen, wel een deel. Das hetzelfde als op een houseforum zitten en nooit naar feesten gaan

haha zo de halve supporters komen weer bovendrijven hoor.. Wil natuurlijk niet lullig doen, maar volgens mij is iedereen hier een studio sport supporter behalve raoel..
Ennuh tin, ik speel geen pingels meer, verlies alleen maar muahahah.. Kan inmiddels wel een amstel pet bestellen 
| Originally posted by Jappio haha zo de halve supporters komen weer bovendrijven hoor.. Wil natuurlijk niet lullig doen, maar volgens mij is iedereen hier een studio sport supporter behalve raoel.. |
Kijk, als iedereen een studio sport supporter is hoeven we dat dus niet als aanvalsargument te gebruiken, kan iederene en grote bek geven omdat we allemaal equal zijn. Dus als je een grote smoel hebt, kan de ander gerust een grote smoel terug geven 
Bram, vroeger toen jij inderdaad naar de Graafschap ging zat jij inderdaad in een fanatiek kindervak. Superkids United! 
| Originally posted by New Wave Kijk, als iedereen een studio sport supporter is hoeven we dat dus niet als aanvalsargument te gebruiken, kan iederene en grote bek geven omdat we allemaal equal zijn. Dus als je een grote smoel hebt, kan de ander gerust een grote smoel terug geven ![]() Bram, vroeger toen jij inderdaad naar de Graafschap ging zat jij inderdaad in een fanatiek kindervak. Superkids United! |

| Originally posted by Jappio haha zo de halve supporters komen weer bovendrijven hoor.. Wil natuurlijk niet lullig doen, maar volgens mij is iedereen hier een studio sport supporter behalve raoel.. |
| Originally posted by Fkwebeman Jammer dan, ben FC Groningen supporter.. Sta op West of zit op Zuid, afhankelijk van de financiele situatie.. |
| Originally posted by Jappio en gelukkig gaan ook al onze discussies over groningen hier |
| Originally posted by SnuggLe Oke, dan laten we dat niveau zitten en gaan we naar het niveau daaronder: Tim en Blik , jullie zijn teletekstsupporters! ![]() Spinnekop kindervak? Ga weg aap |
tis een 37 cm sony ding die 12 jaar oud is
dat was voor mij veel te duur
voor dat geld had ik een seizoenskaart 
Bram, ga nu niet lullen dat ik (en/of Tim) niks van voetbal afweten. Dat is pas lullen als een kip zonder kop.
Het is gewoon zielig om als ajax-supporter (of ajax-fan, whatever) w��r te moeten opboksen tegen zo'n anti-ajax hooligan. Het is een beetje hetzelfde als de nep-supporters, op het moment dat ajax kampioen word komen ze o(de anti-ajax hooligans) opzetten als een kakkerlakkenplaag. Op de momenten dat ajax geen kampioen word hoor en zie je ze nergens, beide kampen niet. Er zijn echter ook supporters die al jaren voor een bepaalde club zijn, wat er ook gebeurde bij die club. Ik ben al van kinds af aan voor Ajax en dat zal ook altijd zo blijven, ik heb dan misschien geen seizoenskaart maar bij Europees voetbal en bekerwedstrijden ben ik er bij.
En over arrogant zijn gesproken, Ajax was vroeger misschien wel arrogant, de laatste jaren vind ik dit echt zwaar meevallen en zijn het alleen enkele spelers die het af en toe vertonen. Maar dit is bij andere topclubs ook zo(denk aan van Persie bij Feyenoord en denk aan een Kezman en van Bommel bij PSV).
genoeg geluld, heb gewoon een beetje respect voor mekaars club, dat doe ik (meestal) ook. Er zijn hier echter enkele mensen die altijd Anti-iets zijn en daar word ik persoonlijk soms een beetje ziek van
| Originally posted by Blik En over arrogant zijn gesproken, Ajax was vroeger misschien wel arrogant, de laatste jaren vind ik dit echt zwaar meevallen en zijn het alleen enkele spelers die het af en toe vertonen. Maar dit is bij andere topclubs ook zo(denk aan van Persie bij Feyenoord en denk aan een Kezman en van Bommel bij PSV). |
| Originally posted by Jappio daarom wordt van persie ook behoorlijk uitgekotst door t feyenoordpubliek. En als ik arrogant bedoel bedoel ik vooral de uitstraling van de club en de stad in het algemeen. Die mentaliteit zal je niet in rotterdam tegen komen, net als in eindhoven. |
)
| Originally posted by New Wave Amsterdam heeft gewoon iets wat andere steden niet hebben ( en dan heb ik het niet over de totale hoeveelheid junks ) |
| Originally posted by Blik Bram, ga nu niet lullen dat ik (en/of Tim) niks van voetbal afweten. Dat is pas lullen als een kip zonder kop. Het is gewoon zielig om als ajax-supporter (of ajax-fan, whatever) w��r te moeten opboksen tegen zo'n anti-ajax hooligan. Het is een beetje hetzelfde als de nep-supporters, op het moment dat ajax kampioen word komen ze o(de anti-ajax hooligans) opzetten als een kakkerlakkenplaag. Op de momenten dat ajax geen kampioen word hoor en zie je ze nergens, beide kampen niet. Er zijn echter ook supporters die al jaren voor een bepaalde club zijn, wat er ook gebeurde bij die club. Ik ben al van kinds af aan voor Ajax en dat zal ook altijd zo blijven, ik heb dan misschien geen seizoenskaart maar bij Europees voetbal en bekerwedstrijden ben ik er bij. En over arrogant zijn gesproken, Ajax was vroeger misschien wel arrogant, de laatste jaren vind ik dit echt zwaar meevallen en zijn het alleen enkele spelers die het af en toe vertonen. Maar dit is bij andere topclubs ook zo(denk aan van Persie bij Feyenoord en denk aan een Kezman en van Bommel bij PSV). genoeg geluld, heb gewoon een beetje respect voor mekaars club, dat doe ik (meestal) ook. Er zijn hier echter enkele mensen die altijd Anti-iets zijn en daar word ik persoonlijk soms een beetje ziek van |
| Originally posted by New Wave Ik heb helemaal geen teletext op mijn tv tis een 37 cm sony ding die 12 jaar oud is dat was voor mij veel te duur voor dat geld had ik een seizoenskaart ![]() Meneer de 'Maandagmorgen-Haags-Dagblad-sportkatern-supporter! |

| Originally posted by New Wave Amsterdam heeft gewoon iets wat andere steden niet hebben ( en dan heb ik het niet over de totale hoeveelheid junks ) |

| Originally posted by SnuggLe En Basvh slet, dat zeg je alleen omdat Dancevalley er in de buurt is ![]() |
Nu ff serieus: feesten in amsterdam of in de buurt ervan of gewoon een van de pleinen. het ademt allemaal iets relaxed uit en er hangt eigenlijk altijd een topsfeer
| Originally posted by SnuggLe Maar als ze zo arrogant worden en de mensen hier ook (zoals jij ja, en Tim, en dat ben je niet af en toe, maar VAAK, met je kampioen worden in de kuip etc) vindt je het dan gek dat ik reageer????? |
Waarom is dat arrogant dan, leg me dat eens uit. Voel ik me dan verheven boven Feyenoord, of boven iemand anders?
| Originally posted by Blik dus het is arrogant om te zeggen dat ik het vet zou vinden als Ajax kampioen in de Kuip zou worden? Waarom is dat arrogant dan, leg me dat eens uit. Voel ik me dan verheven boven Feyenoord, of boven iemand anders?leg maar uit |
| Originally posted by Blik dus het is arrogant om te zeggen dat ik het vet zou vinden als Ajax kampioen in de Kuip zou worden? Waarom is dat arrogant dan, leg me dat eens uit. Voel ik me dan verheven boven Feyenoord, of boven iemand anders?leg maar uit |

Dus, daarom gaat ik der niet meer op reageren 
| Originally posted by New Wave Mwjha, Bram, ik vind dat niet echt arrogant. Iedere Ajacied wil dat Ajax kampioen wordt in de Kuip. Kampioen worden bij je grootste vijand is gewoon helemaal geweldig! Een mooier kampioenschap kan een Ajacied niet hebben ![]() Als Feyenoord in de Arena kampioen kan worden dan willen ze dat ook. Dat is gewoon zo en heeft niets met arrogantie te maken. Daarnaast zijn Blik en ik niet arrogant want wij komen op voor onze club terwijl het door iedereen afgezeken wordt. Brammetje blijft maar roepen hier want hij vind het leuk om ons terug te zien vechten Dus, daarom gaat ik der niet meer op reageren ![]() AJAX THE BEST, FUCK THE REST!!! WE SHALL NOT BE MOVED!! |

