TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »
Tja, als de auto vlak voorbij het Binnenhof staat geparkeerd en je moet dus nog lopen naar de Asta (wat best te doen is ..), is het verschil in temperatuur natuurlijk best groot ..
Dit zal toch ook wel een oorzaak voor de hoge temperatuur zijn.
Over het verschil qua publiek: ik vond dat er in de Asta (en niet alleen deze keer) een stuk meer 'strakke mensen' met groooooote ogen rondliepen dan in bv de XL, alhoewel de XL in vergelijking met de rest van Amsterdam en omstreken ook hoog scoort op het gebied van 'anabolen spuiten en/of gebruiken van chemische stimulans'.) Dit maakt dat het aantal keren 'botsen met verontwaardiging tot gevolg' hoger ligt dan in andere clubs, IMHO (alhoewel de Haagse inborst hier ook mee te maken kan hebben
)
Hierbij moet wel gezegd worden dat ik een absolute non-gebruiker ben en 'pillenslikkers' soms snel irritant vind .. 
Het 'kijk mij' gehalte en het aantal personen dat afkomt op de club en zijn naam ipv op de dj en zijn/haar naam is ook bij het XL heeeel hoog, dus dat is het verschil niet hoor ..
Dit was vooral te merken bij de reactie op Markus en zijn heerlijke set (Wie? Markus Schulz. Ja, wie? Markus, een topper uit de USA!! Ken ik niet hoor ... wat draait ie trouwens zacht; ik vond die blonde veel leuker!! * zucht* )
Het fijnst vind ik toch wel het publiek bij de Inviteds in Panama (alhoewel het aantal 'naamtoeristen' daar ook steeds hoger wordt ..)
Loop ik tegen iemand aan; zegt hij/zij sorry
Vind ik dus mooi!!
Al met al loop ik weer veel te veel te zeiken over wat eigenlijk een echte topavond (en ochtend) was
Nog ff een positieve dan: de bass in de Asta toen Perry afsloot --> dansen hoefde niet meer want bewegen/trillen ging automatisch

PS Den Haag: errrrrug goed bezig op het gebied van (top)DJ's en feesten

* edit* idd, XL is toch wel the place to be voor de sportschoolfanatiekeling en de 'ik ben dan wel heel mooi en arrogant, maar ik ken/snap/ weet niks van deze muziek en ben hier alleen om gespot te worden' dames ..
| quote: |
| Originally posted by emre Het fijnst vind ik toch wel het publiek bij de Inviteds in Panama (alhoewel het aantal 'naamtoeristen' daar ook steeds hoger wordt ..) Loop ik tegen iemand aan; zegt hij/zij sorry Vind ik dus mooi!! |
video uit de XL:
http://oehoe18.mine.nu/~deekay/armadavid/
enjoy
| quote: |
| Originally posted by emre PS Den Haag: errrrrug goed bezig op het gebied van (top)DJ's en feesten ![]() * edit* idd, XL is toch wel the place to be voor de sportschoolfanatiekeling en de 'ik ben dan wel heel mooi en arrogant, maar ik ken/snap/ weet niks van deze muziek en ben hier alleen om gespot te worden' dames .. |
| quote: |
| Originally posted by dEEkAy video uit de XL: http://oehoe18.mine.nu/~deekay/armadavid/ enjoy |
wel idd waar dat er veel volk aan de dope zat. Maarja, mij stoort dat niet, vond het echt gezellig daar aan de booth en de mensen waren ook best ok.
Geen ruzies of woordenwisselingen met mensen met zwarte gaten in hun kop ...
Sfeer is in ieder geval relaxter dan in Belgi�. Daar lopen meer patsers rond die om het minste ruzie zoeken.
| quote: |
| Originally posted by pooley wel idd waar dat er veel volk aan de dope zat. Maarja, mij stoort dat niet, vond het echt gezellig daar aan de booth en de mensen waren ook best ok. Geen ruzies of woordenwisselingen met mensen met zwarte gaten in hun kop ... Sfeer is in ieder geval relaxter dan in Belgi�. Daar lopen meer patsers rond die om het minste ruzie zoeken. |
Iemand al de opname van Fresh Fm gespot ??
check de hub 
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Iemand al de opname van Fresh Fm gespot ?? |
meen dat markus schulz ook nog depeche mode - only when i lose myself (lexicon avenue remix) draaide...
Zijn er alle 3 hoor.
Perry: 58mb
M.I.K.E.: 241mb !!!
AvB: 113mb
ja, maar niemand met een slot open zoals gewoonlijk 
Hmm ja ik heb nou 1 result maar die is niet compleet :| (Ik zit btw niet in de TA hub, ik heb lang geleden die gast wel 3x gepmed maar hij antwoordde steeds niet
)
NA 24 uur, ik avail
| quote: |
| Originally posted by djdavid meen dat markus schulz ook nog depeche mode - only when i lose myself (lexicon avenue remix) draaide... |
| quote: |
| Originally posted by DanceTrend Hmm ja ik heb nou 1 result maar die is niet compleet :| (Ik zit btw niet in de TA hub, ik heb lang geleden die gast wel 3x gepmed maar hij antwoordde steeds niet ) |
| quote: |
| Originally posted by djdavid meen dat markus schulz ook nog depeche mode - only when i lose myself (lexicon avenue remix) draaide... |
Die hub is echt hopeloos, bij mij werkt hij al een paar dagen niet, het lijkt wel of ik afgesloten ben ofzo, omdat jullie er wel op kunnen?

[edit]
Ik neem mijn woorden terug, love the hub!!! Kan Armin en Perry nog niet vinden, vanavond nog maar eens proberen denk ik...
| quote: |
| Originally posted by magrec hehe wat vond het publiek in de xl daar dan van? |
| quote: |
| Originally posted by magrec hehe wat vond het publiek in de xl daar dan van? |
liep toen net de zaal uit... maar hoorde de welbekende bassline uit t nummer, errug goed vind ik zelf
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ik vond hem helemaal geweldig! Heb dus niet om me heen gekeken naar reacties |
w0ei ik heb eindelijk alle 3 de sets van Asta binnen 
En nu heb ik wel een vraagje, hoe heet dat bekende nummer dat M.I.K.E. draait @ 30 min.? Ik ben de naam ff kwijt 
Heb je die sets van de hub gehaald? Ik kan ze namelijk niet vinden... Welke zoekterm heb jij gebruikt?
| quote: |
| Originally posted by DanceTrend w0ei ik heb eindelijk alle 3 de sets van Asta binnen ![]() En nu heb ik wel een vraagje, hoe heet dat bekende nummer dat M.I.K.E. draait @ 30 min.? Ik ben de naam ff kwijt |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.