TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »

Posted by emre on Mar-01-2004 20:53:

Tja, als de auto vlak voorbij het Binnenhof staat geparkeerd en je moet dus nog lopen naar de Asta (wat best te doen is ..), is het verschil in temperatuur natuurlijk best groot .. Dit zal toch ook wel een oorzaak voor de hoge temperatuur zijn.

Over het verschil qua publiek: ik vond dat er in de Asta (en niet alleen deze keer) een stuk meer 'strakke mensen' met groooooote ogen rondliepen dan in bv de XL, alhoewel de XL in vergelijking met de rest van Amsterdam en omstreken ook hoog scoort op het gebied van 'anabolen spuiten en/of gebruiken van chemische stimulans'.) Dit maakt dat het aantal keren 'botsen met verontwaardiging tot gevolg' hoger ligt dan in andere clubs, IMHO (alhoewel de Haagse inborst hier ook mee te maken kan hebben )
Hierbij moet wel gezegd worden dat ik een absolute non-gebruiker ben en 'pillenslikkers' soms snel irritant vind ..

Het 'kijk mij' gehalte en het aantal personen dat afkomt op de club en zijn naam ipv op de dj en zijn/haar naam is ook bij het XL heeeel hoog, dus dat is het verschil niet hoor ..
Dit was vooral te merken bij de reactie op Markus en zijn heerlijke set (Wie? Markus Schulz. Ja, wie? Markus, een topper uit de USA!! Ken ik niet hoor ... wat draait ie trouwens zacht; ik vond die blonde veel leuker!! * zucht* )

Het fijnst vind ik toch wel het publiek bij de Inviteds in Panama (alhoewel het aantal 'naamtoeristen' daar ook steeds hoger wordt ..)
Loop ik tegen iemand aan; zegt hij/zij sorry Vind ik dus mooi!!

Al met al loop ik weer veel te veel te zeiken over wat eigenlijk een echte topavond (en ochtend) was

Nog ff een positieve dan: de bass in de Asta toen Perry afsloot --> dansen hoefde niet meer want bewegen/trillen ging automatisch

PS Den Haag: errrrrug goed bezig op het gebied van (top)DJ's en feesten

* edit* idd, XL is toch wel the place to be voor de sportschoolfanatiekeling en de 'ik ben dan wel heel mooi en arrogant, maar ik ken/snap/ weet niks van deze muziek en ben hier alleen om gespot te worden' dames ..

Posted by MaGiK54 on Mar-01-2004 21:06:

quote:
Originally posted by emre

Het fijnst vind ik toch wel het publiek bij de Inviteds in Panama (alhoewel het aantal 'naamtoeristen' daar ook steeds hoger wordt ..)
Loop ik tegen iemand aan; zegt hij/zij sorry Vind ik dus mooi!!

Helemaal mee eens. Beste publiek wat ik in 2003 heb meegemaakt in een club.

Posted by dEEkAy on Mar-01-2004 21:19:

video uit de XL:

http://oehoe18.mine.nu/~deekay/armadavid/

enjoy

Posted by SnuggLe on Mar-01-2004 21:23:

quote:
Originally posted by emre
PS Den Haag: errrrrug goed bezig op het gebied van (top)DJ's en feesten

* edit* idd, XL is toch wel the place to be voor de sportschoolfanatiekeling en de 'ik ben dan wel heel mooi en arrogant, maar ik ken/snap/ weet niks van deze muziek en ben hier alleen om gespot te worden' dames ..

Dat eerste klopt zeker wel ja. Respect hoor!

Er zijn btw meer van dat soort XL clubs, nmaelijk de Lexion

Posted by emre on Mar-01-2004 21:37:

quote:
Originally posted by dEEkAy
video uit de XL:

http://oehoe18.mine.nu/~deekay/armadavid/

enjoy

And enjoy we did !!
Crescendo - External key dus idd bevestigd
Lijkt mij dat dat van Largo ook wel waar zal zijn

Posted by pooley on Mar-01-2004 23:20:

wel idd waar dat er veel volk aan de dope zat. Maarja, mij stoort dat niet, vond het echt gezellig daar aan de booth en de mensen waren ook best ok.
Geen ruzies of woordenwisselingen met mensen met zwarte gaten in hun kop ...
Sfeer is in ieder geval relaxter dan in Belgi�. Daar lopen meer patsers rond die om het minste ruzie zoeken.

Posted by SilentEagle on Mar-02-2004 00:02:

quote:
Originally posted by pooley
wel idd waar dat er veel volk aan de dope zat. Maarja, mij stoort dat niet, vond het echt gezellig daar aan de booth en de mensen waren ook best ok.
Geen ruzies of woordenwisselingen met mensen met zwarte gaten in hun kop ...
Sfeer is in ieder geval relaxter dan in Belgi�. Daar lopen meer patsers rond die om het minste ruzie zoeken.

Yup, of zo'n pseudo-vriendelijk gesprek aanknopen terwijl ze op vijf centimeter van je gezicht hun tanden laten zien.

Posted by MaGiK54 on Mar-02-2004 08:36:

Iemand al de opname van Fresh Fm gespot ??

Posted by ArisE2 on Mar-02-2004 10:00:

check de hub

Posted by DanceTrend on Mar-02-2004 11:06:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Iemand al de opname van Fresh Fm gespot ??

Wel die van Armin en (2e uur) van Perry O'Neil.. Maar niet van M.I.K.E. ... Of is die niet beschikbaar?

Posted by djdavid on Mar-02-2004 13:31:

meen dat markus schulz ook nog depeche mode - only when i lose myself (lexicon avenue remix) draaide...

Posted by pooley on Mar-02-2004 14:23:

Zijn er alle 3 hoor.
Perry: 58mb
M.I.K.E.: 241mb !!!
AvB: 113mb

Posted by TOR on Mar-02-2004 15:17:

ja, maar niemand met een slot open zoals gewoonlijk

Posted by DanceTrend on Mar-02-2004 19:40:

Hmm ja ik heb nou 1 result maar die is niet compleet :| (Ik zit btw niet in de TA hub, ik heb lang geleden die gast wel 3x gepmed maar hij antwoordde steeds niet )

Posted by pooley on Mar-02-2004 19:53:

NA 24 uur, ik avail

Posted by magrec on Mar-02-2004 19:57:

quote:
Originally posted by djdavid
meen dat markus schulz ook nog depeche mode - only when i lose myself (lexicon avenue remix) draaide...

hehe wat vond het publiek in de xl daar dan van?

Posted by MaGiK54 on Mar-02-2004 20:07:

quote:
Originally posted by DanceTrend
Hmm ja ik heb nou 1 result maar die is niet compleet :| (Ik zit btw niet in de TA hub, ik heb lang geleden die gast wel 3x gepmed maar hij antwoordde steeds niet )

Zie PM

Posted by Zehra on Mar-02-2004 20:45:

quote:
Originally posted by djdavid

OMG was ik maar daar geweest!!! one of my fav tunes!!!

Posted by iLLicit on Mar-02-2004 20:52:

Die hub is echt hopeloos, bij mij werkt hij al een paar dagen niet, het lijkt wel of ik afgesloten ben ofzo, omdat jullie er wel op kunnen?

[edit]
Ik neem mijn woorden terug, love the hub!!! Kan Armin en Perry nog niet vinden, vanavond nog maar eens proberen denk ik...

Posted by Dj Lex on Mar-03-2004 07:37:

quote:
Originally posted by magrec

Ik vond hem helemaal geweldig! Heb dus niet om me heen gekeken naar reacties

Posted by djdavid on Mar-03-2004 16:17:

quote:
Originally posted by magrec

niet op gelet liep toen net de zaal uit... maar hoorde de welbekende bassline uit t nummer, errug goed vind ik zelf

Posted by magrec on Mar-03-2004 17:02:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik vond hem helemaal geweldig! Heb dus niet om me heen gekeken naar reacties

oh ok ben eigenlijk altijd een beetje bevooroordeeld geweest tov van markus maar ik denk dat ik hem toch maar ��n moet gaan beluisteren als ie weer een keer in nederland is.

Posted by DanceTrend on Mar-03-2004 18:37:

w0ei ik heb eindelijk alle 3 de sets van Asta binnen

En nu heb ik wel een vraagje, hoe heet dat bekende nummer dat M.I.K.E. draait @ 30 min.? Ik ben de naam ff kwijt

Posted by iLLicit on Mar-03-2004 19:26:

Heb je die sets van de hub gehaald? Ik kan ze namelijk niet vinden... Welke zoekterm heb jij gebruikt?

Posted by Menno on Mar-03-2004 19:27:

quote:
Originally posted by DanceTrend
w0ei ik heb eindelijk alle 3 de sets van Asta binnen

En nu heb ik wel een vraagje, hoe heet dat bekende nummer dat M.I.K.E. draait @ 30 min.? Ik ben de naam ff kwijt

Moogwai - Neon bedoel je denk ik

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »