TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
Interresante uitspraken idd, heeft iemand misschien het hele artikel ergens online?
De bijlage komt nooit online te staan, als ik vanmiddag nog ff tijd heb scan ik het wel in.
Het is geen scan geworden die de schoonheidsprijs zal winnen, maar het is iig te lezen 
Voorkant
Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Het is geen scan geworden die de schoonheidsprijs zal winnen, maar het is iig te lezen ![]() Voorkant Pagina 1 Pagina 2 Pagina 3 |

| Originally posted by Ding Chavez Het is geen scan geworden die de schoonheidsprijs zal winnen, maar het is iig te lezen ![]() Voorkant Pagina 1 Pagina 2 Pagina 3 |
Leuk stukkie in de Telegraaf, maar om tijdens zijn sets alleen maar eigen werk te draaien is denk teveel van het goede. Dat worden dus dan geen solo's meer van 8 a 9 uur 
erg leuk interview, vindt het toch wel knap. Zo veel faam hebben en dan nog echt met beide benen op de grond staan, das echt knap! Maar ja wij nederlanders zijn gewoon nuchter.
En over zijn idee, denk dat het hem wel zal lukken uiteindelijk
ik weet niet of pvd het nog steeds doet maar toen ik hier op ta kwam waren bijna al zijn sets gevult met eigen producties, remixes of reworks van hemzelf.. dus waarom zou het tiesto niet lukken.. ik weet niet of ik daar op zit te wachten maar toch..
Idd een leuk artikel. Alleen dat 'alleen eigen werk' draaien, zal wel mee vallen. Ik denk ook eerder zoals TimeportE meer PvD-achtig dan, misschien dat hij ook Tiesto-Re-Edits gaat draaien (dat doen eigenlijk andere Blackhole dj's al voor hem.. we nemen een montana
). Eigenlijk ook niks mis mee, zo kun je je tenminste onderscheiden van andere Dj's.
Bij een Tiesto is het zowieso dat hij vaak platen veel eerder krijgt als andere Dj's... neem bijvoorbeeld producties van Mark Norman, Ton TB/Three Drives, Mr Sam, enz. Tiesto draait deze echt al lang voordat de rest ze krijgt. Denk ook dat hij door deze combinatie nog lang succes heeft.
| Originally posted by TimeportE ik weet niet of pvd het nog steeds doet maar toen ik hier op ta kwam waren bijna al zijn sets gevult met eigen producties, remixes of reworks van hemzelf.. dus waarom zou het tiesto niet lukken.. ik weet niet of ik daar op zit te wachten maar toch.. |
Voor slechts 12 euro af te halen bij Media Markt
SUPER ALBUM !!!!!!!!!!!!!!!
| Originally posted by mindcrash SUPER ALBUM !!!!!!!!!!!!!!! |

Idd... maarja, ik meld ook weleens onzin (zoals hier!)
| Originally posted by Tim81 Idd... maarja, ik meld ook weleens onzin (zoals hier!) |
2 woorden: BAGGER & KUT
slechtste cd van het jaar
Groot deel van de producties zijn niet eens van Tijs zelf, je mixt een reklamespot-liedje af en je hebt Walking on Clouds, je zet er tot slot een remix op van Adagio For Strings, da's ook altijd goed scoren.
Tiesto heeft echt zn beste tijd gehad, je wil bijv. niet weten hoeveel filters er over de coverfoto zijn gegaan -kom op Tijs leer dr mee leven; je wordt oud!-
Tijs snapt blijkbaar niet dat als je een goede cd uit wil brengen hij dat niet tegelijk kan doen met zijn continue tour van dj performances. Een beetje producer met hart voor muziek trekt zich even terug uit de tour en sluit zich op in de studio - maarja als Tijs dat doet issie misschien wel geen beste dj van de wereld meer komend jaar dus dat gaat er niet in bij hem
Tot slot- niet dat het er toe doet maar Tiesto gaat trouwen. Met een model dat tien jaar jonger is. Ze heeft het al een keer uitgemaakt. "Omdat ze hem zo weinig ziet". Omdat ze zich -als Tijs weg is- altijd (maar ook echt altijd) door een andere man laat nemen bedoelt ze. Tijs wil dr terug en krijgt dr terug (duh, welke vrouw valt nu niet voor de status van de beste dj ter wereld?) en vraagt dr ter huwelijk.
Ooit was Tiesto een groot voorbeeld voor ons allemaal. Nu is hij het voorbeeld geworden hoe het niet hoort. Zonde.
| Originally posted by Little Theseus Tot slot- niet dat het er toe doet maar Tiesto gaat trouwen. Met een model dat tien jaar jonger is. Ze heeft het al een keer uitgemaakt. "Omdat ze hem zo weinig ziet". Omdat ze zich -als Tijs weg is- altijd (maar ook echt altijd) door een andere man laat nemen bedoelt ze. Tijs wil dr terug en krijgt dr terug (duh, welke vrouw valt nu niet voor de status van de beste dj ter wereld?) en vraagt dr ter huwelijk. Ooit was Tiesto een groot voorbeeld voor ons allemaal. Nu is hij het voorbeeld geworden hoe het niet hoort. Zonde. |
| Originally posted by basd Ik weet niet precies waarom maar toen ik dit las moest ik echt meteen aan die ene andere Nederlandse DJ uit vergane glorietijden denken, met wie het sindsdien alleen maar bergaf is gegaan. Waarschijnlijk komt het door je anekdote over jongere vrouwen |

Winston Post 
Mjah ik vind het ook geen bijzonder album. Dit moet dan het meest revolutionaire album ooit zijn??? Ok het is nog een stuk beter dan dat album van armin van buuren.
Tiesto is nu het product "Ti�sto" geworden en niet meer de muziek die hij draait en maakt. Op het moment dat hij tijdens een set in zijn neus gaat peuteren dan gaat het publiek nog uit zijn dak. Dat is allemaal wel prima maar ik persoonlijk vind het niks.