TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ferry Corsten - Right of Way!!!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Zo wij vertrekken ook zo richting Rotterdam om met de gang te gaan eten En daarna hoppa richting HMH! Tot straks allemaal! |
TOT STRAX!!!!!!
Hehe check het laatste nieuws maar op id-t.com birgit gaat ook nog ff optreden met haar band. Gezellig joh 
Dat we dat maar mogen missen dan 
| Originally posted by snitz Station Duivendrecht is het makkelijkst volgens reisleider basvh Vanaf dat station is het dan nog een minuut of 5 � 10 lopen richting de HMH |
| Originally posted by snitz Station Duivendrecht is het makkelijkst volgens reisleider basvh Vanaf dat station is het dan nog een minuut of 5 � 10 lopen richting de HMH |
Mja true... maar vanuit Den Haag is dat een half uur langer treinen hoor 
En stel ik ga via Duivendrecht... welke kant moet ik dan op lopen? Of staat het aangegeven?
zover ik weet komt de stoptrein naar amsterdam bijlmer op spoor 8, de metro die kant op op het zelfde perron maar aan andere kant. Daarna is het maar 2/3 minuten rijden 
| Originally posted by eieregooie En stel ik ga via Duivendrecht... welke kant moet ik dan op lopen? Of staat het aangegeven? |
De tering wat heb ik zin. Kom al 2 dagen moeilijk in slaap. Nog maar een paar uurtjes. 
Eerst nog ff slapen want moest werken vanmorgen. 
woohoo! misschien dat ik ook nog ff langskom vanaf de armada night. 

whoei heb der ook vet zin in
komt er nog meeting btw ?
Hoe laat begint FC te draaien? Opent hij om 22 uur?
JA
SOW t begint echt gruwelijk te kriebelen nu, net hele dag gewerkt, ff eten, en dan richting HMH 

enne eieregooie: welke kant je op moet? --> volg de meute, kan echt niet missen 

Grtz
WooT
Dit gaat echt een vette party worden 
Is het trouwens uitverkocht want er zei net een stemmetje in mijn hoofd dat ik misschien toch wel even moet gaan? 
VVK liep officieel tot 18:00 geloof ik, weet nie of je ook aan de deur kan kopen...
Ook geen id of je aan de deur kunt kopen...
Anywayz ik gaat richting trein 
Gasten tot straks 

ben vast a te laat voor sommigen: maar veel plezier!! 
veel plezier allemaal
voor de mensen die het op de radio willen horen, die kunnen in de volgende thread thread terecht voor streams
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=137018
(vernieuwd) Schedule:
20:00 - 22:00 Johan Gielen Lift Off
22:00 - 23:00 Marco V
23:00 - 07:00 Ferry Corsten Solo
Dank jullie wel!!! Lateeeeeeeeeeeer!!! 
| Originally posted by Remy D JA |
. Verkoop vond net buiten nog plaats
't is hier echt gigantisch vet
Lekker gouryella, out of the blue, punk, rock your body live met een band!! Tis weer genieten... die intro track

zo he vet feestje hoor. en nogal zat. HEINEKEN MUSIC HALL HALVE LITERS RULEZZ
thrill seekers zijn nu bezig als ik me niet vergis. klinkt lekker.
En de thrillseekers waren idd vet, net is birgit geweest, was wel leuk, niet verschrilkkelijk super ofzo...
verder: MEESTERLIJK Feest 

(komt voor mij tot nu toe zeer zeker in de buurt van Tiesto...).
Ik ga weer looos
Grtz
WooT
Ps. Proxi wat doe je toch aan de andere kant van de wereld???? (there's parties 2 go 2 here.....)