TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by Hauken �rets spel: WoW. Andra plats; Half Life 2. 3dje GTA: SanAndreas- |
| Originally posted by n0bben- lustigt, WoW �r bara beta som du s�ger och half-life 2 �r v�l dagsf�rskt vad jag f�rst�r.. men de �r �rets tv� b�sta spel enligt dig.. snabbt omd�me heh |

Max payne 2 ska vara med i topp 5, vart har jag dock sv�rt att best�mma mig f�r...
oj .. nu gav jag mig in p� djupt vatten =)
fattade ungef�r h�lften d�r... �r inte direkt n�n gamer, tyckte bara det verkade vara v�l snabbt att utse ett spel till �rets n�st b�sta efter s� kort tid ;> men vad vet jag
| Originally posted by n0bben- oj .. nu gav jag mig in p� djupt vatten =) fattade ungef�r h�lften d�r... �r inte direkt n�n gamer, tyckte bara det verkade vara v�l snabbt att utse ett spel till �rets n�st b�sta efter s� kort tid ;> men vad vet jag |
Half Life 1 �r ju tidernas st�rsta och b�sta FPS, helt oslagbart i den genren 
d g�r inte o j�mf�ra WoW med HL2 helt annorlunda
f�r mig �r HL2 �rets b�sta spel utan tvekan jag hatar WoW ;O
spela mer �n 10 minuter
d �ger
| Originally posted by Hauken Test24 Eastern time �r utsedd till "svensk" server av worldofwarcraft.se .. dvs; det �r flest svenskar d�r. |
testade WoW, m�ste s�ga att jag �r grymt besviken, k�nns som v�rsta barn liret ju
lirade bara 1 timma eller s� dock.
barnliret? nu skojar du va?
hur l�nge testade du, skulle nog inte s�ga att man f�r en speciellt r�ttvis bild av att testa ett mmorpg i 1 timme 
ett mmorpg e ju meningen att man ska spela �ver v�ldigt l�ng tid, l�ngt �ver en till tv� m�nader 
idag va sista dagen av US betan � det hela slutade i att GM'sen lekte loss � spawnade doomguards, dreadlords och tokstora infernals! 
screens kommer upp senare 
nee jag vet, men har testat en hel del mmorpgs och l�st en del om WoW.. utifr�n det jag l�st s� verkar de lite "tunt" allts� att de inte finns speciellt mycket m�jlighet att g�ra sin gubbe unik. Snarare att de kommer att kuta omkring en gubbe ur varje klass som alla vet �r b�sta builden om typ ett halv�r. + att grafiken inte va s� �verdrivet bra n�r jag drog upp den p� max. K�nns typ som diablo 2 i mmorpg format p� n�got vis.
tilltalar inte mig speciellt mkt.
klara GTA ig�r JIPPII!!!!
scherregud.. tog precis o spelade doom3 demon.. och vad� �ckligt spel
hehehehe 
�ckligaste va ju fan n�r det va helt m�rkt s� man va tvungen att dra upp ficklampan.. och v�rsta e ju att man inte kan h�lla vapnet samtidigt.... s� hel jobbigt ju.. haha... fan glad att jag inte orkade stanna uppe dem 45sista minutrarna p� nerladdningen inatt s� att jag han spela det d�.. haha

| Originally posted by dbl scherregud.. tog precis o spelade doom3 demon.. och vad� �ckligt spel hehehehe ![]() �ckligaste va ju fan n�r det va helt m�rkt s� man va tvungen att dra upp ficklampan.. och v�rsta e ju att man inte kan h�lla vapnet samtidigt.... s� hel jobbigt ju.. haha... fan glad att jag inte orkade stanna uppe dem 45sista minutrarna p� nerladdningen inatt s� att jag han spela det d�.. haha |

