TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part III
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »

Posted by Miss Proximus on Mar-12-2004 18:04:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ja! die heb ik van de week gezien en vond hem erg goed. Appart en zeer sterk! Met een bijrol van Tom Cruise als goeroe die precies weet hoe je vrouwen moet verleiden

/me runt naar de videotheek

Posted by TimeportE on Mar-12-2004 18:11:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
/me runt naar de videotheek

het is dan ook een erg goede film..

heb net love actually gezien, het is een tijd geleden geweest dat ik zo genoten heb van een film. gewoon lekker feel good en dan ook nog eens grappig en goed in elkaar gezet.. toppertje!

Posted by Eagle` on Mar-14-2004 19:52:

hiernet Mulholland drive gezien en ik moet zeggen, lag het nou aan mij of niet, maar ik denk dat ik effe pointe van de film gemist heb

Posted by SnuggLe on Mar-14-2004 19:58:

Net voor de zoveelste keer the Shawshank Redemption gezien.
Echt een superfilm, 2 uur en 18 minuten genieten.
Voor iedereen die hem nog niet heeft gezien: schaam je!

Posted by Opti on Mar-14-2004 20:04:

Ik heb gisteren op BNN A Bronx Tale gezien. Goede film met Chazz Palminteri (met die hese stem, die van Vanilla Cola reclame) en Robert de Niro. Ben ervoor opgebleven tot 2.30 ofzo, maar was goeie film

Posted by Jappio on Mar-14-2004 20:07:

morgen in de sneak timeline

maar ff kijken of het nog wat is al wordt ie behoorlijk afgekraakt in de recensies..

gister op dvd no good deed of iets in die trand gezien met samuel L Jackson. Vermakelijke film weer. Daarna op Nederland 2 die film met robert de niro gezien (a bronx tale). Ook weer een sterk stukje maffiafilm

Posted by basvh on Mar-14-2004 21:09:

heb lord of the rings deel 3 gekeken.(dvd rip rulez) trilogie is nu compleet. Humm en jah wat vind ik ervan. Kijk het zijn natuurlijk de beste films van de laatste paar jaar. Daar hoef je niet over te discussieren. Maar naar mijn mening zijn ze niet zo goed als films als Pulp fiction, godfather, star wars empire strikes back, usual suspects, blade runner. als ik ze een punt zou moeten geven is het een 8. niet slecht dus. maar niet zo goed als iedereen loopt te beweren

Posted by Smirnoff on Mar-18-2004 22:45:

Wow.. net "Gothika" gekeken !

Vette film echt een aanrader !

Posted by Miss Proximus on Mar-19-2004 20:18:

quote:
Originally posted by Jappio
morgen in de sneak timeline

ik vond t een coole film..of komt dat door Paul Walker

ik dacht dat ik gepost had dat ik Lost in Translation had gezien, maar toch kennelijk niet. ik vond t een hele goeie film, intrigerend, herkenbaar en goeie humor. GAAN ZIEN! (tenzij je van oppervlakkige pulp houdt)

Posted by Jappio on Mar-19-2004 23:46:

mwhehe ff update ik vond timeline een erg goedkoop script hebben, verhaallijn klopte voor geen kont maar toch wel wat leuke actie als je daar van houdt. Heb vandaag Gothika voor de 2e x gezien (je moet wat als het regent en er draaien niet veel films om 14.00) en vindt het nog steeds een vermakelijke film al is de verhaallijn ook hier niet erg sterk aanwezig.

zo updateje weer

zie nu dat maandag honey in de sneak komt, en dat lijkt me helemaal nix, dus deze week geen bioscoopreview van mij (ga zo nog wel ff een dvd kijken (werken zuigt op vrijdagavond))

Posted by SnuggLe on Mar-20-2004 12:24:

Gisteren was 15 minutes op TV. Echt een supergave film, ondanks dat ik um al had gezien.

Posted by Bailey on Mar-20-2004 12:29:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Gisteren was 15 minutes op TV. Echt een supergave film, ondanks dat ik um al had gezien.

Ja zeker een grappige film. Alleen het eind is wel een beetje raar. Hij schiet die kerel door en mag vervolgens doodleuk weglopen.
Maar desalniettemin een prima filmpje...

Posted by TimeportE on Mar-20-2004 13:25:

ik moet zeggen dat de eerste keer dat ik 15minutes zag absoluut neit onder de indruk was van de film, viel me zwaar tegen zelfs.. tjah ieder zijn meuk

Posted by SnuggLe on Mar-21-2004 19:40:

21 grams
http://www.imdb.com/title/tt0315733/
Supergave film, had er nog nooit van gehoord.
Met Benicio del Toro en Sean Penn, hele gave/aparte film: 3 mensen worden door een 'ongeluk' bij elkaar samengebracht. Je ziet het leven van alle 3 met stukken uit het heden, verleden en de toekomst. Super super vet! Aanrader!

Posted by eieregooie on Mar-21-2004 19:59:

Ow sweet... daar hebben we nu op me werk een zichtkopie van liggen... Toch maar ff kijken dan

Posted by basd on Mar-25-2004 11:13:

Gisteren naar Gothika geweest, wel een aardige film, alleen wel voorspelbare schrik-scenes (alhoewel sommige anderen in de bios daar duidelijk anders over dachten) en een beetje raar einde..

Toch wel leuk om te kijken, al zal ie het op TV niet echt goed doen denk ik..

Posted by TimeportE on Mar-28-2004 18:40:

eergister eindelijk the thin red line aan een stuk gezien, en moet zeggen heel indrukwekkende oorlogfilm, hij duurt eigenlijk te lanf maar is eerste na the deerhunter die niet alleen het saving private ryan effect (oorlog is kut) beschrijft maar waar het vooral gaat om de veranderingen die in de soldaten doormaken tijdens de oorlog.
de film is echt geweldadig in de actiescenes maar daarnaast ook heel rustig verteld, het is niet gehaast verteld, voor alles is de tijd genomen.. als je even tijd hebt > aanrader!

ook nog eff gekeken dazed and confused, de ultieme tienerfilm, checken waard!

Posted by SnuggLe on Mar-28-2004 18:49:

Heb gisteren Mystic River gekeken, aardige film maar niet SUPER ofzo.
En vandaag Meet Joe Black afgekeken, super vette film!

Posted by dj_spare on Mar-28-2004 18:53:

Zojuist de film 'Taking Lives' gezien, met Angelina Jolie en Ethan Hawke (en Kiefer Sutherland uit 24 )... het verhaal kwam een beetje moeilijk op gang maar het is wel een redelijke film, met een goed verhaal, een aantal goede schrikmomenten en een zeer verrassende wending!

http://www.imdb.com/title/tt0364045/

Posted by MaGiK54 on Mar-29-2004 17:07:

Net Nemo gekocht voor 14.99 bij de Mediamarkt

Posted by Ding Chavez on Apr-07-2004 16:56:

Net The Butterfly Effect gekeken en ik weet nog niet of ik em goed of slecht vind Het idee en de gedachte erachter zijn super, maar de uitwerking laat wat steken vallen geloof ik. Kijk en oordeel zelf

Posted by Muppet on Apr-07-2004 17:53:

heeft iemand al elephant gezien? De film beetje gebaseerd om columbine. Lijkt me een zeer indrukwekkende film te zijn eigelijk.

Posted by SnuggLe on Apr-07-2004 18:19:

quote:
Originally posted by Muppet
heeft iemand al elephant gezien? De film beetje gebaseerd om columbine. Lijkt me een zeer indrukwekkende film te zijn eigelijk.

Nee, las er wat dingen over in de Volkskrant. Lijkt me echt helemaal niets als je Bowling for Columbine al hebt gezien eerlijkgezegd.

Iemand 21 grams al gezien?

Posted by jp on Apr-07-2004 18:41:

Starsky en Hutch stelde op zich een beetje teleur. Bij het gedeelte waar Starsky denkt dat een zakje cocaine suiker is kon je me echter van de grond af rapen

Ben Stiller en Snoop Dogg deden het fantastisch, maar het verhaal is zzzz...

Overigens leuk dat de oude acteurs een kleine rol hadden

Posted by Miss Proximus on Apr-07-2004 18:53:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Heb gisteren Mystic River gekeken, aardige film maar niet SUPER ofzo.

TERING! Dat vind ik echt een van de beste films ooit! Jeetje grappig hoe meningen kunnen verschillen

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »