TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN!
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »

Posted by Ries'79 on Sep-26-2003 14:28:

[QUOTE]Originally posted by Ding Chavez
Dat was nou Onno aka PartyHardy, onze eigen TA stuiterbal

Hij was een van de weinige die in mij buurt stond, die bij het begin wist dat t om Mind Trap - Much Better Man ging

Posted by SnuggLe on Sep-26-2003 14:31:

Heel leuk feest! Had neit al te hoge verwachtingen, omdat ik niet echt meer in de trance zit, maar G&D wilde ik toch wel even zien.

De avond begon alleen niet zo goed, net voordat ik weg wilde gaan kreeg ik telefoon dat een oom van me was overleden. Hartstilstand, dood gevonden in zijn stoel Toch besloten om maar te gaan. Maar mocht ik neit helemaal mezelf zijn geweest dan kwam dat daardoor. De afleiding was wel lekker. Plus ik ben wat eerder weggegaan en zag mensen kijken van "Nu al???", dat was dus daarom. Mijn excuses......

Ik had met Total Woot afgesproken op R'dam CS, en daar dacht ik ook Nitro gezien. Rond 22 uur bij de ingang, waar ik al veel bekenden zag (sander + priscilla, Glanis, Onno etc). Gelukkig kon ik via de gastenlijst snel naar binnen en hoefde ik niet in de rij te staan. Gefouilleerd werd er totaal niet!

Even alles bekeken binnen, en mijn gratis bacardi gehaald. Kwam Sido al snel tegen (jammer dat ik je TE weinig heb gesproken eigenlijk!).
Toen kwam de halve bus van Godskitchen Global Gathering ook nog binnen, erg gezellig! Meteen even wat fototjes gemaakt, omdat ik fotograaf was van Partyflock die avond.

Ook heel apart dat ik een dame die 3 jaar geleden kaarten voor me gehaald had voro 1 van de eerste Tiesto Solo�s er nu ook weer was. Leuk om haar even te spreken!

In het begin waren Gabriel & Dresden even wat achtergrondmuziek, om even bij te praten met bekenden. Er waren ook zoveel TA�ers! Erg leuk! Ik verbaasde me overigens over de hoeveelheid zwarte doeken die er hingen, ik had meer �glaswerk� verwacht.

Ding Chavez kwam ik rond 11 uur tegen, Tango was er ook nog (meestal blijft hij undercover) Anke kwam om half 12 binnen, dus dat was ook mooi! 12 uur was de meeting, die niet echt druk bezocht werd. Erg jammer� iedereen allemaal posten etcetera, maar bijna niemand van de onbekende gezichten kwam even hallo zeggen. Ik heb alleen Freezel, Funkysimon en ik dacht Hitman even gesproken van de TA-ers die ik niet kende. Waar was de rest???? Jammer dat niet iedereen gewoon even hallo komt zeggen, we bijten niet.

Na wat rondgezworven te hebben en de vele bekenden gedag te hebben gezegd (en op te foto te hebben gezet) lekker aan het feesten gegaan in de rechterhoek met de TA-clan. Altijd weer supergezellig, zoals altijd. Onno (Partyhardy) ging weer klere-hard de hele zaal door. En Andain � Beautifull Things kwam natuurlijk wel (he Lex??), ik had hem al heeeeeeeeeel vroeg gehoord, hahahahahahha!!

Het gratis cola uitdelen was trouwens ook wel makkelijk, erg lekker en heeft me wel wat geld gescheeld.

Gabriel & Dresden vond ik wel gaaf! Ze draaide veel platen met goede vocals (dat lijstje wat Freezel geeft zitten goede platen tussen ja!). Normaal houdt ik niet van die standaard trance vocals, maar deze waren ok. As the rush comes was natuurlijk heeeeeeeeeeeeeelemaal super, kippenvel moment. Het mooiste daarbij vond ik dat de dames die achter Onno en Glaniskanis stonden (..achter onze hele groep..) heel erg verbaasd aan het kijken waren van � WTF, wat gaan die hard uit hun bol??� LOL, dat was echt mooi!
Na As the rush comes kakte G&D een beetje in, veel monotone bas zonder andere tonen. Het einde was wel weer vet.

Erg jammer dat de meeste mensen toch voor Tiesto kwamen :S Je kon het gewoon zien, toen hij kwam was er ineeens VEEEEEEEEEEEEEL meer sfeer en begon iedereen wel te bewegen. Jammer jammer jammer�. Wij hebben zelf de hele avond een feestje gebouwd. Sommige mensen komen voor de naam, jammer. G&D waren ZEKER niet minder dan Tiesto.

