TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 »

Posted by Partyhardy! on Nov-25-2003 17:19:

Hoe laat en waar is de meeting?

Posted by Frankisback on Nov-25-2003 17:32:

DON'T Forget ME

Ik ben er ook bij hoor

Posted by Dj Lex on Nov-25-2003 17:35:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Hoe laat en waar is de meeting?

Rechts voorin bij de dj? Om 0030?

Posted by SnuggLe on Nov-25-2003 18:05:

quote:
Originally posted by Dj Lex

Best!

Maar de meeste ken ik wel en zie ik al wel daarvoor.

Posted by ambs on Nov-25-2003 18:08:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik had graag gekomen Bram, maar een goeie vriendin van me vond het een goed idee om haar housewarming ook op die dag te doen, dus dan ga ik daar maar heen voor ik naar de Asta ga...

ahp2002
snuggle
eieregooie
optimus
partyhardy!
magic83
robert n.
m_peror
moogwai
Engeltje
Franzelare
Lex
303
Tijs08
total woot
Miss Z (Be)
dj_spare
Amber

Posted by dj_spare on Nov-25-2003 18:46:

quote:
Originally posted by Dj Lex

prima! als ik door de beveiliging kom ben ik van de partij in mijn armada-shirt :P

Posted by franzelare on Nov-25-2003 19:21:

gratis of niet, ik heb er zin in!!!

Posted by kolkiewolkie on Nov-25-2003 21:41:

trouwens, ik kom niet naar de pre-party. Ten eerste kom ik met 2 kameraden/studiegenoten (jaja, tegenwoordig hoeft kolkie niet meer alleen op stap ) en ten tweede heb ik tot half 5 tentamen.. als ik dan nog naar huis ga etc. dan ben ik gewoonweg niet voor een uur of 10 in den haag.. is die tent een beetje te bereiken met openbaar vervoer trouwens... zal ook wel op de site staan bedenk ik me nu... en dan de terugweg... lopen er dan alweer trams

Posted by Fkwebeman on Nov-25-2003 21:49:

quote:
Originally posted by Robert
heb net met maykel van armada gesproken, en helaaas kan er vrijdag geen ta-meeting plaats vinden. armin zit 's middags in groningen en heeft geen tijd. armada zei wel dat ze een voor de volgende keer een ta-meeting wilden regelen.

helaas, ik heb het geprobeerd.

zie julie vrijdag misschien wel.

vertel, waar?

Posted by SnuggLe on Nov-25-2003 22:01:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

lui die komen

• ahp2002
  • snuggle
  • eieregooie
  • optimus
  • partyhardy!
  • magic83
  • robert n.
  • m_peror
  • moogwai
  • Engeltje
  • Franzelare
  • Lex
  • 303
  • Tijs08
  • total woot
  • Miss Z (Be)
  • dj_spare
  • Amber
  • Kolkie

trouwens, ik kom niet naar de pre-party. Ten eerste kom ik met 2 kameraden/studiegenoten (jaja, tegenwoordig hoeft kolkie niet meer alleen op stap ) en ten tweede heb ik tot half 5 tentamen.. als ik dan nog naar huis ga etc. dan ben ik gewoonweg niet voor een uur of 10 in den haag.. is die tent een beetje te bereiken met openbaar vervoer trouwens... zal ook wel op de site staan bedenk ik me nu... en dan de terugweg... lopen er dan alweer trams

Zo zo het wordt druk in de Asta
Nou, er komen niet veel mensen naar de pre meeting Iedereen heeft al wat anders te doen etc, maar maakt niet uit, zie iedereen in de Asta wel. Tot nu toe komen alleen Frans, Optimus, M-Peror en Engeltje.
Des te minder zielen.... des te meer bier

Posted by Opti on Nov-26-2003 01:06:

quote:
is die tent een beetje te bereiken met openbaar vervoer trouwens... zal ook wel op de site staan bedenk ik me nu... en dan de terugweg... lopen er dan alweer trams

man, het is 5 minuten lopen van Centraal Station af en als je zo lui bent om de tram te pakken, pak gewoon tram 3 die je ook zou pakken als je naar de Eau zou gaan (als je dat nog weet), na 2 haltes mag je er weer uit, dan sta je 10 meter van de Asta af (is aan de overkant van de tramhalte)

Posted by Frankisback on Nov-26-2003 08:46:

quote:

lui die komen

• ahp2002
  • snuggle
  • eieregooie
  • optimus
  • partyhardy!
  • magic83
  • robert n.
  • m_peror
  • moogwai
  • Engeltje
  • Franzelare
  • Lex
  • 303
  • Tijs08
  • total woot
  • Miss Z (Be)
  • dj_spare
  • Amber
  • Kolkie
  • Frankisback

Posted by dj_spare on Nov-26-2003 14:40:

Ik hoorde net weer dat een ander beveiligingsbedrijf de controle gaat uitvoeren, mede omdat het bij Carl Cox dus een beetje is misgegaan.. dit bedrijf gaat strengere controles uitvoeren, waaronder grondige leeftijdscontroles... dat betekent dus dat ik er waarschijnlijk niet in kom.. zelfs de medewerkers moeten pasjes hebben waarmee ze kunnen laten zien dat ze medewerker zijn.

das best kut als het waar is..

Posted by SnuggLe on Nov-26-2003 14:44:

quote:
Originally posted by dj_spare
Ik hoorde net weer dat een ander beveiligingsbedrijf de controle gaat uitvoeren, mede omdat het bij Carl Cox dus een beetje is misgegaan.. dit bedrijf gaat strengere controles uitvoeren, waaronder grondige leeftijdscontroles... dat betekent dus dat ik er waarschijnlijk niet in kom.. zelfs de medewerkers moeten pasjes hebben waarmee ze kunnen laten zien dat ze medewerker zijn.

das best kut als het waar is..

Wat is je bron? Kan het hier wel even checken anders....
Zou wel minder zijn Spare als je er niet in komt. Maar denk dat het nog wel meevalt met die controles. Probleem bij Cox was de warmte/drukte, niet de leeftijd. OMDAT het zo druk was controleerden ze strenger. Het is niet omdat ze controleren was het minder druk. Oorzaak , gevolg. Tenminste, dat denk ik. Want ik neem aan dat het niet zo druk wordt als bij OMe Karel!

Posted by Magic83 on Nov-26-2003 14:54:

ik ben 20 en met me postuur/uiterlijk kom ik er echt wel in alleen als ze gaan controleren ben ik toch echt de pineut

Posted by emma on Nov-26-2003 16:02:

quote:

lui die komen

• ahp2002
  • snuggle
  • eieregooie
  • optimus
  • partyhardy!
  • magic83
  • robert n.
  • m_peror
  • moogwai
  • Engeltje
  • Franzelare
  • Lex
  • 303
  • Tijs08
  • total woot
  • Miss Z (Be)
  • dj_spare
  • Amber
  • Kolkie
  • Emma

Posted by emma on Nov-26-2003 16:19:

heb er vet v��������������l zin in!!!!
dit zal mijn laatste feestje zijn voor de examens!
dus ga echt ALLES geven
can't wait for friday to begin!!!!!
see you all at asta !!!!!

Posted by franzelare on Nov-26-2003 17:48:

hoop dat ze heeeeel streng gaan controleren en dat er dus geen junks en geen sjineesen in komen

Posted by ambs on Nov-26-2003 17:55:

quote:
Originally posted by franzelare
hoop dat ze heeeeel streng gaan controleren en dat er dus geen junks en geen sjineesen in komen
HEY! dan kom ik er ook niet in met mn 20 jaartjes

maar goed, ik ga nu naar het vliegveld om m'n vliegtuigje te pakken naar het kikkerlandje! wel lang vliegen

maar woooeeeeeiiiiiiiii Armin's worth it

Posted by franzelare on Nov-26-2003 18:06:

quote:
Originally posted by ambs
HEY! dan kom ik er ook niet in met mn 20 jaartjes

maar goed, ik ga nu naar het vliegveld om m'n vliegtuigje te pakken naar het kikkerlandje! wel lang vliegen

maar woooeeeeeiiiiiiiii Armin's worth it

armin of erika's nummer in je tel voor het geval dat je er niet in mag?

goede reis en tot vrijdag!! (nog 1 nachtje slapen en nog 1 nachtje feest en dan is het zo ver )

Posted by Opti on Nov-26-2003 18:06:

quote:
Originally posted by franzelare

Hey Frans, dan komen we er beiden niet in Zullewn we dan maar ergens anders gaan als wij worden geweigerd?

Posted by franzelare on Nov-26-2003 18:31:

quote:
Originally posted by Optimus
Hey Frans, dan komen we er beiden niet in Zullewn we dan maar ergens anders gaan als wij worden geweigerd?

jammer voor jou dat er geen TMF awards zijn

maar misschien draaien ze nog ergens anders hitjes

Posted by Opti on Nov-26-2003 19:29:

hahahaha, krijg net mailtje dat ik gastenlijst+1 op trance.nu heb gewonnen Mooi man Wie waren er bij Bram vrijdagavond? Kan er eentje mee

Posted by franzelare on Nov-26-2003 20:06:

ik dus

krijg je van mij een zoen tin

Posted by franzelare on Nov-26-2003 20:07:

probeer overgens zelf san nog even lief aan te kijken

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 »