Tis ook een zinloze discussie, ik kan me er alleen altijd over opnaaien.. de arrogantie en het geluk. Maarja, als je wint heb je vrienden he?
| Originally posted by SnuggLe Kusje Tim (en Blik) ![]() Het is gewoon dat Feyenoord gvd ook een keer kampioen moet worden en ik gewoon jaloers ben, aight? Tis ook een zinloze discussie, ik kan me er alleen altijd over opnaaien.. de arrogantie en het geluk. Maarja, als je wint heb je vrienden he? |

? en kijk nou naar Milan - Ajax, we hebben ook zware tegenslagen hoor
Dus lucky ajax...nhe, das ouderwets
tis een samenloop van omstandigheden, het gepruts van de 1 en het hjuiste moment van de ander
| Originally posted by New Wave Nou kusje terug hoor ![]() mwha, over dat geluk wil ik het nog 1 keer hebben. en dan op een rustige manier ![]() Elke competitieronde is er wel 1 club (en dan hebben we het niet over Ajax) die ook in een geluks situatie komt. Voorbeeld: Als AZ in de 89 minuut toch nog wint vind ik dat geen geluk. Want het is nog in de officiele 90 minuten speeldtijd. Niemand heeft het dan over geluk maar over goed spel van AZ en goed spel van de tegenstander. Maar als Ajax in de laatste minuut scored. Dan is het 'lucky-ajax' omdat dat makkelijk te gebruiken is door de anti ajacieden. En dan heb ik het niet over de buitenspel goal. Er zijn vaak zat doelpunten waarbij getwijfeld wordt (noem een Hoereveen tegen, was het NAC?) maar daar komt dat lucky niet tevoorschijn. Er zijn ook vaak zat doelpunten van Ajax in de laatste minuten die zwaar mooi zijn opgebouwd en zijn uitgevoerd. Het is gewoon zo dat de ajax-fans het nu wel genoeg vinden. Want om eerlijk te zijn....iedereen heeft geluk nodig. Sommige niet ajax-spelers scoren wel eens 'perongeluk' snapje ? en kijk nou naar Milan - Ajax, we hebben ook zware tegenslagen hoor Dus lucky ajax...nhe, das ouderwets tis een samenloop van omstandigheden, het gepruts van de 1 en het hjuiste moment van de ander |
Uitslagen van gister
Vrijdag: De Graafschap 4 Stormvog./Telstar 2 Haarlem 3 VVV-Venlo 1 BV Veendam 1 TOP Oss 1 Cambuur L'warden 2 Heracles Almelo 2 Sparta 3 Emmen 4 MVV 2 FC Eindhoven 0 FC Den Bosch 1 AGOVV Apeldoorn 2 |
1. Excelsior 30 19 6 5 63 58-31 2. Den Bosch + 31 18 7 6 61 74-43 3. Sparta 31 18 5 8 59 67-36 4. Heracles + 30 15 9 6 54 58-36 5. Helmond S. + 30 16 6 8 54 56-35 6. Graafschap 31 15 8 8 53 53-39 7. Emmen 30 14 9 7 51 53-44 8. VVV-Venlo 30 15 4 11 49 59-52 9. GA Eagles 30 11 8 11 41 67-54 10. AGOVV Apeld. 30 11 8 11 41 49-43 11. St./Telstar 30 11 7 12 40 48-52 12. TOP Oss 30 10 7 13 37 49-51 13. Haarlem 31 9 8 14 35 36-51 14. BV Veendam 31 7 12 12 33 39-62 15. FC Dordrecht 30 4 14 12 26 27-45 16. FC Eindhoven 31 5 11 15 26 34-55 17. Cambuur L. 30 6 7 17 25 31-58 18. MVV 30 5 7 18 22 28-65 19. Fort.Sittard 30 3 9 18 18 32-66 |
houd je kop!! 
| Originally posted by Blik houd je kop!! |
Wat een natte droom gaat dat worden zeg!