TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
| quote: |
| Originally posted by Remy D Nee maar wat je nu wel meegedeeld heb is dat je een trieste stumper bent, meteen in het New Wave hokje geplaatst kan worden en dat je waarschijnlijk nog een lelijkere bek heb danGlanis. |
wat is new wave?
| Originally posted by Jimmy wat is new wave? |
lekker boeiend.. ik begrijp niet waarom mensen zich zo druk kunnen maken/verontwaardigd zijn over een innercity line-up.
het is een id&t-feest dus je weet bij voorbaat dat ze niet gaan lopen experimenteren of de meest vooruitstrevende, sinistere namen neer gaan zetten. zij kiezen voor namen waarvan ze zeker weten dat die een hoop mensen een leuke tijd gaan bezorgen.
en gelijk hebben ze. die RAI moet toch vol en het liefts de volgende keer ook, dus ze kunnen het niet maken om mensen weg te jagen door allerlei ontoegankelijke figuren te booken.
als de line-up je niet zint: ga gewoon niet. er zijn genoeg andere feesten!! maar ontneem de mensen die w�l gaan niet hun voorpret door telkens maar te blijven afgeven op het feest. we kunnen tenslotte niet allemaal dezelfde smaak hebben.
![]()
| Originally posted by New Wave Een trieste stumper, je ken toch lezen? |
Heb me weer kostelijk vermaakt met drie bladzijdes gezeik over line-ups. Als je wat vernieuwends wilt moet je dat in clubs opzoeken, weinig grote feesten waar ze met een vernieuwende line-up aankomen. Als er lekker gedraait wordt mag het Henkie of Tiesto zijn, maar bij Tiesto weet je het meestal zkr en dat is het verschil, dat mensen dat weer niet kunnen waarderen omdat het hun stijl niet is is dan hun probleem
Ik ga denk ik wel, vind de djs die komen wel ok en IC vorig jaar vond ik erg leuk, dus ga daar gewoon een gevolg aan geven 
zat nog ff te twijfelen..... 19 december Birthdayparty van jawel Paul van Dyk in Berlijn..... maarja het is zoverweg en daarom best duur............. Nu zie ik die @*&(^%#*@(&$^)@#^$)#^@)^$)(^@$) vette line up en weet ik het zeker
Innercity here i come
Paul van Dyk, Ti�sto, Sven V�th, Mauro Picotto, Fergie, Marcel Woods, Don Diablo, Dave Clarke, Agoria, Cristian Varela, Takkyu Ishino, Johan Gielen, John "00" Flemming, Jean, Joop, Cor Fijneman en dan is de line up nog niet eens compleet bekend gemaakt
Kan niet wachten ................. 
i need help!
to buy ticket i need 1 information it s written_ vak AI or AR what must i choose? thanxx!!
| Originally posted by FunkySimon jij hebt ook meteen je vooroordelen klaar liggen. Omdat er mensen naar innercity gaan voor het feestje en niet voor de specialiteit van een dj, zijn het meteen hersenloze hardstyle mensen. |
| Originally posted by FunkySimon dit is toch een normale discussie waarbij mensen hun argumenten geven, omdat niet iedereen het eens is met jou, hoef je niet meteen te zeggen dat er niet normaal gecommuniceerd wordt. |
| Originally posted by FunkySimon behalve de post van REMYD maar die was wel grappig opzich, of bedoelde je dat hij van hardstyle houdt? want voor de rest houd niemand hier van hardstyle volgens mij |
| Originally posted by Jimmy nee, ik bedoel de definitie, wat voor muziekstroming?? new wave hokje, snapt u? |
| Originally posted by TranceFool jij kan volgens mij de laatste maanden alleen maar zeuren als er een line-up bekend wordt gemaakt.....ik wil Picotto erg graag zien en hij is nou niet echt vaak in Nederland dus ik ga wel lekker op 1 naam af |
Mensen die wel gaan: veel plezier!
Ook ik ga niet, vind zelf de line-up namelijk ook behoorlijk r*k. Te weinig DJs die bij mij in de smaak vallen (alleen Varela en Futureshock spreken me op het moment echt aan), misschien dat er nog wel wat bijkomt..
Ook ik ben van mening dat ID&T behoorlijk op safe speelt met deze line-up.. Ik geef ze op zich geen ongelijk (d'r is nou eenmaal een markt voor), maar mij zullen ze er niet zien.. Heb de meeste van die 'grote' namen nou wel een aantal keer gezien en dat hoeft van mij op het moment niet meer.. Het wordt tijd voor wat afwisseling. Hoewel ik er natuurlijk zeker niet tegen ben als er wat bekende namen staan, anders heeft een feest op deze schaal tegenwoordig helaas weinig kans van slagen meer..
Overigens heeft niet alleen ID&T hier last van, degenen die de discussie rond de laatste Awakenings (morgen, 11-10) gevolgd hebben weten wel wat ik bedoel.
Nog even een voorbeeldje hoe het ook kan: www.paygogroovecity.be.. Vette line-up (house is echt meesterlijk (Danny Rampling, David Morales, Kevin Saunderson, Bob Sinclar, techno met Rolando, Luke Slater en C1 ook echt lekker).. Ook grote namen, maar in ieder geval weer eens andere dan diegenen die je te vaak op grote evenementen in NL vindt.. Gaat er iemand mee? 
| Originally posted by SnuggLe Alleen maar zeuren? Waarom is het meteen zeuren? Ik ga er niet heen omdat ik het niets vind, zeur je dan meteen? Plus noem me die voorbeelden op 'waar ik alleen maar zeur'. Draag ik niets meer bij ofzo? |
Ik vind het gewoon zo'n ontzettende bullshit dat mensen echt een aantal namen zien, en dan helemaal gek worden. Mensen zijn zooooo makkelijk lijkt het wel. Er wordt geroepen: Ah...Picotto, alleen voor hem alleen zou ik al gaan! Wat stupid, Picotto was 2 maanden geleden in de Asta in Den Haag. 10 euro en je ziet Picotto ook.... Daarvoor hoef je niet speciaal naar Innercity. |
Waar ik me aan stoor is dat iedereen alleen maar naar namen kijkt. Je ziet 1 naam, en dan is het 'Vet vet vet!!'. Sta open voor nieuwe namen, sta eens open voor nieuwe muziek. Tiesto zal er over 3 jaar misschien niet meer zijn. Er zjin zat dj's die onbekend zijn maaar ook heel goed. Hoe moet anders nieuw talent doorbreken, zoals Verdine Bel en Anthiphus? |
Als mensen hier een keer kritisch zijn, zoals New Wave en ik , dan moeten we niet zeuren en dan worden we geflamed. Discussie uitlokken mag niet eens?? Wij flamen niemand, maar blijkbaar zijn er velen op hun pikkie getrapt. |
ik vind de line-up ook wel goed. ik geloof dat ik wel ga. jammer dat Gabriel and Dresden er niet bij staat. dan werd het een gekkenhuis. maar wie weet word die nog wel toegevoegd. al met al denk ik dat IC wel kick word en toch had ik nog graag Umek erbij zien staan.
| Originally posted by TranceFool Hoezo is het gek dat mensen van 1 naam gek worden? Als jij fan bent van een bepaalde DJ is het toch logisch dat je daar op afgaat. Ik spreek niet voor mezelf want ik ben geen �grote�fan van Picotto maar hij stond nog altijd op mn verlanglijstje. En ja hij heeft dan misschien gedraaid in de Asta maar toen kon ik niet. Als jij Sasha tussen de line-up ziet staan zeg je ook VET! |
Ik weet niet hoe je daarbij komt, maar je noemt iedereen dus daar zal je mij ook wel mee bedoelen. Wie zegt dat ik niet open sta voor nieuwe namen?? Hoe weet jij naar wat voor muziek ik allemaal luister?? Het klinkt nou echt van: �Ow, jij gaat op grote namen of op een feest dus je kijkt niet naar jong talent en je luistert niet naar wat anders dan trance� Echt bullshit gewoon.... |
Ik zeg niet dat je geen discussie mag uitlokken. Het valt mij gewoon op dat sinds jij van trance bent afgestapt je het bijna als een minderwaardige muziekstyle ziet. En dat de line-up van grote feesten bijna nooit aan jouw eisen voldoet. (edit: en dit stoort mij dus, vandaar mijn reply....ik ben niet op mn pikkie getrapt) Misschien is dit wat overdreven en niet correct, maar zo komt het nou eenmaal op mij over. |
| Originally posted by FunkySimon Ok aangezien snuggle en jij hier beroeps line up afzeikers zijn wil ik wel eens horen wat voor een briljante en vooruitstrevende line up jullie zouden neerzetten als jullie duncan stutterheim zouden heten |
Ik ga bijna zeker
Waarom;
Picotto, laatste keer dat ik em zag was IC 2 jaar geleden, toen heb ik me zeer goed vermaakt.(andere keren had ik geen tijd en/of kon geen mensen mee krijgen)
John "00" Flemming, Zijn nummers, remixen en mixcompilaties vind meestal erg goed en ik heb hem nog nog niet live meegemaakt.
PvD, is ook al niet zo vaak in Nederland. En ik vind hem toch wel een van de beste djs in de wereld.
Marcel Woods, Op Defqon draaide die top!, vandaar dat ik nog wel is wil zien.
Tiesto,Vind hem nog steeds lekkere platen draaien, het publiek wat hij trekt vind ik niet mis mee (ook veel dames, Alleen maar tussen gasten staat te dansen vind ik persoonlijk ook niet echt sfeerbevorderend)
Ohja en namen als Tiesto/PvD/Picotto betekenen ook dat ik ook wat mensen kan meekrijgen hierheen (hoewel het deze keer andersom was
)
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga niet in me eentje naar een feest.
Dat er vorigjaar geen sfeer was hangt er ook maar net af waar je stond denk ik. Ik namelijk steeds tussen mensen die compleet uit hun dak gingen.
ohja, en ik ga naar feesten van Progressive tot Hardstyle tot hiphop
, en sta altijd open voor iets nieuws (moet wel in mijn tijd/budget schema passen natuurlijk
)
| Originally posted by SnuggLe Het hele idee van vroeger in de housescene is gewoon weg, het gaat om het grote graaien. Jammer, maar helaas. Mijn vooruistrevende line-up: Antiphus Luke Slater Miss Djax Alexander Kowalski Pascal FEOS Royksopp (Live) Gabriel & Dresden (de nieuwe Tiesto's? zo vooruitstrevend als de pest) Andain (Live) Quintin Misjah Helsloot Stigma ? Dazzle SHOKK Markus Schultz Dj San Stef Iemand uit de Bedrock stal, Sasha/Digweed/Seaman/Lawrer ofzo, die zie je nooit op een ID&T feest... Danny Howells/Nick Warren? En je kan niet zeggen dat hier GEEN trance namen tussen staan..... Mensen zoals Dave Clarke, Sven Vath en Futureshock zou ik thuislaten, tiesto en dana enzo ook. Zie je teveel op ID&T feesten..... |
)
Kijk bv eens naar een feest zoals Godskitchen Global Gathering, dat soort dingen in Engeland. Waarom kunnen ze niet zo'n toplineup doen in NL?
| Originally posted by SnuggLe Kijk bv eens naar een feest zoals Godskitchen Global Gathering, dat soort dingen in Engeland. Waarom kunnen ze niet zo'n toplineup doen in NL? |
ik twijfel ook nog...
wilde dit jaar graag naar innercity (nog nooit geweest)
Maar zo geweldig vin ik de line-up niet.
Zit zeker wel goed tussen hoor zoals tiesto, pvd, picotto, cor fijneman, marcel woods, luna, takki, joh 00 flemming.
Maar eigenlijk toch wat weinig trance.
Ik twijfel dus nog.
Hopelijk worden er nog wat minder 'bekende' trance dj's toegevoegd.
goede kans dat ik er bij ben (zonder dingen over de line-up te zeggen)
| Originally posted by SnuggLe Kijk bv eens naar een feest zoals Godskitchen Global Gathering, dat soort dingen in Engeland. |
| Waarom kunnen ze niet zo'n toplineup doen in NL? |
| Er zjin zat dj's die onbekend zijn maaar ook heel goed. Hoe moet anders nieuw talent doorbreken, zoals Verdine Bel en Anthiphus? |
| Originally posted by basvh En als je echt goede dj bent die ook nog goed kan produceren dan kom je er echt wel. |
Hehe idd, komt nog bij dat Djen en produceren twee totaal verschillende dingen zijn en je wel erg veel vrije tijd moet hebben wil je je maximaal ontwikkelen op allebei de vlakken.
| Hehe idd, komt nog bij dat Djen en produceren twee totaal verschillende dingen zijn en je wel erg veel vrije tijd moet hebben wil je je maximaal ontwikkelen op allebei de vlakken |