Tiesto kon mij sowieso niet echt veel boeien. De eerste paar platen waren oke, maar rond 3:15 zijn Anke en ik maar weggegaan (vanwege de reden aan het begin, en omdat Tiesto dus redelijk bagger was).

Al met al een geslaagde avond, alleen vond ik het jammer dat ik sommige mensen niet zo veel heb gesproken� Was leuk om iedereen weer te zien, want Godskitchen was mijn laatste feest daarvoor. Had echt TE lang niet meer gefeest!

Tamar, Jochem, Onno, Thijs, Wouter (die joint roken we nog wel!), 303 (Dave toch), Lex (+die vriend en vriendin van je, aardige lui!), M_peror, Mark, Joep, Glanis!, Remy (RUKKER! ), Sander & Priscilla, Sido & Arlette, TranceFool, Hitman, Freezel, Sabina, Funkysimon, Magik54 � (en die mensen die ik vergeten ben hier) nog bedankt voor de gezellige avond! Jullie hebben weer laten zien dat TA-ers kunnen feesten!!

Greetz,

SnuggLe

ps. de foto�s zijn echt heeeeeeeeeeeel leuk geworden! Heb 1 superfoto van G&D, en 1 superfoto van de confetti met Tiesto! Ze staan binnenkort op partyflock�ik denk dinsdag.

Posted by Bouma-Bros on Sep-26-2003 14:46:

Thumbs up

Top verslag Bram!

Hier nog wat tracks die gedraaid zijn gister:

Gabriel & Dresden

PQM - Aneamea
Markus Schulz Presents Elevation - Clear Blue
Lily Haydn - Anything (Gabriel & Dresden Remix)
Attention Deficit - What?
Jewel - Intuition (Gabriel & Dresden Remix)
Paul Oakenfold - Southern Sun (Gabriel & Dresden Remix)
Duncan Sheik - On A High (Gabriel & Dresden Dub Remix)
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Andain - Summer Calling
Gabriel & Dresden - I Gotta Thank / Coldplay - Clocks
Dave Gahan - I Need You (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Jewel - Serve The Ego (Gabriel & Dresden Club Mix)
Way Out West feat. Tricia Lee Kelshall - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
Annie Lennox - A Thousand Beautiful Things (Gabriel & Dresden Remix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
Motorcycle - Deep Breath Love

Tiesto

01 Dibaba - Hold You (Agoria Bear Remix)
02 Three Drives On A Vinyl - Carrera 2
03 PQM - You Are Sleeping (Luke Chable vs. PQM Dub Mix)
04 ID

DJ Remy - Bang!
Skin - Faithfulness (DJ Tiesto Remix)
Mojado ft. Mr. Sam - Naranja (Dimitri Andreas Vision)
Marco V vs. Jens - Relooped
DJ Tiesto - Traffic
Mark Norman - Stream
Mark Norman - Rush
Shmuel & Choopie - Sunrising
Radiohead - Street Spirit (DJ Tiesto Remix)
Tilt vs. Paul Van Dyk - Rendezvous (Unknown Remix)
Mark Norman - Phantom
Literon/Speedy J - Collabs 200: Snacker
DJ Ton T.B. - Electronic Malfunction
Ron van der Beuken - Timeless
Benny Benassi - Love Is Gonna Save Us

Last Track: William Orbit - Barber's Adagio For Strings (DJ Tiesto Remix)

Posted by Fkwebeman on Sep-26-2003 14:46:

Bah..
klinkt allemaal erg gaaf.

Ik zat 'gewoon' bij Bert Visser..
overigens ook om te huilen zo geweldig, maar toch.

Bert Visser reportje anyone?

Posted by Partyhardy! on Sep-26-2003 15:39:

King Vette Party!!!!!!!!

Woeiiii!!!
wat een extreem TOP feest zeg!

Super lokatie, en waanzinnig vette muziek!
Wat waren Gabriel & Dresden onwijs bruut zeg! geniaal! echt top! dat wordt zeker naar Impulz dus

en Ti�sto vond ik ook heerlijk! hij heeft voor mij echt weer bewezen de nummer 1 te zijn! gewoon perfecte platenkeuze en toch echt iets specialer dan Armin. Wat een gave set! vooral aan het begin een aantal lekkere rustige trance tunes en later lekker jumpen! Ik vond het ook super van hem dat hij Carerra 2 draaide, een van de betere platen van vorig jaar. Dat bewijst ook gewoon zijn perfecte smaak als je de juiste "oude" top platen af en toe nog eens draait!

Verder vond ik het publiek extreem mat! geen sprong kon er bij de meeste van af, als je gaat stappen ga je toch stappen om bezweet thuis te komen! althans zo zie ik het.

Wel erg genoten met al de ta-ers! erg gezellig! gewoon weer een top groep bij elkaar! gaaf! ook lache om funkysimon ontmoet te hebben en klote dat ik Freezel niet ontmoet heb, ik was weer eens te laat bij de meeting aanwezig

anywayz echt extreem VET! feest en zo mogen er nog wel meer van komen!

Posted by Ries'79 on Sep-26-2003 15:49:

Re: Vette Party!!!!!!!!

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Verder vond ik het publiek extreem mat! geen sprong kon er bij de meeste van af, als je gaat stappen ga je toch stappen om bezweet thuis te komen! althans zo zie ik het.

Ik zelf kwam toch redelijk bezweet thuis, heb ook aardig staan te springen, ZWEET T EN JE WEET T!

Was zelf ook net te laat voor de meeting, jammer! Next time ben ik er zeker bij!! Misschien kunnen we een keer met een groepje TA ERS naar t paard!

to snuggle heel veel sterkte

Posted by Glaniskanis on Sep-26-2003 16:44:

Jaaa jongens
Was weer een geweldig feessie

Geluid was niet echt super idd zoals ik al met verscheidene TA's in de zaal over had gehad...
de bas was ronduit kut eigenlijk, maja waar wij met de TA's stonden was het toch nog wel echt goed te doen

Was weer springen geblazen en idd Onno merkte al goed op dat er weinig mensen echt stonden te springen
Het groepje TA's ging natuurlijk wel goed uit de bol

Tiesto draaide in het begin vond ik een beetje slapjes maar dat werd meer dan goed gemaakt iets later
Wat een geweldige platen en ook veel onbekend zo op het eerste gehoor

Ik zou echt janken als deze sets niet worden uitgezonden... dus ik kan waarschijnlijk gelijk de kleenex er wel bijpakken omdat dat toch niet gebeurd

Maarruh om lang verhaal kort te maken
Heerlijk feest dus... mede dankzij alle TA's... dat maakt het toch altijd weer speciaal vind ik
Allemaal een zelfde passie voor de muziek die je niet zo snel ziet bij de andere "standaard"-bezoekers
Top!!

Platen van de avond:
Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden Remix) [Dit was die ID Onno die je wilde weten... de plaat vlak voor Andain helemaal in het begin]
Shmuel & Choopie - Sunrising

Greetz,
Glanis

Posted by Ding Chavez on Sep-26-2003 16:53:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Gabriel & Dresden

PQM - Aneamea
Lily Haydn - Anything (Gabriel & Dresden Code 313 Dub) (de echte, voor de mp3 bezitters onder ons)
Jewel - Intuition (Gabriel & Dresden Lo-Tek Analog Dub)
Paul Oakenfold - Southern Sun (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Duncan Sheik - On A High (Gabriel & Dresden Love From Humboldt Dub)
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Special Unplugged Mix)
Andain - Summer Calling
Way Out West feat. Tricia Lee Kelshall - Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix)
Annie Lennox - A Thousand Beautiful Things (Gabriel & Dresden Techfunk Mix)
Attention Deficit - Touched By Vast
Medicine 8 - Capital Rocka (Gabriel & Dresden Prescription Flow Mix)
Grayarea - One For The Road (Gabriel & Dresden Interstate 5 Mix)

Kon het niet laten

Posted by Glaniskanis on Sep-26-2003 16:58:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Kon het niet laten

Vergeet dees dan niet uit mijn post lullo

Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden Remix)

Posted by Original on Sep-26-2003 17:05:

quote:
Originally posted by Freezel
en nog een plaat die op Push - Strange World en let The Light Shine in leek, die was ook vet

Mike Koglin & Dewar - Pushed On mischien???

Kut dat ik er niet heen kon... volgende keer beter.

Posted by Muppet on Sep-26-2003 17:15:

Ik ben echt jaloers op jullie allemaal dat jullie er heen konden gaan, jammer genoeg kon ik nu. Baal echt als een stekker maar ben wel blij dat jullie allemaal een gaaf feest hebben gehad!!!!!!! Maar als ik het goed lees draaien gabriel en dresden dus apart, en niet samen a la cosmic gate/dumonde/blank&jones en bas&ram???

Greetz Muppet

Posted by Remy D on Sep-26-2003 17:30:

Topfeest met mooie locatie! Publiek was vaak saai alleen.

Mooiste moment was dat Tiesto Radiohead - Street spirit draaide. Wat een energie en wat een sfeer bij dat nummer. Voor mij een onbeschrijvelijk moment!!

Posted by Black|wizarD on Sep-26-2003 17:34:

Dunno

why o why?????

Posted by MichaelBoogerd! on Sep-26-2003 19:08:

my dutch isn't perfect, but there was also a mention of a breakbeat track on page 16 i think... in a post on about Snacker from Speedy J...

that breakbeat track is definately gonna be 'Zero - Emit' ---> TIESTO CANING IT!!!!!

Posted by TranceFool on Sep-26-2003 19:30:

quote:
Originally posted by FunkySimon
hoe heet die plaat die tiesto rond 4:15 draaide?
diepe bass met stevige snelle strings eronder.

stevige snelle strings......bedoel je niet Ron van den Beuken - Timeless?
al denkik dat je die track toch wel kent, gokje

Posted by MaGiK54 on Sep-26-2003 19:35:

Nou wederom een geslaagde Invited, ik sluit me geheel aan de zeer positieve reportjes, 't was toppie. Trouwens nog ruim drie kwartier bij Benny gestaan, toen Tijs net bezig was, maar die gozer stond ook te knallen voor 50 man, was errug goed helemaal top.

En toegift was ook geweldig, gewoon net zo lang blijven zeuren totdat hij nog ��n plaatje zal draaien, werelds.

Thanks everybody en tot het volgende feessie maar weer h� !

Posted by Glaniskanis on Sep-26-2003 20:02:

quote:
Originally posted by FunkySimon
hoe heet die plaat die tiesto rond 4:15 draaide?
diepe bass met stevige snelle strings eronder.

Ik weet welke je bedoelt

Ik stond op het podium aan de rechterkant en Lex stond voor me die vroeg me nog hoe heet die tune... wist ik niet kwammie ff later wel zeggen welke het was omdat Tijs08 het wist
Maar ik heb de naam niet kunnen onthouden dus misschien weet Lex of Tijs08 nog welke er bedoelt wordt

Ik wil hem ook graag nog weten

Posted by tango on Sep-26-2003 20:54:

Gabriel & Dresden

PQM - Aneamea
Lily Haydn - Anything (Gabriel & Dresden Code 313 Dub) (de echte, voor de mp3 bezitters onder ons)
Andain - Summer Calling
Way Out West feat. Tricia Lee Kelshall - Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix)
Deepsky - Talk Like An Stranger (Attention Deficit Remix)
Balligomingo - Purify (Gabriel & Dresden Club Mix)

grtz,
TNG

Posted by Dj Lex on Sep-26-2003 21:31:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ik weet welke je bedoelt

Ik stond op het podium aan de rechterkant en Lex stond voor me die vroeg me nog hoe heet die tune... wist ik niet kwammie ff later wel zeggen welke het was omdat Tijs08 het wist
Maar ik heb de naam niet kunnen onthouden dus misschien weet Lex of Tijs08 nog welke er bedoelt wordt

Ik wil hem ook graag nog weten

Ik vroeg het aan Tijs, maar die wist het ook niet en toen schoot het me opeens te binnen Het was een That mucho plaat. Of elevatorz of Release me. Volgens mij was het die laatste

Posted by ChooChoo on Sep-26-2003 22:46:

Ik heb het mega naar mn zin gehad bij Gabriel & dresden. Josh is best een klein ventje eigenlijk Al met al een lekkere set.
Tiesto vond ik over het algemeen wat tegenvallen. Zie voor de rest de post van Kakao. Ik sluit me daar helemaal bij aan.
Heb zeker wel een topavond gehad.

Posted by tijs08 on Sep-26-2003 22:58:

Mmmm weet niet echt alles meer van het laatste uur.. weet alleen wel dat hij echt super vet draaide! Nix terug naar oude solooooos gewoon volop experimenteren en vooruitstrevend proberen te zijn, dat lukte hem super. Tiesto toch weer met stip op 1, afgezien van zijn lakse gedrag achter de tafels gisteren. Niet de Tiesto die ik ken... misschien te veel opgetrokken met PvD de laatste tijd...

ik weet wel dat Tiesto idd een Choose plaat draaide, en misschien wel 3 achter elkaar.. ze waren iig alledrie super vet en beetje hard-trancey style.. echt te vet!

ander nummer wat tiesto draaide was:
Riley & Durrant - Toccato

lijkt ERG veel op candesco maar toch nog steeds een topper!
Trancefool merkte ook erg strak op dat er wel eens een nieuwe Green Martian aan kan komen! zeker een vette tune die ik nog nooit eerder had gehoord!

al met al dus een SUPER feest en zeker voor herhaling vatbaar... prijs was het zeker waard en voor die 25 e-CENT!!!!! per drankje duurder kan ik ook niet wakker liggen!! wie hier wel moeite mee had.. pfff jullie komen er nog wel achter... OOk een onwijs vette lokatie!! geluid was zeker wel te doen.. als je niet als lamzak langs de kant bleef hangen!

G&D eindelijk eens mogen meemaken en heeeerlijk genoten!! Echt onwijs vette tracks gehoord en hier dan ook goed op los staan gaan! gelukkig waren we errg vroeg binnen, had er geen minuut van willen missen!
Daarna Tiesto en hij bewees zich weer eens errrg goed!

Ik sluit me dan ook aan bij de uitspraak die Lex eerder maakte.. 1 van de beste club/feest avonden dit jaar!
Ook top om zoveel TAs te zien.. wij waren toch wel de gangmakers op dit goeiste feest

Posted by TranceFool on Sep-27-2003 15:19:

Over die DJ Choose present That Mucho remixen. Vette sound hoor maar al die remixen lijken zo fucking veel op elkaar . Release Me heeftie volgens mij niet gedraaid maar idd wel een paar remixen......gewoon ff alle remixen checken dus

Posted by TranceFool on Sep-27-2003 16:54:

Michael Splint pres. Eruption - I Feel Free (That Mucho remix)
Tomcraft - Brainwashed (That Mucho remix) die was het denkik niet want hier zitten vocals in
Dutch Courage - The World (That Mucho remix)
Freeloader - Pure Devotion (Tukan F and W remix)

misschien zittie hier tussen?

Posted by SnuggLe on Sep-27-2003 18:09:

Re: Re: Vette Party!!!!!!!!

quote:
Originally posted by Ries'79
to snuggle heel veel sterkte

Thanx man!

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Inderdaad!!!!!!!!!!!! Publiek was SUPERmat, vooral bij G&D. Ook zo STUPID dat die vrouwen achter ons stonden te kijken van "wat gaan zij uit hun dak zeg!".

quote:
Originally posted by Remy D
Topfeest met mooie locatie! Publiek was vaak saai alleen.

Mooiste moment was dat Tiesto Radiohead - Street spirit draaide. Wat een energie en wat een sfeer bij dat nummer. Voor mij een onbeschrijvelijk moment!!

Fuck, toen was ik zeker al weg

quote:
Originally posted by tango
Gabriel & Dresden

PQM - Aneamea
Andain - Summer Calling
Deepsky - Talk Like An Stranger (Attention Deficit Remix)
Balligomingo - Purify (Gabriel & Dresden Club Mix)

grtz,
TNG

Als iemand deze nummers ff voor me op cd kan brandne en sturen naar SnuggLe, postbus 123 in Den Haag?
En doe daar ook die Radiohead mix van tiesto bij!

Btw, het schijnt dat Siesta er ook was. 2 luitjes waar ik langsliep (wie waren jullie, ook TA�rs dacht ik??) zeiden: Je krijgt de groeten van Siesta!
Hij zou ergens linksvooraan staan, maar kon hem jammergenoeg niet vinden.

Oh, en wil nog weer ff een complimentje maken naar alle TA-ers, maar vooral ff naar Onno ja. Springnicht Waar een beetje chemicalien al niet goed voor zijn
En Lex, ik let wel op je hoor
Tango, waarom was je bang voor de rest van de TA�rs?

Greetz,
SnuggLe

Posted by total woot on Sep-27-2003 21:16:

ZOW dat was me een feestje wel!!!

eigenlijk weinig toe te voegen na al t commentaar, en de party reportjes van iedereen.

Moet wel zeggen dat ik helemaal NIETS van bagger geluid heb meegekregen, vond t eigenlijk allemaal wel mooi

Verder: G&D was UBERVET en tiesto vonk ook wel goed, (heb m beter horen draaien, en hij stond idd een beetje a la PvD achter zn TT's)

Na t feest ff wezen afteren bij 3'O 3, was gezellig gasten .
uurtje of 9 de trein naar Grun gepakt, alwaar ik om n uur of 12 aankwam, nog ff gezapt, en om half 3 gaan pitten, vanochtend om 9 uur wakker van de wekker...

Al met al een zeer geslaagd feestje, (J&T nogmaals SUPERBEDANKT!!)

Word nu alweer meegesleept naar een of ander techno/hardsyle feestje in Duitsland...(Houd het dan nooit op?? )

Gasten t was TOP zie u allen snel weer

Grtz
WooT

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »