TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Xtralarge New Years Special 03-01-2004
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
oh ja, RV draaide ook nog Fire & Ice - Out of Darkness en "die nieuwe van Katana" volgens Donna
deze katana: Randy Katana � One Solid Wave ??
die is wel vet!!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Welk gedrag dan? ![]() Mjah, jij en sjinees zaten me uit te dagen van "Laten we net doen alsof we over Bram lullen, en gaan we wijzen enzo!" FUCKING irritating, maar gewoon niet opletten, stelletje kanslozen , beetje de hele avond lullen. Sjinees had een lulkick van de pillen |
| Originally posted by Donna Gelukkig doet ie soms nog wel s alsof ie t begrijpt met als gevolg dat als je m verteld dat je hond die dag vreselijk is overleden hij zn duimen omhoog gooit en er een zoetzure glimlach bij kado geeft. Beetje vreemd maar wel gezellig |
| Originally posted by Donna Als je toch weet hoe t zit,wrom dan toch de reactie geven alsof je t stiekem toch nie weet En sjahhh Frans transformeerde oppeens in the man with the snode plans en transformeerde op zijn beurt idd de chinees in een lulkroepoek en wakkerde daarmee mijn zinlose praatapparaat aan die op hoog nivo begon te functioneren. Zinloos in de zin van dat Tin van de 1747 woorden er misschien pak m beet zo'n 5 heeft verstaan.... Gelukkig doet ie soms nog wel s alsof ie t begrijpt met als gevolg dat als je m verteld dat je hond die dag vreselijk is overleden hij zn duimen omhoog gooit en er een zoetzure glimlach bij kado geeft. Beetje vreemd maar wel gezellig |
omg ik ben ff 2 dagen offline en ik mis echt alles!
Prachtige draad dit!
Kben alweer beter, beetje zwakjes nog maar boeiend.
En ja, dan lig je thuis verrottend in bed, tis zaterdagavond en je denkt... was ik maar in de XL
FASS Ownt!
Ik ben benieuwd naar de foto's!
je hebt echt een toptranceavond gemist
, de hele avond handjes in de lucht
We hadden gebeld maar we kregen je Vm en toen zijn we langsgeweest, alleen de lichten waren uit daarboven, dus toen is Bram maar voor de vierde keer een rondje langs de hoeren gegaan

7 februari @ XL:
RV
mwhehehe
Dazzle
Katana![]()
Mike S
Spider
*vragend aankijkend*
| Originally posted by Optimus oh ja, RV draaide ook nog Fire & Ice - Out of Darkness en "die nieuwe van Katana" volgens Donna |
mjah, patserding, je bent gewoon jaloers op dat ding. En ik neem op feestjes mijn nokia 6610 mee, dus wat een onzin weer van iemand die nooit meegaat naar feestjes
| Originally posted by Optimus mjah, patserding, je bent gewoon jaloers op dat ding. En ik neem op feestjes mijn nokia 6610 mee, dus wat een onzin weer van iemand die nooit meegaat naar feestjes |
Neheeeej lull0! We hoorden toch oppeens "FREE!" etc,dus was niet die katana:P
Weet ook al nie meer welke t dan wel was,maar wat de hek,we jumpen evengoed wel 
ow ja
ik dacht nog dat je zei dat die Fire en Ice er snel na die Katana ingemixed werd
Ff oren laten uitspuiten
Naaaah lamaar lekker zitten die zooi,t heeft zo zn charmes joh

junks