TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Magic83 volgens mij issie bij de mediamarkt 19,99 hhmm 20% eraf voor mij wordt mooie prijs |
jahoor nationale wel
frs niet uiteraard en vvv ook nie
rest wel
heb nu this liggen!
erg leuke dvd! heb net een stukje zitten kijken!
Mook, dat wordt van de week maar een bezoekje brengen aan de Media Markt dan
Koop normaal nooit DVD's, maar voor deze maak ik een uitzondering
Hmmm bij de plaatselijke Music Store hadden ze hem nog niet
en heb nu ook geen zin en tijd om naar Zwolle naar de FRS te gaan...
heb hem vanmiddag bij de Media Markt in Almere gekocht,
voor maar � 14,99 !!!! 
haha da's zeker die foute versie :P
Ik heb hem ook 

�19,99 bij de mediamarkt! En meteen m'n cd-bonnen kwijt 
das wel heel goedkoop 
Ik heb hem vanmiddag gelijk gehaald en gekeken! Echt kippevel! Was het geld zeker waard! Verschillende camera standpunten enzo, echt vet!
Die extra dvd is niet zo veel bijzonders maar wel leuk om een stukje backstage te zien, alleen wordt ID$T daar wel erg op gepromote!
ik heb hem ook, moest er wel voor naar Den Bosch reizen omdat ze hem nog niet hadden bij de plaatselijke cd-zaak
heb hem nog niet bekeken, maar ze hadden hem aanstaan bij de FRS en het viel me op dat je tijdens Flight 643 helemaal geen publiek hoort... Hoop dat het niet de hele DVD is want dat maakt het juist zo vet
| Originally posted by Blik ik heb hem ook, moest er wel voor naar Den Bosch reizen omdat ze hem nog niet hadden bij de plaatselijke cd-zaak heb hem nog niet bekeken, maar ze hadden hem aanstaan bij de FRS en het viel me op dat je tijdens Flight 643 helemaal geen publiek hoort... Hoop dat het niet de hele DVD is want dat maakt het juist zo vet |
Een vriend van me had er al eerder ��n besteld en de rest van de TiC clan, waaronder ik hebben um pas vandaag extra besteld bij die winkel.
Want volgens die vent kwam ie pas op 7 okt.
Dalijk gaan we die ene halen en vanavond dus lekker genieten.
We zijn er met 5 man heen geweest, alle 5 kopen we die DVD, maar er is er maar ��n die een DVD speler heeft 
Hijs fijn
Dat begin blijft gewoon kippenvel. Vette intro door die mc en dan dat vuurwerk met de beats van Adagio For Strings
Ik had alleen wat meer shots van het publiek verwacht. Het is vooral een totaaloverzicht van het veld en veel, heel veel, Tijs Verwest.
Ik heb hem voor �21,99 bij de FRS gehaald en ik vind hem het geld toch wel dubbel en dwars waard 
| Originally posted by JAF heb hem vanmiddag bij de Media Markt in Almere gekocht, voor maar � 14,99 !!!! |
Prachtige DVD is snap alleen nog niet precies wat het echte verschil is van de Alternative angle ,ja soms zie je iets andere beelden volgens mij maar ik d8 echt dat je vanuit de booth kon zien zoals ook een man zegt in de making of. Soms zie je boven in de hoek een camera logo staan met een 1 er in weet iemand wat dat betekend, kan je op dat moment switchen of iets dergelijks?
edit:
Als er zon camera logo is kan je switchen van camera met de angle knop op je afstandbedienig dat is oa bij 3rd Earth en Theme from Norefjell zo
wie weet er nog meer angle switch momenten ?
Ja, d'r zitten meerdere momenten in dat je van angle kan switchen, maar die heb ik niet allemaal onthouden hoor 
Verder prima DVDtje! Valt me reuze mee
Ook we Making of is wel geinig... Vooral dat laatste stukje onder het podium vlak voordattie op gaat vonnik leuk om te zien. Die kale knakker van MediaConcern is wel een wappie figuur trouwens 
Grootste minpunt vinnik dat de live zang niet live is. Nou maakt dat bij andain nie zoveel uit hehe, dat was toch vals, maar bij Dinand bijvoorbeeld is het wel heel jammer. Hebben ze gewoon de vocale versie erin geplakt, en alles wat 'ie om de zang heen lulde er een beetje lafjes doorheen gemixed... BEETJE JAMMER! En bij Andain ziet het eruit alsof ze playbackt
Maar goed, verder issie prima hoor! 
Heerlijke DVD 
Sjit krijg soms echt weer kippevel van sommige momenten.
Vind de hele avond heel erg goed weergegeven zelfs die 'dooie' momenten met die bands ertussen is mooi in beeld gebracht.
Ik vraag mij trouwens af of dat de stukken van Andain, Kane en Jan Johnston de echte live registraties zijn. Volgens mij niet want ik vond vooral Kane en Jan Johnston toen best slecht qua geluid. Maar op de DVD merk je daar niet veel van.
Plus ik mis het deel van Kane waarbij die roept/zingt: Dance/rock/dance/rock (of zoiets).
Wat wel jammer is dat je erg weinig van het publiek ziet en dus een stukje van de sfeer die er hing mist......
Maar al met al een 10 + voor deze DVD!
T blijft een klasse apart die jongen!!!!!
Zou ie de Arena vol krijgen???????
wacht nog n jaartje en t moet lukken 
Heb m ook gehaald, t is idd wel veel tijs verwest wat te zien is, mis het publiek (en het geluid daarvan).
Verder is t n dvd-tje zoals ik verwacht had, kippevel...kippevel... en heel veel kippevel 
Heb m nog niet tot t eind zitten kijken, staat "tijs z'n bedankje naar t publiek" er ook ok? (hope so).
voor wie m nog niet heeft, en twijfelt: Dit is waarom je geld verdient! 

| Originally posted by Sabina Ik vraag mij trouwens af of dat de stukken van Andain, Kane en Jan Johnston de echte live registraties zijn. Volgens mij niet want ik vond vooral Kane en Jan Johnston toen best slecht qua geluid. Maar op de DVD merk je daar niet veel van. Plus ik mis het deel van Kane waarbij die roept/zingt: Dance/rock/dance/rock (of zoiets). |
)| quote: |
| Originally posted by total woot Heb m nog niet tot t eind zitten kijken, staat "tijs z'n bedankje naar t publiek" er ook ok? (hope so). |
Heb m nu ook eindelijk! Net stukkie gekeken. Gaaf om alles terug te zien. Had in t begin ook echt kippevel 
Ik heb m trouwens bij de FRS gehaald
Ik heb 'n ook vanmiddag gekocht en het is zeker een gruwelijke vette DVD!! Beeld en geluidskwaliteit is echt super.. echt mooi om zo'n goede registratie te hebben, nu is het zeker "always in my memory" 
Heb alleen nog ff snel een beetje zitten te 'zappen', maar de fragmenten die ik heb gezien waren top. De making off is ook leuk, vooral op het laatst waar je Tiesto zo onder het podium staat te wachten, terwijl die MC bezig is met die paar magische zinnetjes!
En dat begin met Adagio For Strings

Tis gewoon ��n lang orgasme van 3.5 uur, tering net klaar met kijken/luisteren, gewoon geniaal dat ik dat live heb mee mogen maken.
Kippevelmeter: 10+
Enige minpunt die ik heb kunnen vinden, isset ontbreken van Silence, dat was toch zijn echte break wereldwijd en had er eigenlijk op gemoeten.
Ik heb um net ook gekeken en het is echt zwaar gaaf. Weer vele kippenvelmomenten gehad.
Alleen maar vette nummers en ik denk ook wel de vetste nummers (alleen silence onbreekt...). Licht effecten zijn heel gaaf in beeld gebracht. Ook het switchen van het ene nummer naar een volgende, terwijl dat deze in het echt niet achter elkaar staan, is goed gedaan. Ook mij viel op dat de zang van de live acts niet synchroon loopt met het beeld. Ik vond dit al vreemd en nu ik hier lees dat dit er dus waarschijnlijk later onder is gemixed kan ik dat best geloven.
Maar opzich maakt dat niet uit.
Ook ik had graag iets meer shots van het publiek gehad, maar het neemt niet weg dat het een super DVD is. Uiteindelijk gaat het ook om de artiest, toch?
Het is het geld meer dan waard.
Zondag nog ff kijken hoe leuk de making of is.
| Originally posted by Sabina Zou ie de Arena vol krijgen??????? |
| Originally posted by raoel ???? Een voetbalveld is ongeveer 60 bij 100 meter. Dat is in de Arena hetzelfde als in het Gelredome. Alleen als ze de tribune bomvol stoppen kunnen er meer mensen in, maar dan sta je daar in de Arena op de 2e ring... Da lijkt me helemaal niks. Daarnaast is het Gelredome een veel betere locatie om dat het donker blijft binnen en van vele heb ik gehoord dat ook de akoestiek in het Gelredome beter was. |