TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het Moment Part II
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »
misschien een beetje een (aanstaand) hitje, maar ik vind hem toch leuk: dave clarke ft. chicks on speed - what was here name ![]()
lfo remix had ik (zo op het eerste gezicht) meer van verwacht
blackstrobe remix ook leuk!
Elevation - Somewhere (Clear Blue Vocal mix)
In de gaten houden deze 
Infamous Player - Player 8 (Joey Beltram Remix)
gaat zeer binnenkort uitkomen als het goed is (heb em nog nergens gezien).....als ik dit nummer hoor kan ik echt niet stil zitten 
Benjamin Bates - Lost myself in the way you close your eyes.
Laatste nummer van Marcel Woods @ Trance Energy.
Wat harder dan gebruikelijk van Benjamin Bates. Echt een beuker...
Zou al 2 feb uitkomen by OD, maar helaas....
| quote: |
Benjamin Bates - Lost myself in the way you close your eyes. Laatste nummer van Marcel Woods @ Trance Energy. Wat harder dan gebruikelijk van Benjamin Bates. Echt een beuker... Zou al 2 feb uitkomen by OD, maar helaas.... |
| quote: |
| Originally posted by Bailey Benjamin Bates - Lost myself in the way you close your eyes. Laatste nummer van Marcel Woods @ Trance Energy. Wat harder dan gebruikelijk van Benjamin Bates. Echt een beuker... Zou al 2 feb uitkomen by OD, maar helaas.... |
| quote: |
| Originally posted by basd Woehoe, de opvolger van Latin Lovers is gearriveerd.. Alegria - La luna.. Monika heeft weer wat te draaien de komende tijd. Voor de verandering eens een keer een Latin-georienteerde vocal over een tribal technotrackje.. En het ergste is dat ik die kutplaat de hele dag niet meer uit mijn hoofd krijg.. AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGHHHHHHHH!!! |
| quote: |
| Originally posted by AlFerox afgelopen maandag nog zo een verschrikkelijk samba/latin-hitje tegen het lijf gelopen victor salmonelli - latin impress (flux 03) moet zeggen dat ik de kant met het saxofoontje nog wel (een heel klein beetje) aardig vond |
Ik krijg sinds zaterdag Kay D Smith & Marc Tall - Passive Resistance (Hoipolloi remix) niet meer uit mijn hoofd blhaaawhaaabluuuhhhwwooo
LOL die was al vet in Juni ofso van het jaar 2003 wel teverstaan :P
mja, loop vet achter altijd
Net als die Symbols die ik niet kende
Wordt t niet eens tijd voor een deel III......
on-topic:
dreas_presents_havannah-havannah__mike_shiver_remix
J.K.Walker - Survival (Hard Outro Mix)
| quote: |
| Originally posted by basvh Ferry Corsten - Right Of Way In de clip zie je eieregooie ook nog ff in beeld! Dan staat ie vooraan bij het hek! |





Whahahahaha!!!! Standaard Glanis Actie zoals hij aan het dansen is! 
Mooi man 
En Ei, die vent links van je op het hek is toch een vriend van je? Komt me bekend voor. Waren jullie die dames aan het versieren? 
Envio - Time to say goodbye (Ozgur Can rmx)

Johannes Heil & Frank Lorber - Flower of life [NUMMER]
Wat een lekkere vette diepe plaat dit zeg, zeker de A1.. Onheilspellende geluidjes, lekker spacy.. Aanradertje!
Vrijdag maar eens eem kiekn of ze em bij de lokale platenboer nog hebben..
hehe cool dat Ei en Glanis voorkomen in de Right Of Way clip. Ik zal eens opletten als de clip voorbij komt 
Voor de draad:
Kat People - Free Falling (Pesh Remix)
BT - Force Of Gravity (Ferry Corsten Bootleg Mix)
F. Massif - Somebody (Ferry Corsten Remix)
Sander van Doorn - Loaded
Erg lekkere nummers!
Dreas - Sonic Rush, ik weet niet of ie oud of nieuw is, maar kick is ie wel 
Morgan Page & Gregory Shiff featuring Astrid Suryanto - All I Know
staat op Bedrock Records - Layered Sounds (Layer 2) en is echt een godse lekkere tune met een erg harde kick 
woooow dit is een vette plaat:
Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts

das toch het zusje van Zip, die naast je staat?
Correct
En die vent links ken ik nie hoor...
Damon Wild - Silver
Van zijn nieuwe album, net gereleased op Kanzleramt.. Was erg benieuwd naar dat album, maar het is een beetje een teleurstelling.. Silver is eigenlijk de enige track die erop staat die me redelijk aanspreekt..
Dat is dan ook wel gelijk een hele aardige track, lekker zweverige techno, leuk voor aan het begin van een avond (of ergens aan het einde van een progressive set).. Voor tussen mijn platen eigenlijk net iets te rustig, maar misschien dat de progressive-liefhebbers hier er wel wat aan vinden..
Sinds weken een trancetrack die ik erg mooi / lekker vind:
DJ Fire - Formentera
Erg relaxed nummertje, met mooie melodie 
De B-kant (Religion) vind ik stuk minder
Fishead feat Kerry Green - Inescapable
Hawaii - Shadow Dancer
Funk D'void - all that matters
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.