TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het Moment Part III
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Uit het eerste uur van de Global DJ Broadcast (19-04-2004) van Markus Schulz |
grappig inderdaad!!
zooooo dit Pat Fosheen plaat is echt HUGE!!
Heerlijke breakbeat en geweldige melodie!
| Originally posted by Joost volgens mij is de 'echte' ook al op 't net te verkrijgen.. |
" geef maar een gil, dan kap ik wel
| Originally posted by Joost nee k had het fout, degene die ik downloade was ook de rip uit de show van markus.. Ik heb wel weer een paar tunes herontdekt, ze zijn niet nieuw dus, maar misschien hebben jullie er wat aan: Murphy Brown & Nu NRG - Aloa-P (Mr. Pink Mischung Remix) Hi Tech - Let there be light (JS16 remix) Fictivision Vs. C-Quence - Symbols (Nightcreature's Hard NRG mix) Dj Debra & The Source - My Bizznizz (Vocal Mix) Darren Tate vs Jono Grant - Nocturnal Creatures Midway - Monkey Forest (Original Mix) Als je het gevoel hebt "Jaaaaaaa Joost, die kennen we nu wel " geef maar een gil, dan kap ik wel |
| Originally posted by Dj Lex Jaaaaaaa Joost, die kennen we nu wel |
| Originally posted by tijs08 He Leks! Welkom terug man! Ik zie dat dat tropisch zwemparadijs weer niet heeft geholpen.. je bent nog even droog als normaal |
| Originally posted by Dj Lex Jaaaaaaa Joost, die kennen we nu wel |
met dit weer hoor je gewoon Probspot - Foreplay te draaien!
| Originally posted by sndh met dit weer hoor je gewoon Probspot - Foreplay te draaien! |
| Originally posted by AlFerox die plaat is echt super idd!! als je daar geen glimlach op je gezicht van krijgt, wanneer je die vol over de speakers hoort blazen wordt denk ik echt d� zomerhit van dit jaar |
| Originally posted by M5 Inderdaad een �rg leuk deuntje, heb nog niet het genoegen gehad om hem live te horen helaas. Maar ik denk eigenlijk niet dat hij het uithoudt tot de zomer hoor, hij wordt inmiddels al vanaf begin maart gedraaid. |
| Originally posted by AlFerox ja maar alleen nog maar door mensen als villalobos en vath al zo lang toch? ik denk dat deze plaat uiteindelijk ook nog wel in de platenkoffer van mensen als tiesto en michel de hey gaat terecht komen. |
| Originally posted by M5 Zeg Alferox, ken jij deze plaat? Al Ferox & Tonio - Bionik (Morning EP)[ERROR404XX406] Leuk plaatje ook, (misschien ook wel hitje) en ik vind hem trouwens wel wat weg hebben van Rocker. |
| Originally posted by AlFerox ja heb hem een keer snel geluisterd, maar vond het niet zo'n sterke release geloof ik.. dan vond ik die vorige error404 van tonio & david carretta veel beter. maar al ferox is sowieso een held!! je moet maar eens wat opzoeken van hem of van zijn label (dancefloorkillers), denk dat jij dat ook wel cool vind! |

.
Hertz - Atmosfear
De A2 van 'The Present EP'.
Gaetano Pariso - Advanced 12/20 a
Lijkt helemaal niet op een GP plaat, maar toch best lekker.
Heb twee nummers weer helemaal herontdekt:
Conjure One - Tears from the Moon (Tiesto remix)
Ontzettend lekkere plaat, staat op die DVD van Tiesto en die heb ik veel aan met fitnessen
Novy vs Eniac - Superstar
Heerlijk plaatje, die vocals van dat vrouwtje zijn leuk. Come on dont hesitate! D'r is ook een remake van, en die vind ik nog geweldiger, komt op FreshFm vaak langs.
| Originally posted by SnuggLe Novy vs Eniac - Superstar Heerlijk plaatje, die vocals van dat vrouwtje zijn leuk. Come on dont hesitate! D'r is ook een remake van, en die vind ik nog geweldiger, komt op FreshFm vaak langs. |
L'Usine - Push

Het laatste nummer (nummer 8) uit het eerste uur van de GDJB van afgelopen maandag! wat een tune met gevoel zeg! Wow!

Spektrum - Kinda New (tiefschwarz DUB)
gvd wat een gruwelijke funky plaat. deze mag ook wel in de topic zomerplaat van 2004. Deze plaat moet je horen op zomerse dag 25 graden. Zon op je bol, veel mooie vrouwen lekker aan het dansen op deze plaat 
| Originally posted by AlFerox die plaat is echt super idd!! als je daar geen glimlach op je gezicht van krijgt, wanneer je die vol over de speakers hoort blazen wordt denk ik echt d� zomerhit van dit jaar |
Michel de Hey draaide hem nog eergisteren
| Originally posted by Optimus idd, een heel lekker en vrolijk nummertje! Michel de Hey draaide hem nog eergisteren |
| Originally posted by SnuggLe *EDIT* NU weet ik dus welk nr het is! Vette plaat ja, echt leuk nummer! |
Perry O'Neil - Wave Force
Scanty88 - Rathbone
Versa - Chanting Souls (Guy Gerber's Glowing Edges Mix)
Alex Sword - Point Six
!eens met Alex Sword - Point Six
(BasicBeat ownage
)
Gister ook al gepost maar is dus verwijderd dankzij die server onderhoud:
Michel de Hey vs Secret Cinema - I Hate Trends
Enorme stampert 
(Check Koninginnedag set van Michel de Hey, op de 6e minuut beukt tie hem erin)