TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 »
Ok folks... het lijkt allemaal mss nog wel vaagjes enzo maar kga er proberen duidelijkheid in te brengen...
We spreken dus af in Antwerpen - Berchem (station zelf
want ik ga daar waarschijnlijk aankomen). Hoe we dat met de tickets gaan doen, zien we dan wel zeker aan het info-loket of anders kan iemand al gaan informeren voor groepskortingen ofzo...
Dat van die Benelux-pass leek me ook wel interessant maar dat laat ik aan iedereen zelf over. Informeer maar aan de balie van je vertrek-station! 
Ik dacht dat het goed zou zijn om rond 19u in Den Haag aan te komen omdat we dan nog ffkes tijd hebben om Ruben te zoeken en ergens iets te gaan eten/drinken en om de kaartjes te krijgen ofcourse
. Er werd al een voorstel gedaan om iets te gaan drinken in de Cocoon (tegenover de Asta (?)) en dat lijkt me ook wel aangenaam. Perry begint te draaien om 22u en dan wil ik toch wel ongeveer binnen zijn... 
Dus ff int kort:
Vertrek Antwerpen - Berchem:
wanneer: 28 februari 2004
uur: 17u16 (trein vertrekt dan... het is beter om 45 min op voorhand toch allemaal daar aanwezig te zijn om de trein-tickets te regelen)
Er wordt dus van iedereen verwacht dat ze er zijn om 16u30 in Antwerpen - Berchem! 
Aankomst Den Haag:
wanneer: 28 februari 2004
uur: 18u57
Hierna gaan we de tram nemen richting Asta. Volgens ei rijdt de tram om de kwartier maar dat zien we daar wel! 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie TRAM: Lijn 1 richting Scheveningen Noorderstrand van halte: Station HS naar halte: Centrum Deze lijn rijdt om het kwartier Lijn 16 richting Centraal Station van halte: Station HS naat halte: Centrum Deze lijn rijdt om het kwartier, enkele minuten na lijn 1 Het is slechts 3 haltes met de tram in in ongeveer 5 minuten. |
ff afwachten daarmee... 
Je hebt dan dus meer kans om iemand van de groep te bereiken! 
Thx to pool aka wereldgozer 
BENELUX WEEKEND Het 'Benelux Weekend'-biljet is is een verplichte heen- en terugreis van Belgi� naar Nederland of Luxemburg of vice versa. U kan de reis onderweg onderbreken, maar u moet wel de dag van uw vertrek in uw bestemming aankomen. Het vertrekstation van de heenreis mag verschillen van het aankomststation van de terugreis. De reisweg (via-grenspunt) van de terugreis mag ook verschillen van de reisweg van de heenreis. GELDIGHEID: De biljetten zijn slechts geldig binnen ��n welbepaald weekend. De heenreis mag afgelegd worden van vrijdag 00u00 tot zondag 23u59. De terugreis mag afgelegd worden van zaterdag 00u00 tot zondag 23u59. Wanneer de donderdag een wettelijke feestdag is, mag de heenreis afgelegd worden vanaf donderdag 00u00. Is de maandag een wettelijke feestdag, dan mag de terugreis afgelegd worden tot maandag 23u59. OMWISSELING: niet mogelijk * Reiswegverandering (ander via-grenspunt) en klasverhoging zijn toegelaten mits betaling van het verschil tussen de basisprijzen. TERUGBETALING: - 100% voor ongebruikte biljetten uitgegeven in Belgi� en aangeboden v��r de eerste dag van geldigheid - 90% voor ongebruikte biljetten uitgegeven in Belgi� en aangeboden vanaf de eerste dag van geldigheid, met een minimum afhouding van 5,00 euro per biljet. |
| Originally posted by Eagle` edit: op verzoek zal ik morge es effe informere in Brussel-centraal over de tickets voor dit snoepreisje |
vergeet het ook nie te posten eh
wel bale dat den haag nou net na rotterdam ligt of het was 25, ach we gaan nou niet ligge mutse voor 13 pleurotjes, alhoewel je daar wel een hele hoop leuks mee kan doen 
nu goed nog 3-4 dage ik heb er zin in ^^
Hoeveel vertrekken vanuit brussel naar antwerpen?
men abbo van hier tot brussel heb ik nog, dus in brussel stap ik op, anders gaat niet.
WIl wel in brussel aan station (noord/centraal/zuid) afspreken om dan naar antwerpen door te tuffen
| Originally posted by Zehra Aankomst Den Haag: wanneer: 28 februari 2004 uur: 18u57 |
Aankomsttijden Den Haag:
Den Haag HS 16.57 17.57 18.57 19.57 20.57 21.57 22.57
is het toch
| Originally posted by eieregooie Ik wil nog even benadrukken dat jullie Den Haag HS (Hollands Spoor) moeten hebben, dus NIET Centraal |
Ok, als het maar ff duidelijk is 
nice zehra, das al veel duidelijker =).
De uren zijn goed voor mij, kunne we rustig onzen tijd pakken eh.
kheb wel geen gsm, maar ik zal zeker op tijd zijn in a'pen, aangezien ik d'r met den auto naartoe kan.
meh nog 3 keer slapen
heb er zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zin in ! 
| Originally posted by pooley Hoeveel vertrekken vanuit brussel naar antwerpen? men abbo van hier tot brussel heb ik nog, dus in brussel stap ik op, anders gaat niet. WIl wel in brussel aan station (noord/centraal/zuid) afspreken om dan naar antwerpen door te tuffen |
als het nodig is wil ik morgen of vrijdag in berchem wel eens informeren wat het goedkoopst uitkomt. Om daar af te spreken lijkt het me best 1 plaats te nemen, voor de panos, voor de free record, aan spoor 1 ofzo :d
Drie kwartier in een station staan wachten is anders wel om u dood te vervelen 
Mja welke trein gaat gij nemen in centraal ?
En der is toch nog volk dat via brussel naar antwerpen gaat nee?
| Originally posted by djcresto als het nodig is wil ik morgen of vrijdag in berchem wel eens informeren wat het goedkoopst uitkomt. Om daar af te spreken lijkt het me best 1 plaats te nemen, voor de panos, voor de free record, aan spoor 1 ofzo :d Drie kwartier in een station staan wachten is anders wel om u dood te vervelen |
Om wat uur is iedereen van plan zich voor Asta in de rij te zetten?? Ik kom met den otto en zal der rond 22u00 zijn ..... Hoop dak jullie dan nog ergens kan vinden 
check pm kelly! en rest van de beta's die gaan, kunnen dat ook ff doen! 
staat 16u30 nu vast?
en zou een groepsticket voordeliger zijn dan zo'n weekendbiljet?
Groep is vanaf 15.
Nationaal
vertrekken wij eigenlijk niet een beetje te vroeg? Ik hoor net geruchten dat perry maar om 23u begint. Als we dan in den haag zijn om 21u zijn we nog meer dan op tijd, kunnen we nog iets drinken en eten.
Ondanks het feit dat ik nu wel al een aantal gsm nummers heb van sommige stel ik toch voor om in de buurt van de free record schop (in de inkomhal) af te spreken.
BRUSSEL CENTRAAL
ANTWERPEN BERCHEM
V:15:41
A:16:13
Trein: 615 [IC] AMSTERDAM CS (NL)
Das op spoor 5 normaal
Eagle en ik voort moment
Ja cresto das wel waar.
en de lineup is ook anders.
timetable asta:
23.00 - 00.30 Perry O'Neil
00.30 - 03.30 M.I.K.E.
03.30 - 08.00 Armin van Buuren
voor mij maakt het niet veel uit, maar nu perry om 11 uur begint vind ik half5 afspreken ook een beetje vroeg. 2 uur op voorhand lijkt me idd ideaal cresto. Aan de organisatie om dit te overwegen mss =)
Voor ik het vergeet:
Ik wil alle TA's die naar de Asta gaan heel veel fun toewensen
Spijtig dat ik er ni bij kan zijn
Hopefully next time...
Zehrake, vergeet niet dat ge die avond nog foto's zou nemen, he
Amuseer u 
Perry begint om 22u, staat te lezen op de Armada website