TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Sekalaista
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »

Posted by skip on May-16-2004 12:12:

quote:
Originally posted by Mr.Mystery
���, taskuparkkia

Mulle opetettiin taskuparkki autokoulussa tasan kerran ja sekin oli n. 30min ennen inssi�.

on kyll� ehdottomasti vittumaisin homma autolla ajettaessa varsinkin kun omassa autossa ei ole ohjaustehostintakaan ja taskuparkkiin pit�isi heitt�� ehk� alta 10 kertaa vuodessa, ni sit ku tilanne tulee, ni aina tulee v�h�n pidemp��n siin� venkslattua yleens�!

Posted by Mr.Mystery on May-16-2004 12:45:

quote:
Originally posted by skip
on kyll� ehdottomasti vittumaisin homma autolla ajettaessa varsinkin kun omassa autossa ei ole ohjaustehostintakaan ja taskuparkkiin pit�isi heitt�� ehk� alta 10 kertaa vuodessa, ni sit ku tilanne tulee, ni aina tulee v�h�n pidemp��n siin� venkslattua yleens�!

Juu, onneks ei t��ll� l�hi�ss� tule taskuparkkia tarvittua juuri koskaan...

Posted by BetaFactory on May-16-2004 12:48:

Min� olen jo kauan sitten p��tt�nyt, ett� j�t�n autoni kotiin kun muutan Helsinkiin. Vaikka minulla on ohjaustehostin ja pieni auto, niin en kuitenkaan pid� niist� taskuparkkarista lainkaan. No, onhan t��ll� Vaasassa yleens� niin paljon tilaa ettei ole tarpeen taskupys�k�id�.

Posted by Nuutti on May-16-2004 13:27:

Pit�is kehitt�� sellanen cityauto, jossa renkaat sais k��nnetty� 90 astetta. Sitten vaan ajais parkkiruutuun sivusuunnassa. Toinen vaihtoehto on Smart, jonka voi ajaa ruutuun nokka edell�, mutta ei sellaista kehtaa k�ytt��.

Posted by BetaFactory on May-16-2004 13:45:

Roomassa ne, joilla oli Morris Mini-autoja, pys�k�iv�t my�s k�tev�sti nokka edell�.

Posted by Thunder5 on May-17-2004 01:55:

quote:
���, taskuparkkia

Mulle opetettiin taskuparkki autokoulussa tasan kerran ja sekin oli n. 30min ennen inssi�.

Ei taskupys�k�inti niin kovin vaikeaa ole..

Posted by GrimReaper on May-17-2004 06:02:

quote:
Originally posted by BetaFactory
Roomassa ne, joilla oli Morris Mini-autoja, pys�k�iv�t my�s k�tev�sti nokka edell�.

Hih. Mulla on edelleen vanha vm. '69 Minin raato, jonka ostin reilulla 100 eurolla, mummolan tallissa '63 Fiat 600:sen vieress�. Pit�is kai kunnostaa se Mini ja tehd� siit� kes�kruisailuun sopiva biili. Ikin� vaan ei tunnu olevan tarpeeksi aikaa...

Posted by BetaFactory on May-17-2004 13:29:

Harmittaa kun en ostanut sit� Alkalynen Move! (CDS) silloin kun se oli saatavissa Vaasan Anttilasta. Nyt j�lkik�teen kaipaan todella paljon er�st� remiksausta (originaali ei ole kovin kummallinen). En tied� kumpi n�ist� on tehnyt sen remiksauksen, mutta se on melodinen trancebiisi, ei mit��n electroelemettej� lainkaan.

Tracklisting:
1 Move (Original) (4:01)
2 Move (Straight Beat Version) (4:01)
3 Move (Soundfreak VS. Quincy Freak Mix) (6:18)
remix by Soundfreak
4 Move (Perwert Remix) (5:05)
remix by Perwert

Voi olla 2,3 tai 4.

Posted by BetaFactory on May-17-2004 13:57:

Te, jotka omistatte kokonaisen mixerboardin, niin mit� mallia ne ovat? L�ytyyk� kaikilta Technics-merkkisi�? Ja ovat band-driven mallit suorastaan perseest�, kuten vaikuttaakin?

Posted by XeQtOr on May-17-2004 14:29:

quote:
Originally posted by Thunder5
Ei taskupys�k�inti niin kovin vaikeaa ole..

Jos osaa oikeen tekniikan nii kyll� se jotenki onnistuu. Autoki saa mielell��n olla niin pieni ku mahdollista. Stadissa on ainaki ihan mahdotonta p�rj�t� ilman taskuparkkia jos v�h�nki ajelee jossain keskustassa, mit� ei kyl hullukaan tee ku ratikalla ja k�vellen p��see hyvin liikkumaan..

Posted by BetaFactory on May-17-2004 15:33:

Mit� tekee Helsingist� niin pirulliseksi paikaksi liikennepuolella on l�hinn� se, ett� katuj�rjestelm� on aivan p�in p:t�, ainakin jos minulta kysyy. Katuja menee l�hinn� ihan miten vain sattuu, enk� ole vastaavanlaista rumbaa tavannut, vaikkapa olen liikkunut Pariisissa, Berliiniss�, Prahassa jne jne. Tukholma on v�h�n samanlaista tyyli�...

