TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Sekalaista
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »
| quote: |
| Originally posted by Mr.Mystery ���, taskuparkkia Mulle opetettiin taskuparkki autokoulussa tasan kerran ja sekin oli n. 30min ennen inssi�. |
| Originally posted by skip on kyll� ehdottomasti vittumaisin homma autolla ajettaessa varsinkin kun omassa autossa ei ole ohjaustehostintakaan ja taskuparkkiin pit�isi heitt�� ehk� alta 10 kertaa vuodessa, ni sit ku tilanne tulee, ni aina tulee v�h�n pidemp��n siin� venkslattua yleens�! |
Min� olen jo kauan sitten p��tt�nyt, ett� j�t�n autoni kotiin kun muutan Helsinkiin.
Vaikka minulla on ohjaustehostin ja pieni auto, niin en kuitenkaan pid� niist� taskuparkkarista lainkaan. No, onhan t��ll� Vaasassa yleens� niin paljon tilaa ettei ole tarpeen taskupys�k�id�.
Pit�is kehitt�� sellanen cityauto, jossa renkaat sais k��nnetty� 90 astetta. Sitten vaan ajais parkkiruutuun sivusuunnassa. Toinen vaihtoehto on Smart, jonka voi ajaa ruutuun nokka edell�, mutta ei sellaista kehtaa k�ytt��.
Roomassa ne, joilla oli Morris Mini-autoja, pys�k�iv�t my�s k�tev�sti nokka edell�. 
| Originally posted by Mr.Mystery ���, taskuparkkia Mulle opetettiin taskuparkki autokoulussa tasan kerran ja sekin oli n. 30min ennen inssi�. |
| Originally posted by BetaFactory Roomassa ne, joilla oli Morris Mini-autoja, pys�k�iv�t my�s k�tev�sti nokka edell�. |
Harmittaa kun en ostanut sit� Alkalynen Move! (CDS) silloin kun se oli saatavissa Vaasan Anttilasta. Nyt j�lkik�teen kaipaan todella paljon er�st� remiksausta (originaali ei ole kovin kummallinen). En tied� kumpi n�ist� on tehnyt sen remiksauksen, mutta se on melodinen trancebiisi, ei mit��n electroelemettej� lainkaan.
Tracklisting:
1 Move (Original) (4:01)
2 Move (Straight Beat Version) (4:01)
3 Move (Soundfreak VS. Quincy Freak Mix) (6:18)
remix by Soundfreak
4 Move (Perwert Remix) (5:05)
remix by Perwert
Voi olla 2,3 tai 4.
Te, jotka omistatte kokonaisen mixerboardin, niin mit� mallia ne ovat? L�ytyyk� kaikilta Technics-merkkisi�? Ja ovat band-driven mallit suorastaan perseest�, kuten vaikuttaakin?
| Originally posted by Thunder5 Ei taskupys�k�inti niin kovin vaikeaa ole.. |
Mit� tekee Helsingist� niin pirulliseksi paikaksi liikennepuolella on l�hinn� se, ett� katuj�rjestelm� on aivan p�in p:t�, ainakin jos minulta kysyy. Katuja menee l�hinn� ihan miten vain sattuu, enk� ole vastaavanlaista rumbaa tavannut, vaikkapa olen liikkunut Pariisissa, Berliiniss�, Prahassa jne jne. Tukholma on v�h�n samanlaista tyyli�...
Ei ne mun mielest� mitenk�� erityisen erikoisesti mee.. Voi tietenkin olla et oon tottunu siihen ku oon koko ik�ni Helsingiss� asunu...
| Originally posted by XeQtOr Ei ne mun mielest� mitenk�� erityisen erikoisesti mee.. Voi tietenkin olla et oon tottunu siihen ku oon koko ik�ni Helsingiss� asunu... |
Kyll� stadissa osaa ajaa ja taskuparkkeerata suht helposti. Ei se mik��n vaikea kaupunki ole ajaa ainakaan omasta mielest�.
| Originally posted by Nuutti Pit�is kehitt�� sellanen cityauto, jossa renkaat sais k��nnetty� 90 astetta. Sitten vaan ajais parkkiruutuun sivusuunnassa. Toinen vaihtoehto on Smart, jonka voi ajaa ruutuun nokka edell�, mutta ei sellaista kehtaa k�ytt��. |
Tuo Smart ei lainkaan tulisi mieleen t��ll� miss� min� asun. Min� en uskaltaisi ajaa sill� kes�m�kille maantiell� yli sata kilometri� per matka joka ikinen viikko - turvallisuus on oltava aika huono verrattuna "oikeaan" autoon. Ja maantieajettavuus tai -fiilis...
| Originally posted by BetaFactory Tuo Smart ei lainkaan tulisi mieleen t��ll� miss� min� asun. Min� en uskaltaisi ajaa sill� kes�m�kille maantiell� yli sata kilometri� per matka joka ikinen viikko - turvallisuus on oltava aika huono verrattuna "oikeaan" autoon. Ja maantieajettavuus tai -fiilis... |
| Originally posted by Puuhis Kyll� stadissa osaa ajaa ja taskuparkkeerata suht helposti. Ei se mik��n vaikea kaupunki ole ajaa ainakaan omasta mielest�. Ootkos ikin� ajanu smartilla? Hauska ja k�tev� auto vaikka n�ytt��kin hieman erilaiselta. |
Nyt hyv�t kajarit pikkurahalla! http://www.mrhifi.fi/iwc/index.php4...o&prod_code=122

| Originally posted by Puuhis Nyt hyv�t kajarit pikkurahalla! http://www.mrhifi.fi/iwc/index.php4...o&prod_code=122 |
prkl,ttu, stana...
Avasinpa tuossa sitten kokispullon. Mutta sen sis�lt� ei suostunut pysym��n sis�ll�.
Nyt on puoli p�yt�� kokiksessa..
Aaahh!
Vihdoinkin taas t��ll�.. Kone meni paskaks viime viikonloppuna ja sain just uuden..
Kouluki loppu...
Can it get any better??
| Originally posted by XeQtOr Aaahh! Vihdoinkin taas t��ll�.. Kone meni paskaks viime viikonloppuna ja sain just uuden.. Kouluki loppu... Can it get any better?? |
| Originally posted by Mr.Mystery Mit� on koulu? |
| Originally posted by Mr.Mystery Mit� on koulu? |
| Originally posted by Thunder5 Itse olen pohtinut samaa jo jonkin aikaa.. |
Ootte vaan kateellisia...