TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 »
Biljett till salu!
Jag ska �ka med i en av Jaybees tv� hytter men har efter �verv�gande best�mt mig f�r att jag nog inte ska �ka, s� om n�gon vill k�pa min biljett (695 kr) kan den h�ra av sig till mig h�r p� TA via PM eller direkt h�r i forumet.
Det sv�raste i hela grejen med att boka kryssningen �r faen att h�mta ut biljetterna hos ett ATG ombud, framf�rallt n�r man inte spelar p� h�star. Tog mig tre hela dagar att f� ut biljetterna, var ett tag r�dd att jag sumpat hela bokningen. J�la skit... Nu �r de iaf uth�mtade, 2 timmar innan deadlinen.
| quote: |
| Originally posted by Aendy Det sv�raste i hela grejen med att boka kryssningen �r faen att h�mta ut biljetterna hos ett ATG ombud, framf�rallt n�r man inte spelar p� h�star. Tog mig tre hela dagar att f� ut biljetterna, var ett tag r�dd att jag sumpat hela bokningen. J�la skit... Nu �r de iaf uth�mtade, 2 timmar innan deadlinen. |
| Originally posted by Aendy Det sv�raste i hela grejen med att boka kryssningen �r faen att h�mta ut biljetterna hos ett ATG ombud, framf�rallt n�r man inte spelar p� h�star. Tog mig tre hela dagar att f� ut biljetterna, var ett tag r�dd att jag sumpat hela bokningen. J�la skit... Nu �r de iaf uth�mtade, 2 timmar innan deadlinen. |
| Originally posted by DJ_Laszlo Sv�rt? Det �r bara att s�ga "Tja Nisse - jag �r h�r f�r att h�mta ut n�gra biljetter som �r bokade hos Silja Line. Ska ska iv�g p� kryssning och dansa tills jag faller ihop av v�tskebrist f�rst�r du - inte l�r v�l det faktum att jag t�nker spendera hela min m�nadsl�n p� att inhandla sprit i taxfreeshopen f�r att komma ig�ng g�ra saken b�ttre. Mitt bokningsnummer �r 1234567. Tack o hej, leverpastej!" |
| Originally posted by Aendy ja, det trodde jag. Men f�rst s� visade det sig att bara f�r att det var en spelbutik man gick in i betyder inte det att de har ATG. Sen visade det sig att ATG-ombudet i min lilla f�rort inte har �ppet p� l�rdagar. Sedan visar det sig att ATGs centrala server st�nger 17.00 p� s�ndagar och d� spelar det ingen roll att man kommer 17.05 och med gr�ten i halsen b�nar och ber om att f� h�mta ut sina biljetter. Och att hinna med det p� lunchrasten p� jobbet var bara att gl�mma d� ingen visste var n�got ev ATG-ombud l�g bel�get. |
Jag har alltid varit d�r innan fem, s� jag har aldrig st�tt p� det problemet. Huvudsaken �r att man f�rr eller senare har biljetterna i handen
Fick just SMS fr�n Monday Bar (hur fan det nu kan st� "Monday Bar" som avs�ndare n�r jag inte har deras nummer i min telefon
)
| Hej. Nu finns det hytter att boka igen till Monday Bar Spring Cruise, d� ej betalade hytter �r sl�ppta. Ring Silja 08-222140. Bokn.kod: MBAR. Info:mondaybar.com |
jo jag oxo.. men jag hajar inte hur de fick tag i mitt nummer men jag kom just p� hur, jo n�r jag skrev upp mig i listan p� intresse till f�rhandsbokningen men d� kommer en ny fr�ga, om de vet att jag redan f�rhandsbokat varf�r s�ger de till mig att det finns nya hytter? 
| Originally posted by JayBee om de vet att jag redan f�rhandsbokat varf�r s�ger de till mig att det finns nya hytter? |
| Originally posted by reveal De skickar s�klart ut till alla p� deras listor, jobbigt att sortera ut de som redan bokat, dessutom kanske de vill boka fler hytter, elelr n�n kompis vill eller s�... |
| Originally posted by reveal Fick just SMS fr�n Monday Bar (hur fan det nu kan st� "Monday Bar" som avs�ndare n�r jag inte har deras nummer i min telefon ) |
| Originally posted by MojjMojj Hehe :P hur enkelt som helst att skicka mess till ngn p� det s�ttet. Har ett program p� IRC som jag kan g�ra s� med ocks�.. hade askul f�rut f�r att man kan skriva dit ngn annans nummer �n sitt eget, skicka mess fr�n polisen och grejer :P om jag vill att medelandet jag skickar ska vara fr�n "grisk�tt" s� skriver jag bara ".sms -s grisk�tt".. fast de har v�ll ett �nnu enklare program s�klart |
Men vadd�, finns det program f�r att skicka sms (gratis?) via IRC? I s� fall befaller jag dig att genast avsl�ja var jag kan dra hem det ifr�n!!!
