TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees voetbal
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »


Posted by arj1o1 on Dec-10-2003 07:48:

haha gedolt door de belgen


Posted by SnuggLe on Dec-10-2003 08:27:

Beetje jammer van je Tim dat je meteen af meot geven op Feyenoord terwijl Ajax nu gewoon KUT heeft gespeeld. Maar blijkbaar moeten Ajaxieden dat altijd doen..spelen ze zelf een keer kut: dan maar weer zeiken op Feyenoord en pronken met de gewonnen CL-league. Kansloos en sneu.
Het siert de andere Ajaxsupporters hier dat ze dat in ieder geval wel toegeven en niet meteen om zich heen gaan slaan.

Blijf gewoon in het heden, ze hebben gewoon kansloos verloren, punt!
Jammer voor Ajax, jammer voor het NLse voetbal..... Hopen dat PSV dan wint.


Posted by basvh on Dec-10-2003 14:33:

Ajax is verslagen door een team dat er helemaal voor ging ondersteund door het publiek. Ze waren totaal kansloos helaas, maar waar. Toch ben ik blij dat ze laatste zijn geworden en dat ze geen uefa cup hebben gehaald. Uefa cup vind ik eigenlijk helemaal niks, ze kunnen zich beter concentreren op het kampioenschap.


Posted by Opti on Dec-10-2003 14:56:

quote:
Originally posted by New Wave


En met het idee dat Ajax volgend jaar gewoon als ENIGE in de Champions League (DANKZIJ DE KAKKERLAKJES) speeld en de rest lekker met zijn dikke reet in nederland blijft.


Dat is onzin. Feyenoord won 2 jaar geleden de UEFA-cup en heeft daarmee voor Nederland gewoon veel punten binnengehaald. Ik kan me nog herinneren dat Ajax in wat seizoenen er weinig van bakte Europees (98/99, 99/00, 00/01) en daarmee voor Nederland geen punt heeft binnengehaald (bij wijze van spreken). Dat Feyenoord nu vroeg is uigeschakeld is jammer, maar zij hebben de afgelopen seizoenen genoeg punten voor het Nederlands voetbal verdiend. Het feit dat Nederland minder UEFA cup plaatsen krijgt ligt veel meer aan het presteren van de subtoppers in de UEFA-cup (1e ronde uitgeschakeld veelal).


Posted by moogwai on Dec-10-2003 15:01:

Ajax kansloos verloren.. jammer maar ze hadden het geheel in eigen hand...

En nu hopen op een grote stunt van de eindhovenaren! Hopelijk verdedigd Deportivo net als Volendam, dan komt het wel goed
Ik denk wel dat ze een kans hebben, maar als Deportiva scoort dan zie ik het echt niet meer zitten.


Posted by raoel on Dec-10-2003 15:07:

Bloed, zweet en tranen
Alles of niets ol� ol�
Dur op of dur onder

Ik heb iig zin in vnv. Ik vrees dat we geen CL spelen na de winterstop, maar sportief gezien is dat ook niet erg omdat er in de UEFA cup misschien nog wel wat te halen valt, met clubs als Brugge als tegenstander.
Toch hoop ik dat we de 2e ronde halen.
Er valt denk ik door 1 knock-out ontmoeting in de 2e ronde van de CL al meer te verdienen dan als je de UEFA-cup wint. PSV kan de centen goed gebruiken, dus het zou wat dat betreft heel mooi zijn om de 2e ronde te halen.
Maar ik hoop het het meest omdat we dan simpelweg eindelijk eens de 2e ronde hebben gehaald en dat terwijl de rest van NL thuis kan blijven.

Ajax gister, tja, zoals ze dit jaar in Europa hebben gespeelt verdienden ze de 2e ronde niet, laat staan de UEFA cup.
Waar blijft Blik?


Voor vanavond hoop ik vooral op het spannen wedstrijd en dat hangt af van het score verloop. Als depor er al eentje in de 1e minuut in jast, dan is er misschien al geen flikker meer aan tenzij......
Ik hoop dat het lang 0-0 of 1-0 blijft.
Ik verwacht dat PSV wint vanavond, maar het mag niet baten, met 10 punten eruit, want het wordt 2-1 of 3-1.