Posted by XeQtOr on May-18-2004 14:44:

Ei ne mun mielest� mitenk�� erityisen erikoisesti mee.. Voi tietenkin olla et oon tottunu siihen ku oon koko ik�ni Helsingiss� asunu...

Posted by Mr.Mystery on May-18-2004 15:34:

quote:
Originally posted by XeQtOr
Ei ne mun mielest� mitenk�� erityisen erikoisesti mee.. Voi tietenkin olla et oon tottunu siihen ku oon koko ik�ni Helsingiss� asunu...

No on ne kyll� melko erikoista sokkeloa varsinkin ihan siin� keskustassa... pikkukatuja ristiin rastiin, yksisuuntaisia teit� jne...

Jos et tied� tasan tarkkaan mihin olet menossa p��dyt hyvin suurella todenn�k�isyydell� jonnekin ihan muualle. Siksi yleens� j�t�nkin auton kotiin kun l�hden kohti keskustaa...

Posted by Puuhis on May-21-2004 12:01:

Kyll� stadissa osaa ajaa ja taskuparkkeerata suht helposti. Ei se mik��n vaikea kaupunki ole ajaa ainakaan omasta mielest�.

quote:
Originally posted by Nuutti
Pit�is kehitt�� sellanen cityauto, jossa renkaat sais k��nnetty� 90 astetta. Sitten vaan ajais parkkiruutuun sivusuunnassa. Toinen vaihtoehto on Smart, jonka voi ajaa ruutuun nokka edell�, mutta ei sellaista kehtaa k�ytt��.

Ootkos ikin� ajanu smartilla? Hauska ja k�tev� auto vaikka n�ytt��kin hieman erilaiselta.

Posted by BetaFactory on May-21-2004 13:55:

Tuo Smart ei lainkaan tulisi mieleen t��ll� miss� min� asun. Min� en uskaltaisi ajaa sill� kes�m�kille maantiell� yli sata kilometri� per matka joka ikinen viikko - turvallisuus on oltava aika huono verrattuna "oikeaan" autoon. Ja maantieajettavuus tai -fiilis...

Posted by Thunder5 on May-21-2004 16:24:

quote:
Originally posted by BetaFactory
Tuo Smart ei lainkaan tulisi mieleen t��ll� miss� min� asun. Min� en uskaltaisi ajaa sill� kes�m�kille maantiell� yli sata kilometri� per matka joka ikinen viikko - turvallisuus on oltava aika huono verrattuna "oikeaan" autoon. Ja maantieajettavuus tai -fiilis...

Juu, se onkin t�ysin kaupunkiajoon suunniteltu auto.

Posted by Nuutti on May-21-2004 21:42:

quote:
Originally posted by Puuhis
Kyll� stadissa osaa ajaa ja taskuparkkeerata suht helposti. Ei se mik��n vaikea kaupunki ole ajaa ainakaan omasta mielest�.

Ootkos ikin� ajanu smartilla? Hauska ja k�tev� auto vaikka n�ytt��kin hieman erilaiselta.

Onhan se varsinkin sis�lt� tosi laadukkaan n�k�inen, mik� n�kyy varmaan hinnassakin. Seh�n taisi olla aika normaalin perusauton hintainen. Ja kaupunkik�yt�ss� varmaan ihan omaa luokkaansa, mutta en vain tykk�� kuutiomaisesta ulkon��st�. Se roadster malli on ihan kivan n�k�inen, mutta tosi kallis.

Posted by Puuhis on May-22-2004 12:46:

Nyt hyv�t kajarit pikkurahalla! http://www.mrhifi.fi/iwc/index.php4...o&prod_code=122

Posted by Thunder5 on May-22-2004 19:56:

quote:
Originally posted by Puuhis
Nyt hyv�t kajarit pikkurahalla! http://www.mrhifi.fi/iwc/index.php4...o&prod_code=122

Juu nuo elektrostaattiset kajarit ovat kovin halpoja ja pieni�..

Posted by Thunder5 on May-24-2004 16:07:

prkl,ttu, stana...

Avasinpa tuossa sitten kokispullon. Mutta sen sis�lt� ei suostunut pysym��n sis�ll�.
Nyt on puoli p�yt�� kokiksessa..

Posted by XeQtOr on May-29-2004 12:50:

Aaahh!
Vihdoinkin taas t��ll�.. Kone meni paskaks viime viikonloppuna ja sain just uuden..

Kouluki loppu...

Can it get any better??

Posted by Mr.Mystery on May-29-2004 12:59:

quote:
Originally posted by XeQtOr
Aaahh!
Vihdoinkin taas t��ll�.. Kone meni paskaks viime viikonloppuna ja sain just uuden..

Kouluki loppu...

Can it get any better??

Mit� on koulu?

Posted by Thunder5 on May-29-2004 17:20:

quote:
Mit� on koulu?

Itse olen pohtinut samaa jo jonkin aikaa..

Posted by GrimReaper on May-29-2004 18:12:

quote:
Mit� on koulu?

quote:
Originally posted by Thunder5
Itse olen pohtinut samaa jo jonkin aikaa..

Kuin my�s allekirjoittanutkin.

Posted by XeQtOr on May-30-2004 09:43:

Ootte vaan kateellisia...

Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »