TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 »


Posted by Smirnoff on Feb-20-2004 16:14:

maar........

ik kom toch ?


Posted by Eye-Riz on Feb-20-2004 17:44:

En toch vind ik het een beetje jammer dat mensen het af laten weten. Hoe vaak gebeurt het nou dat er op een forum als dit, waar iedereen elkaar zo langzamerhand wel eens heeft gezien, waar veelvuldig persoonlijk contact is, een feest wordt georganiseerd speciaal voor dat forum? Zie het als een verjaardagsfeestje van een verre vriend. Daar ga je toch ook heen? Dat is toch leuk? Een meeting van een club, daar ga je toch ook heen?
Nouja, als de leuke mensen er maar zijn...


Posted by franzelare on Feb-20-2004 18:33:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
En toch vind ik het een beetje jammer dat mensen het af laten weten. Hoe vaak gebeurt het nou dat er op een forum als dit, waar iedereen elkaar zo langzamerhand wel eens heeft gezien, waar veelvuldig persoonlijk contact is, een feest wordt georganiseerd speciaal voor dat forum? Zie het als een verjaardagsfeestje van een verre vriend. Daar ga je toch ook heen? Dat is toch leuk? Een meeting van een club, daar ga je toch ook heen?
Nouja, als de leuke mensen er maar zijn...


goed gesproken meid! alleen schitter ik ook weer in afwezigheid


Posted by magrec on Feb-20-2004 18:38:

quote:
Originally posted by franzelare
goed gesproken meid! alleen schitter ik ook weer in afwezigheid




Posted by SnuggLe on Feb-20-2004 18:52:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
En toch vind ik het een beetje jammer dat mensen het af laten weten. Hoe vaak gebeurt het nou dat er op een forum als dit, waar iedereen elkaar zo langzamerhand wel eens heeft gezien, waar veelvuldig persoonlijk contact is, een feest wordt georganiseerd speciaal voor dat forum? Zie het als een verjaardagsfeestje van een verre vriend. Daar ga je toch ook heen? Dat is toch leuk? Een meeting van een club, daar ga je toch ook heen?
Nouja, als de leuke mensen er maar zijn...


Inderdaad..... mooi gesproken.
Vind het ook ontzettend jammer, ook dat veel TAers die hier wel zitten en OOK op feesten komen (sommige komen nooit op een feest, hun keuze) dat ze niet naar een meeting komen. Maybe hebben ze er geen behoefte aan , so be it, maar ik weet hoeveel leuker mijn feesten zijn als er bekende TA-ers zijn. We're just one happy family

Ook respect voor al de mensen 'van vroegah' die hier minder posten maar nog wel komen.

De TiC meeting was de grootste TA-meeting, dat wordt gewoon ons addiction feestje volgende keer


Posted by AlFerox on Feb-20-2004 19:16:

ik denk dat mijn post meer van betrekking is op deze thread, dus nogmaals:

idd stelletje kadavers!! ga hier eens gewoon heen..

er is een vrij grote groep addicts die regelmatig post op TA. ik vind dat die toch wel moeten komen eigenlijk, of in ieder geval iets van zich moeten laten horen / de schijn wekken te zullen komen.

ik ben wel van plan ff langs te komen denk ik.. kan helaas niet tot heel laat blijven ben ik bang.

kom dan wel wat eerder ofzo?

jij gaat toch wel eieregooie?


Posted by franzelare on Feb-20-2004 19:27:

ik wil wel de schijn wekken dat ik kom hoor


Posted by Eagle` on Feb-20-2004 20:23:

quote:
Originally posted by AlFerox
jij gaat toch wel eieregooie?


ik dacht van wel, want ik kom mee met hem


Posted by eieregooie on Feb-21-2004 01:11:

Jep, ik ga ook...

En wij gaan ook vroeg, en ook op tijd weer weg want we gaan ook nog naar de Asta. Dus als je mee wilt rijden Alex, let me know...


Posted by Donna on Feb-21-2004 14:44:

HM,what means Fro?:P


Posted by Eye-Riz on Feb-22-2004 13:09:

hahaha, KADAVERS?!?!
en wie zegt dat, meneer himself die we nog eerst moeten neerknuppelen (zijn eigen woorden!!) omdat ie nooit naar Nexus is geweest, en het nu te laat is!


Posted by SnuggLe on Feb-24-2004 11:15:

Oke, hoe zit het nu met zaterdag?