De groeten uit europa


Posted by Opti on Dec-10-2003 15:26:

ik denk dat Deportivo het vanavond op dr heupen gaat krijgen en dik wint


Posted by Blik on Dec-10-2003 15:45:

quote:
Originally posted by raoel

Ajax gister, tja, zoals ze dit jaar in Europa hebben gespeelt verdienden ze de 2e ronde niet, laat staan de UEFA cup.
Waar blijft Blik?


hier ben ik, was gister laat thuis en heb vandaag heel de dag school gehad

het was gewoon een kutwedstrijd, met kutgoals op een kutveld wat zwaar in het voordeel was voor Brugge. Maar dat is geen excuus om niet te winnen van ze

Ben het niet eens met je opmerking dat ze de Uefa Cup niet verdient zouden hebben. De eerste 3 wedstrijden hebben ze goed gespeeld. 2 keer gewonnen en 1 keer met pech verloren van AC Milan. Daara verliezen ze door een schwalbe de wedstrijd tegen Celta en met 2 kutgoals de wedstrijd bij Brugge.

Uiteindelijk zijn het de resultaten van AC Milan die Ajax de das om heeft gedaan. Ajax heeft 2 keer van ze verloren, terwijl Brugge en Celta allebei een wedstrijd van ze gewonnen hebben.

dan worden we maar kampioen

ps: Snuggle, niet alle ajacieden gaan zeiken over Feyenoord als ze uit de CL liggen...


Posted by New Wave on Dec-10-2003 15:53:

quote:
Originally posted by Optimus
Dat is onzin. Feyenoord won 2 jaar geleden de UEFA-cup en heeft daarmee voor Nederland gewoon veel punten binnengehaald. Ik kan me nog herinneren dat Ajax in wat seizoenen er weinig van bakte Europees (98/99, 99/00, 00/01) en daarmee voor Nederland geen punt heeft binnengehaald (bij wijze van spreken). Dat Feyenoord nu vroeg is uigeschakeld is jammer, maar zij hebben de afgelopen seizoenen genoeg punten voor het Nederlands voetbal verdiend. Het feit dat Nederland minder UEFA cup plaatsen krijgt ligt veel meer aan het presteren van de subtoppers in de UEFA-cup (1e ronde uitgeschakeld veelal).


HA sacker! jij altijd maar weer spitten in het verleden....kan iedereen, laten we niet vergeten dat de begin jaren 90 Ajax voor Nederland flink veel punten heeft bezorgt.
Die ene keer dat die kakkerlakken de UEFA hadden gewonnen heeft bijna niets extra's opgeleverd. Ajax heeft de meeste punten weten op te bouwen. sukkel, dus niet ouwe hoeren dat het onzin is......de kakkerlakken hebben verloren op het moment dat het NIET moest verliezen...hebben ze wel gedaan..gevolg....plaatsen minder in de UEFA tournooien...vooruit kijken heet dat knul.
Op het verleden spitten heeft geen zin
Door het verliezen tegen een prutsploeg waar ze voetballen als eskimo's hebben ze het voor vele teams verneukt.......Duzzzz meneer u lult bulllllll

Van die sup-toppers in onzin.....die speelde tegen ploegen uit landen die geen bedreiging vormde voor de ranking....de kakkerlakken hebben het verneukt.....en GIGANTISCH ook...geen discussie mogelijk....


Posted by basd on Dec-10-2003 15:56:

quote:
Originally posted by Blik
Ben het niet eens met je opmerking dat ze de Uefa Cup niet verdient zouden hebben. De eerste 3 wedstrijden hebben ze goed gespeeld. 2 keer gewonnen en 1 keer met pech verloren van AC Milan. Daara verliezen ze door een schwalbe de wedstrijd tegen Celta en met 2 kutgoals de wedstrijd bij Brugge.


Ik weet dat je Ajax-fan bent maar anders zou ik gezegd hebben dat je die uitwedstrijden tegen Celta en Brugge niet gezien hebt..

In beide wedstrijden konden ze gewoon niet genoeg laten zien om de drie punten te verdienen, sterker nog: beide nederlagen vond ik verdiend. Gisteren was natuurlijk helemaal dramatisch. Dan kunnen het nog zulke kutgoals zijn, je zag het van mijlenver aankomen.

Uiteindelijk is het jammer dat Milan dan niet wint van Celta, maar ja, als je goed genoeg bent, ben je daar ook niet van afhankelijk. Makkelijk zat.

Maar goed, dat vind ik dan.


Posted by Blik on Dec-10-2003 16:07:

quote:
Originally posted by basd
Ik weet dat je Ajax-fan bent maar anders zou ik gezegd hebben dat je die uitwedstrijden tegen Celta en Brugge niet gezien hebt..

In beide wedstrijden konden ze gewoon niet genoeg laten zien om de drie punten te verdienen, sterker nog: beide nederlagen vond ik verdiend. Gisteren was natuurlijk helemaal dramatisch. Dan kunnen het nog zulke kutgoals zijn, je zag het van mijlenver aankomen.

Uiteindelijk is het jammer dat Milan dan niet wint van Celta, maar ja, als je goed genoeg bent, ben je daar ook niet van afhankelijk. Makkelijk zat.

Maar goed, dat vind ik dan.


ik weet zelf ook wel dat ajax slecht speelde tegen celta en brugge. Het gaat mij alleen op de manier hoe die goals tot stand kwamen. Tegen Celta kwamen ze op achterstand door een dikke schwalbe, uiteindelijk is het nog 3-2 geworden. Beide goals van Brugge waren gewoon kut, de eerste goal wilde die niet eens op goal koppen, hij wilde hem meenemen met z'n hoofd maar hij ketste af op de grond waardoor die hem niet goed kon controleren en zo in het doel kwam. 2de doelpunt was een pass die van richting veranderd werd en waaruit een goal kwam.

Omdat Ajax in de uitwedstrijden niet de betere was betekent nog niet dat ze de slechtste van de poule waren. Ik denk dat als ze morgen weer tegen Brugge zouden spelen, het makkelijk zouden winnen.

ik wil in ieder geval de term Lucky Ajax het komende jaar niet meer horen, want Lucky waren ze dit jaar zeker niet


Posted by basd on Dec-10-2003 16:17:

quote:
Originally posted by Blik
Omdat Ajax in de uitwedstrijden niet de betere was betekent nog niet dat ze de slechtste van de poule waren. Ik denk dat als ze morgen weer tegen Brugge zouden spelen, het makkelijk zouden winnen.

Dan mogen ze eerst wel eens iets aan hun instelling veranderen.

Maar goed, ik zal er over ophouden, ik vind het zelf ook jammer..


Posted by Opti on Dec-10-2003 17:23:

quote:
Originally posted by New Wave
HA sacker! jij altijd maar weer spitten in het verleden....kan iedereen, laten we niet vergeten dat de begin jaren 90 Ajax voor Nederland flink veel punten heeft bezorgt.


Spitten in het verleden...? Je haalt zelf de matige prestaties van Feyenoord in het verleden aan.


quote:
Originally posted by New Wave
Die ene keer dat die kakkerlakken de UEFA hadden gewonnen heeft bijna niets extra's opgeleverd.


Leer eerst maar de ranglijst snappen en de manier waarop clubs punten verdienen Dat Ajax van 94-97 de meeste punten ontken ik niet, alleen die zijn nu niks meer waard omdat de ranglijst over de afgelopen vijf seizoenen kijken. Ze tellen dus niet meer mee!

Welke seizoenen zijn dat? 98/99, 99/00, 00/01, 01/02, 02/03 dus. Welgeteld e�n seizoen heeft AJax �cht goed gepresteerd en veel punten verdiend, Terwijl Feyenoord met het winnen van de UEFA-cup zo'n beetje meer punten heeft verdiend dan Ajax in de eerste 3 seizoenen die meetellen

quote:
Originally posted by New Wave
Ajax heeft de meeste punten weten op te bouwen. sukkel, dus niet ouwe hoeren dat het onzin is......de kakkerlakken hebben verloren op het moment dat het NIET moest verliezen...hebben ze wel gedaan..gevolg....plaatsen minder in de UEFA tournooien...vooruit kijken heet dat knul.
Op het verleden spitten heeft geen zin
Door het verliezen tegen een prutsploeg waar ze voetballen als eskimo's hebben ze het voor vele teams verneukt.......Duzzzz meneer
u lult bulllllll


Als we gaan beginnen over van een prutsploeg verliezen ken ik er ook wel eentje Schandelijk verliezen van FC Kopenhagen nota bene. En prutsploeg? Tsjechie staat een plaats onder Nederland op de landen coefficientenenranglijst en is als land een directe concurrent voor Nederland.


quote:
Originally posted by New Wave
Van die sup-toppers in onzin.....die speelde tegen ploegen uit landen die geen bedreiging vormde voor de ranking....de kakkerlakken hebben het verneukt.....en GIGANTISCH ook...geen discussie mogelijk....


ALs je niet doorgaat, win je geen punten voor de coefficitentenranglijst. Sim-pel. Dus wat een onzin. Leuk, zo'n blinde supporter


Posted by New Wave on Dec-10-2003 18:02:

quote:
Originally posted by Optimus
Spitten in het verleden...? Je haalt zelf de matige prestaties van Feyenoord in het verleden aan.


Juistja, dat is dus de ENIGE rede waarom Nederland dus zo weinig ploegen heeft volgend jaar....NIETS ANDERS.

quote:
Originally posted by Optimus
Leer eerst maar de ranglijst snappen en de manier waarop clubs punten verdienen Dat Ajax van 94-97 de meeste punten ontken ik niet, alleen die zijn nu niks meer waard omdat de ranglijst over de afgelopen vijf seizoenen kijken. Ze tellen dus niet meer mee!

Welke seizoenen zijn dat? 98/99, 99/00, 00/01, 01/02, 02/03 dus. Welgeteld e�n seizoen heeft AJax �cht goed gepresteerd en veel punten verdiend, Terwijl Feyenoord met het winnen van de UEFA-cup zo'n beetje meer punten heeft verdiend dan Ajax in de eerste 3 seizoenen die meetellen


Gaat er niet om wat voor seizoen het geweest is of wanneer je punten geldig zijn, gaat er om dat de Joden zo veel punten hebben kunne halen zodat andere kutclubs als Pisvee en de kut Kakkerlakken mee konden doen in de europese competities! helaas voor hun ook niet echt waardevol geweest HUH!
En dan het feit dat ze, ondanks ze meer punten hebben gehaald door de UEFA-cup, het voor andere weer flink verneukt hebben, halleluja feyenooit!


quote:
Originally posted by Optimus
Als we gaan beginnen over van een prutsploeg verliezen ken ik er ook wel eentje Schandelijk verliezen van FC Kopenhagen nota bene. En prutsploeg? Tsjechie staat een plaats onder Nederland op de landen coefficientenenranglijst en is als land een directe concurrent voor Nederland.


Daar gaat het niet om sukkel, het gaat om de wedstrijd tegen die tjeggen.....wedstrijden van Ajax er bij halen heeft in dit onderdeel totaal geen waarde....het gaat om die wedstrijd dat de kakkerlakken verloren hebben.......

quote:
Originally posted by Optimus
ALs je niet doorgaat, win je geen punten voor de coefficitentenranglijst. Sim-pel. Dus wat een onzin. Leuk, zo'n blinde supporter


Liever een blinde echte supporter, dan een haagse NOS supporter!!


Posted by Opti on Dec-10-2003 18:13:

een voetballiefhebber bedoel je.

Liever een voetballiefhebbr dan een successupporter


Posted by New Wave on Dec-10-2003 18:31:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Beetje jammer van je Tim dat je meteen af meot geven op Feyenoord terwijl Ajax nu gewoon KUT heeft gespeeld.


Ik geef niets af op feyenooit omdat Ajax nu een keer KUT heeft gespeeld dwaas, ga jij maar beweren dat feyenooit geen schuldige is aan het aantal verminderde plaatsen.
Wat ik al zei, het kan me geen ene fuk schelen, Ajax staat er volgend jaar toch weer. Feyenooit dus NIET, dus ook geen kaartje meer voor het kindervak kleine Brammetje....

quote:
Originally posted by SnuggLe

Maar blijkbaar moeten Ajaxieden dat altijd doen..spelen ze zelf een keer kut: dan maar weer zeiken op Feyenoord en pronken met de gewonnen CL-league. Kansloos en sneu.


ja, en jammer dat jij dat nu zegt brammetje want jij bent met vele andere die altijd anti Ajax is op dit forum..........kakkerlak of superboer ze hebben allebei NOPPES!

quote:
Originally posted by SnuggLe
Het siert de andere Ajaxsupporters hier dat ze dat in ieder geval wel toegeven en niet meteen om zich heen gaan slaan.


Goh, neem een bril of neem lezen::
quote:
Originally posted by New Wave
Wat spelen WE bagger,











[QUOTE]Originally posted by SnuggLe


Posted by New Wave on Dec-10-2003 18:35:

quote:
Originally posted by Optimus
een voetballiefhebber bedoel je.

Liever een voetballiefhebbr dan een successupporter


Jammer voor je dat ik zat wedstrijden heb gezien toen het super slecht ging met Ajax.......doe jij nou maar je videobandje programmeren op zondag 7 uur...


Posted by G-L-N on Dec-10-2003 19:45:

wat een wanprestatie gisteravond zeg. BAH!!! Ook van Milan trouwens.


Posted by MaGiK54 on Dec-10-2003 20:08:

Zo PSV is lekker aan het ballen zeg, boven verwachting hoor.


Posted by SnuggLe on Dec-10-2003 20:42:

quote:
Originally posted by Optimus
Spitten in het verleden...? Je haalt zelf de matige prestaties van Feyenoord in het verleden aan.



In your face deel 1

quote:
Originally posted by Optimus
een voetballiefhebber bedoel je.

Liever een voetballiefhebbr dan een successupporter



In your face deel 2.

NewWave, kap gewoon met zeiken man


Posted by Jappio on Dec-10-2003 20:48:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik geef niets af op feyenooit omdat Ajax nu een keer KUT heeft gespeeld dwaas, ga jij maar beweren dat feyenooit geen schuldige is aan het aantal verminderde plaatsen.
Wat ik al zei, het kan me geen ene fuk schelen, Ajax staat er volgend jaar toch weer. Feyenooit dus NIET, dus ook geen kaartje meer voor het kindervak kleine Brammetje....





die verminderde plaatsen dat ligt dan vooral aan wanprestaties van heerenveen en willemII in de champions league. En eigenlijk kunnen we dat deze ploegen niet aanrekenen; volgens mij was het ajaks die zich deze jaren niet kon kwalificeren voor de CL

dus laten we ff wachten met het beschuldigen van clubs voor het lage aantal punten.

De enige die een goeie klapper heeft gemaakt de laatste 5 jaar is, juist Tim, Feyenoord

dus ik snap je gemekker niet over die punten; Ajax haalt dit seizoen echt niet zo gek meer punten dan Feyenoord hoor


Posted by SnuggLe on Dec-10-2003 21:36:

PSV wint met 3-2 maar gaat niet door..

Wat zei je allemaal Raoul?

Maar wat is Kezman een drama zeg.... Europees echt knudde
Kan je beter de Jong kopen, een 2e rangs voetballer


Posted by Flippe on Dec-10-2003 21:40:

jammer PSV


Posted by New Wave on Dec-11-2003 05:39:

quote:
Originally posted by SnuggLe
In your face deel 2.

NewWave, kap gewoon met zeiken man


Goh, lekker makkelijk om argumenten van andere mensen te quoten terwijl je de grootste nepsupporter van het westerlijk halfrond bent.
GROTE BEK IN HET KINDERVAK!!!

Nee, heerlijk dit
Als mensen over me cluppie zeiken dan ga ik der voor


Posted by SnuggLe on Dec-11-2003 07:09:

quote:
Originally posted by New Wave
Goh, lekker makkelijk om argumenten van andere mensen te quoten terwijl je de grootste nepsupporter van het westerlijk halfrond bent.
GROTE BEK IN HET KINDERVAK!!!

Nee, heerlijk dit
Als mensen over me cluppie zeiken dan ga ik der voor


Whahahaha, droom verder kerel!
De ene keer kijk je niet naar het verleden (zoals nu),
de andere keer denk je 10 jaar terug. Je doet zoals het je goed uitkomt.

Als je hier nu ook naar het verleden kijkt, dan weet je dat ik 13 jaar geleden al op de Spinnekop stond.

Hoevaak ga jij per jaar naar het stadion?
Dus hou je bek slet, nep ajaxied. "Jou" clubbie, ga weg man.


Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.