TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 *
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Jongens (Jasper, Onno, Sjinees en vooral Tijs), jullie zijn beroemdheden geworden: jullie foto's staan ook pontificaal op www.partyscene.nl Ze hebben mijn report gelukkig wel geplaatst Cool!Kijk maar: http://www.partyscene.nl/reports/25870.html Wel vet Wel cool dat ze die foto van jou er zo groot bij hebben gezet Tijs |
| Originally posted by tijs08 WOW!! Super vet zeg, ook top een reportje trouwens! Het is natuurlijk ook wel een erg mooie foto Wat is het toch handig om een 'Insider' te hebben... zoals al werd gezegd, met deze belangstelling komt de echte internettende party-ganger niet om Arise heen |
| Originally posted by SnuggLe He he, mij niet teveel credit geven want dat verdien ik nie. Ben maar een simpele stupido fotograaf die ook wat schrijft. Alle credits moeten naar Robin en de rest van de organisatie ofcourse! |
ik denk dat mijn komst de doorslag gegeven heeft
Hoewel die sjinees er ook een geweldige happening van heeft gemaakt 
Mja, ik heb in een avond meer gelachen dan in heel 2003 lijkt het wel
| Originally posted by Optimus Mja, ik heb in een avond meer gelachen dan in heel 2003 lijkt het wel |
| Originally posted by Miss Proximus maar je had niemand om je G-spot te betasten |
| Originally posted by Partyhardy! ja! dat was idd Arise! maar wie ben jij dan? zit je dus ook op de NHTV? welk jaar? ![]() en tof Bram, dat report! super! |