Men HL2 �r snyggare
(Kr�ver mindre burk ocks�!)
| Originally posted by Hauken HL2 �r bra mycket b�ttre �n doom3 ![]() Doom3 �r sjukt linj�rt. Samma sak genom hela spelet, tunnlar och monster i m�rkret du inte ser... yaaaaaay... kul en stund. Snyggt �r det dock Men HL2 �r snyggare (Kr�ver mindre burk ocks�!) |

var f�rsiktigt med warez-versionen av HL2.
de (Valve) har b�rjat med att banna folk som anv�nder en nerladdat kopia.
de bannar allts� fr�n deras Steam-server som betyder att du f�rlorar r�ttigheter till alla spel man n�n g�ng k�pte av Valve.
HL2 �r tokbra! 
| Originally posted by dbl och vart i det jag skrev kom det upp att doom3 �r bra???? ![]() hehe.. sa bara att det va �ckligt... har inget att spela p� min nya burk bara s� tyckte doom3 demot skulle passa bra.. finns ju fan inget HL2 demo jueeee ![]() men f�r la se om det kommer in p� burken imorgon om man �ker in till stan en sv�ng kanske.. hahahaha ![]() HL2 allts�.. inte doom3.. knappast |

Men visst h�ller Doom3 ett tag det med 
Men det �r v�l m�jligt iaf man anv�nder sitt vanliga steamkonto och n�gon skum relese som inte emulerar motorn.. antar jag :S
| Originally posted by Hauken Hur l�ngt har ni kommit p� HL2 nud�?! Sv�righetsgrad? |
Jag f�rst�r inte riktigt hur det fungerar. Jag spelar inga spel av Vavle n�mligen. Men det verkade seri�st. De har redan bannat 20.000 personer inom USA.
| Originally posted by keddo klarade liret p� normal p� typ 2 dagar ... fett kort lir. |

| Originally posted by ScuL Jag f�rst�r inte riktigt hur det fungerar. Jag spelar inga spel av Vavle n�mligen. Men det verkade seri�st. De har redan bannat 20.000 personer inom USA. |
l�ste nyss att v�ldig m�nga gamers f�r 'motionsickness' av att spela Halflife2. Det �r en sjukdom som blir f�rsorsakat av bilder som g�r hj�rnan t�nka att kroppen r�rar sig medan det sitter stil.
Unders�kare s�ger att HL2 �r 'f�r realistiskt'
Satan s� syr jag �r nu
HL2 laggar ju pung p� min burk
Sitter p� et GForce 4 Titanium, trodde det skulle r�cka d� det klarar de flesta andra nya spel...men icke!
S� nu sitter man 350:- fattigare och ett nytt graffekort p� ink�pslistan.
| Originally posted by SWE_TRANCE Satan s� syr jag �r nu HL2 laggar ju pung p� min burk Sitter p� et GForce 4 Titanium, trodde det skulle r�cka d� det klarar de flesta andra nya spel...men icke! S� nu sitter man 350:- fattigare och ett nytt graffekort p� ink�pslistan. |
| Originally posted by GyLLe �r det grafik kortet som det h�nger p� mest?? vad har du f�r hastighet p� prosessorn, ram minne � liknande.. eller de kanske inte spelar s� stor roll??? jag har n�mligen en p4 1.7 , 512mb, Gf4500Ti (tror jag det heter).. kommer HL2 inte att flyta p� min burk??? |

| Originally posted by Hauken Din processor �r aningen sl� och s� vitt jag vet finns det inget 500ti.. TI korten i GF4 serien heter 4200 (l�gsta), 4400, 4600, 4800SE och 4800. Dom tv� sista �r samma som 4400 (4800SE) och 4600 (4800) fast med 8X agp. Ingen igentlig prestanda skillnad. Sen finns det MX korten ocks�, MX440. Du kommer kunna spela men r�kna inte med n�got "flyt" iaf du ska ha n�gon kvalitet just... ladda hem och testa ![]() Jag har p� gr�nsen till acceptabel FPS i 1024X768 max detail 0X FSAA 0X ANSIO med detta system; p4 2,4 , 512ddr pc2100, gf4 ti4600. Och ja, Grafikortet �r det mest avg�rande f�r spelprestanda |