TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 »
Hoe laat en waar is de meeting? 
DON'T Forget ME
Ik ben er ook bij hoor 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Hoe laat en waar is de meeting? |
| Originally posted by Dj Lex Rechts voorin bij de dj? Om 0030? |
| Originally posted by eieregooie Ik had graag gekomen Bram, maar een goeie vriendin van me vond het een goed idee om haar housewarming ook op die dag te doen, dus dan ga ik daar maar heen voor ik naar de Asta ga... ahp2002 snuggle eieregooie optimus partyhardy! magic83 robert n. m_peror moogwai Engeltje Franzelare Lex 303 Tijs08 total woot Miss Z (Be) dj_spare Amber |
| Originally posted by Dj Lex Rechts voorin bij de dj? Om 0030? |
gratis of niet, ik heb er zin in!!!
) en ten tweede heb ik tot half 5 tentamen.. als ik dan nog naar huis ga etc. dan ben ik gewoonweg niet voor een uur of 10 in den haag.. is die tent een beetje te bereiken met openbaar vervoer trouwens... zal ook wel op de site staan bedenk ik me nu... en dan de terugweg... lopen er dan alweer trams
| Originally posted by Robert heb net met maykel van armada gesproken, en helaaas kan er vrijdag geen ta-meeting plaats vinden. armin zit 's middags in groningen en heeft geen tijd. armada zei wel dat ze een voor de volgende keer een ta-meeting wilden regelen. helaas, ik heb het geprobeerd. zie julie vrijdag misschien wel. |
Originally posted by kolkiewolkie
lui die komen trouwens, ik kom niet naar de pre-party. Ten eerste kom ik met 2 kameraden/studiegenoten (jaja, tegenwoordig hoeft kolkie niet meer alleen op stap ) en ten tweede heb ik tot half 5 tentamen.. als ik dan nog naar huis ga etc. dan ben ik gewoonweg niet voor een uur of 10 in den haag.. is die tent een beetje te bereiken met openbaar vervoer trouwens... zal ook wel op de site staan bedenk ik me nu... en dan de terugweg... lopen er dan alweer trams |

Iedereen heeft al wat anders te doen etc, maar maakt niet uit, zie iedereen in de Asta wel. Tot nu toe komen alleen Frans, Optimus, M-Peror en Engeltje.
| Originally posted by kolkiewolkie is die tent een beetje te bereiken met openbaar vervoer trouwens... zal ook wel op de site staan bedenk ik me nu... en dan de terugweg... lopen er dan alweer trams |
en als je zo lui bent om de tram te pakken, pak gewoon tram 3 die je ook zou pakken als je naar de Eau zou gaan (als je dat nog weet
), na 2 haltes mag je er weer uit, dan sta je 10 meter van de Asta af (is aan de overkant van de tramhalte)
lui die komen |
Ik hoorde net weer dat een ander beveiligingsbedrijf de controle gaat uitvoeren, mede omdat het bij Carl Cox dus een beetje is misgegaan.. dit bedrijf gaat strengere controles uitvoeren, waaronder grondige leeftijdscontroles... dat betekent dus dat ik er waarschijnlijk niet in kom.. zelfs de medewerkers moeten pasjes hebben waarmee ze kunnen laten zien dat ze medewerker zijn.
das best kut als het waar is..
| Originally posted by dj_spare Ik hoorde net weer dat een ander beveiligingsbedrijf de controle gaat uitvoeren, mede omdat het bij Carl Cox dus een beetje is misgegaan.. dit bedrijf gaat strengere controles uitvoeren, waaronder grondige leeftijdscontroles... dat betekent dus dat ik er waarschijnlijk niet in kom.. zelfs de medewerkers moeten pasjes hebben waarmee ze kunnen laten zien dat ze medewerker zijn. das best kut als het waar is.. |
ik ben 20 en met me postuur/uiterlijk kom ik er echt wel in alleen als ze gaan controleren ben ik toch echt de pineut

lui die komen |
heb er vet v��������������l zin in!!!!
dit zal mijn laatste feestje zijn voor de examens!
dus ga echt ALLES geven
can't wait for friday to begin!!!!!
see you all at asta !!!!!
hoop dat ze heeeeel streng gaan controleren en dat er dus geen junks en geen sjineesen in komen 
| Originally posted by franzelare hoop dat ze heeeeel streng gaan controleren en dat er dus geen junks en geen sjineesen in komen |

wel lang vliegen
| Originally posted by ambs HEY! dan kom ik er ook niet in met mn 20 jaartjes ![]() maar goed, ik ga nu naar het vliegveld om m'n vliegtuigje te pakken naar het kikkerlandje! wel lang vliegen maar woooeeeeeiiiiiiiii Armin's worth it |
)
| Originally posted by franzelare hoop dat ze heeeeel streng gaan controleren en dat er dus geen junks en geen sjineesen in komen |
Zullewn we dan maar ergens anders gaan als wij worden geweigerd?
| Originally posted by Optimus Hey Frans, dan komen we er beiden niet in Zullewn we dan maar ergens anders gaan als wij worden geweigerd? |

hahahaha, krijg net mailtje dat ik gastenlijst+1 op trance.nu heb gewonnen
Mooi man
Wie waren er bij Bram vrijdagavond? Kan er eentje mee
ik dus 
krijg je van mij een zoen tin 
probeer overgens zelf san nog even lief aan te kijken