TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 »


Posted by teknasia on May-20-2004 10:55:

quote:
Originally posted by Freezel
Welgeteld 1,5 uur geslapen

Volgens mij draaide Ferry ook nog Ronski Speed - EOS (Club Mix) ?


yupz! idd

ik dacht na 'Autumn falls' ?


Posted by Freezel on May-20-2004 10:57:

quote:
Originally posted by teknasia
yupz! idd

ik dacht na 'Autumn falls' ?


Yep, als 5e ja


Posted by Wildfir3 on May-20-2004 10:59:

zitten een paar foutjes in maar is zeker en vast verstaanbaar

het belangrijkste is dat ge probeert, want als ge in een vlaamse stad naast brussel (halle dus) woont, dan is het soms heel irritant dat mensen de moeite niet doen


Posted by Nyah on May-20-2004 11:10:

Voila, ik ben ook es wakker.
Ik ben gister vroeger door gegaan, sorry daarvoor, ik moet vandaag werken
Een geslaagde avond, leuk dat er zoveel beta's waren. Wel ni echt veel gebabbeld met elkaar, maar ja ...
Minpuntje vond ik toch ook dat de opwarming te lang duurde.
Qua volk vond ik t wel goed: druk, maar niet t� druk, net goed.
Muziek ID'en is niet aan mij besteed, dus dat laat ik aan de anderen over Jullie hebben dat trouwens al heel goed gedaan


Posted by NightRavah on May-20-2004 11:17:

quote:
Originally posted by Wildfir3
Snap er gewoon het nut niet van, ksta mij liever uit te leven als ik 15 euro betaal voor een feesje


Mja altijd wel nice voor de mensen die ni elke plaat kunnen herkennen (zoals ik ) om achteraf te zien welke tracks ik gister goed vond


Posted by CygnusX on May-20-2004 11:34:

Fantastisch feestje, merci aan alle Beta's die daar waren (en het waren er veel!)
Pumaz: merci voor de tracklist, ge hebt dat goed gedaan Nu zult ge de foto van Miss. Pumaz toch ergens moeten laten inscannen hoor, wij kunnen niet wachten tot de volgende meeting
In het begin van YDR's set zijn Jennifer en ik vertrokken, we waren moe en voldaan Gelukkig was Jeruzalem open, waar we ontbeten hebben met een heerlijk pita-broodje

Pluspuntjes :
+ Goede opwarmingsset van Dave Lambert
+ Ferry lachtte vrijwel constant, wat ook z'n effect had op ons
+ Goede tracklist van Ferry, veel beter kan het niet voor mij
+ Veel Beta's aanwezig
+ Niet te druk
+ De (nieuwe?) laser(s) in de Versuz, pretty good stuff
+ Solid Globe - Sahara, door Ferry, super! <- mijn eerste kippenvelmoment
+ Classified Project - Starlight Chaser, weeral door mijn goeie vriend Ferry, een van mijn favorieten van vorig jaar, blijkbaar niet zo gekend door de rest
+ Animatie tijdens Ferry's Right Of Way
+ Het einde van Ferry's set, met Ligaya en Carte Blanche (op verzoek van Zehra en mij ). Het moment dat ie Ligaya draaide moet toch wel mijn mooiste trancemoment ooit geweest zijn : massa's kippenvel en tranen in mijn ogen, zo mooooooooi!
+ Ferry's uitgebreide signeer -en fotosessie na zijn set

Minpuntjes :
- Te lange opwarmingsset van Dave Lambert
- De kerel die een drankje op Zehra knoeide
- Een paar te wilde mensen achter ons op het podium in het midden (dezelfde als de vorige 3x in de Versuz )
- Na de set vroeg ik aan Ferry of er ooit een Gouryella album kwam (ik had hier op't forum ergens gelezen dat er sprake van was). Zijn antwoord was dat er inderdaad plannen waren, maar dat die voorlopig uitgesteld zijn, omdat ze (hij en Tiesto) beiden wat weinig tijd hebben momenteel. De kans dat er ooit een nieuwe Gouryella komt was wel re�el

Conclusie : Ferry's set behoort toch wel tot de beste die ik ooit heb meegemaakt. Deze avond zal ik niet vlug vergeten

Ps: Freezel, volgende keer krijg je een pintje terug


Posted by Freezel on May-20-2004 12:15:

Reviewtje, ik loop me toch maar te vervelen

"Feest"
"Feest" begon voor mij om 17:15 toen ik van huis af ging en me nog moest haasten om de trein van 18:05 te halen in Utrecht. Daar aangekomen staat er 10 minuten vertraging. OK, kan gebeuren d8 ik, werd uiteindelijk ruim 90 minuten Ga ik eens een keer met de trein, megavertraging. Ik zou door Zehra om 20:00 worden opgepikt in Maastricht om 20:00. Dus maar heen en weer bellen dat het langer duurde Om 21:45 elkaar dan toch gezien

FEEST
Om 21:45 vertrokken vanuit Maastricht met Zehra richting de Versuz waar we bij de bij jullie bekende frituur zouden verzamelen om te profiteren van de gastenlijstplekken die Zehra en Benny voor ons geregeld hadden. Heb daar weer een aantal bekende mensen gezien: Meltoz, Cresto, FredNova & Emma. Verder nieuwe mensen zoals (namen onthoudt ik slecht, excusez moi ) Kaidreas, Pumaz, Nyah, Benny, Jenny, vriendin van Emma die mee was enz.

Aangekomen bij de deur te horen gekregen dat 2 mensen gratis naar binnen mochten en de rest moest betalen, omdat Zehra en Benny het hadden opgezet vond ik in ieder geval dat zij wel gratis naar binnen mochten Fouilleren is totaal anders dan in NL, ik kon zo doorlopen in tegenstelling tot in de XL waar ik uitgebreid "onder handen" werd genomen

Eenmaal binnen aangekomen was een voor mij totaal onbekende Dave Lambert aan het draaien. Heb me door verschillende mensen laten informeren dat hij van de Minimalistix is, thanks daarvoor Hij begon met heerlijke Schulz-plaatjes zoals Tranquility, Afterlife, Autumn Falls enz. Daarna trapte hij het gaspedaal flink in door Phantom Manor, Adagio For Strings en nog een aantal stevigere nummers te draaien. De set van Ferry sloot hierdoor minder goed op aan.

Ferry was toch wel de naam waarvoor iedereen gekomen was. Dit was ook wel te zien aan het enthousiasme dat de mensen uitstraalden en wat ook oversloeg op Ferry. Hij had het zeer naar zijn zin achter de decks Heerlijke nummers zoals Sahara, E.O.S., Autumn Falls, Somebody, Force Of Gravity en natuurlijk de classics die ze op papier geschreven hadden: Gouryella en Carte Blanche Topset van Ferry

Daarna Yves De Ruyter. Om eerlijk te zijn ben ik nooit echt weggeweest van deze Belgische held. Ik heb hem al een paar keer in NL gezien en vond hem toen ook tegenvallen. Persoonlijke smaak Ook nu weer vond ik hem tegenvallen. Er zaten wel leuke nummers tussen zoals Ladies & Gentleman, ROC Project - Never, Sunset On Ibiza en Cafe Del Mar. Tijdens de set nog gehardstyled met Emma

Huiswaarts
Rond 6:00 zijn Zehra en ik de Versuz uitgegaan. Ik werd namelijk nog weggebracht naar Maastricht Beetje de toeristische route genomen in Maastricht zodat ik om 7:00 op het station was en waar om 7:29 mijn trein richting Utrecht vertrok. Deze keer geen vertraging Het was een reis van ruim 2,5 uur, dus maar een beetje Schulz en Armin setjes geluisterd op mijn MiniDisc.

Rond 10:00 was ik eindelijk thuis. Nog even snel ontbijtje (zacht gekookt eitje) naar binnen gewerkt, op de msn gezeten, gedouched en om 11:15 was mijn plan te gaan slapen tot ongeveer 15:00. Lukte niet echt, was na 1,5 uur slaap wakker en dus maar beetje gaan vervelen

Conclusie
Feestje was niet super, maar gewoon goed en wel enorm gezellig met de BeTA's. Bedankt allemaal Volgende keer probeer ik er weer bij te zijn als er weer plannen zijn

Pluspunten:
+ Zehra die me komt ophalen in Maastricht
+ BeTA's
+ Onbekende Dave Lambert die me grotendeels positief verraste
+ Gezellige mensen
+ Ferry in vorm
+ Enthousiasme van de mensen tijdens de set van Ferry

Minpunten
- De NS
- Route naar het station in Maastricht (of niet Zehra )
- YDR die Traffic draait
- Lame ass dronken hollanders die niet uitkijken bij Zehra, heb er tegen die lui nog wat van gezegd
- Dave Lambert die te hard draaide voordat Ferry begon
- Irritant looppubliek die ALTIJD langs mij moeten


Posted by Oester on May-20-2004 12:33:

idd nog nooit zo een smilyende dj gezien... wat wel super is ...

sluit me echt aan bij de meningen hier ...dave lambert duurde veeeeeel te lang en te hard op het einde ... had echt een paar momenten dat ik dacht dat ferry ging beginnen maar was dan eigenlijk een totaal dood moment dat de overgang gebeurde... jammer...

volgens mij stond ferry aan te schuiven in de rij aan de inkom en liep hij hier door vertraging op

de trip naar het station was in ieder geval leuk met de parisiennes ...wat een vee hebben ze daar toch ...

nog minpunt , de strontgeur die pumaz aka het brein verspreidde

verder wil ik alle beta nog bedanken voor de zalige avond en de sympatie voor de nieuweling :-) en ook nog special thx aan de barman die toch nog de fles ricard vond

moesten de fotos op geen server geraken heb ik er ene ter beschikking pm maar ...


Posted by teknasia on May-20-2004 12:50:

quote:
Originally posted by Oester
idd nog nooit zo een smilyende dj gezien... wat wel super is ...

sluit me echt aan bij de meningen hier ...dave lambert duurde veeeeeel te lang en te hard op het einde ... had echt een paar momenten dat ik dacht dat ferry ging beginnen maar was dan eigenlijk een totaal dood moment dat de overgang gebeurde... jammer...

volgens mij stond ferry aan te schuiven in de rij aan de inkom en liep hij hier door vertraging op

de trip naar het station was in ieder geval leuk met de parisiennes ...wat een vee hebben ze daar toch ...

nog minpunt , de strontgeur die pumaz aka het brein verspreidde

verder wil ik alle beta nog bedanken voor de zalige avond en de sympatie voor de nieuweling :-) en ook nog special thx aan de barman die toch nog de fles ricard vond

moesten de fotos op geen server geraken heb ik er ene ter beschikking pm maar ...



Waard gij da die zijne Ricard op de wc ging aanvullen met water?


Posted by Oester on May-20-2004 12:58:

yep ik was die marginaal....


Posted by teknasia on May-20-2004 12:59:

quote:
Originally posted by Oester
yep ik was die marginaal....


hehe

ik had die avond niet veel op voor de verandering


Posted by Zehra on May-20-2004 13:26:

Me is pas wakker! Kben zooooooooooooooooooooooooooooooooo gaar (zoals de hollanders da zeggen...) Foto's zal ik zo snel mogelijk posten.

Trip naar maastricht was relax. 'Thanks' to mijn vriendin, die me gans verkeerd de weg had uitgelegd, het station dan toch uiteindelijk gevonden met een vertraging van ongeveer 20min (en echt niet dankzij de routebeschrijving van twee, niet te vertrouwen, hollanders)

Daarna weer heel relax richting Hasselt gereden. Toen we daar aankwamen bij da frituurke zagen we al Nyah met friends en Meltoz staan. Het duurde niet lang of we stonden daar met een man of 20 Jammer da we nie allemaal gratis binnen mochten, maar zal het volgende keer nog harder proberen

Eenmaal binnen hoorden we Dave al een super setje neerzetten! Allemaal heel lekkere platen zoals tranquility (markus rmx idd), clear blue, autumn falls (wa een zalige plaat), sanctuary (this is myyyyyyyyyy sanctuaryyyy), ... Was een heerlijk setje maar duurde idd wat te lang. Op het einde had ik ook zoiets van: IK WIL FERRY! NU!

Heel plots gingen de gordijnen open en Ferry stond daar met een glimlach op zijn gezicht zijn ding aan het doen! Zijn setje was ook heerlijk met oude plaatjes en nieuwe plaatjes (zie lijstje pumaz ) Lijstje van pumaz ziet er goe uit! Het feit dat hij da lijstje heeft samengesteld wil niet zeggen dat hij zich hierdoor minder heeft uitgeleefd eh We hebben ons best gedaan op dat vlak

Ik had Ferry al int begin een blad laten zien met 'Carte Blanche' en hij had een teken gedaan van: ok! Na een half uur, 45 min, bijna een uur voorbij, dacht ik, damn! die gaat carte blanche dan toch nie draaien ofwa... toen hij dan ook nog ligaya draaide (die benny na mij had aangevraagd) heb ik ferry dan nog eens mijn blad laten zien en hij deed teken van: sorry, heb die plaat niet bij. Ik enorm teleurgesteld. stond daar dus echt zo toen plots de eerste klanken van carte blanche door de zaal galmden! Damn! Wa een heerlijke plaaaaaaaat! It sure deserves to be one of my all time favorites!

Conclusie: Feestje was top. Bedankt aan alle beta's en aan Chris. Tot de volgende feestje zeker

ow ja, wa had die vrouw ingenomen die daar tijdens ligaya het blad (met gouryella op) uit benny zijn handen wou trekken en constant zei: geef het aan ferry, geef het aan ferry! wtf man!

en zij was dan ook met die man, die gans in zijn enthousiasme een volle glas bier over me heen heeft gegooid... mijn bloes, mijn broek (lees het was dus echt alsof ik in mijn broek had gedaan) gans nat! heb hem daar dan echt iets over gezegd eh! jezus, wa springt ge met een vol glas in je handen, tien meter hoog? mah goe, hij zei nog achteraf sorry dus da is dan toch goe gekomen!


Posted by Freezel on May-20-2004 13:32:

quote:
Originally posted by Zehra
ow ja, wa had die vrouw ingenomen die daar tijdens ligaya het blad (met gouryella op) uit benny zijn handen wou trekken en constant zei: geef het aan ferry, geef het aan ferry! wtf man!


Dat geval was ook aan het zeiken op jou toen die gast drinken over je heen gooide. Ik zei daar ook nog wat van dat ze zich op zijn minst moesten excuseren en het droog moesten maken. Liep zij weer te zeiken dat ik me er niet mee moest bemoeien

Ach ja, dat mens heeft vroeger zeker te weinig aandacht gehad van papa en mama


Posted by djcresto on May-20-2004 13:47:

zo mensen, twas me weer een leuk avondje. Muziek wast top bij dave lambert en ferry. Alleen jammer dat tijdens set van dave lambert iedereen lame op ferry stond te wachten. Misschien hadden ze dave ook beter op dat podium gezet. Ferry vond ik goed maar misschien toch iets teveel eigen werk? Yves Deruyter zijn set trok op nix, hij deed nie al te veel moeite, hij draaide wel een aantal goeie platen maar de samenhang was ver te zoeken.
Enkel jammer dat je niet met alle Beta's een babbeltje kunt slaan, er zijn er zovelen


Posted by NightRavah on May-20-2004 14:24:

quote:
Originally posted by Zehra

Ik had Ferry al int begin een blad laten zien met 'Carte Blanche' en hij had een teken gedaan van: ok! Na een half uur, 45 min, bijna een uur voorbij, dacht ik, damn! die gaat carte blanche dan toch nie draaien ofwa... toen hij dan ook nog ligaya draaide (die benny na mij had aangevraagd) heb ik ferry dan nog eens mijn blad laten zien en hij deed teken van: sorry, heb die plaat niet bij. Ik enorm teleurgesteld. stond daar dus echt zo toen plots de eerste klanken van carte blanche door de zaal galmden! Damn! Wa een heerlijke plaaaaaaaat! It sure deserves to be one of my all time favorites!



Lol, net toen hij ligaya in de mix gooide gaf ik 4 platen af aan de security met de vraag of Ferry ze wou signeren, dit waren out of the blue, madagascar, vimana en carte blanche. Even later hoorde ik de eerste tonen van veracocha en ik zeg nog tegen mn maat, kijk, Ferry heeft just dezelfde versie als mijn veracocha Na zijn set gaf de man van de security mn platen terug. Zou het dus mogelijk zijn dat de grote Ferry mijn plaat gedraaid heeft? Wat een eer


Posted by Buoyant on May-20-2004 14:31:

das idd zeeeeeeeeer cool, en ook vrij uniek denk ik ook
mooi mooi


Posted by Oester on May-20-2004 15:04:

quote:
Originally posted by Pumaz
Tracklists:


15.Coldplay 'Clocks' (het zou een ydr remix zijn?)



Yves DeRuyter - Infinity(Clocks Remake)

was het deze niet ? effe gezocht in tracklist van bij armin


Posted by Kaidreas on May-20-2004 15:07:

dave lambert---->gtr mistral-----------> kunt ge begrijpen wat ik doorstond?


Posted by Giesber on May-20-2004 16:28:

Dave Lambert verdient toch een pluim na gisteren vind ik, zo goed heb ik hem nog niet horen draaien. Zoals cresto zei hadden ze hem inderdaad beter op het podium gezet.

Ferry was een beetje rustig naar mijn goesting, maar ik heb mij toch goed geamuseerd . Het komt misschien omdat hij vorige keer in de Versuz wat harder draaide dat ik hem nu wat minder vond.

Yves Deruyter tenslotte begon nogal raar met Producelast & Traffic, maar het 2e deel vond ik best goed (alcohol helpt wel bij zo een tracklist ).


quote:
Originally posted by Pumaz
13.Michael Sanctorum 'Midnight in chicago' <-gelooped

Plastikman - Spastik (<- niet gelooped )


Posted by Zehra on May-20-2004 16:35:

foto's staan online. klik HERE

filmpkes zwier ik straks online


Posted by CygnusX on May-20-2004 16:51:

Merci Zehra!


Posted by Jakhira on May-20-2004 16:54:

Zeer geslaagd avondje, had bijna geen last van mijn rug en daardoor mij meer kunnen amuseren dan bvb aib indoor, waar ik op het punt van inzakken stond..
Dave Lambert vond ik vooral in het begin heel goed, heeft veel proggy stuff gedraaid.
Wat ik van hem meen het herinneren:
Jamnesia 'My memory is back'
George Hales 'Autumn falls' (Markus Schulz vs Alucard remix)
Mark Otten 'Tranquillity' (Markus Schulz remix)
Markus Schulz presents Elevation 'Clear blue' (Airwave remix)
Armin Van Buuren 'Blue fear 2003'
Marco V vs Jens 'Loops & tings relooped'
Tiesto & Junkie XL 'Obsession' (Frank Biazzi remix)
Markus Schulz presents Elevation 'Clear blue'
GTR 'Mistral'

Nog veel vergeten hoor, daarmee dat ik met Ferry & Ydr alles ingetypt had

Ferry's set vond ik heel goed, en zoals eerder vermeld was die CG-animatie tijdens right of way echt grappig (raar beest die een vet dansje deed).
Ydr was wel een beetje nonchalent in zijn set, het leek op iemand die in zijn slaapkamer aan het prustsen was. Daarmee kon hij soms een klein beetje ernaast zitten, maar hij heeft ook een paar keer zijn technische kunsten bovengehaald
Hij was ook wel precies een beetje dol op het fx bakje dat er stond, maar voor een welgeplaatste flanger ben ik altijd wel te vinden.
Na Yves' set nog met Zehra en Freezel hem een foto gaan vragen, die kerel is een reus en heeft mij nogal geplet, met gevolg dat ik een rare blik in mijn gezicht kreeg, foto om zeep


Posted by Freezel on May-20-2004 16:54:


Posted by Jakhira on May-20-2004 16:56:

quote:
Originally posted by Giesber
Plastikman - Spastik

Heb het net gecheckt, je hebt gelijk, het was mij niet eerder opgevallen dat die midnight in chicago een ripoff van Spastik is, thx


Posted by Zehra on May-20-2004 16:56:

quote:
Originally posted by Pumaz
Ferry's set vond ik heel goed, en zoals eerder vermeld was die CG-animatie tijdens right of way echt grappig (raar beest die een vet dansje deed).


heb er filmpke van... was funny beest idd!


Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.