TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only - 7 uur Armin!
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »
KUT!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by eieregooie half 2 ja, trancezonert ken geen engels denk ik |
:

Whahah, wat ben ik een sukkel.....
Het publiek op de dansvloer (ik ook dus) vond ik juist wel meevallen. Toch ECHT jammer dat ik de meeting gemist heb, maarja volgende keer beter.Re: KUT!!!!!!!
| Originally posted by TranceZoner Hahaha, ik zal het je NOG sterker vertellen :Ik gvd om half EEN te blauwbekken op het achtersteven, is er niemand! Ik heb dus gvd die hele meeting gemist en daar baal ik best van ![]() ![]() ![]() ![]() Whahah, wat ben ik een sukkel..... |
Wel vet dat je er zo veel voor over hebt om ff naar Nederland te gaan voor Armin
zo, wakker 
stoer feest zeg! Erg coole platen (ik had trouwens de hele avond het gevoel dat het "wachten op Sahara was", ging helemaal uit mijn dak toen 'ie m op het einde draaide), zeker het Thrillseekers stukje was goed, met o.a. zijn remix van Calling Your Name... 
Safri-Papa vond ik ook wel tof, maar dat zelfde riedeltje begon op het einde te vervelen. 
En wat nou de voor en achterkant van die boot is? Geen idee, maar volgens mij waren er aan beide kanten TA-meetings 
Toen het afgelopen was, zijn we maar via Schiphol naar Arnhem gegaan. Kwart voor zeven 's ochtends op het terras van de Burger King gehangen, een aanradertje. 
Zeer geslaagd feest iig!
[edit]
Remy-D mogen ze ook apart hangen 
was weer een super dik feestje, ff nog partyhardy gesproken
heeft iemand al foto's, want ik zag zoveel mensen foto's maken van armin.
Oja dat was ook zo leuk, echt heleboel mensen vroegen plaatjes aan, maar hij wees ze bijna allemaal af 
Woeiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!! ik baalde gister enorm dat ik er niet bij kon zijn maar als ik van iedereen hoor hoe ze het vonden enz, dan ben ik toch happy!!!
Ik verwacht ook niet minder van m'n favo dj
En ookal was ik er zelf niet bij, weet ik zeker dat Armin weer eens heeft bewezen dat hij gewoon super is 
| Originally posted by ambs Woeiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!! ik baalde gister enorm dat ik er niet bij kon zijn maar als ik van iedereen hoor hoe ze het vonden enz, dan ben ik toch happy!!! Ik verwacht ook niet minder van m'n favo dj En ookal was ik er zelf niet bij, weet ik zeker dat Armin weer eens heeft bewezen dat hij gewoon super is |
| Originally posted by jp En wie is er als eerste thuis? ![]() |
Re: KUT!!!!!!!
| Originally posted by TranceZoner geluid deed af en toe raar(misschien door Armin, misschien door andere omstandigheden, ik weet het niet), soort glitches ofzo, |
aaah dat was irritant ja... armin zelf vond het ook niet al te prettig dat de platen (vooral de meest rechtse draaitafel) nonstop oversloegen... ook een beetje slecht dat er geen freefloats aanwezig waren, en dat op een boot 
ik heb mijn foto's al uitgezocht en geupload, dus nu ff wachten totdat het wat rusitger op floQ is en dan komen ze online 
| Originally posted by Flipper01 Ik weet iig zeker dat ik als laatste thuis was |
| Originally posted by emma was je later dan 10.30u thuis? want dat was het uur dat ik mijn huisje binnenstrompelde |
Armin is the number one dj, dat heeft hij voor mij weer bewezen
Ik heb zoveel mooie platen voorbij horen komen, geweldig! Sfeertje was ook super en ik heb het publiek toch echt wel los zien gaan
Partyhardy en Moogwai, het was leuk jullie gesproken te hebben, volgende TA meeting ben ik er bij. Zo nog 2 weekjes en dan Armin en Marcus
in de XL 
Re: Re: KUT!!!!!!!
| Originally posted by eieregooie Dat was gewoon overslaan van de plaat als er weer es iemand op het podium stapte... Armin voor z'n verjaardag setje freefloats geven? |
Re: Re: Re: KUT!!!!!!!
| Originally posted by Freezel Hehe, waar jij er dus eentje van was toch en de naald een centimetertje of 2 verder sprong? |
Iemand een suggestie waar ik makkelijk foto's kan hosten en linken? Heb nog wel wat foto's van vannacht...
| Originally posted by HiGH_NrG Iemand een suggestie waar ik makkelijk foto's kan hosten en linken? Heb nog wel wat foto's van vannacht... |
| Originally posted by HiGH_NrG Er liepen er daar genoeg andere groupies rond hoor |
Re: Re: Re: Re: KUT!!!!!!!
| Originally posted by Flipper01 En Remy-D!!! Volgens mij wilde hij ook een handtekening van Armin op z'n t-shirt hebben.. |
Re: Re: Re: KUT!!!!!!!
| Originally posted by Freezel Hehe, waar jij er dus eentje van was toch en de naald een centimetertje of 2 verder sprong? |

mijn foto's staan op Pf, het zijn er niet zoveel, maar het was ook niet zoon groot feest.
de TA meeting foto staat er ook op 
hebben jullie nu die titanic scene gedaan aan de achterkant van die sloep ??? 
Leuke foto's franzelare 
Re: Re: Re: Re: Re: KUT!!!!!!!
| Originally posted by HiGH_NrG Laat ik daar nou net een foto van hebben |
Handtekening al ingelijst 
| Originally posted by Eagle` hebben jullie nu die titanic scene gedaan aan de achterkant van die sloep ??? |