- Wie komen er eerder?
- Hoelaat komen deze mensen?
- Waar komen ze?
- Gaan we nog eten, zo ja met wie / hoelaat / hoeveel?

Heb geen zin dat dit weer laatste momentwerk wordt, anders kom ik gewoon lekker rond 23:00 uur een keer binnenstappen en ga ik bij een vriend van me die op 50 meter afstand woont wat drinken /eten etc.


Posted by basd on Feb-24-2004 11:52:

Ik wil wel eten, rond een uurtje of acht? Lijkt me een mooie tijd


Posted by kolkiewolkie on Feb-24-2004 12:02:

Ik kom om een uur of 12 denk ik, heb nl. eerst nog een familie-aangelegenheid en vanuit daar trein ik dan richting Utrecht.


Posted by Bellie on Feb-24-2004 14:09:

ik ben er rond 22:45


Posted by SnuggLe on Feb-24-2004 18:16:

He, wat ik net lees op een site is dat Blighty die avond ook draait, op datzelfde feest waar Verdine heen moet.

Dus ..... Blighty, kom je ook nog ff naar Addiction?
En Verdine, neem die mensen mee naar de Chez Be Be als het feest om 4:00 uur is afgelopen is!!


Posted by Bellie on Feb-24-2004 21:11:

Je denkt toch niet dat ik nog terug naar de Chez Be Be ga nadat ik in de Azotod heb gedraaid

Dan moet ik van 23:00 - 01:00 in de Chez Be Be dan moet ik naar de Azotod om van 02:00 - 03:00 daar te draaien en daarna weer terug naar de Chez Be Be!


Posted by New Wave on Feb-24-2004 21:26:

quote:
Originally posted by Bellie
Je denkt toch niet dat ik nog terug naar de Chez Be Be ga nadat ik in de Azotod heb gedraaid

Dan moet ik van 23:00 - 01:00 in de Chez Be Be dan moet ik naar de Azotod om van 02:00 - 03:00 daar te draaien en daarna weer terug naar de Chez Be Be!



Tuurlijk wel!, want zoals jij en vele anderen moeten nog steeds hun woord nakomen en naar een set van Iris komme luisteren.


Posted by T.H.C. on Feb-26-2004 09:54:

Weet iemand misschien of het loopbaar is vanaf het station? enne komt er nog iemand vanuit het oosten met de trein of auto en heeft niet zoveel geld en wil de benzinekosten delen?


Posted by basd on Feb-26-2004 10:21:

quote:
Originally posted by T.H.C.
Weet iemand misschien of het loopbaar is vanaf het station? enne komt er nog iemand vanuit het oosten met de trein of auto en heeft niet zoveel geld en wil de benzinekosten delen?

Ga jij met de auto dan? Want dat lijkt me wel erg relaxt Heb er zelf geen trouwens, met de trein kan ook altijd

Het is wel te lopen geloof ik maar da's nog wel een redelijk eindje, weet iemand of er een geschikte busverbinding is vanaf het station?


Posted by SnuggLe on Feb-26-2004 11:35:

quote:
Originally posted by basd
Ga jij met de auto dan? Want dat lijkt me wel erg relaxt Heb er zelf geen trouwens, met de trein kan ook altijd

Het is wel te lopen geloof ik maar da's nog wel een redelijk eindje, weet iemand of er een geschikte busverbinding is vanaf het station?


D'r is een perfecte verbinding, omdat die bus ook richting de Universiteit gaat. Ik weet niet of het nou lijn 8, 12 of 13 was. Je moet iig uitstappen op de Rubenslaan.


Posted by kolkiewolkie on Feb-26-2004 14:54:

ik was in principe van plan om vanuit Rijssen heen en weer te gaan (doe ik eigenlijk altijd omdat de lijn almelo-marienberg op de zondagmorgen niet bestaat ) en gezien dat dit feestje tot 7 uur doorgaat en er waarschijnlijk nog wel nagebabbeld gaat worden verwacht ik dat ik gewoon de eerste trein om iets voor 8 kan pakken en dan ben ik zo weer in Rijssen. Met andere woorden: ik trein.


Posted by T.H.C. on Feb-26-2004 16:30:

Ok ik trein met je mee, ik zie jullie zo wel in de Atak!


Posted by Remy D on Feb-26-2004 16:34:

ik ga HIER echt niet heen. Echt een loserfeest!


Posted by Eagle` on Feb-26-2004 16:36:

gege die belandt op het knuppellijstje ^^


Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.