| Originally posted by MojjMojj Hehe :P hur enkelt som helst att skicka mess till ngn p� det s�ttet. Har ett program p� IRC som jag kan g�ra s� med ocks�.. hade askul f�rut f�r att man kan skriva dit ngn annans nummer �n sitt eget, skicka mess fr�n polisen och grejer :P om jag vill att medelandet jag skickar ska vara fr�n "grisk�tt" s� skriver jag bara ".sms -s grisk�tt".. fast de har v�ll ett �nnu enklare program s�klart |
program eller stfu!
l�ter som ett roligt program att ha 
T�nkte bara n�mna det att jag surfade runt lite och hittade 21 hyffsat f�rska sm�filmer p� AUSTA = Australiens sektion... �r allts� lite filmer med AVB d� han spelat p� n�t st�lle som hette The Family... l�ter lite gangster �ver det namnet men iaf.
21 sm� snuttar p� allt fr�n 14 sekunder till ett par minuter... allt i DivX 5.0 och det ligger p� min FTP
Kul att kolla p� faktiskt 
ajuste f�resten t�nkte bara ifall att det fortfarande var n�gon h�r som var os�ker om armin skulle komma eller inte s� st�r det nu p� Armins egen sida att han kommer.
nu g�ller det bara att h�lla tummarna p� att han inte blir sjuk :P
Detta �r grymt coolt
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=159056
ReZZpect !!!
det gick ju som det gick med mina 2 hytter.. alla horungarna som skulle med velade, drog sig ur etc.. s� jag st�r lottl�s nu. om n�gon soft TA f�r plats(er) lediga s� �r jag intresserad. helst i C hytt
men B funkar v�l det med.. (Fattig som en lus)
T�nkte bara meddela att jag idag har vart ner p� Silja kontoret vid Stureplan och fixat s� att alla som ville kommer nu bo i en samlad klump.... fick ihop 8 hytter tillslut... inte 100%SWETA men iaf.
Jag lade in om �nskem�l f�r oss att �ven hamna p� d�ck 6 vilket �r det h�gsta man kan komma med A-B-hytt... Dock s� m�ste jag h�mta ut hyttnycklarna f�rst av alla vid Silja terminalen och d� s�kerst�lla igen att vi hamnar h�gt upp eftersom alla bokningsnummer f�ljer mitt s� att s�ga n�r jag var ner p� kontoret idag
| Originally posted by SteveTranz4ever T�nkte bara meddela att jag idag har vart ner p� Silja kontoret vid Stureplan och fixat s� att alla som ville kommer nu bo i en samlad klump.... fick ihop 8 hytter tillslut... inte 100%SWETA men iaf. Jag lade in om �nskem�l f�r oss att �ven hamna p� d�ck 6 vilket �r det h�gsta man kan komma med A-B-hytt... Dock s� m�ste jag h�mta ut hyttnycklarna f�rst av alla vid Silja terminalen och d� s�kerst�lla igen att vi hamnar h�gt upp eftersom alla bokningsnummer f�ljer mitt s� att s�ga n�r jag var ner p� kontoret idag |
| Originally posted by JayBee OK, bra antar jag? alts� kan du vidarutveckla vad du menar med "inte 100%SWETA men iaf." tack f�r att du tog tiden att fixa det hela, uppskattas! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag har tex 2 st. i min hytt som inte �r TA. Vet andra som ocks� har folk i sin hytt som inte �r medlemmar p� TA |
jo jag har med mig en icke svettare oxo

Gjutet steve! Kan nog bli skoj 
ojd�... party party 
Jag misst�nker att det inte blivit n�tt med att min hytt (50% SWE-TA) �r bland dem ...
men man kan v�l hora runt lite bland hytterna � partajja lite 
eller?